Batman: Arkham Asylum
pojavila se igra ourpcgame.net
pojavila se igra ourpcgame.net
Ne laži
Evo izašel je danas demo.
Ja upravo skidam, pitam se dal je to opet jedna od igara u nizu (dugotrajnom) koje će razočarati...
Dobro je kaj je rađena u Unreal 3 engineu.
Demo ima velikih 2GB.
Više o svemu TU
Da, usput je i odgođen izlazak full igre za 9.mj...
Demo je odlican igra ce biti zakon :D Veliki batman fan ovdje hehe i napokon batman igra vrijedna spomena.
Demo je odlican igra ce biti zakon :D Veliki batman fan ovdje hehe i napokon batman igra vrijedna spomena.
Jel' nije pristran ovaj tvoj poticaj, zbog toga što si veliki fan? Ili stvarno ta igra vrijedi igranja? I zbog čega, ako možeš navesti, u odnosu na druge naslove?
Hvala
Svakako ću zaigrati pa prosuditi. Filmići na YouTube-u izgledaju jako dobro!
Zna li tko koje permormanse igrica traži za PC?
Zna li tko koje permormanse igrica traži za PC?
MINUMUM:Pemtium 4 @3GHz.....Anthlon 3000+
1GB rama.....
video:256 MB grafe: Nvidia 6600....ATI X1300
9GB hard prostora
RECOMMENDED:Pemtium D@3GHz......Anthlon X2 3800+
2GB rama
vidieo:512MB......nVidia 7800 GT
Svakako ću zaigrati pa prosuditi. Filmići na YouTube-u izgledaju jako dobro!
Izgleda prilično konzolaški, ali ne nužno loše. Čak su grafika i ozračje sasvim OK, jedino mi oni bodovi, comboi i dostignuća kvare "Batman ugođaj"...
s koje stranice si skidaš tu demo igru
Već je stavio Armor. Ali opet, link.
Odigrao sam demo jedno 3-4 puta.
Zadnju sobu sam prelazio po 20ak minuta, cisto da se gustiram kako mobovi, kad im stress level naraste na terrified, pucaju po bojleru kad pocne pustati paru. I da umirem od smijeha na fore koje Joker dobacuje. Jel netko osim mene cuo onu liniju: "Oh no! You killed two of my man.. now I'm gonna cry... buhuhuhuhu...".... pre-fenomenalno
Po meni - ova igra ce mi skinut Deus Ex i SystemShock sa trona.
Samo, molim te boze, nemoj da je oglupave tako da bude pristupacna ljudima koji ne mogu zadrzati slinu u ustima, i nemoj da traje samo 4 sata!
Btw... demo je dostupan i na Steamu, sa njhovih vrtoglavih 25Mbps downloada :-D
Većina je Jokerovih fora tu urnebesna.
Ne znam kako je to moguće, budući da ove dvije navedene imaju zanimljive komponente RPGa kroz svoj FPS stil i lijepu dubinu, a ova Batman igra je konzolaška šora sa šarenim bodovima i komboima.
Da, RPGovi ipak imaju neku dubljinu i igrač ima veću kontrolu nad razvojem same igre nego u nekakvoj linearnoj igri poput ove.
iako i ja mislim da će igr abiti hit ako nešto nezahebu na veliko.
Demo prikazuje prvih 10-15 minuta igre odnosno vrijeme kada se igrac 'uci' pravilima gameplaya. Ja se duboko nadam da ce se to kasnije razviti u nelinearno rijesavanje problema, jer se znakovi toga vide u zadnjoj sobi, gdje sam nasao preko 5 mjesta gdje se mozes provuci/isuljati/sakriti, etc... takodjer, otkako kotaku prati igru konstantno se naglasava da se igra drzi cinjenice da je batman prvo detektiv a tek onda fajter, i tvrde da ce gadgeti biti alati za pomoc, a ne oruzja. Fight je ukraden direktno iz Path of Neo-a, i mislim da je odradjen fenomenalno.
