Pixidar sub 13.11.2010 03:47

OK, jel mi netko moze suvislo objasniti razlog zbog kojeg igre ne iskoristavaju GPU do maksimuma? To sam primijetio prije jedno 2 godine kada sam testirao novi komp, uglavnom pomocu programa GPU-Z u raznoraznim igrama. Iz nekog razloga sam se sad sjetio te problematike (iako se vise ne zamaram time), no eto...

 

Mislim, poanta svega je da nakon pomnog proucavanja koju grafu kupiti, jel se isplati dati dodatnih parsto kuna za par postotaka boljih performasni, otkrijes da ti u skoro svim igrama graficka ionako radi na nekih 50-70% uz koristenje AA i AF i to na makismalnim postavkama. A govorim o igrama koje su ponajvise ovisne o brzini GPU-a, bez da je procesor nekakvo fiktivno usko grlo. S time da i tu dolazim do iste problematike - C2D na ~ 3,8 GHz mi ni famozna ArmA 2 ne pojede do 100% a kao "zahtijeva" quad core...

 

Tko to nama laze? :)

Weky sub 13.11.2010 07:18

Postoji više razloga, prvi je:

- Nije potrebno više. Igra rendeira samo 60 FPS (Vsync) pa je manje opterećenje.

- Neoptimiziran driver/igra. Pa igra radi sa 20 FPS i koristi 50% GPU recimo.

 

 

A što se tiče CPU, jednostavno danas ni za jednu igru nije potrebno više od 2 jače jezgre.

Pixidar sub 13.11.2010 16:40
Weky kaže...

Postoji više razloga, prvi je:

- Nije potrebno više. Igra rendeira samo 60 FPS (Vsync) pa je manje opterećenje.

- Neoptimiziran driver/igra. Pa igra radi sa 20 FPS i koristi 50% GPU recimo.

Ma jasno mi je kad nema potrebe da nije ni full load. Npr DotA (dakle War 3) vršno ne pojede ni 15%, s time da je vecinu vremena load ravno nula, lol...

Ali npr situacija koju sam zapamtio je Mass Effect, lokacija presidium (najzahjtjevnija u igri), fps ispod 60, osjeti se da nema pune fluidnosti, a gpu na 50%, mislim super...