BJK sri 12.8.2015 09:44

Dragi budući korisnici Lenovo mobitela,

mislim da trebate znati jednu vrlo važnu stvar a to je servis ove marke mobitela. Za sada servis za ove mobitele odrađuje MESC. Nadam se da sreću  odlaska u ovaj servis za ovu marku mobitela nećete doživjeti. Jer je to doživljaj koji ne zaboravljate tako lako. Dakle imam Lenovo mobitel A536 i na sevisu je od 13.srpnja. Otišla je matična ploča!! Samo da napomenem da sam ovaj uređaj kupila 26.03.2015. a pregrijao se 01. srpnja 2015. Još uvijek čekam popravak a na servisu ne znaju kada će rezervni dio doći jer je to navodno "vrlo komplicirano". A ako mislite da će vam Lenovo pomoći i tu ste se prevarili jer oni nemaju vremena čitati e-mailove.  Mislim da je ovo vrlo važno znati,prilikom kupnje se zapitajte da li želite imati problema sa servisom a jasno vam je da ćete servis kad tad zatrebati. Nije mi jasno da Lenovo za hrvatsko tržište nije mogao pronaći servis koji želi raditi svoj posao. Obzirom da imam laptop ove marke imala sam povjerenje prema ovoj marki ali nakon ovog moram priznati više ne. Zahvaljujem Lenovu da mi je pokazao kako im hrvatsko tržište ne znači ništa jer u novoj kupnji to neće biti marka koju ja kupujem niti za pc niti za mobitel.

Sretno svi koji ste kupili ili kupujete njihov mobitel .

 

 

 

SR 88 sri 12.8.2015 14:05
BJK kaže...

Dragi budući korisnici Lenovo mobitela,

mislim da trebate znati jednu vrlo važnu stvar a to je servis ove marke mobitela. Za sada servis za ove mobitele odrađuje MESC. Nadam se da sreću  odlaska u ovaj servis za ovu marku mobitela nećete doživjeti. Jer je to doživljaj koji ne zaboravljate tako lako. Dakle imam Lenovo mobitel A536 i na sevisu je od 13.srpnja. Otišla je matična ploča!! Samo da napomenem da sam ovaj uređaj kupila 26.03.2015. a pregrijao se 01. srpnja 2015. Još uvijek čekam popravak a na servisu ne znaju kada će rezervni dio doći jer je to navodno "vrlo komplicirano". A ako mislite da će vam Lenovo pomoći i tu ste se prevarili jer oni nemaju vremena čitati e-mailove.  Mislim da je ovo vrlo važno znati,prilikom kupnje se zapitajte da li želite imati problema sa servisom a jasno vam je da ćete servis kad tad zatrebati. Nije mi jasno da Lenovo za hrvatsko tržište nije mogao pronaći servis koji želi raditi svoj posao. Obzirom da imam laptop ove marke imala sam povjerenje prema ovoj marki ali nakon ovog moram priznati više ne. Zahvaljujem Lenovu da mi je pokazao kako im hrvatsko tržište ne znači ništa jer u novoj kupnji to neće biti marka koju ja kupujem niti za pc niti za mobitel.

Sretno svi koji ste kupili ili kupujete njihov mobitel .

 

 

 

 

Ne slazem se sa ovim dijelom u kojem navodite da Lenovo nema vremena citati emailove. 

Prekjucer sam im poslao email u vezi ostvarivanja jamstva na Lenovo K3 Note u Europi i trebalo im je 8min da odgovore! Za svaku pohvalu.