Deus ex je imao odlican storyline i veliku slobodu istrazivanja. Imam dojam da ce i batman biti takav, pogotovu zbog toga jer na hard tezini nema sanse da pobijedis hand to hand protiv naoruzanog protivnika. U najgorem slucaju, biti ce linearan u stilu Bioshocka a to nije toliko lose. Mene je strah da ne postane smece kao Mirror's Edge.
Demo prikazuje prvih 10-15 minuta igre odnosno vrijeme kada se igrac 'uci' pravilima gameplaya. Ja se duboko nadam da ce se to kasnije razviti u nelinearno rijesavanje problema, jer se znakovi toga vide u zadnjoj sobi, gdje sam nasao preko 5 mjesta gdje se mozes provuci/isuljati/sakriti, etc... takodjer, otkako kotaku prati igru konstantno se naglasava da se igra drzi cinjenice da je batman prvo detektiv a tek onda fajter, i tvrde da ce gadgeti biti alati za pomoc, a ne oruzja. Fight je ukraden direktno iz Path of Neo-a, i mislim da je odradjen fenomenalno.
Deus ex je imao odlican storyline i veliku slobodu istrazivanja. Imam dojam da ce i batman biti takav, pogotovu zbog toga jer na hard tezini nema sanse da pobijedis hand to hand protiv naoruzanog protivnika. U najgorem slucaju, biti ce linearan u stilu Bioshocka a to nije toliko lose. Mene je strah da ne postane smece kao Mirror's Edge.
Mirrors edge je tebi smeće?
Obrazloži.
To dvije totalno različite igre, različitog žanra, gameplaya i svega.
da ne postane smece kao Mirror's Edge.
Meni se čini da je ekipa iza Mirror's Edgea odradila izvrsno ono za što je ta igra bila namjenjena - parkour akcija, žestoki, a ipak miroljubivi glavni lik, vratolomije - što se vidi iz dvije stvari: igra više nagrađuje izbjegavanje protivnika i otimanje, ali ne uporabu oružja, te ako pogledaš otključane dijelove izvan igre svode se na to da za što manje vrijeme pređeš određene staze. Znači parkour je u temelju i namjeri ove izvrsne igre, a ne RPG ubilačka akcija.
nelinearno rijesavanje problema, jer se znakovi toga vide u zadnjoj sobi, gdje sam nasao preko 5 mjesta gdje se mozes provuci/isuljati/sakriti, etc... takodjer, otkako kotaku prati igru konstantno se naglasava da se igra drzi cinjenice da je batman prvo detektiv a tek onda fajter, i tvrde da ce gadgeti biti alati za pomoc, a ne oruzja. Fight je ukraden direktno iz Path of Neo-a, i mislim da je odradjen fenomenalno.
Gadgeti i stealth.
U demu je moguća i vrlo korisna uporaba istog uz onaj vision gadget.
Fight je ukraden iz PoN-a, a nisi možda primjetil na kaj podsjeća stealth, kretanje kod njega i animacija likvidacije...na MGS, jedino kaj nema stiskanja gumbova dok gutiš/trgaš vrat.
Mogla bi ovo biti fenomenalana igra, demo je u svakom slučaju!
Obrazlozit cu rado:
prvo krenimo od toga da aktivno prakticiram parkour oko 4 godine, u parkour communityu imam status traceura, pa se razumijem u tematiku, i razumijem jako dobro da je najzabavniji dio parkoura upravo gledanje prostora na drugaciji nacin i trazenja efikasnijeg prijelaza prepreka - koji u ovoj igri ne postoji.
Drugo, ocekivao sam od igre dvije stvar: open world i combo-like input. Ono sto sam dobio je skoro on-rails igra koja koristi dvije tipke, sa minimalnim brojem opcija za svaku prepreku koju moram prijeci, a vecina nestandardnih opcija koje bi svaki traceur odabrao, ne radi uzasno slabo zbog uzasnog collision detectiona.
