Ostalo

Problemi s trgovcima

axos uto 11.8.2015 22:26

Vidim da se svakavke teme otvaraju pod "ostalo" pa da se i ja otvorim jednu i malo se požalim.

 

Zadnjih godina se osjećam kao građanin 10. reda kad idem u kupovinu. Svakog dana imam osjećaj da je sve gore biti kupac. Kao da se od tebe očekuje da samo prospeš pare na blagajnu i odeš bez ikakvog proizvoda, a ako ga i dobiješ bolje da ne očekuješ da je ispravan. Neznam u kojoj grani trgovine je gore. Kad odem u supermarkete tipa konzum a pogotovo lidl, nema teoretske da nekoga nešto pitam jer je radnika minimum i ne stižu ništa a kamo li odgovoriti na neko pitanje. Na blagajnama kaos. Čeka se po redu i do pola sata. U npr Bauhausu tražim ljude po 10 min da ih pitam da li nešto imaju i odgovor je uglavnom da neznaju ili me šalju od odjela do odjela na blef.

 

Kad kupujem tehniku stanje je još i gore. Nerjetko robe nema na skladištu nego ju je potrebno platiti i onda kad dođe i ako dođe. Da ne govorim da nerjetko dobijemo proizvode koji su daleko od idealnog. Npr idem kupiti zvučnike, nema ih nego u jednom dućanu. Dva dana su dolazili s skladišta i na kraju vidim da su otpakirani i prašnjavi. Što znaći da su bili ili u izlogu ili korišteni. Nikakav popust ni ništa. Al ajde. Trgovac je bar bio toliko ok da je rekao da ih isprobam pa ako bude problema vratim kroz par dana. Ili kad ne žele zaprimiti uređaj koji je kupljen kod njih, a pokvario se unutar garantnog roka. Ili kad dobiješ skrivljenu grafičku i bitno je da radi.

 

Da ne govorim o web trgovinama u koji tek nakon uplate krenu u nabavu djelova pa nerjetko javljaju da ih nema ili velikih firmi tipa ebay koje ni nemožete kontatirati putem chata ili e-maila. Ili IBMa koji ni ne odgovara na upite o proizvdu. Ili neimenovana firma koja vam kaže kako postupiti pa kad tako napravite i ostanete bez novca samo slegnu ramenima. Nitko ne želi niti mrvicu odgovornosti za proizvod ili uslugu koje nude, a svi bi masno zaradili na tome. Svi izbjegavaju i minimaliziraju korisničku podršku i sve se svodi na FAQ.

 

Jednostavno mi izgeda da su se stvari promjenile zadnjih godina i da nisi više "baja" ako dođeš s novcem i željom da nešto kupiš, nego te tretiraju kao prosijaka. Odnosno kao da oni tebi rade uslugu i da moraš biti sretan što si što si došao do proizvoda makar bio i s greškom.

Da li i vi ostali imate takve probleme? Da li i vama izgleda da je danas trgovca puno manje briga za kupca i kvalitetan dugotrajai odnos?

zerocool12 uto 11.8.2015 23:10
axos kaže...

Vidim da se svakavke teme otvaraju pod "ostalo" pa da se i ja otvorim jednu i malo se požalim.

 

Zadnjih godina se osjećam kao građanin 10. reda kad idem u kupovinu. Svakog dana imam osjećaj da je sve gore biti kupac. Kao da se od tebe očekuje da samo prospeš pare na blagajnu i odeš bez ikakvog proizvoda, a ako ga i dobiješ bolje da ne očekuješ da je ispravan. Neznam u kojoj grani trgovine je gore. Kad odem u supermarkete tipa konzum a pogotovo lidl, nema teoretske da nekoga nešto pitam jer je radnika minimum i ne stižu ništa a kamo li odgovoriti na neko pitanje. Na blagajnama kaos. Čeka se po redu i do pola sata. U npr Bauhausu tražim ljude po 10 min da ih pitam da li nešto imaju i odgovor je uglavnom da neznaju ili me šalju od odjela do odjela na blef.

 

Kad kupujem tehniku stanje je još i gore. Nerjetko robe nema na skladištu nego ju je potrebno platiti i onda kad dođe i ako dođe. Da ne govorim da nerjetko dobijemo proizvode koji su daleko od idealnog. Npr idem kupiti zvučnike, nema ih nego u jednom dučanu. Dva dana su dolazili s skladišta i na kraju vidim da su otpakirani i prašnjavi. Što znaći da su bili ili u izlogu ili korišteni. Nikakav popust ni ništa. Al ajde. Trgovac je bar bio toliko ok da je rekao da ih isprobam pa ako bude problema vratim kroz par dana. Ili kad ne žele zaprimiti uređaj koji je kupljen kod njih, a pokvario se unutar garantnog roka. Ili kad dobiješ skrivljenu grafičku i bitno je da radi.

 

Da ne govorim o web trgovinama u koji tek nakon uplate krenu u nabavu djelova pa nerjetko javljaju da ih nema ili velikih firmi tipa ebay koje ni nemožete kontatirati putem chata ili e-maila. Ili IBMa koji ni ne odgovara na upite o proizvdu. Ili neimenovana firma koja vam kaže kako postupiti pa kad tako napravite i ostanete bez novca samo slegnu ramenima. Nitko ne želi niti mrvicu odgovornosti za proizvod ili uslugu koje nude, a svi bi masno zaradili na tome. Svi izbjegavaju i minimaliziraju korisničku podršku i sve se svodi na FAQ.

 

Jednostavno mi izgeda da su se stvari promjenile zadnjih godina i da nisi više "baja" ako dođeš s novcem i željom da nešto kupiš, nego te tretiraju kao prosijaka. Odnosno kao da oni tebi rade uslugu i da moraš biti sretan što si što si došao do proizvoda makar bio i s greškom.

Da li i vi ostali imate takve probleme? Da li i vama izgleda da je danas trgovca puno manje briga za kupca i kvalitetan dugotrajai odnos?

 Trebaš shvatiti da u velikim dučanima radi pre malo ljudi sa pre malim plačama (ili previše ljudi ako nema nikoga,no kad je gužva svakako ih je pre malo), od njih se očekuje da su završili srednju ekonomsku a da znaju sve o tehnici, nerijetko na tim odjelima zapošljavaju one koji ne znaju ni držat miš u ruci. Največi problem tu su šefovi, od dučana do dučana se točno vidi razlika di je dobar šef a di je loš šef.

 

Što se tehnike tiče, puno dučana ima glavno skladište u kojem se sve nalazi,jer je neisplativo držati 10 komada 82 incha TV-a u dučanu, jer se tih 10 komada neće prodati u dogledno vrijeme, također se ne isplati ni nabavljati neku skupu opremu. Što se tiće dučana tehničkom robom kod njih je problem mjesto,najčešće nemaju di držati (a i ne isplati im se držati) sve što ti možeš zamisliti jer im je jednostavnije (i isplativije) to naručiti od dobavljača. Znaš i sam koliko ima vrsti grafa,zamisli da od svake imaju po 5 komada u dučanu.

