tunazg pon 16.10.2023 13:41

Ne znam jel ovu temu/pitanje pokrećem na pravom mjestu ali evo ako nisam neka admin prebaci pitanje gdje treba ako sam pogriješio.

Evo ovako, ako netko može dati odgovor, mama mi je imala prepaid broj, dugo vremena nije nadoplaćivala racun i broj je ukinut te je prije nekih 5 dana dodjeljen drugoj osobi, a to sam saznao danas kad sam zvao korisnicku sluzbu sa pitanjem da li je moguce ponovno aktivirati broj. Ona je svoj mobitel uglavnom koristila za whats app i youtube i nedavno joj se mobitel pokvario, kad se pali stalno se vrti u podizanju sustava, nekad dodje do dijela gdje ponudi da se telefon nanovo postavi, kao da je vraćen na tvornicke postavke. E sad nam je problem da taj njen stari broj ne mozemo vise koristiti jer je dodjeljen drugoj osobi, a preko same wapp aplikacije kroz postavke ne mozemo prebaciti wapp profil na drugi broj jer je mobitel pokvaren...pa me sad zanima da li je taj njen wapp profil moguce na neki nacin prebaciti na novi mobitel i novi broj, i da li ova osoba kojoj je dodjeljen njen stari broj moze koristiti njezin wapp profil? Evo ukratko toliko, nadam se da ste me shvatili, hvala svima koji ce odgovoriti...

 

tunazg pon 16.10.2023 15:31

Aha, super onda... to me je malo brinulo jer ima jako puno razgovora i slika obitelji, iako sam i ja prestpostavljao da valjda to nije moguce ali nisam bio siguran...a jel moguce nekako doci do tih poruka/razgovora iz wapp-a? 

mp3david pon 16.10.2023 20:58

Jedino sto mozete pokusati je nakon aktivacije vocapa sa novim brojem, vratiti podatke ako su se spremali na email, tojest ako ste radili backup da se sve sinkronizira sa emailom.

Samo nisam siguran dali ce se moci vratiti podatci ako se radi backup sa drugog broja, ali eto mozete pokusati.