
Noćna mora sa TeamViewerom


Pa to je nekakva redovna praksa da ako imas aktivan subscription, moras ga rucno otkazati. Ima milijun primjera, Netflix, Spotify, WoW, sve ikad... Jedino je malo shady ovaj dio da moras 28 dana ranije otkazat, to ne kuzim zasto, ali ne kuzim tvoju logiku "necu platiti pa to znaci da ne zelim vise i nikom nis". Tak da mislim da je zahtjev legitiman, a dal mozes kako izbjec placanje i dal te uopce mogu prisilit na placanje s obzirom da si promjenio karticu, tu ti treba neki odvjetnik ili netko strucniji.

Koja bagra Bog mater...Stvarno ne znam sta bi rekao.

U Njemackoj je praksa da ako recimo imas internet moras najavit 30 dana prije isteka ugovora da ga neces produzit inace ti se automatski produzuje. Mozda je ista situacija i s ovim. Zato uvijek treba dobro procitat uvjete koristenja ili prekida iste usluge.

Pa svi ovi drugi servisi (ja sam koristio Netflix i Google Music), ak ne platiš otkažu ti pretplatu i gotovo - nemaš nikakve dodatne troškove. Neće te ganjati dalje. Isto tako ako kupuješ recimo web hosting, domene i sl. prvo ti pošalju nekakvu ponudu ili nešto pa ti ako želiš dalje koristiti plati, ako ne želiš nemoj platiti i gotovo, nikom ništa.
Mislio sam da će i ovi tako, ali jbga ocito imaju drugaciju, po meni malo supacku, politiku. Sto je najgore od svega - blokiraju ti racun i onda naplate kao da si koristio cijelu godinu redovno.
Ma s obzirom da nemaju ni moj OIB ni adresu necu im ni platiti. Ako dođe nešto službeno onda cu vidjeti, a ne ovako kroz mail. Reci cu nisam vidio otislo mi u SPAM
Očito treba čitati uvjete korištenja i sitna slova

U njihovim FAQ: Will my Subscription automaticlly renew?
Yes. In order to avoid service interruptions, your annual subscription will automatically renew every 12 months, unless you terminate your contract at least 28 days before the end of the initial term or any renewal term.
Zbog iznosa godišnje pretplate bilio bi dobro da bar 2 mjeseca prije te upozore da je automatska obnova pretplate ako ti ne otkažeš pisanim putem

U Njemackoj je praksa da ako recimo imas internet moras najavit 30 dana prije isteka ugovora da ga neces produzit inace ti se automatski produzuje. Mozda je ista situacija i s ovim. Zato uvijek treba dobro procitat uvjete koristenja ili prekida iste usluge.
Nije istina, 3 mjeseca prije možeš raskinuti ugovor. Ako ga tad ne raskineš nemaš mogućnosti kasnije te ga oni sami produže na nova 24 mjeseca.
Kolega ja tu nebi ništa platio ako im nisi dao pravu adresu i slao svoje dokumente.

Imaju tvoje pravo ime i broj kartice sa kojom si prvi put platio, ako se zainate (a mogli bi, to im je posao) mogli bi te naći jer EU banke i porezne sad dijele podatke između sebe. Kako to izgleda u međunarodnim okvirima, hm...
Posavjetuj se sa nekime oko ovog, forum ti nije baš neko mjesto za pravne savjete. IANAL, jel.

