Ostalo

Električna gitara

Xbox360 Modder pon 22.9.2008 18:02

Ja sam totalni početnik i želio bi kupit električnu gitaru do 1700 kn nemojte mi pričat zašt ne uzmem akustičnu za početak jer oću električnu

i samo električnu.S toga ak zna neko neku el. đitru do 1700 kn ? Uglavnom bih sviro Gunse i AC DC više Gunse,znači trebam đitru za rock.

kompotko pon 22.9.2008 19:42
Xbox360 Modder kaže...

A vidio sam da ima u oglasniku električnih gitara s kojima dobiješ i pojačalo računo sam ja na to , samo neznam koje su gitare dobre ?

 Za te pare nadješ solidno. Pogledaj u oglasniku gitare do cca. 1400kn, a za ostatak kupi neko pojačalo... Za 1400kn ti je manje-više sve isto, tak da fulati ne možeš. Gledaj ono kaj ti lijepo leži u ruci...
i_rambo_plache pon 22.9.2008 19:54

Ako ćeš kupovati prek oglasnika uvijek pregledaj gitaru prije neg ju kupiš. Iako ti ja, pošto si početnik, ne preporučujem da kupuješ prek oglasnika, gitare nisu drastično jeftinije, a u nekom guitar-shopu imaš specijalizirane trgovce koji pronađu gitaru za tebe.

 

Kao što je kompotko rekao, za te pare nema velikih razlika između gitara, al bi ti preporučio Fender Squier Strat (1519 kn), Fender Squier Bullet (1149 i 1259 kn) cijena ovisi o modelu ili Yamahu Pacificu 112, al nje nema u katalogu Megamuzike...

 

Najbolje da otiđeš u neki guitar-shop i tražiš trgovca da ti pomogne nać gitaru...

 

I još se raspitaj na drugim forumima na kojim ima više gitarista i znalaca za gitare... Osmijeh

1domagoj1 pon 22.9.2008 20:27
crystal6 kaže...

Ako hoćeš dobro a jeftino pojačalo mislim da nema boljeg od Micro Cube-a. Dođe 999 kn i ima distorziju ugrađenu.

 Ili probaš sam sastavit pojačalo ako se razumiješ u to..
Faerdhur uto 23.9.2008 08:09
i_rambo_plache kaže...

Fender Squier Strat (1519 kn), Fender Squier Bullet (1149 i 1259 kn)

 
Mene zanima ova tvoja informacija - jel s to kopije, ili imitacije, Fendera ili su to prava marka po ovakvim cijenama?! Gdje?


dariognr uto 23.9.2008 12:08