Dakle, igra me ne angazira na taktickom nivou jer ne trazi od mene da sam isplotam najbrzu rutu i da pritom brzo razmisljam kuda i kako, jer je ispred mene zacrtana tocna linija kojom moram ici, niti me ne angazira na motorickom nivou jer ne trazi od mene da se trudim nauciti i izvesti neki motoricki zahtijevni kombo na tipkama, da bi izveo neki kompliciran pokret. Najdalje sto idu je tic-tac od wallruna - napravi wallrun, pogledaj od zida u drugom smjeru, i skoci....
Trece, neke stvari u igri su katastrofalno i bez smisla napravljene i nemaju veze s onime sto vas igra zeli nauciti,
primjerice Faith skace sa tri metra, i instinktivno zelim napraviti roll, a sve sto se dogodi je da ona padne na dupe i pocne slideati, i normalno me uspori pritom. Roll sluzi za _zadrzavanje_ brzine kod kretanja i doskoci koje ona radi umjesto rollanja samo smetaju jer covjek nikad nema ideju kada je 'previsoko' za doskok i kad se treba rollati.
Nigdje u cijeloj igri mi climb up nije spasio cak niti sekunde vremena, nego mi je uvijek bilo brze zaobici naokolo i potrcati uz stepenice.
Nigdje u igri nisam spasio nista vremena niti preskacuci prepreke koji nisu direktno isplotane da ih predjem onako kako je dizajner zamislio.
Odlicno se sjecam prve staze, ima dio gdje se treba zaljuljati na nekoj sipci, pa doskociti na okomitu cijev, lijevo na jos jednu okomitu cijev i onda na mali ledge (nakon toga ide shimmy i onda wallrun). Tu sam bez problema uocio kutiju s kojom mogu zaobici dva climbupa, ljuljanje i cijevi. Problem je da je collision detection tako uzasan da Faith doskoci sa pupkom do raila, ali se ne 'zakaci'
I na kraju, totalni killer - ima jedna staza gdje sam se vrtio 20 minuta u krug na krovu nemajuci pojma gdje zelim ici... i onda sam shvatio da jedan ogroman gap leap koji se normalnom covjeku cini apsolutno nemogucim (circa 5-6 metara), Faith zapravo moze izvuci bez problema i BEZ ROLLA na kraju.
Uzevsi te mane zajedno sa gameplayem koji od mene trazi da budem biljka i da se ne angaziram na niti jednom nivou, ta igra je _komotno_ mogla odluciti ne gnjaviti me niti sa te tri tipke - mogla se lijepo igrati sama od sebe, u formi prelijepog demoa, a da ja gledam i slinim na prekrasnu grafiku.
aktivno prakticiram parkour oko 4 godine, u parkour communityu imam status traceura
Pohvalno, čestitam.
gledanje prostora na drugaciji nacin i trazenja efikasnijeg prijelaza prepreka - koji u ovoj igri ne postoji.
Ipak je to, rekoh, u temelju te igre, bar je ideja tu, ostvarena na način da bude pristupačna širem krugu, zabavna - da spomenem samo crvene elemente staze za parkour, uz ostalo.
Drugo, ocekivao sam od igre dvije stvar: open world i combo-like input
Ovaj Batman ti baš nema open-world, ali ćeš zato biti sretan s comboima. Konzola... Vidi se da si akcijski tip.
Uzevsi te mane zajedno sa gameplayem koji od mene trazi da budem biljka i da se ne angaziram na niti jednom nivou, ta igra je _komotno_ mogla odluciti ne gnjaviti me niti sa te tri tipke - mogla se lijepo igrati sama od sebe, u formi prelijepog demoa, a da ja gledam i slinim na prekrasnu grafiku.
E, vidiš, to je, kao i uvijek vrlo subjektivno. Ja nisam takav akcijski tip, pa mi je i to skakanje s zida na suprotni zid bilo nekad teško. Statistička je vjerojatnost da takvih kao ti i takvih kao ja ima još stotine tisuća (u svakom taboru, prema sklonostima) - ali su tvorci ME odlučili napraviti jednostavniju igru, jer izgleda da je ovakvih kao ja malo više i stoga je bilo isplativo napraviti baš takav ME. Osim toga, uz to malo akcije koja je tebi bedasta dodali su izvrsnu "filmsku" atmosferu bježanja i nekakvu pričicu, pa je sve skupa ispalo uzbudljivo i zabavno velikoj većini - i lova u džep izdavačima.
