Općenito o ICT biznisu

TechnoMAX - zamjena notebooka

zvonebaba pet 10.9.2010 22:03

Danas sa starom bio u TechnoMax-u rijeka i da cu zamijeniti HP PROBOOK 4525S sta se nije htio paliti ni nista jer je proslo manje od 8 dana i kao nemoze kao da je korisnicka greska a laptop nema ni ogrebotinicu mozda koju packu i kao nemoze, i govore da zovem SA SVOJEGA BROJA HP U ZG i ja kazem da necu nego da oni a oni se izvlace telefon u kvaru a par minuta prije se cuo telefon da je zvonio ali budale misle da sam budala laptopu niko nista nije napravio i oni po njihovoj retardnoj teoriji govore da sam ja skidao BIOS od drugoga laptopa slicnoga momu i tako da sam sje*** maticnu ali niko nista nije dirao, i kolega budala od tamo je napisala   bedastoce kao dual boot je kvar ovo ono evo kopija zaprimka   pod slike i slike od lapa kada je radio

 

zvonebaba pet 10.9.2010 22:17

blackalbum kaže...

zovi društvo za zaštitu potrošača pa im objasni svoj slučaj meni su jednom pomogli oko jednog uređaja ,uređaj je bio 25 dana na popravku kad sam zvao njih odjednom su našli vremena da ga poprave

 

 

nemogu citirati nece mi onda da pise neka greska stalno sere

 

sutra cu zvati MR.SERVIS u ZG kod koeg ide i pitati dali moze zamjena direktno ako ne onda zovem sve pa ce vidjeti a ako nebude u roku 10 onda ce biti frke

ZC_Someone pet 10.9.2010 22:18

Jbga, zato treba kupovati u provjerenim trgovinama. Meni je nedavno vjerojatno grom sje*** router, ja ga odnio u lokalnu trgovinu gdje sam ga kupio i rekao im što se vjerojatno dogodilo. Ali su mi svejedno prizanli garantni rok. Štoviše na kraju su zamjenili potrgani router za novi. Zato namjeravam i dalje kod njih kupovati makar bi mi bilo jeftinije da skočim s autom u ZG i kupim tamo.

zvonebaba pet 10.9.2010 22:19

microman A da probas jednostavno otići u M-san koji je glavni uvoznik HP prijenosnika i garancija je vijerojatno od njega, a ne se zahebavati sa TehnoMAX-om koji niti nije specijalizirana IT trgovina.

 

oni kazu da je uvoznik megatrend nezz sutra ce se situacija rijesiti malim prijetnjama i time

rambox pet 10.9.2010 22:24
zvonebaba kaže...

Danas sa starom bio u TechnoMax-u rijeka i da cu zamijeniti HP PROBOOK 4525S sta se nije htio paliti ni nista jer je proslo manje od 8 dana i kao nemoze kao da je korisnicka greska a laptop nema ni ogrebotinicu mozda koju packu i kao nemoze, i govore da zovem SA SVOJEGA BROJA HP U ZG i ja kazem da necu nego da oni a oni se izvlace telefon u kvaru a par minuta prije se cuo telefon da je zvonio ali budale misle da sam budala laptopu niko nista nije napravio i oni po njihovoj retardnoj teoriji govore da sam ja skidao BIOS od drugoga laptopa slicnoga momu i tako da sam sje*** maticnu ali niko nista nije dirao, i kolega budala od tamo je napisala   bedastoce kao dual boot je kvar ovo ono evo kopija zaprimka   pod slike i slike od lapa kada je radio

 

Ak su to oni tam u Tehnomax stvarno rekli, ovo za Bios i ovu SF kvar za Dual Boot onda su totalno ponoreli to niti pes s maslom ne bi progutal.CoolNevinašce

brkx pet 10.9.2010 22:33

radim u RI u konkurenciji tehnomaxa i znam da su ti obavezni zamijeniti laptop. ako je specijalac zaposlen u ducanu najmanje sta moze poslati uredaj na servis u ZG i u 30 dana ti vrati popravljen ili novi isti uredaj.

iste stvari se dogadaju kod nas i u svim ducanima jer su poslodavci jadni i zaposljavaju sve i svasta za malu placu. "prodavati moze svako a biro je pun ljudi koji hoce raditi".

na takve stvari svi moraju biti spremni jer u pojedinim trgovinama vam nece pomoci niti šef jer ni on nema pojma zato sta se mijenjaju stalno.

morate imati srece da naletite na prodavaca koji zna ili da znate nekoga tko tamo radi.

udruga potrosaca? LOL!!!! bla bla.......sta vam je to?

zvonebaba pet 10.9.2010 22:41

brxx radim u RI u konkurenciji tehnomaxa i znam da su ti obavezni zamijeniti laptop

 

u kojoj to trgovini radis u RI

 

evo upravo pricam sa HP supportom pa se nadam necem ako ne idemo dalje sutra

 

 

EDIT: evo pricao sa HP supportom i kaze mi da imam neko jamstvo da mi serviser dode doma po lap proba srediti ako nemoze odma zamijeni ili ga uzme u ZG

jojo_surf pet 10.9.2010 23:17
zvonebaba kaže...

