PC igre

Krieger - prava pucaljka od 96 kB

Faerdhur pon 23.2.2009 11:02

 

Za nevjerovati koliko se može napraviti kad se osmisli i optimizira. Zabavna mala FPS igra kojoj ne treba BluRay disk za distribuciju. Prava 3D pucaljka u samo 96 kB. Na ovom linku isprva piše 96 MB, ali se ispod i kad se skida vidi da je zapravo 96 kB.

 

Nema se što prigovoriti svim nedostacima, ovo je samo projekt za diviti se i nagraditi. 3D, razno oružje, razni protivnici, zvuk, sve je tu za zabavu - u 96 kB!

 

(*biranje telefonskog broja*)

 

"Halo, jel' to Crytek?"

"Ja!"

"*ebem vas nesposobne da optimizirate, vas i vaše kolege iz drugih studija koji nam uvaljuju igre na jednom i više DL DVD-a!"

 

(*tresak telefonske slušalice*)

 

 

Paolo2612 pon 23.2.2009 11:55

Čuo za nju davno, rekao da je to neka provala i glupost. Oboružao se antivirusima, anti-spyware, malware i svim živim i skinuo tih 96kb. Ja otvorim arhivu  i čudim se kako ništa nije prijavilo da jo ovo virus ili tako nešto. Kada sam je otvorio nisam mogao vjerovati, predobra igra ali je bila prepuna bugova. Vidim da su je sada užasno sredili i izglancali.

 

Ljudima koji su ovo napravili trebaju se svi programeri klanjat što su sve utrpali u ovoliko prostora.

Blekstena pon 23.2.2009 12:09

Davno na jednom BUG cd-u je postojala skrivena 3D animacija (izgledala je ko Quake4) od 56 kB-a koja je trajala par minuta, mislim da su mozda to ti isti radili.

Bila je fora na kraju kad su isli credits nakraju pise tipa: "ostalo je nam je jos par Bajtova da zaokruzimo na 56 kB pa pisemo gluposti."

leo_819 pon 23.2.2009 13:41
Zippo kaže...

Očito su zaboravili optimizirat i hardverski dio.

Igra mi optereti 70% procesora i krka 300Mb Ram

 da to je istina... al je igra ok

p.s. od kad to blackberry ima monitor, mozda display... salim se Belji se
Zippo pon 23.2.2009 13:44
leo_819 kaže...
Zippo kaže...

Očito su zaboravili optimizirat i hardverski dio.

Igra mi optereti 70% procesora i krka 300Mb Ram

 da to je istina... al je igra ok

p.s. od kad to blackberry ima monitor, mozda display... salim se Belji se
 To je samo kad sam malo gledo spec. jednog BlackBerrya i usporedio ih sa specifikacijama svog prvog Win95 powered kompa,vidio sam da je BlackBerry zaprao 50 puta manji,a 10 puta jači :-)
Paolo2612 pon 23.2.2009 13:45
Zippo kaže...

Očito su zaboravili optimizirat i hardverski dio.

Igra mi optereti 70% procesora i krka 300Mb Ram

 Winrar optereti 100% i krka dvostruko više rama kod 10 puta manje kompresije. Ovo je odlično isprogramirano
Maxy pon 23.2.2009 14:00

Neznam što svi u toj igrici vide tako dobro.

Igrica je nešto posebno samo zbog toga jer zauzima 104kB, ali to rezultira nikakvim menijem, lošom grafikom, nemaštovitom pričom.

 

bez uvreda Belji se

ovajonaj pon 23.2.2009 14:26

ja isto ne mogu pokrenuti... ne znam jel do toga sto ovaj racunar na poslu ima integriranu grafiku ili sto je xp sa sp3?

uglavnom nece da mi radi... samo izbaci onaj windows standardni error... i da, nisam obrisao readme.txt ....

h51ph pon 23.2.2009 15:31
ovajonaj kaže...

ja isto ne mogu pokrenuti... ne znam jel do toga sto ovaj racunar na poslu ima integriranu grafiku ili sto je xp sa sp3?

uglavnom nece da mi radi... samo izbaci onaj windows standardni error... i da, nisam obrisao readme.txt ....

  ista stvar i kod mene...
jel neko kojim slučajem zna kako to riješit?
baš me zanima igra
i da, svaka čast autorima 
Maxy pon 23.2.2009 15:53

Ako ima i onih kojimi smatraju da se igrica odvija presporo

                       U gameplayu upiišite "fly"

                                            †

 

DragonShit pon 23.2.2009 19:53

Igrao sam ju prije par godina. Fora je. Tvrdnja da su velike igre neoptimizirane je apsurdno. Drugim igrama je prioritet što veća brzina izvođenja i kvaliteta a ne veličina koju zauzimaju na hard disku. Današnje igre se prilagođavaju današnjem hardveru, skoro svi imaju velike hard diskove. U igri kkrieger se sav sadržaj proceduralno generira za vrijeme učitavanja (geometrija, teksture), sve osim fonta. Taj posao obavlja CPU jer bi različit GPU davao različite krajnje rezultate (neke teksture i modeli su napravljeni od stotina koraka pa bi i najmanja odstupanja u tim koracima mogla dovesti do potpuno različitih rezultata).

 

Evo zašto ne bi npr. GTA IV bio napravljen na istu foru. Ne bi mogao imati sate audio zapisa jer puno zauzimaju (dijalozi, zvučni efekti, radio stanice). Zvuk bi zvučao kao midi. Učitavanje bi trajalo jako dugo dok se generira ta ogromna količina sadržaja. Generirane teksture su dobre za oblake, beton, koru drveta i sve što je ujednačeno a ne za realistične složenije teksture koje su kao fotografije (slika, poster, grafiti, lice...).