Prije nešto više od godinu i pol dana (tamo negdje u prvoj polovici 2019.) imao sam potrebu za redovnim spajanjem na udaljeno računalo. Nisam baš imao previše vremena pa sam odlucio kupiti TeamViewer. Imali su nekakav 1 year subscription koji je bio oko 3.500kn . Skupo, ali jbga, bila je potreba pa sam kupio.
Kako se taj 1 year subscription period približavao kraju u 2020. nisam više imao potrebu za njim pa ga nisam ni htio produžiti u 2020. godini. U međuvremenu sam promijenio i bankovnu karticu sa kojom sam ga kupio, pa reko ionako se taj subscription nece moci sam od sebe obnoviti.
Slali su oni meni neke ponude/racune/sto-li-vec za produljenje tog subscriptiona, a ja sam ih ignorirao jer nisam htio produžiti subscription. S obzirom da nisam platio, oni su meni ukinuli pristup na aplikaciju - sve 5, ni ne treba mi.
Danas ujutro otvaram email
Stoji nekakva čudna poruka, odma na prvu mislim da je SPAM, ali opet nekako mi cudna, reko aj da vidim što je to. Kad ono jbna TeamViewer firma prodala moje "dugove", za taj subscription za drugu godinu koju nisam ni htio kupiti, nekakvoj Njemačkoj firmi Creditreform
, i sad ta firma Creditreform od mene traži da ja njima platim 510,16 EUR-a tih svojih "dugova" za tu drugu godinu subscriptiona koju ja nikada nisam htio i nisam platio i nisam koristio. Nisam ni mogao koristiti jer su mi ukinuli account. Kao ako ne platim oni će me progoniti koliko god mogu zakonski. Ja sam i dalje mislio da je ovo nekakva zajebancija - nekakav SPAM. Odem malo na internet i Googlam TeamViewer i Creditreform i ispada da nije SPAM, da je to sasvim normalna praksa koju TeamViewer primjenjuje.
Kažu: "Please note that not paying does not mean you have cancelled your subscription license."
I kao ako korisnik želi otkazati svoj subscription da mora poslati ticket njihovoj support službi barem 28 dana prije isteka ciklusa (ovog 1 year subscriptiona)
Čitao sam po internetu i vidim da se masa ljudi žali: https://www.trustpilot.com/review/www.teamviewer.com
Htio bih cuti vas misljenje o ovome -- da li bi trebao platiti ovo ili ne?
Mislim da ćeš morati platit jer nisi sam ukinuo subscribe, medjutim nisi ni sklonio tu svoju karticu u nadi da nije vise validna ali zato jesu svi tvoji podaci.Pa onda ova subskripcija ispadne kao kad imas ugovor sa teleoperaterom, sad zamisli ovo kupio si novi mobitel uz popust tako sto si potpisao ugovor na 1-2 godine.Istekne ugovor ti si odplatio telefon, po pravilu trebao bi ponovno potpisati ugovor ali ga ne potpisujes nego ti iz preplate se izbaci cijena uređaja a mjesecno dolazi racun.Sad je pitanje da li si duzan ti to platit ako je ugovor istekao.Preplatu svaku si duzan platiti pa i onu koju ne koristis tako ti je i sa ovim tvojim slucajem.

Mislim da ćeš morati platit jer nisi sam ukinuo subscribe, medjutim nisi ni sklonio tu svoju karticu u nadi da nije vise validna ali zato jesu svi tvoji podaci.Pa onda ova subskripcija ispadne kao kad imas ugovor sa teleoperaterom, sad zamisli ovo kupio si novi mobitel uz popust tako sto si potpisao ugovor na 1-2 godine.Istekne ugovor ti si odplatio telefon, po pravilu trebao bi ponovno potpisati ugovor ali ga ne potpisujes nego ti iz preplate se izbaci cijena uređaja a mjesecno dolazi racun.Sad je pitanje da li si duzan ti to platit ako je ugovor istekao.Preplatu svaku si duzan platiti pa i onu koju ne koristis tako ti je i sa ovim tvojim slucajem.
Često su ljudi lijeni pogledati što "potpisuju" pa onda to završi ovako, ali lijepo na stranici sa cijenama piše da će se pretplata automatski obnoviti, naravno za sljedećih godinu dana jer se tako kod njih plaća. Kolega je stavio već copy-paste pa da se ne ponavljam.
E sad, ostaje jedan veliki upitnik, a to je što ti tvrdiš da ti nisu isporučili uslugu koju ti sada žele naplatiti. To ne smiju, znači ok je da ti se automatski obnovila pretplata jer je takvo pravilo kod njih, ali onda ti moraju isporučiti to što ti žele naplatiti, ne može i ovce i novce. Ukoliko su ti ugasili account onda nemaju pravo tražiti da platiš nešto što nisi uopće mogao koristiti.
Inače kod nas isto ima ovakva pokvarena praksa, npr. Allianz dopunsko, ugovara se i plaća godišnje (12 mjeseci), ali otkaz mora biti najmanje TRI mjeseca prije isteka. Znači ako to napraviš nakon 9 mjeseci i jedan dan vezan si za njih još 12 mjeseci. Naravno oni te na to neće podsjetiti tipa mjesec ili tjedan dana prije.