A nisu se ni udarali u prsa baš da je ME simulacija parkoura... Kad bude simulacija toga, onda treba ovakva negativna recenzija kakvu si napisao. Do tada, ME je zabavni park. Nažalost, tako isto kao ti i ja žalim nad nekim drugim rješenjima u drugim igrama, ali komercijalizacija radi svoje...
Nova igra o Batmanu bi također trebala biti vrlo zabavna. Kao što rekoh svidjela mi se atmosfera, grafički dizajn svega što podsjeća na Batman filmove, ali će samo zbog onih konzolaških iskakanja bodova i konzolaške tuče mnogi to proglasiti smećem.
Ok, mogu se sloziti s tvojom disertacijom, iako iskreno nisam akcijski tip - samo volim da me igra angazira na bilo kojem nivou. Najradije kad to radi kao DeusEx - taktiziranje, planiranje, stratesko koristenje alata koji su na raspolaganju ukljucujuci sjene - a ne da bude sareni demo u kojem prakticno nista nemam za raditi. Mentalno ili motoricki se za ME moram ukljuciti koliko i za Peggle. Dice je sam priznao da je igra u pocetku bila openworld, samo su se kasnije ukakali od straha pa ipak napravili to linearno. Pretpostavljao sam da ce se cinjenica da se bavim parkourom uzeti kao argument protiv moje perspektive, ali non fa bitno, razliciti ukusi.
Definitivno sam uvjeren da bi igra za svakoga bila puno puno zabavnija da playera angazira malo vise, pa makar da ponudi razlicite comboe vezano za levele tezine igre. Openworld uz neku mapu i tintanje crvenom bojom bi donijelo tocno tu linearnost koju neki traze, a donio bi i open world za ljude koji zele rijesavati stvari na svoj nacin. Sta je tako tesko ostaviti mi opciju da ugasim red tinting?
Ne nije. Ali kako si i sam poentirao, nije profitabilno.
Sto se tice Batmana, sareni bodovi i cueovi koji iskacu iznad enemyevih glava je samo postavka tezine. Na hard se ti cueovi se ne vide i moras direktno iz animacije vidjeti sto mob planira napraviti, i mislim da bi tako svaki normalan gamera trebao igrati. Sto se tice linearnosti, Deus Ex je u tom smislu takodjer bio linearan - nisi mogao letjeti s lokacije na lokaciju po volji, nego pristupati problemima na lokacijama po svojoj volji, a to Batman ima. System Shock je jedini imao nelinearnost u tom stilu (putovanje s decka na deck po volji) ali istini za volju, System shock je opet bio linearan jer nisi imao _zasto_ ici na neki deck koji si vec rijesio. Cak je i Bioshock dao naznake nelinearnosti svijeta (submarine ima odlaska na raze deckove) pa se opet vidi kako su se uplasili i napravili linearnu igru.
U igri koja ima veliku dozu mikro-gameplaya ne treba mi open world. Primjerice u Deus Ex-u je za jedan hub bilo vezano 3-5 lokacija po kojima si mogao istrazivati, kopati, traziti, rijesavati side questove. Mislim da ce Batman napraviti isto, samo sto ce se 'hub' smanjiti na razinu nekoliko soba. Mislim da to nije lose, daje opciju da ukljucis sive celije a opet te ne ostavlja da se gubis naokolo.
Igre se prave tako da bi bile što jednostavnije za masu ljudi. Tako da na hardcore igre možeš zaboraviti.
Evo WOW je primjer - počeo je kao masovka koja je tražila dobro vođenje i razrađivanje taktike kako preći kojeg šefa. Ali eto igra je postala jednostavna i sada se može jednostavno uletiti u bilo koju tamnicu i počistiti sa jako malo taktike. Uglavnom igre se rade da bi ih što više ljudi kupilo.