Ebay nije web trgovina, ebay je samo posrednik - mjesto za izložiti ono što prodaješ i možeš ga kontaktirati preko obrasca.

 

Ja nemam baš takve probleme,kad sam kupio lošu robu zamijenili su,kad sam naručio grafu nazvali su da mogu doć po nju i nema problema, al opet to vjerojatno ovisi o očekivanjima.

lllnuclearlll uto 11.8.2015 23:27

Za ubuduće dečki, ide se u dućan, a ne u dučan 

 

 

Što se tiče informacija a proizvodima, a pogotovo o tehnici, ja prvo pročitam reviewa par na Internetu, pitam na bugu i ostalim forumima, i tek onda kupim stvar (prvo na nabavu, a onda u najpovoljniju trgovinu). Internet je danas puno pametniji od bilo kojeg trgovca. 

dv14 uto 11.8.2015 23:33

Eto recimo ja radim u jednom supermarketu, na odjelu tehnike i svakakvih drugih čuda. Nedavno sam počeo, pa još ni ne znam gdje se što nalazi.

Ali morate skužiti, kao što je već netko napisao u temi, da ima premalo manjaka. Nas je na ovom odjelu 2-3 i ubijamo se od posla. Koliko god vama se to činilo bezazlenim, ostaje po 2h duže, ne plati se više, ne staje se ni minutu, stalno strka, fizički se ubiješ. A sve to jer poslovnice štede na radnicima. Da zaposle još po 1-2 osobe na svakom odjelu, situacija bi definitivno bila puno bolja..

axos sri 12.8.2015 00:28
zerocool12 kaže...

 Trebaš shvatiti da u velikim dučanima radi pre malo ljudi sa pre malim plačama (ili previše ljudi ako nema nikoga,no kad je gužva svakako ih je pre malo), od njih se očekuje da su završili srednju ekonomsku a da znaju sve o tehnici, nerijetko na tim odjelima zapošljavaju one koji ne znaju ni držat miš u ruci. Največi problem tu su šefovi, od dučana do dučana se točno vidi razlika di je dobar šef a di je loš šef.

 

Što se tehnike tiče, puno dučana ima glavno skladište u kojem se sve nalazi,jer je neisplativo držati 10 komada 82 incha TV-a u dučanu, jer se tih 10 komada neće prodati u dogledno vrijeme, također se ne isplati ni nabavljati neku skupu opremu. Što se tiće dučana tehničkom robom kod njih je problem mjesto,najčešće nemaju di držati (a i ne isplati im se držati) sve što ti možeš zamisliti jer im je jednostavnije (i isplativije) to naručiti od dobavljača. Znaš i sam koliko ima vrsti grafa,zamisli da od svake imaju po 5 komada u dučanu.

Ebay nije web trgovina, ebay je samo posrednik - mjesto za izložiti ono što prodaješ i možeš ga kontaktirati preko obrasca.

 

Ja nemam baš takve probleme,kad sam kupio lošu robu zamijenili su,kad sam naručio grafu nazvali su da mogu doć po nju i nema problema, al opet to vjerojatno ovisi o očekivanjima.

 Sa svime se slažem. Ali nekad nije bilo tako. Nekad se nisu rezali troškovi do te mjere da je kupovina bila neugodno iskustvo. Ne tražim ja ko zna kakav tretman. Zatražim ponudu, platim i nosim. Ako dođe do kvara poprave mi uređaj ili dobijem takav novi ako ne mogu i to je to. Što jednostavnije to bolje. Problem je što stvari nisu tako jednostavne. Ne obavjesti mi se prije uplate da je neki predmet izložbeni primjerak, nedostupan ili nešto deseto. U bar 20% slučajeva kada se radi o komponentama dobijem komponentu koja nije original zapakirana a nerjetko je i s vidljivim defektom bez obzira gdje naručim.

Ebay je posrednik koji bi trebao biti odgovoran za propuste vezane uz njegove usluge kao npr da se novac ne skine dva put ili više nego što piše. Ukoliko se to dogodi umjesto da im pošaljem mail ja im mogu staviti soli na rep.

lllnuclearlll kaže...

Za ubuduće dečki, ide se u dućan, a ne u dučan 

 

 

Što se tiče informacija a proizvodima, a pogotovo o tehnici, ja prvo pročitam reviewa par na Internetu, pitam na bugu i ostalim forumima, i tek onda kupim stvar (prvo na nabavu, a onda u najpovoljniju trgovinu). Internet je danas puno pametniji od bilo kojeg trgovca. 

 Također to i ja napravim. Ali kad mislim da je sve idealno dogodi se neki za*eb tipa neispravna komponenta itd.

BTW ja i gramatika dva pojma. Nadam se da ću se popraviti uz ovakve komentare.

dv14 kaže...

Eto recimo ja radim u jednom supermarketu, na odjelu tehnike i svakakvih drugih čuda. Nedavno sam počeo, pa još ni ne znam gdje se što nalazi.

Ali morate skužiti, kao što je već netko napisao u temi, da ima premalo manjaka. Nas je na ovom odjelu 2-3 i ubijamo se od posla. Koliko god vama se to činilo bezazlenim, ostaje po 2h duže, ne plati se više, ne staje se ni minutu, stalno strka, fizički se ubiješ. A sve to jer poslovnice štede na radnicima. Da zaposle još po 1-2 osobe na svakom odjelu, situacija bi definitivno bila puno bolja..

 O ovome i govorim. Ja kao kupac moram imati razumjevanja prema radniku jer se ubije zbog poslodavca koji štedi na radnicima. Ali osim toga moram i razumjeti poslodavca koji reže troškove kako bi bio u koraku s konkurancijom. A tko onda razumje kupca koji dobije nikakvu uslugu?

zeroname sri 12.8.2015 02:01

Evo moje iskustvo sa emmezetom u jankomiru. Dođem kupit televizor i odlučim se za philips i kažem im tamo da hoću taj. Za 2 min mi prodavač govori da nemaju u skladištu samo taj iz izloga. Ja pitam jel moze u pola cijene taj iz iz izloga ovaj kaže nemože baš nikakav popust. Šokiro sam se on očekuje da mu ja kupim tv iz izloga jer ga nema u skladištu i da još platim punu cijenu. Taj tv u izlogu je osim što je otvoren isto tako korišten je jer naravno radi ko zna koliko mjesecima po cijeli dan. Može bit sretan da sam mu ponudio pola cijene. Nakon toga izaberem drugi grundig i ovaj tipka po kompjuteru i kaže nemamo ni taj u skaldištu samo taj koji je izložen. Imaš keš u ruci i nemožeš ništa kupit. Idioti.

zerocool12 sri 12.8.2015 02:16
axos kaže...