E moj Dino... znas da ako ne placas racune, da oni i dalje dolaze, i da slijedi ovrha?
Tako i ovdje - ako ne placas i ignoriras - i dalje si u pretplati...
Drugi put ne ignorirat probleme, nego citati ugovore i raskinuti na vrijeme.
A za drugi problem - Remote Utilities:

To je pohlepno čudo od firme, a app im je sve gori i gori. Fala Bogu mi prešli na AnyDesk odavno.

U Njemackoj je praksa da ako recimo imas internet moras najavit 30 dana prije isteka ugovora da ga neces produzit inace ti se automatski produzuje. Mozda je ista situacija i s ovim. Zato uvijek treba dobro procitat uvjete koristenja ili prekida iste usluge.
Nije istina, 3 mjeseca prije možeš raskinuti ugovor. Ako ga tad ne raskineš nemaš mogućnosti kasnije te ga oni sami produže na nova 24 mjeseca.
Kolega ja tu nebi ništa platio ako im nisi dao pravu adresu i slao svoje dokumente.
Sta to tocno nije istina u mom postu? Napisao sam da moras najavit 30 dana prije da neces produzit inace ti oni produzuju sami i to je istina. Nigdje nisam pisao u kojem roku mozes raskinit jer to nit se ovdje trazi nit ima kakve veze s ovim buduci da on ni nije trazio raskid. Prvo procitaj pa onda reci i samo mu savjetuj da ne plati, a sam si je kriv jer nije znao da ce se automatski produzit. Nisam ni ja znao pa kad sam zvao sluzbu za korisnike morao sam ostat jos godinu dana na istom operateru.

@Dino123ab
Probaj se dogovoriti sa Creditreform, javi im se, pitaj za pravnu osnovanost njihovog zakonodavstva o tome da te tjeraju platiti uslugu koja ti je ukinuta. Vjerojatno je sa zakonske strane sve ok i ti si vjerojatno pri aktivaciji usluge prihvatio uvjete poslovanja koji im to omogućuju.
No taj Creditreform je vjerojatno za par eura otkupio tvoj dug pa postoji šansa da ti otpišu dug ili da ti ponude da to riješite uz neku simboličnu uplatu ali za takav scenario moraš stupiti sa njima u kontakt, pregovarati, pozvati se na tvoju tešku materijalnu situaciju i sl....
@Minneyear
Za ovrhu je posve nebitno što on više nema istu kreditnu karticu. Banka koja mu je izdala tu prijašnju karticu ima sve njegove podatke, a sve banke i države međusobno razmjenjuju podatke i tvrtke za otkup potraživanja vrlo lako i zakonito dolaze do tih podataka. Čak i da promijeni banku ili državu stanovanja, ovrha ide za njim... Takvi postupci su tada malo sporiji pa prođe i par godina dok te ovrha nađe u Irskoj ili Švedskoj no dotada je dug uvećan već 5x pa je katastrofa kada te ovrše... Znam dva slavonca koji su mislili da su se iseljenjem u irsku spasili ovrhe, no nakon 5 god ih je ovrha sustigla i tamo iako su tamo kod posve nove banke, novog poslodavca i sl...

Zašto si uopće i kupio kad imaš free verziju?

Jer ima svijeta i dalje od tvog nosa...

Malo cudno da su ti ukinuli preplatu a i dalje ti zele naplatit cijelu godinu!
To mi je malo sumljivo s njihove strane,ali zamisli da imas karticu na kojoj nema para,ne sjedaju ti vise pare na taj racun,Netflix ti ukine preplatu i gotovo..

Zato jer TV nakon nekog vremena odluči da pretjeruješ i prekida vezu nakon 5 minuta. Pravila nisu baš jasna ali se jako brzo izađe iz free tiera ako ga koristiš par puta dnevno, spajaš se na serverske verzije Windowsa ili okineš drugi skriveni trigger.

