Prava potrosaca
Ja sam čito na jednoj temi ovdje da je to napisamo bezveze i kao da to nije točno al se ipak raspitaj ja ti samo kažem kaj sam čitao...
to je bilo u novinama nekim prije koji dan,
po zakonu, ukoliko ti vratis proizvod s ambalazom i racunom, trgovac ti MORA vratiti punu cijenu iznosa.
sad, posto je kabel ostecen, neznam bas... al, svejedno dodji s racunom i trazo drugi uredjaj..
...a cuo sam za to pravo potrosaca da se moze vratiti roba u roku od 8 dana i da ti oni moraju vratiti novac..jel iko zna ista o tome
To je bilo u Bug-u pisalo o kupovini računala i ostale tehnike.
Citaj bolje MALA TANKA SLOVA na dnu onog sta preuzimas i potpisujes, tu se krije velika tajna a pise:
"mehanicki ostecenu robu ne mjenjamo niti vracamo iznos novca"
bio si tamo, a to sta ti nisi provjerio svoje to nije njihov problem...
uostalom, potpisao si papir u kojem se odrices prava o zakonu potrosaca (vlastitom voljom nesto kao predbracni).
mehanicki ostecenu robu se ne vraca posto je kupac bio u doticaju s njom a potpisom se sporazumjeva da ju je prije preuzimanja i pregledao.
Trebao si vidjet mene kad sam kupio masinu...
svaki detalj sam pregledao i otvarao prije potpisa...
Npr. u vemil1 u Rijeci mi to nisu dozvolili jer navodno "ostecujem kutiju i njihovu imovinu"
a onda sam otisao u drugi ducan i u njemu napravio 15.000 kuna prometa.
sta je jednako placi za 4 osobe u ducanu, ja sam ih isplatio u jednom danu, tj u 30 minuta posla
...a cuo sam za to pravo potrosaca da se moze vratiti roba u roku od 8 dana i da ti oni moraju vratiti novac..jel iko zna ista o tome
...a cuo sam za to pravo potrosaca da se moze vratiti roba u roku od 8 dana i da ti oni moraju vratiti novac..jel iko zna ista o tome
Citaj bolje MALA TANKA SLOVA na dnu onog sta preuzimas i potpisujes, tu se krije velika tajna a pise:
"mehanicki ostecenu robu ne mjenjamo niti vracamo iznos novca"
bio si tamo, a to sta ti nisi provjerio svoje to nije njihov problem...
uostalom, potpisao si papir u kojem se odrices prava o zakonu potrosaca (vlastitom voljom nesto kao predbracni).
mehanicki ostecenu robu se ne vraca posto je kupac bio u doticaju s njom a potpisom se sporazumjeva da ju je prije preuzimanja i pregledao.
Trebao si vidjet mene kad sam kupio masinu...
svaki detalj sam pregledao i otvarao prije potpisa...
Npr. u vemil1 u Rijeci mi to nisu dozvolili jer navodno "ostecujem kutiju i njihovu imovinu"
a onda sam otisao u drugi ducan i u njemu napravio 15.000 kuna prometa.
sta je jednako placi za 4 osobe u ducanu, ja sam ih isplatio u jednom danu, tj u 30 minuta posla
...a cuo sam za to pravo potrosaca da se moze vratiti roba u roku od 8 dana i da ti oni moraju vratiti novac..jel iko zna ista o tome
Naši trgovci se uredno prave blesavi kad je riječ o bilo kakvim pravima potrošaća, tak da osim ako imaš nekog poznatog u Državnom Inspektoratu možeš im staviti soli na rep
Kao dodatnu potvrdu recenog, citiram nesto sto sam nasao na forumu stranice reklamacije.net:
Evo sto sam saznao na upit udruzi za zastitu potrosaca (pitao sam za zakon o vracanju ispravnih proizvoda):
Poštovani gospodine 'zlo_prase'
žao nam je što Vam ne možemo reći gdje da u zakonu vidite da možete vratiti ispravan proizvod jer toga nema.
Neki trgovci pogoduju kupcima i dozvoljavaju povrat ili zamjenu ispravne robe.
Prilikom predlaganja Zakona o zaštiti potrošača predložili smo takav članak u zakon da se može u određenom roku vratiti i ispravan proizvod , te smo zatražili od potrošača da podrže naš prijedlog i elektronskom poštom pošalju pripremljene materijale zastupnicima u Saboru.
Zamolbu smo poslali na 500 adresa potrošača naših članova, ali i potrošača kojima smo dali savjet , a našoj akciji se pridružilo 50 potrošača.
Ako nam želite pomoći u radu, jer HUZP svoj volonterski rad i djelovanje financira iz prikupljene članarine, možete se učlaniti u našu udrugu , pristupnicu Vam šaljemo u prilogu. Na našim web stranicama www.huzp.hr , možete se informirati o našem djelovanju.Članarina za 2008. godinu iznosi 30 kuna.
Evo, ja sam kupio umivaonik u Merkuru prošle godine jer mi se ovaj malo razbio ( ona noga dole ) medjutim kad sam ga kupio i donio doma vidio sam da širina izmedju vijaka koji drže umivaonik ne paše tj. nisam ga mogao montirati i u roku od 3 dana sam ga vratio i ( pošto je sve uredu s novim umivaonikom ) kupio nešto drugo i doplatio nekih 20-40 KN
Tako da ti što govoriš da si vratio liniju i da su ti dali novce ne vjerujem jer to ni jednom trgovcu nije u interesu niti nije dužan to učiniti a da je s robom sve u redu!
Ovo sam našao u zakonu... Clanak 5. - Obveze trgovaca...