Evo kiliko se samo Dungeons & Dragons pojednostavio i promjenio od samih početaka i to sve da bude prihvačeniji i razumljiviji više ljudi.
Ova Batman igra če biti če solidna igra sa odličnom atmosferom.
Igre se prave tako da bi bile što jednostavnije za masu ljudi. Tako da na hardcore igre možeš zaboraviti.
Evo WOW je primjer - počeo je kao masovka koja je tražila dobro vođenje i razrađivanje taktike kako preći kojeg šefa. Ali eto igra je postala jednostavna i sada se može jednostavno uletiti u bilo koju tamnicu i počistiti sa jako malo taktike. Uglavnom igre se rade da bi ih što više ljudi kupilo.
Evo kiliko se samo Dungeons & Dragons pojednostavio i promjenio od samih početaka i to sve da bude prihvačeniji i razumljiviji više ljudi.
Ova Batman igra če biti če solidna igra sa odličnom atmosferom.
Zato postoje opcije tezine - da igru mogu igrati i ljudi koji nisu vicni tom zanru, i ljudi koji jesu.
Za WoW je odavno poznato da nove instance koje izadju su prebijesno teske da bi ih uber-guildovi pocistili u prvih par tjedana, a onda ih nastelaju na jednostavniju tezinu da budu pristupacne svima ostalima.
Uf, promako mi Batman na forumu O.o
Evo, budem skinuo demo i zaigro ga, ali gledajući jubitubi filmiće, kao veliki batman fan, moram reći da sam malčice razočaran nedosljednošću.
Joker, u Dark Knightu, kada razgovara u bolnici s Two Faceom kaže nešto u stilu - Čak i najokrutnijeg i najstrašnijeg plana nitko se ne boji jer se sve odvija prema planu. Međutim, kada i najmanju stvar napraviš koje nije po plana - tada nastupa kaos i tada su svi prestravljeni.
To i ona rečenica iz trailera gdje kaže da će početi dizat grad u zrak ako se itko približi otoku mi nejdu zajedno. Anyway, da ne cjepidlačim dalje, odo ja tražit demo :D
Uf, promako mi Batman na forumu O.o
Evo, budem skinuo demo i zaigro ga, ali gledajući jubitubi filmiće, kao veliki batman fan, moram reći da sam malčice razočaran nedosljednošću.
Joker, u Dark Knightu, kada razgovara u bolnici s Two Faceom kaže nešto u stilu - Čak i najokrutnijeg i najstrašnijeg plana nitko se ne boji jer se sve odvija prema planu. Međutim, kada i najmanju stvar napraviš koje nije po plana - tada nastupa kaos i tada su svi prestravljeni.
To i ona rečenica iz trailera gdje kaže da će početi dizat grad u zrak ako se itko približi otoku mi nejdu zajedno. Anyway, da ne cjepidlačim dalje, odo ja tražit demo :D
Vidiš, tu se baš nebih složio s tobom, Joker je puko srkoz na skroz, pri početku demoa, kada pobjediš oni prvi val stražara i ideš dalje, a on se javalja zatvorenicima, i u smjehu govori kako se "pojavio odbjegli zatvorenik, luđak se odvjeva ko šišmiš i zaskače ljude s leđa, najbollje bi ga bilo ubiti da ne pati", stoga Joker i nije baš previše zabrnitu, dok se normalni banditi lako straše, što i jest baza u igri, zaj faktor straha i kako utječe na njihovo ponašanje.