 Sa svime se slažem. Ali nekad nije bilo tako. Nekad se nisu rezali troškovi do te mjere da je kupovina bila neugodno iskustvo. Ne tražim ja ko zna kakav tretman. Zatražim ponudu, platim i nosim. Ako dođe do kvara poprave mi uređaj ili dobijem takav novi ako ne mogu i to je to. Što jednostavnije to bolje. Problem je što stvari nisu tako jednostavne. Ne obavjesti mi se prije uplate da je neki predmet izložbeni primjerak, nedostupan ili nešto deseto. U bar 20% slučajeva kada se radi o komponentama dobijem komponentu koja nije original zapakirana a nerjetko je i s vidljivim defektom bez obzira gdje naručim.

Ebay je posrednik koji bi trebao biti odgovoran za propuste vezane uz njegove usluge kao npr da se novac ne skine dva put ili više nego što piše. Ukoliko se to dogodi umjesto da im pošaljem mail ja im mogu staviti soli na rep.


 O ovome i govorim. Ja kao kupac moram imati razumjevanja prema radniku jer se ubije zbog poslodavca koji štedi na radnicima. Ali osim toga moram i razumjeti poslodavca koji reže troškove kako bi bio u koraku s konkurancijom. A tko onda razumje kupca koji dobije nikakvu uslugu?

 Opet krivi su šefovi,oni te stvari ne vide iz svojih fotelja,oni vide zaradu i to je to (nemoj me krivo shvatit večina tih centara zaradi toliko da bi mogli zaposlit još duplo ljudi samo su škrti), na žalost ispaštaju zaposlenici jer kome drugome dolazi ljutiti kupac nego zaposleniku? No, također voditelji dučana su isto veoma važni tu,oni su ti koji bi trebali vidjeti te nedostatke i prijaviti ih šefovima i motivirati svoje zaposlenike, no rijetki su dovoljno kompetentni za takve akcije.

Vjeruj mi zaposlenici bi voljeli da oni tebi mogu uvijek dati novi uređaj (to za njih znači manje posla) no jednostavno ne smiju, dakako ima i poprilično lijenih zaposlenika pa im se živo hebe za sve.

zeroname kaže...

Evo moje iskustvo sa emmezetom u jankomiru. Dođem kupit televizor i odlučim se za philips i kažem im tamo da hoću taj. Za 2 min mi prodavač govori da nemaju u skladištu samo taj iz izloga. Ja pitam jel moze u pola cijene taj iz iz izloga ovaj kaže nemože baš nikakav popust. Šokiro sam se on očekuje da mu ja kupim tv iz izloga jer ga nema u skladištu i da još platim punu cijenu. Taj tv u izlogu je osim što je otvoren isto tako korišten je jer naravno radi ko zna koliko mjesecima po cijeli dan. Može bit sretan da sam mu ponudio pola cijene. Nakon toga izaberem drugi grundig i ovaj tipka po kompjuteru i kaže nemamo ni taj u skaldištu samo taj koji je izložen. Imaš keš u ruci i nemožeš ništa kupit. Idioti.

 Opet, nije kriv zaposlenik (jer yebe se njemu dal ćeš ti platit pola ili cijelu cijenu, on će svakak dobit svoju plaču (ako radi po naputku šefova)) nego njegovi šefovi koji mu to nedaju.

No,razumijem vas obojicu što želite reči, stvarno nije lijepo kada dođeš u dučan a oni te gledaju ko da si ih došao tamo zahebavat a ne neš kupit. Također imam iskustva di prodavači samo što ne bježe kada dođe kupac u dučan, samo da ih nitko niš ne pita.

i4s sri 12.8.2015 02:45

A kad te tek krenu zayebavat u t-mobilea... Svaki mobitel koji ja poželim završi pričom da je ostao još samo izložbeni primjerak jer eto baš je jučer prodan zadnji. Pa hoće li dolazit više? Naravno da neće. Pa koji ku*ac onda izlažete primjerak nečega što zapravo više ne nudite?! Hoću bijeli, e nećeš ga dobit jer znate, mi imamo samo crne. Znači masno plaćaš za uslugu koja nema u od (valjane) usluge, još se gospoda i uvrijede ako ih pitaš nešto. 

A da ne spominjem politiku tvrtke koja povlači uređaje iz prodaje čim čuje da će novi model izaći, jedva zgrabih z3 compact i to preko web shopa.. Kažem pa gdje vam je lg g3, pa znate, sad će doć četvrtica.. a u vipu se i g2 još nudi.. 

 

P.S. i onda kao šećer na kraju ugledaš iphone 5c na polici, ma dobro ko tu koga 

zerocool12 sri 12.8.2015 10:14

Sad sam se sjetio, došao sam jednom u dućan i trebao sam nes na info pultu i dođem tamo (vec sam ih na ulasku pozdravio) i iz pristojnosti kažem " ispricavam se mogu li dobiti..." kad ono ova vikne kolegici o gle ovaj decko se izvinjava (uvrijeđeno) i krene se smijati, reko hebote ak nemas ni trunke pristojnosti onda nis.

axos sri 12.8.2015 11:14
zerocool12 kaže...
axos kaže...

 Sa svime se slažem. Ali nekad nije bilo tako. Nekad se nisu rezali troškovi do te mjere da je kupovina bila neugodno iskustvo. Ne tražim ja ko zna kakav tretman. Zatražim ponudu, platim i nosim. Ako dođe do kvara poprave mi uređaj ili dobijem takav novi ako ne mogu i to je to. Što jednostavnije to bolje. Problem je što stvari nisu tako jednostavne. Ne obavjesti mi se prije uplate da je neki predmet izložbeni primjerak, nedostupan ili nešto deseto. U bar 20% slučajeva kada se radi o komponentama dobijem komponentu koja nije original zapakirana a nerjetko je i s vidljivim defektom bez obzira gdje naručim.

Ebay je posrednik koji bi trebao biti odgovoran za propuste vezane uz njegove usluge kao npr da se novac ne skine dva put ili više nego što piše. Ukoliko se to dogodi umjesto da im pošaljem mail ja im mogu staviti soli na rep.


 O ovome i govorim. Ja kao kupac moram imati razumjevanja prema radniku jer se ubije zbog poslodavca koji štedi na radnicima. Ali osim toga moram i razumjeti poslodavca koji reže troškove kako bi bio u koraku s konkurancijom. A tko onda razumje kupca koji dobije nikakvu uslugu?

