Ranko Kukumar čet 4.8.2011 17:48

Gas Guzzlers je trkačka-combat racing igra.

 

Gas Guzzlers započinje s neadekvatnim strojem za utrkivanje koje se kroz igru unaprijeđuje, a osim motora i guma u igri se koriste i arsenal oružja i streljiva. Kako igra prolazi, igrač unaprjeđuje svoje vozilo i dodatno ga naoružava, a teren u igri sastoji se od 150 milja staza od kojih su neke i predstavljaju i prave svjetske lokacije. Prava energija oko igre stvara se u tome što najjači stroj ne znači i prvo mjesto već je bitna snalažljivost igrača i naravno optimalno korištenje oružja koje je zaradio u proteklim utrkama u onesposobljavanju konkurenata.

 

Igru rade domaći developeri, zbog toga vas molim da igru ne piratizirate već pošteno kupite kako bi podržali hrvate odnosno naše dečke{#}

 

Izlazak je najavljen za Q2/2012.

Doxy_CRO sri 23.11.2011 10:50
Ranko Kukumar kaže...

Izgleda odlično! Jeli se zna hoće li biti out do kraja ove godine?

 

Podsjeća me malo na Flatout gameplay, jer kršenja ima sve u 16. Što je super.

Dijete drago, kakav flatout...

Vigilantes!!!!

 

@LevaOpali

Mislim da bi više zabave bilo u sandbox mapi a ne kružnoj stazi. Ovak si bliže Split Secondu i takvim igrama koje su podbacile.

Sandbox mapa, s jednim ciljem...pobiti ih sve.

pitagorin poucak sri 23.11.2011 11:24

ma ja mislim da bi najbolje bilo kombinirati sandbox i normalne staze. pa da neke budu utrke di je cilj doći prvi, a neke jednostavno onesposobiti sve protivnike i tako xD

 

za multi su dakako tu klasične opcije dima Deathmatch & Team deathmatch na sandbox mapama, zatim DM i TDM u jkombinaciji sa utrkom na stazi, i još masu opcija kad se kombiniraju FPS multiplayer modovi i trkaći modovi :D

LevaOpaki sri 23.11.2011 11:48

@Doxy_CRO

Da vjerojatno ce biti na kraju i arene u koji se onda mogu ubaciti i modovi kao DM, CTF i tome slicno.
Vec neko vrijeme razmisljamo o tome pa cemo vidjeti kako ce ispasti.

Sto se tice voznje na stazama tu opet ima razlicitih modova kao: classic race (cista voznja i naguravanje kao u flatout), battle, knock out, time trial, seek and destroy...

tako da zabave nece izostati. Meni osobno, sto se gameplaya tice dok igram igru, osjecaj vise vuce na flatout sa oruzjem nego recimo split second. Pogotovo mode bez oruzja.

Oruzje je samo bonus na takvoj vrsti evenata.

A recimo ni jedan flatout nastavak nije podbacio. Svaki se prodao preko milju primjeraka ako me sjecanje dobro sluzi.
E sada treba vidjeti koji su elementi bili presudni da je on dobro prosao svaki puta, dok recimo blur i    split second nisu. Ali opet iako su auti u pitanju po meni su to

dosta drugacije igre. 

Doxy_CRO sri 23.11.2011 21:10

Istina...

Meni Blur i Split su jedne od najgorih igara ikad.

Već GODINAMA patim za remakeom ili nečim sličnim igre Vigilantes s PSOne, Twisted Metal novi vidim da se najavljuje već neko vrijeme (mada mi on nije toliko drag, al nije loš).

Čim sam vidio najavu Gasa, prvo sam se sjetio svoje stare ljubavi s plejke, i moram priznat da mi se dopada i izgled igre, RL auti s nakačenim oružjima ko iz Deathrace...jedva čekam stojadina vidi :D.

Igor Volkin čet 26.1.2012 10:35

svaka cast decki! jel mozemo dobit i nekakvih vise tehnickih i ostalih informacija za nas koje to zanima? npr, da li ste i koji postojeci game/3d engine koristili (tipa unity, ogre3d, ...), u kojem programskom jeziku se pise igra, koje aplikacije koristite za generiranje contenta (3d, video, audio), koliko dugo vec traje razvoj igre, da li je tesko bilo postici dogovor sa steamom, koliko vas ima u timu i da li imate poslove pa ovo radite u slobodno vrijeme ili full-time, itd, itd. ima jako puno stvari koje me zanimaju :)

Ranko Kukumar čet 26.1.2012 10:37
Igor Volkin kaže...

svaka cast decki! jel mozemo dobit i nekakvih vise tehnickih i ostalih informacija za nas koje to zanima? npr, da li ste i koji postojeci game/3d engine koristili (tipa unity, ogre3d, ...), u kojem programskom jeziku se pise igra, koje aplikacije koristite za generiranje contenta (3d, video, audio), koliko dugo vec traje razvoj igre, da li je tesko bilo postici dogovor sa steamom, koliko vas ima u timu i da li imate poslove pa ovo radite u slobodno vrijeme ili full-time, itd, itd. ima jako puno stvari koje me zanimaju :)

  http://www.jutarnji.hr/izrada-igrica-je-najzabavniji-posao-na-svijetu--jedino-u-cemu-bismo-vise-uzivali-je-snimanje-pornografije/946010/