nadam se da ce igra bit dobra demo mi se neda skidat a znate sta mi je cudno ako je batman pohvato jokera i sve te i odveo ih u arkham asylum tamo je ludnica i zatvor zast onda batman nebi smio otic tamo a mora se suljat i klat strazare ak je to zatvor ono to mi nejde uglavu i tamo joker prica da si ubijo njegova 2 covjeka znaci to ko da to nije zatvor nego joker tam vlada oprostite al to mi nejde uglavu moze mi neko objasnit
nadam se da ce igra bit dobra demo mi se neda skidat a znate sta mi je cudno ako je batman pohvato jokera i sve te i odveo ih u arkham asylum tamo je ludnica i zatvor zast onda batman nebi smio otic tamo a mora se suljat i klat strazare ak je to zatvor ono to mi nejde uglavu i tamo joker prica da si ubijo njegova 2 covjeka znaci to ko da to nije zatvor nego joker tam vlada oprostite al to mi nejde uglavu moze mi neko objasnit
Uvodni film (i taj trailer) ti sve to pojašnjava. Vrlo dobar "filmski" uvod u priču i ima smisla, vjeruj mi. Potraži tu negdje na ovoj temi link na YouTube za taj trailer ili sam potraži tamo gore.
Jesi li, pod temom svojih vratolomija, pogledao francuske filmove "Banlieue 13" i nastavak "Banlieue 13: Ultimatum"? Obvezno štivo za parkour likove Skini eng titlove ako ti smeta francuski...
Jesi li, pod temom svojih vratolomija, pogledao francuske filmove "Banlieue 13" i nastavak "Banlieue 13: Ultimatum"? Obvezno štivo za parkour likove Skini eng titlove ako ti smeta francuski...
Ispricavam se na offtopicu:
Koje pitanje :-D Pogodi :-)
Iako u PK communityu ljudi se vise orijentiraju na osobne uratke... moj favorit je trenutno: gospon King a ovaj ruski uradak je cisti art
Ontopic, u vezi linearnosti, konzolizma, i ostalih topica, citiram samo meni najzanimljiviji parsus:
"Arkham was chosen as a location because of its limitations including the fact that it's located on an island. Arkham will be a persistent location that the player is able to freely roam, including an area that serves as Batman's secret on-site Batcave. Arkham will make use of Batman's many gadgets to accomplish tasks and take down foes, such as using the grapple gun to get a better perspective on a particular area."
Ostatak se moze procitati na wikipedijinom clanku.
Mislim da nema iskrenog zaljubljenika u film ili strip,a da nije odgledao/procitao bar jednu avanturu "mracnog sismisa"
E upravo Rocksteady Studios misli na sve nas.Nadolazeca igra je third person action-stealth naslov izradjen u Unreal enginu.Nece eksploatisati film vec ce koristiti stripski predlozak sto smanjuje mogucnost da ce izrasti u kliseiziranu igru,napravljenu da otme jos koji dolar
Radnja će biti u potpunosti smeštena u ludnicu pod imenom Arkham, trenutni dom većine neprijatelja s kojima se Batman suočio u svojoj raskošnoj karijeri branioca zakona i nedužnih stanovnika Gotham-a. Zaplet nastaje u trenutku kada naš junak isporučuje Džokera u ovu instituciju na ostrvu i time upada u njegovu zamku. Ostajući zatvoren sa najozloglašenijim ubicama i psihopatama koje je Džoker organizovao (a očekuje se još mnogo poznatih negativaca: Killer Croc, Penguin, The Riddler, Scarecrow, Poison Ivy, Mr. Freeze, Zsasz, Harley Quinn), Batman mora da koristi sve svoje sposobnosti da ostane sakriven sve dok se ne ukaže prilika da eliminiše neprijatelje u manjim grupama ili same.
Igra ce koristiti razne gedzete9kuke,eksplozivni gelovi),a u odredjenim trenucima Batman ce moci da predje u detektivski mod kako igra ne bi postala hack and slash tabacina.
Igra ce biti blago nelinearna uz graficki impresivno producirane lokalitete i efekte.
Igra bi trebala da izadje vec sad u avgustu(8.mesec) prvo za konzole,a mi sa PC platformama cemo se strpeti jos koji mesec,ako dotle ne uspeju da ispeglaju port da izadje paralelno.
To je ukratko najbitnije sta treba da znamo,a sad sa reci na dela:
http://www.youtube.com/watch?v=X2uj76Th83o
http://www.youtube.com/watch?v=HBAOBbO0LQg
A evi i gameplay,pazljivo pogledajte:
http://www.youtube.com/watch?v=tVW7a0Lx_VA