 Opet krivi su šefovi,oni te stvari ne vide iz svojih fotelja,oni vide zaradu i to je to (nemoj me krivo shvatit večina tih centara zaradi toliko da bi mogli zaposlit još duplo ljudi samo su škrti), na žalost ispaštaju zaposlenici jer kome drugome dolazi ljutiti kupac nego zaposleniku? No, također voditelji dučana su isto veoma važni tu,oni su ti koji bi trebali vidjeti te nedostatke i prijaviti ih šefovima i motivirati svoje zaposlenike, no rijetki su dovoljno kompetentni za takve akcije.

Vjeruj mi zaposlenici bi voljeli da oni tebi mogu uvijek dati novi uređaj (to za njih znači manje posla) no jednostavno ne smiju, dakako ima i poprilično lijenih zaposlenika pa im se živo hebe za sve.

zeroname kaže...

Evo moje iskustvo sa emmezetom u jankomiru. Dođem kupit televizor i odlučim se za philips i kažem im tamo da hoću taj. Za 2 min mi prodavač govori da nemaju u skladištu samo taj iz izloga. Ja pitam jel moze u pola cijene taj iz iz izloga ovaj kaže nemože baš nikakav popust. Šokiro sam se on očekuje da mu ja kupim tv iz izloga jer ga nema u skladištu i da još platim punu cijenu. Taj tv u izlogu je osim što je otvoren isto tako korišten je jer naravno radi ko zna koliko mjesecima po cijeli dan. Može bit sretan da sam mu ponudio pola cijene. Nakon toga izaberem drugi grundig i ovaj tipka po kompjuteru i kaže nemamo ni taj u skaldištu samo taj koji je izložen. Imaš keš u ruci i nemožeš ništa kupit. Idioti.

 Opet, nije kriv zaposlenik (jer yebe se njemu dal ćeš ti platit pola ili cijelu cijenu, on će svakak dobit svoju plaču (ako radi po naputku šefova)) nego njegovi šefovi koji mu to nedaju.

No,razumijem vas obojicu što želite reči, stvarno nije lijepo kada dođeš u dučan a oni te gledaju ko da si ih došao tamo zahebavat a ne neš kupit. Također imam iskustva di prodavači samo što ne bježe kada dođe kupac u dučan, samo da ih nitko niš ne pita.

 Ali što onda napraviti kad gotovo svi se prebacuju na takvo poslovanje? Prije je bio moto od strane radnika "ne možeš me tako malo platiti koliko ja malo mogu raditi" i izgleda mi da je totalno zastario. A danas je od strane trgovca "ne možeš me tako malo platiti koliko ti ja lošu uslugu mogu ponuditi". Ako govorim o zadovoljstvu trgovinom pc djelova onda je to Links (nemora biti da su i drugi imali dobra iskustva) ali to i masno naplate. Nikad nisam imao problema s kupnjom ili reklamacijom. Ali gotovo uvijek su 10+% skuplji od konkurencije. Nekad si to moram/mogu priuštiti, a nekad radije odaberem neku jeftiniju alternativu.

Kolega se dotakao teleoperatera. E ti su priča za sebe. Super jeftin mobitel imaju. 2999 kuna samo. U normalnoj trgovini je 3600. Super daj odma dva komada. Kad ono pretplata 300kn dvije godine a potošim realno 50. Ili imam tarifu od 150 koja nudi više od te za 300. Al ne. To je ultra jeftino i najbolja ponuda za mene. Imam osjećaj da tvrtke što su veće sve manje mare za želje/potrebe kupaca i sve ih više gaze.

ddarknessfairyy sri 12.8.2015 11:28
axos kaže...

 Sa svime se slažem. Ali nekad nije bilo tako. Nekad se nisu rezali troškovi do te mjere da je kupovina bila neugodno iskustvo. Ne tražim ja ko zna kakav tretman. Zatražim ponudu, platim i nosim. Ako dođe do kvara poprave mi uređaj ili dobijem takav novi ako ne mogu i to je to. Što jednostavnije to bolje. Problem je što stvari nisu tako jednostavne. Ne obavjesti mi se prije uplate da je neki predmet izložbeni primjerak, nedostupan ili nešto deseto. U bar 20% slučajeva kada se radi o komponentama dobijem komponentu koja nije original zapakirana a nerjetko je i s vidljivim defektom bez obzira gdje naručim.

Ebay je posrednik koji bi trebao biti odgovoran za propuste vezane uz njegove usluge kao npr da se novac ne skine dva put ili više nego što piše. Ukoliko se to dogodi umjesto da im pošaljem mail ja im mogu staviti soli na rep.

 Ti boluješ od tzv. PrstikusPosranikus sindroma...da postave pred tebe potpuno zatvorene 4 kutije ti bi uzeo onu u kojoj je komponenta oštećena Oće to tako, nek ti idući puta žena/cura/mama odabere kutiju sigurno će biti unutra čitava komponenta

 

Inače ja nemam nekih problema sa trgovcima jer ih u principu izbjegavam. Namirnice i male kućanske aparate kupujem isključivo u Kauflandu(nije da imam veliki izbor u gradu ima samo Konzum, Plodine i kaufland).Gotovo sve prodavače poznam pa nemam nuegodnih iskustva s njima, a i sviđa mi se to što kad kupim nešto od tehnike obično ima 3 godine garanciju koja kad istekne vrate ti novac i gotovo. Pa onda kupiš mikser za 200kn drndaš ga 2 godine, rikne, vratiš i vrate ti novac bez problema

 

Što se tiče komponenti i ostale opreme za računala nju kupujem isključivo preko interneta, od naših online shopova(HGspot, Chipoteka...), jest da su u mnogo slučajeva nešto skuplje nego što bi se našlo u nekim trgovinama ali jednostavno izbjegavam odlazak u trgovine. Dijelom zbog toga što sam lijena ko mazga i neda mi se hodati okolo kad mi (zgodan) striček može donjeti sve doma, a i dijelom zbog toga što kad nemaš visuljak među nogama u 90% slučajeva te tretiraju ko debila.

Zanimljivo je vidjeti kako se prodavačima ozari lice kad uđe žensko u dućan pa pomisli da će sad moći prodati svu kramu koja mu stoji na lageru godinama. Svašta su mi nudili, od prastarih matičnih i grafičkih koje su kao najbolje, do rozih miševa ukrašenih swarovskim kristalićima(mislim WTF????) samo zato jer sam tražila mini miš. Ali ipak moj najdraži dio je nakon kupnje jer te lik uvjerava da ti ipak doneseš računalo kod njih da oni ugrade komponente jer su računala puna šarafića, žica i sitnih malih iglica ( ) koje bi se mogle oštetiti ili me ozlijediti. Valjda imam blagoteleći pogled pa misle da ću probati čekićem gurati komponente u slotove 

 

 

axos sri 12.8.2015 12:05
ddarknessfairyy kaže...
axos kaže...