Danas sa starom bio u TechnoMax-u rijeka i da cu zamijeniti HP PROBOOK 4525S sta se nije htio paliti ni nista jer je proslo manje od 8 dana i kao nemoze kao da je korisnicka greska a laptop nema ni ogrebotinicu mozda koju packu i kao nemoze, i govore da zovem SA SVOJEGA BROJA HP U ZG i ja kazem da necu nego da oni a oni se izvlace telefon u kvaru a par minuta prije se cuo telefon da je zvonio ali budale misle da sam budala laptopu niko nista nije napravio i oni po njihovoj retardnoj teoriji govore da sam ja skidao BIOS od drugoga laptopa slicnoga momu i tako da sam sje*** maticnu ali niko nista nije dirao, i kolega budala od tamo je napisala   bedastoce kao dual boot je kvar ovo ono evo kopija zaprimka   pod slike i slike od lapa kada je radio

 

stari, slusaj ovo.

 

je*es hp-ov support ili techomax support.

 

idi DIREKTNO kod sefa/direktora od TechnoMax-a.  Nemoj s nikim pricat osim s njim/njoj. i viruj mi uspit ces.

 

Ja san prije nego sta san kupia PC pod "Moj PC", kupia stolno racunalo u emmezeti. i ofc nije radilo i ja to odma sljedeci dan reklamira i onda ceka jedno misec dana bla bla, zva ovo, zva ono. Reka ja ocu nakon misec dana, on mi na to odg. idemo odma do emmezete, isti sekund.

Otac je parkira auto tamo kod vrata od skladista Emmezete, niko nije moga ni unutra ni vanka. izasa iz auta i s malo jacim tonom pita je odma prvog radnika na kojeg je naisao da ko je ode sef, da jeli on sef itd. kad je ustupia na kontakt s direktoricom sve je bilo rijeseno i ja sutradan dobia povrat novca.

 

 

Treba se znat postavit u takvim situacijama.

jojo_surf pet 10.9.2010 23:23
giga kaže...

evo ti jedan savjet pokupi nekog odvjetnika sasebon u trgovinu on zna kako če s njima pričat i vidje češ kako če ti uzet lap popravit i  vratit ispravnog

chek chek, pa da jos plati i odvjetnika par stotina kuna ili vise? ti si probia

zvonebaba pet 10.9.2010 23:23

problem je sta ja nemam osobu koja ce mi se suprostaviti necu ja sada im prijetiti a imam 16 g a stari nemoze ici nigdje u banani je a stara sigurno tamo nebi usla nikada a oni mene krive da je moja krivica jer sam ja dao aplikaciji HP SUPPORT ASSISTANT da skien drivere i hotfiexeve i sta je tu lose i onda kao ja kriv ma nek se gone da imam nekoga bi otisao i trazio ako nemaju taj bi nadoplatio za neki IBM thinkpad

jojo_surf pet 10.9.2010 23:31
zvonebaba kaže...

problem je sta ja nemam osobu koja ce mi se suprostaviti necu ja sada im prijetiti a imam 16 g a stari nemoze ici nigdje u banani je a stara sigurno tamo nebi usla nikada a oni mene krive da je moja krivica jer sam ja dao aplikaciji HP SUPPORT ASSISTANT da skien drivere i hotfiexeve i sta je tu lose i onda kao ja kriv ma nek se gone da imam nekoga bi otisao i trazio ako nemaju taj bi nadoplatio za neki IBM thinkpad

stari ti si probia, matere mi. kupia si laptop koji neradi i tia ga zaminit ali oni su ti srali. i sta ti mislis poduzet u vezi toga?  da ces lipo ic spavat i sljedece jutro kad se probudis da ce te oni nazvat i rec da su bili u krivu i da se ispricavaju i da ces dobit zamjenu ili povrat novca? pffff

 

daj stari, spusti se na zemlju i bori se za pravdu.  nemoj odustat,  ako nemozes oca, daj nekog drugog bilo koga, samo da je malo stariji .

 

nemoras nikoga zvat, ni ono za potrosace ni nikakav support... samo direktora/icu od TechnoMax-a i toe to.

 

napisa bi ja jos toga kako je to moj caca rijesia ali neda mi se pisat.

 

 

nailer pet 10.9.2010 23:37
zvonebaba kaže...

odo kod frenda sutra pa cemo dalje ili cu cekat jednoga malo strucnjaka za to

Ma idi tamo i buni se, ako su mogli od tebe prihvatit pare kad si kupovao laptop onda moraju i od tebe prihvatiti reklamaciju. Neka te godine nebrinu. Samo im dokaži da znaš više od njih (bar mislim da znaš više) pa bi te trebali poslušat i prestati se izvlačiti.

EVO sub 11.9.2010 00:41
zvonebaba kaže...

sutra je sudnji dan viditi cemo ako nebudu odma zamjenu onda inspektorati i dalje

Ima nas tu vojska, pa ako ne ide bit će lomljenja kosti, inače meni se tako desilo da sam kupio slučajno dva puta istu ps3 igru, pa mi nisu htjeli zamjenit jer kada bili što prodaju onda to više ne spada pod njih nego pod distributera.

ivanoile sub 11.9.2010 10:05

Ma,daj meni kad sam uzeo GTX-ice jedna nije radila,i kontaktirao sam emailom Ameriku gdje sam je i uzeo da mi ne radi,oni su rekli da je posaljem natrag sa kopijom garancije.Nakon 14 radnih dana na vrata dosla nova GTX-ica,oni su se ispricali i poslali ju po njihovom trosku.A je bio sretan da sam izbjegao ovakve situacije.Jedino mi je zao sto je Tehno Max na tako skrivenoj pozici u Toweru,jer da imaju ducan uz cestu trebao bi uzet kamion i rec da si slucajno udario u izlog.