Trgovac je dužan, na zahtjev i prema izboru potrošača, proizvod koji ima nedostatak zamijeniti novim ispravnim proizvodom ili mu vratiti iznos plaćen za taj proizvod, odnosno sniziti cijenu ili, uz suglasnost potrošača, otkloniti nedostatak na proizvodu.
Po ovome sam zakljucio da ako je kupio tipkovnicu i kabel bio "pokvaren" trgovac mora zamjeniti proizvod ili vratiti novce, osim ako nesto nije potpisao što isključuje ovaj dio clanka...
Jos sam našao i ovo:
Primjena odredaba ovoga Zakona ne utječe na prava koja potrošači imaju na temelju drugih zakona.
dal netko zna koji su to drugi zakoni, te mozda ima kakav link jer nisam nista uspio naci....
Ovo sam našao u zakonu... Clanak 5. - Obveze trgovaca...
Trgovac je dužan, na zahtjev i prema izboru potrošača, proizvod koji ima nedostatak zamijeniti novim ispravnim proizvodom ili mu vratiti iznos plaćen za taj proizvod, odnosno sniziti cijenu ili, uz suglasnost potrošača, otkloniti nedostatak na proizvodu.
Po ovome sam zakljucio da ako je kupio tipkovnicu i kabel bio "pokvaren" trgovac mora zamjeniti proizvod ili vratiti novce, osim ako nesto nije potpisao što isključuje ovaj dio clanka...io naci....
Ovo sam našao u zakonu... Clanak 5. - Obveze trgovaca...
Trgovac je dužan, na zahtjev i prema izboru potrošača, proizvod koji ima nedostatak zamijeniti novim ispravnim proizvodom ili mu vratiti iznos plaćen za taj proizvod, odnosno sniziti cijenu ili, uz suglasnost potrošača, otkloniti nedostatak na proizvodu.
Po ovome sam zakljucio da ako je kupio tipkovnicu i kabel bio "pokvaren" trgovac mora zamjeniti proizvod ili vratiti novce, osim ako nesto nije potpisao što isključuje ovaj dio clanka...io naci....
ma primili su mi robu nakon mesec dana psovanja i pretnji.....:)
ma jeb..im pas ma....100% takvu prodali
Imam i ja jedan problem. Kupio sam danas zvučnike Logitech X-230. Stavio ih u auto i krenuo prema doma. Kad sam stigao,
prilikom otpakiravanja zvučnika primjetio sam da je kutija natučena na donjem djelu.
Kad sam otvorio karton od kutije, primjetio sam oštečenje na jednom od zvučnika. Subwofer je pukao. Nisam izvadio zvučnik, samo sam zatvorio
kutiju te nazvao prodavaonu i rekao da su zvučnici oštećeni te da ću ih vratiti. Prodavač mi je rekao da ok, neka ih vratim i da će mi vratiti novac.
Kad sam stigao u PC shop, lik mi je rekao da ima jedan problem, da su mu iz servisa rekli da se moraju čuti s dobavljačem i da ću krpz nekoliko dana dobiti nove, al da mi novac nemogu vratiti.
Da je oštećenja vjerojatno nastalo prilikom dobavljanja zvučnika od njihovih dobavljača.
Reko ja ok, samo da je to čim prije. Te sam trebao napisati izjavo o tome problemu. Napisao izjavi, njima je mailao i sebi isprintao primjerak.
Da sad pričekam par dana da vidim što će riješiti ili da odem natrag i zahtjevam povrat novaca?
Imam i ja jedan problem. Kupio sam danas zvučnike Logitech X-230. Stavio ih u auto i krenuo prema doma. Kad sam stigao,
prilikom otpakiravanja zvučnika primjetio sam da je kutija natučena na donjem djelu.
Kad sam otvorio karton od kutije, primjetio sam oštečenje na jednom od zvučnika. Subwofer je pukao. Nisam izvadio zvučnik, samo sam zatvorio
kutiju te nazvao prodavaonu i rekao da su zvučnici oštećeni te da ću ih vratiti. Prodavač mi je rekao da ok, neka ih vratim i da će mi vratiti novac.
Kad sam stigao u PC shop, lik mi je rekao da ima jedan problem, da su mu iz servisa rekli da se moraju čuti s dobavljačem i da ću krpz nekoliko dana dobiti nove, al da mi novac nemogu vratiti.
Da je oštećenja vjerojatno nastalo prilikom dobavljanja zvučnika od njihovih dobavljača.
Reko ja ok, samo da je to čim prije. Te sam trebao napisati izjavo o tome problemu. Napisao izjavi, njima je mailao i sebi isprintao primjerak.
Da sad pričekam par dana da vidim što će riješiti ili da odem natrag i zahtjevam povrat novaca?
Ma ne znam. Pričekat ću još danas i sutra ih zovem da pitam što se događa.
Ma ne znam. Pričekat ću još danas i sutra ih zovem da pitam što se događa.
Ma nema šanse da ću čekati 30 dana. Ako se to ne sredi u roku 6 dana idem na konzultacije sa svojim profesorom iz trgovačkog prava i pozivam državnog inspektora.
Ma nema šanse da ću čekati 30 dana. Ako se to ne sredi u roku 6 dana idem na konzultacije sa svojim profesorom iz trgovačkog prava i pozivam državnog inspektora.
e ovako u linksu sam kupio tastaturu razer lycosa doso kuci kad vidim ostecen kabal sutradan odem vratit i nece da mi prihvate kazu fizicki kvar...a cuo sam za to pravo potrosaca da se moze vratiti roba u roku od 8 dana i da ti oni moraju vratiti novac..jel iko zna ista o tome