 Sa svime se slažem. Ali nekad nije bilo tako. Nekad se nisu rezali troškovi do te mjere da je kupovina bila neugodno iskustvo. Ne tražim ja ko zna kakav tretman. Zatražim ponudu, platim i nosim. Ako dođe do kvara poprave mi uređaj ili dobijem takav novi ako ne mogu i to je to. Što jednostavnije to bolje. Problem je što stvari nisu tako jednostavne. Ne obavjesti mi se prije uplate da je neki predmet izložbeni primjerak, nedostupan ili nešto deseto. U bar 20% slučajeva kada se radi o komponentama dobijem komponentu koja nije original zapakirana a nerjetko je i s vidljivim defektom bez obzira gdje naručim.

Ebay je posrednik koji bi trebao biti odgovoran za propuste vezane uz njegove usluge kao npr da se novac ne skine dva put ili više nego što piše. Ukoliko se to dogodi umjesto da im pošaljem mail ja im mogu staviti soli na rep.

 Ti boluješ od tzv. PrstikusPosranikus sindroma...da postave pred tebe potpuno zatvorene 4 kutije ti bi uzeo onu u kojoj je komponenta oštećena Oće to tako, nek ti idući puta žena/cura/mama odabere kutiju sigurno će biti unutra čitava komponenta

 

Inače ja nemam nekih problema sa trgovcima jer ih u principu izbjegavam. Namirnice i male kućanske aparate kupujem isključivo u Kauflandu(nije da imam veliki izbor u gradu ima samo Konzum, Plodine i kaufland).Gotovo sve prodavače poznam pa nemam nuegodnih iskustva s njima, a i sviđa mi se to što kad kupim nešto od tehnike obično ima 3 godine garanciju koja kad istekne vrate ti novac i gotovo. Pa onda kupiš mikser za 200kn drndaš ga 2 godine, rikne, vratiš i vrate ti novac bez problema

 

Što se tiče komponenti i ostale opreme za računala nju kupujem isključivo preko interneta, od naših online shopova(HGspot, Chipoteka...), jest da su u mnogo slučajeva nešto skuplje nego što bi se našlo u nekim trgovinama ali jednostavno izbjegavam odlazak u trgovine. Dijelom zbog toga što sam lijena ko mazga i neda mi se hodati okolo kad mi (zgodan) striček može donjeti sve doma, a i dijelom zbog toga što kad nemaš visuljak među nogama u 90% slučajeva te tretiraju ko debila.

Zanimljivo je vidjeti kako se prodavačima ozari lice kad uđe žensko u dućan pa pomisli da će sad moći prodati svu kramu koja mu stoji na lageru godinama. Svašta su mi nudili, od prastarih matičnih i grafičkih koje su kao najbolje, do rozih miševa ukrašenih swarovskim kristalićima(mislim WTF????) samo zato jer sam tražila mini miš. Ali ipak moj najdraži dio je nakon kupnje jer te lik uvjerava da ti ipak doneseš računalo kod njih da oni ugrade komponente jer su računala puna šarafića, žica i sitnih malih iglica ( ) koje bi se mogle oštetiti ili me ozlijediti. Valjda imam blagoteleći pogled pa misle da ću probati čekićem gurati komponente u slotove 

 

 

 Ma ni ekipa oko mene ne prolazi puno bolje. Al eto malo su smireniji i ok im je kad donesu kući neispravan uređaj koji ide na popravak umjesto zamjene za novi.

Ovaj drugi dio... Istina živa. Pita me frendica savijet za laptop. Ja se izvrtim da joj nađem best buy u tom rangu. Zove me dan iza da joj je gospodin u trgovini dao preporuku za "bolji" model i još 200 kn jeftiniji i rozi. Pošalje mi model i naravno stara krama koja je u skladištu ko zna koliko i specifikacijama ni blizu prvom modelu. Samo sam joj se nasmijao i to je to. 90% njih te tretiraju kao debila jer 95% cura/žena nema pojma što kupuje i onda im uvale nešto. Ali onda kad uđe jedna koja zna što kupuje trgovac se osramoti ko zadnji idiot. Dok sam radio kao trgovac nije mi padalo na pamet raditi procijene na temelju izgleda, spola ili desete stvari. Nerjetko bi se desilo da je došla osoba u rasparanoj robi itd kojoj nebi dao ovce, a nakraju je ispalo da je sasvim pristojna i ima namjeru kupiti proizvod.

Btw što cura/žena radi na bug forumu? Zadnja koju sam sreo tu otvorila je account samo da se savjetuje oko metoda uklanjanja akni 

ddarknessfairyy sri 12.8.2015 19:11
axos kaže...

 Ma ni ekipa oko mene ne prolazi puno bolje. Al eto malo su smireniji i ok im je kad donesu kući neispravan uređaj koji ide na popravak umjesto zamjene za novi.

Ovaj drugi dio... Istina živa. Pita me frendica savijet za laptop. Ja se izvrtim da joj nađem best buy u tom rangu. Zove me dan iza da joj je gospodin u trgovini dao preporuku za "bolji" model i još 200 kn jeftiniji i rozi. Pošalje mi model i naravno stara krama koja je u skladištu ko zna koliko i specifikacijama ni blizu prvom modelu. Samo sam joj se nasmijao i to je to. 90% njih te tretiraju kao debila jer 95% cura/žena nema pojma što kupuje i onda im uvale nešto. Ali onda kad uđe jedna koja zna što kupuje trgovac se osramoti ko zadnji idiot. Dok sam radio kao trgovac nije mi padalo na pamet raditi procijene na temelju izgleda, spola ili desete stvari. Nerjetko bi se desilo da je došla osoba u rasparanoj robi itd kojoj nebi dao ovce, a nakraju je ispalo da je sasvim pristojna i ima namjeru kupiti proizvod.

Btw što cura/žena radi na bug forumu? Zadnja koju sam sreo tu otvorila je account samo da se savjetuje oko metoda uklanjanja akni 

A **biga što više kupuješ veće su šanse da naletiš na neispravne komponente.

Rozi laptop...jel Barbie boja? Čim je rozo ja bježim ko vampir od češnjaka, još se nije desilo da sam u dućanu vidjela nešto rozo od elektronike(izuzev epilator/masažer/ostale sprave za mučenje) a da nije bilo prastari model. To valjda nadobudno naruče pa onda ne mogu prodat

 

Ajd ajd pa nema nas baš taako malo na forumu. Ja znam za četiri koje trenutno harače po temama, samo što ovdje svaki treći muški ima na avataru neku žensku pa se prave pogube u masi :D

Ja sam došla prije dvije godine jer mi je trebala pomoć oko slaganja wifi repeatera pa sam zaglavila u birtiji, a na kraju zbog dežurnih pavijana i ostala

axos čet 13.8.2015 00:34
i4s kaže...
ddarknessfairyy kaže...

 

do rozih miševa ukrašenih swarovskim kristalićima(mislim WTF????) 