 

http://rep.hr/vijesti/poduzetnistvo/pongrac-levenski-industrija-racunalnih-igara-u-svijetu-je-ozbiljan-biznis/2912/

LevaOpaki čet 26.1.2012 11:17

http://www.nacional.hr/clanak/107717/hrvatske-videoigre-za-globalno-trziste



- Koristimo svoj vlastitu tehnologiju PranaEngine. Tako imamo puno vecu kontrolu tokom razvoja.

  Uskoro cemo staviti malo vise informacija na web vezano za tehnologiju i sto je sve sposobna.

- Programiranje: C++

- Art: Lightwave, 3D studio max, PS

- Razvoj trenutno traje oko godinu dana s tim da je tehnologija razvijana tokom igre i nesto prije

  pocetka razvoja igre.

- Na steam je moguce doci, ali pozeljno je da igra bude u kasnijem stadiju razvoja. Ne isplati

  se predavati projekt prije bete i to je njihova preporuka takoder.

- Trenutno nas je 12 (9 razvoj), plus nekoliko vanjskih suradnika. Startalo nas je upola manje i radimo full time.

 

LevaOpaki pet 27.1.2012 09:06

Damage model je strasno poboljsan.
Napravili smo svoju tehnologiju ostecenja savijanja metala povrh nvidia physx.

To ce se vidjeti vise na buducim shotovima. 
Uglavnom svaki dio auta po odgovarajucom silom moze biti otkinut i savijen u realnom vremenu.

Nista nije predefinirano.   Ostecenje ovisi o smjeru i jacini udara.
Npr. otkinut se mogu vrata, hauba, aspuh, branik, gume. Mogu se razbijati stakla, farovi ovisno o tome

koji dio auta je udaren. Moguce je ostetiti geometriju gume pa im vrtnja vise nije pravilna.
Ako se recimo hauba otvori moze je utpuhati vjetar. Postoje visetruke razine ostecenja,

pa se auto prlja tokom trosenja i koristenja. Ogrebotine se kreiraju tocno na lokaciji koja je udarena. 
Osim ogrebotina tu si i udubljenja tocno na lokaciji koja je zahvacena.   Stotine komadi metala, stakla i boje kod sudara padaju po podu i imaju

koliziju sa svim drugim objektima.

Takoder sva ostecenja se identicno repliciraju u mreznoj igri.

U svakom slucaju svaki auto je moguce razbiti do neprepoznatljivosti {#}

Unix pet 27.1.2012 09:54
LevaOpaki kaže...

Damage model je strasno poboljsan.
Napravili smo svoju tehnologiju ostecenja savijanja metala povrh nvidia physx.

To ce se vidjeti vise na buducim shotovima. 
Uglavnom svaki dio auta po odgovarajucom silom moze biti otkinut i savijen u realnom vremenu.

Nista nije predefinirano.   Ostecenje ovisi o smjeru i jacini udara.
Npr. otkinut se mogu vrata, hauba, aspuh, branik, gume. Mogu se razbijati stakla, farovi ovisno o tome

koji dio auta je udaren. Moguce je ostetiti geometriju gume pa im vrtnja vise nije pravilna.
Ako se recimo hauba otvori moze je utpuhati vjetar. Postoje visetruke razine ostecenja,

pa se auto prlja tokom trosenja i koristenja. Ogrebotine se kreiraju tocno na lokaciji koja je udarena. 
Osim ogrebotina tu si i udubljenja tocno na lokaciji koja je zahvacena.   Stotine komadi metala, stakla i boje kod sudara padaju po podu i imaju

koliziju sa svim drugim objektima.

Takoder sva ostecenja se identicno repliciraju u mreznoj igri.

U svakom slucaju svaki auto je moguce razbiti do neprepoznatljivosti {#}

GTX 590 kažeš... {#}

LevaOpaki pet 27.1.2012 10:27
Unix kaže...

GTX 590 kažeš...  {#}

Nije nuzan GPU da se to odsimulira fizika. Dovoljan je solidan CPU jer smo htjeli da se isto izvodi na nv i ati karticama.

Naravno jedna GTX 590 ce jako dobro doci tokom renderinga jer je rendering dosta zahtjevan na ultra postavkama.

Ako se ukljuci motion blur, depth of field, volumetric light scatering, SSAO, MLAA, FXAA i ostale skupe stvari, potreban je dobar GPU.

Na tvom stroju ce se vrtiti ultra. Mozda ces  morati  jedino smanjiti kvalitetu tekstura na high radi 1 GB graficke   memorije.

Ultra trazi preko 1 GB memorije. Nedostatak graficke memorije moze stvoriti da imas velik FPS jer je GPU brz ali radi

swapanja memorije da dobijes periodicko trzuckanje.