 

 

 

EDIT: pozz od još jedne cure s foruma 

 U dva dana dvije cure. Što se ovo događa na BUGu?

Imaš i ti kakve nemile zgode s trgovcima ili si se samo došla javiti?

MusicWoman čet 13.8.2015 00:52
axos kaže...
i4s kaže...
ddarknessfairyy kaže...

 

do rozih miševa ukrašenih swarovskim kristalićima(mislim WTF????) 

 

 

 

EDIT: pozz od još jedne cure s foruma 

 U dva dana dvije cure. Što se ovo događa na BUGu?

Imaš i ti kakve nemile zgode s trgovcima ili si se samo došla javiti?

 Evo ti i trece - nema dva bez tri... ;-) Da ne bude off, nikakvih problema s trgovcima nisam imala do sada... Kupujem najvise kod lokalnih trgovaca, narucim sto zelim i stigne za par dana, malo jest skuplje, ali isplati mi se... Od ovih vecih firmi kupovala sam jedino u Linksu i NetCom-u ( Rijeka ) takodjer bez ikakvih problema i zamjerki... :-) 

i4s čet 13.8.2015 00:55
axos kaže...
i4s kaže...
ddarknessfairyy kaže...

 

do rozih miševa ukrašenih swarovskim kristalićima(mislim WTF????) 

 

 

 

EDIT: pozz od još jedne cure s foruma 

 U dva dana dvije cure. Što se ovo događa na BUGu?

Imaš i ti kakve nemile zgode s trgovcima ili si se samo došla javiti?

 Hahaha procvao BUG 

 

Podijelila sam svoju priču par postova iznad, taman se vratila ovdje da editam post opet i ispričam se na rječniku (), ne pričam tako inače al' jest me t-centar ovih dana izbio iz cipela. 

axos čet 13.8.2015 01:04

Ima vas 3?? Srce me strefilo. Ovoliko vas nije bilo još od.... Ne sjećam se da vas je ikad bilo toliko.

BTW ako kupujete u Ebayu pripazite na shipping proizvoda iz USA. Prvo piše free shiping kad izlista proizvode, a kad kliknete na proizvod da idete kupit pojavi se odnikud poštarina. Mene skoro digli na foru 

fromcelltohell čet 13.8.2015 01:10

Evo moje jedno iskustvo svježijeg nadnevka iako je  prije bilo gro problema sa ekipom iz Ve-mulj Karlovac

 

ali mi se to ne da sad pisat jer bi mi trebalo sat vremena za post.

 

http://www.bug.hr/forum/topic/opcenito-o-ict-biznisu/instar-informatika/13766.aspx?page=1&jumpto=4460168&sort=desc&view=flat

 

A evo kako je izgledala MBO i ta nogica od kućišta za koje su me uvjeravali da su sve MBO tak izgrebane a nogicu su mi nudili da će varit.

 

Ajd' na kraju je sve riješeno ( inzistirao da ću uz doplatu uzet drugu MBO jer nisam pristajao na tvrdnju da su sve ASUS ploče pod normalno tak izgrebane)

 

 i čak sam dobio Zalman ZM-GM1 mišonju gratis u znak isprike.

i4s čet 13.8.2015 01:16

I da, naravno da imam novu priču. I tko je glavna uloga, guess who, opet t-mobile. Znači naručim mob preko web shopa, a zapravo smo radnju obavili telefonom(nekako je i to uspjelo).. Naručen u utorak popodne, dostava 3-5 radnih dana. Brojim od četvrtka, danas peti dan. Naravno, mobitela nema. Jučer sam se čula s agenticom koja je obavila narudžbu i kaže mi pa zar još nije došo? I tako, drama, nema mobitela, danas dođe poštar naš i kaže - ma to ti dostavlja hp express ali oni redovito nama uvale pošiljke..

 

Mislim da mi nema druge nego sad zvati dvaput dnevno moju poštu da vidim je li stigo pa da pođem sama po njega.

axos čet 13.8.2015 01:19
fromcelltohell kaže...

Evo moje jedno iskustvo svježijeg nadnevka iako je  prije bilo gro problema sa ekipom iz Ve-mulj Karlovac

 

ali mi se to ne da sad pisat jer bi mi trebalo sat vremena za post.

 

http://www.bug.hr/forum/topic/opcenito-o-ict-biznisu/instar-informatika/13766.aspx?page=1&jumpto=4460168&sort=desc&view=flat

 

A evo kako je izgledala MBO i ta nogica od kućišta za koje su me uvjeravali da su sve MBO tak izgrebane a nogicu su mi nudili da će varit.

 

Ajd' na kraju je sve riješeno ( inzistirao da ću uz doplatu uzet drugu MBO jer nisam pristajao na tvrdnju da su sve ASUS ploče pod normalno tak izgrebane)

 

 i čak sam dobio Zalman ZM-GM1 mišonju gratis u znak isprike.

 Meni su vemulj prodali usb koji se zadimio i crkao unutar nekih godinu dana. Nije bilo nikakve štete na ostalim komponentama pa je završio u kanti bez reklamacije.

S instarom sam ja dobro onda prošao. Samo otpakirani i prašnjavi zvučnici. Ali totalno ispravni i bez ogrebotine. Ovo je garant korišten MBO ili su ga imali i izlogu ali nije bio pod ključem. Ja imam ASUS matičnu i svaki metalni dio je bio pokriven plastičnom folijom koju nije tako lako skinut. Da ne govorim da nije bilo ni najmanje crtice. Kupljena je u ADM-a.

rebelsy čet 13.8.2015 01:22
ddarknessfairyy kaže...

 

 Što se tiče komponenti i ostale opreme za računala nju kupujem isključivo preko interneta, od naših online shopova(HGspot, Chipoteka...), jest da su u mnogo slučajeva nešto skuplje nego što bi se našlo u nekim trgovinama ali jednostavno izbjegavam odlazak u trgovine. 

 a ti webshopova 

 i ne, nije skuplje jer zato u biti webshopovi i sluze, da bi bili sto je vise moguce jeftiniji od ostalih "pravih" trgovina...

nema previse veze s temom, ali eto, upalo mi je u oko, preporucam ti da ubuduce koristis www.nabava.net pa ces vidjeti o cemu pricam, za tvoje dobro 

fromcelltohell čet 13.8.2015 01:26

Meni su u Ve-Mulju prodavali USB memory stickove koji se nisu dali formatirati i još su mi bacali iskru na USB ulazima prigodom spajanja sticka u USB utor.

 

Da bih nakon toga otišao k njima i isto to se događalo na njihovim testnim računalima i izloženim također.

 

A prodali su mi i grafu Gigabyte HD 4850 koja nije bila dizajnirana za Vista OS kako me je pokušavao uvjerit njihov "cijenjeni"

 

serviser Nikola na što nisam nikako pristajao kad je ta grafička kartica bila 100% Vista Ready.

 

Nakon što je grafa zamjenjena a također nije pokazivala suradnju s Vista OS-om zahtjevao sa zamjenu za nVidia GPU u rangu te HD4850 

 

i dobio Zotac GTS250 512 Mb DDR3 koj dan danas, nakon dobrih 7 godina uredno radi kod mlađeg buraza u kompu.

 

 

ddarknessfairyy čet 13.8.2015 01:41
i4s kaže...

I da, naravno da imam novu priču. I tko je glavna uloga, guess who, opet t-mobile. Znači naručim mob preko web shopa, a zapravo smo radnju obavili telefonom(nekako je i to uspjelo).. Naručen u utorak popodne, dostava 3-5 radnih dana. Brojim od četvrtka, danas peti dan. Naravno, mobitela nema. Jučer sam se čula s agenticom koja je obavila narudžbu i kaže mi pa zar još nije došo? I tako, drama, nema mobitela, danas dođe poštar naš i kaže - ma to ti dostavlja hp express ali oni redovito nama uvale pošiljke..

 

Mislim da mi nema druge nego sad zvati dvaput dnevno moju poštu da vidim je li stigo pa da pođem sama po njega.

 U T-mobile su uvijek bili mustre. Meni su uredno naplaćivali 3 mjeseca pretplatu preko trajnog naloga i slali doma račune. I onda mi nakon 3 mjeseca blokirali račun jer nisam platila račune.

rebelsy kaže...

 a ti webshopova 

 i ne, nije skuplje jer zato ubiti webshopovi i sluze, da bi bili sto jeftiniji od ostalih "pravih" trgovina...

nema previse veze s temom, ali eto, upalo mi je u oko, preporucam ti da ubuduce koristis www.nabava.net pa ces vidjeti o cemu pricam, za tvoje dobro 

 Samo sam čekala koji će prvi beknut. Njih sam napisala jer su mi pali prvi na pamet. Kupujem od onih koji imaju ono što tražim. I hvala al znam za nabava.net

ivo454 čet 13.8.2015 08:18

Ne isplati se fizički "trčati" od trgovine do trgovine. Većinu kupovine obavljam online, osim prehrane, a mislim da ću i to skoro. Što se tiče iskustava sa posjetom trgovinama, Pevec me je neugodno iznenadio, nedovoljno zaposlenika, malo ili nimalo znaju o onome što prodaju, njih dvije na blagajni nešto prepričavaju. Prima namještaj isto tako, nejčešće nema ništa na skladištu, dvoje rade u cijelom prodajnom prostoru koje se proteže na nekoliko tisuća kvadrata.  Što se tiče online trgovaca, puno su bolji. Ekupi je OK, jedino što ima veće cijene, ali sam laptop vratio nakon sedam dana, jer mi se ne sviđa, došli preuzeli, vratili novce. Dosta njih ne volim zato što imaju različite cijene za karticu i pouzećem ili uopće ne primaju moju karticu.

Moram svakako da spomenem i Konzum, u negativnom smislu naravno, tolika je "krađa" na cijenama, da bi čovjek trebao zauzeti blagajnu na pola sata da provjeri sve cijene. Ona njihova fraza "ako nije ista cijena kao na polici, prodat ćemo vam u pola cijene". je besmislena. Imao sam tako jedan slučaj, i dođe zaposlenica koja radi na odjelu gdje je taj proizvod, i moli me da ne kupim taj proizvod u pola cijene, jer ona mora osobno platiti razliku, i naravno nisam kupio to.

axos čet 13.8.2015 11:21
ivo454 kaže...

Ne isplati se fizički "trčati" od trgovine do trgovine. Većinu kupovine obavljam online, osim prehrane, a mislim da ću i to skoro. Što se tiče iskustava sa posjetom trgovinama, Pevec me je neugodno iznenadio, nedovoljno zaposlenika, malo ili nimalo znaju o onome što prodaju, njih dvije na blagajni nešto prepričavaju. Prima namještaj isto tako, nejčešće nema ništa na skladištu, dvoje rade u cijelom prodajnom prostoru koje se proteže na nekoliko tisuća kvadrata.  Što se tiče online trgovaca, puno su bolji. Ekupi je OK, jedino što ima veće cijene, ali sam laptop vratio nakon sedam dana, jer mi se ne sviđa, došli preuzeli, vratili novce. Dosta njih ne volim zato što imaju različite cijene za karticu i pouzećem ili uopće ne primaju moju karticu.

Moram svakako da spomenem i Konzum, u negativnom smislu naravno, tolika je "krađa" na cijenama, da bi čovjek trebao zauzeti blagajnu na pola sata da provjeri sve cijene. Ona njihova fraza "ako nije ista cijena kao na polici, prodat ćemo vam u pola cijene". je besmislena. Imao sam tako jedan slučaj, i dođe zaposlenica koja radi na odjelu gdje je taj proizvod, i moli me da ne kupim taj proizvod u pola cijene, jer ona mora osobno platiti razliku, i naravno nisam kupio to.

 Zakon o povratu u roku od 7 dana je kretenizam. Što misliš što će se sad dogodit s tim laptopom koji si ti koristio 7 dana? Naravno da će ga prodat nekom desetom pod novi. Ako sam ja taj deseti vratit ću im taj polovni laptop nazad i j**** sve po redu. Teoretski to više nije nov laptop i oni ga nemogu prodat kao takvog. Malo sam provjerio stanje kod ljudi koji prodaju tehniku. I uglavnom je stanje takvo da imaju 1-15% marže na gotovo svemu (osim sitnica tipa kabel itd) i eto odgovora zašto mi ne mogu dati popust na izložbeni/korišteni primjerak. Jednostavno bi onda išli u minus i ne isplati im se. Kao što je kolega u drugom postu naveo skladištenje ih košta ne toliko zbog samog najma prostora, nego zbog pada vrijendosti robe. Ukoliko nešto ne prodaju u godinu gube 10%-30% vrijednosti odnosno ili idu u minus ili ne mogu prodati. Isto tako ni njihovi dobavljaći/uvoznici im ne pomažu. Gotovo nitko nije voljan ustupiti uređaje samo kao izložbene primjerke (pogotovo ako se ne prodaje velika količina), od trgovca nerjetko očekuju da zaprimi uređaj koji se pokvario u garantnom roku i pošalju ga na popravak o svom trošku. Isto tako malo njih je voljno zamijeniti uređaj koji nikad nije ni radio nego ih šalju na popravak. Ispada da je jedino dobro onima koji sklope posao s državom pa se tako uhljebe.

Nakon svega ovoga sasvim mi je jasno da su šanse da dobijete original zapakirani i ispravan uređaj zapravo puno manje nego sam zapravo mislio. Evo nekih od razloga:

- Uređaj prođe pola svijeta u transportu i samo jednom nek padne ili ga nešto poklopi može doći do oštećenja

- Uređaj se koristi kao izložbeni primjerak

- Kupac traži da se isproba uređaj i onda ga odbije kupiti

- Kupac koristi 7 dana uređaj i onda ga vrati

- Kupac je dobio novi uređaj koji ne radi i prodavać mu daje novi u zamjenu, a njegov šalje na servis i onda prodaje kao novi.

Ispada da su i kupci krivi u jako puno slučajeva. Pritisnemo trgovce da nam daju zakonom (ne)zagarantirana prava i niske cijene. Oni to nemogu amortizirat zbog malih marži, a uvoznici im ne žele izaći u susret. I onda su primorani varati ostale kupce nebi li nadoknadili dobitke i ostvarili veći profit.

Nije ni da su oni nevini. Naradno da sve rade da si povćaju profit, ali uz ovakve kupce, zakone i uvoznike nije im lako.

Razgovarao sam nedavno i s poznanicima i od nekih sam saznao kako bi redovito razvalili odjeću/obuću u garantnom roku od godinu dana i dobili novu. Nekad i namjerno ako im dosadi. Samo što tu trgovci imaju puno veće marže pa im nije toliki problem to pokriti. A i nema toliko ljudi koji to rade namjerno.

Ovo s Konzumom se slažem. Redovito jedno na polici drugo na kasi. Ili Bila s proizvodima na akciji kojih ni nema niti su bili na akciji.

ivo454 čet 13.8.2015 21:34

Trgovci su debelo zaštićeni sa visokim maržama, jer kad nešto vidim na 50%, shvatim da to ne vrijedi ni tih 50%. Svi uređaji koji su vraćeni od kupca idu na servisni pregled, pa se onda kupcu vraća puni iznos, odnosno umanjeni iznos za eventualna oštećenja. U krajnjem slučaju, uređaj se vraća dobavljaču, odnosno proizvođaču, što znači da trgovac nikad ne gubi i dobro je što su kupci posebno zaštićeni sa ovih 14 dana za povrat.

axos čet 13.8.2015 21:51
ivo454 kaže...

Trgovci su debelo zaštićeni sa visokim maržama, jer kad nešto vidim na 50%, shvatim da to ne vrijedi ni tih 50%. Svi uređaji koji su vraćeni od kupca idu na servisni pregled, pa se onda kupcu vraća puni iznos, odnosno umanjeni iznos za eventualna oštećenja. U krajnjem slučaju, uređaj se vraća dobavljaču, odnosno proizvođaču, što znači da trgovac nikad ne gubi i dobro je što su kupci posebno zaštićeni sa ovih 14 dana za povrat.

 Pogledaj još jednom svoj post pa razmisli o ovome:

Koliko puta si vidio da je neka komponenta snižena za 50%?

Koliko si puta vidio da je neki laptop/tablet za 50%?

Što misliš da li se taj servis napravi sam ili netko treba utrošiti vrijeme da bi ga pregledao?

Koliko je vremena potrebno da se taj uređaj vrati u prvobitno stanje?

Što se događa ukoliko se ne primjeti neki nedostatak pregledom?

Naravno da dobavljać neće prihvatiti uređaj s nedostatkom natrag ukoliko je dobavio nov uređaj.

Koji su to sistemi zaštite trgovca?

ddarknessfairyy čet 13.8.2015 22:06
axos kaže...
...Nakon svega ovoga sasvim mi je jasno da su šanse da dobijete original zapakirani i ispravan uređaj zapravo puno manje nego sam zapravo mislio. Evo nekih od razloga:

- Uređaj prođe pola svijeta u transportu i samo jednom nek padne ili ga nešto poklopi može doći do oštećenja

- Uređaj se koristi kao izložbeni primjerak

- Kupac traži da se isproba uređaj i onda ga odbije kupiti

- Kupac koristi 7 dana uređaj i onda ga vrati

- Kupac je dobio novi uređaj koji ne radi i prodavać mu daje novi u zamjenu, a njegov šalje na servis i onda prodaje kao novi.

Ispada da su i kupci krivi u jako puno slučajeva. Pritisnemo trgovce da nam daju zakonom (ne)zagarantirana prava i niske cijene. Oni to nemogu amortizirat zbog malih marži, a uvoznici im ne žele izaći u susret. I onda su primorani varati ostale kupce nebi li nadoknadili dobitke i ostvarili veći profit.

Nije ni da su oni nevini. Naradno da sve rade da si povćaju profit, ali uz ovakve kupce, zakone i uvoznike nije im lako.

Razgovarao sam nedavno i s poznanicima i od nekih sam saznao kako bi redovito razvalili odjeću/obuću u garantnom roku od godinu dana i dobili novu. Nekad i namjerno ako im dosadi. Samo što tu trgovci imaju puno veće marže pa im nije toliki problem to pokriti. A i nema toliko ljudi koji to rade namjerno.

Ovo s Konzumom se slažem. Redovito jedno na polici drugo na kasi. Ili Bila s proizvodima na akciji kojih ni nema niti su bili na akciji.

 Malo sam te skratila potpuno si u pravu. Da smo nekakava normalna država takvi uređaji bi bili posebno označeni i snižene cijene. Nemam ništa protiv toga da prodaju vraćene uređaje ili one koji su već bili na popravku ali nek to lijepo istaknu i napomenu. Second hand shopovi, oglasnici i webshopovi koji prodaju rabljene uređaje mogu prodavati po nižim cijenama. A neki uredno prodaju očito rabljene uređaje pod nove.

Pogotovo u Konzumu. I još licemjerno uvjeravanje da je uređaj nov, a niti zaštitne folije, niti najlona na dijelovina, a žica od punjača umjesto omotana žičicom zdravoseljački omotana oko adaptera

zerocool12 čet 13.8.2015 22:08
ivo454 kaže...

Trgovci su debelo zaštićeni sa visokim maržama, jer kad nešto vidim na 50%, shvatim da to ne vrijedi ni tih 50%. Svi uređaji koji su vraćeni od kupca idu na servisni pregled, pa se onda kupcu vraća puni iznos, odnosno umanjeni iznos za eventualna oštećenja. U krajnjem slučaju, uređaj se vraća dobavljaču, odnosno proizvođaču, što znači da trgovac nikad ne gubi i dobro je što su kupci posebno zaštićeni sa ovih 14 dana za povrat.

 Vjeruj mi, marža i nije baš tolko velika (barem što se tiće tehnikalija), a i daleko je od 50% "normalne" cijene. Najčešće su na sniženjima oni uređaji koji su dobijeni od dobavljača po nižoj cijeni ili oni koji dugo stoje pa je "krajnje" vrijeme da se prodaju i tako se barem neki dio love povrati.