Inače kod nas isto ima ovakva pokvarena praksa, npr. Allianz dopunsko, ugovara se i plaća godišnje (12 mjeseci), ali otkaz mora biti najmanje TRI mjeseca prije isteka. Znači ako to napraviš nakon 9 mjeseci i jedan dan vezan si za njih još 12 mjeseci. Naravno oni te na to neće podsjetiti tipa mjesec ili tjedan dana prije.
Nije samo Alianz, to vrijedi i za dopunsko od CO npr.
Milsim, takvih primjera ima hrpu, od pretplata na časopise, pa do kupnje pretplata na SW i razne servise, tako da treba biti oprezan.

Zato jer TV nakon nekog vremena odluči da pretjeruješ i prekida vezu nakon 5 minuta. Pravila nisu baš jasna ali se jako brzo izađe iz free tiera ako ga koristiš par puta dnevno, spajaš se na serverske verzije Windowsa ili okineš drugi skriveni trigger.
Iako su izgleda sad u vrijeme pandemije izgleda odustali od toga, već duže vrijeme mi radi bez tih ograničenja, nadam se da će i ostati.

Prvi put čujem to. Znao sam ga koristiti više puta dnevno i nikad takvo nešto nisam doživio.

U Njemackoj je praksa da ako recimo imas internet moras najavit 30 dana prije isteka ugovora da ga neces produzit inace ti se automatski produzuje. Mozda je ista situacija i s ovim. Zato uvijek treba dobro procitat uvjete koristenja ili prekida iste usluge.
Nije istina, 3 mjeseca prije možeš raskinuti ugovor. Ako ga tad ne raskineš nemaš mogućnosti kasnije te ga oni sami produže na nova 24 mjeseca.
Kolega ja tu nebi ništa platio ako im nisi dao pravu adresu i slao svoje dokumente.
Sta to tocno nije istina u mom postu? Napisao sam da moras najavit 30 dana prije da neces produzit inace ti oni produzuju sami i to je istina. Nigdje nisam pisao u kojem roku mozes raskinit jer to nit se ovdje trazi nit ima kakve veze s ovim buduci da on ni nije trazio raskid. Prvo procitaj pa onda reci i samo mu savjetuj da ne plati, a sam si je kriv jer nije znao da ce se automatski produzit. Nisam ni ja znao pa kad sam zvao sluzbu za korisnike morao sam ostat jos godinu dana na istom operateru.
Kündigung je tri mjeseca prije isteka ugovora. Savjet je baš normalan, jer nemogu ti ništa ako ima samo pravo ime čak i adresu. Ako je poslao dokumente gdje živi i osobnu to je nešto drugo.
Ovako oni idu ako prođe prođe. Danas se tona ljudi zove Pero Perić i ne znači da je baš to on, ako se treba pravdati.

X18x05x , banka čijom karticom je platio TeamViewer ima sve podatke o njemu, a sve banke i države međusobno razmjenjuju podatke.
Propisi kojim se ti podaci razmjenjuju se temelje na zakonima o nacionalnoj sigurnosti, borbi protiv terorizma, sprečavanja pranja novca i sl i zato su iznad pravila o zaštiti privatnosti, gdpr i sl...
Tvrtke koje otkupljuju potraživanja vrlo lako i zakonito dođu do takvih podataka...
Prema tome, taj forumaš se TeamViewer-u mogao predstaviti i kao Ptica Trkačica, no banci koja mu je izdala karticu je morao dati prave podatke i od te banke će svi ostali dobiti podatke ( država, sud, policija, sustav za razmjenu podataka između novčarskih i kreditnih ustanova i sl ).
Teoretski, mogao je i banci podvaliti krivotvorenu dokumentaciju no to ovdje nije slučaj niti se to radi zbog malih prevara već se to radi da bi dobio milionske kredite i tada nestao iz dometa banke....

Ima hrpa tih triggera - koliko dugo traje spajanje, koliko često, da li su uvijek isti strojevi ili se mijenjaju, koje su verzije windowsa u igri (gdje je instaliran i na što se spajaš), u kojem vremenu...

scenarij korištenja je sad nebitan. Da, postoje povoljnija rješenja, postoje načini za zaobići ograničenja ali to i nije bit posta. OP je u tom trenutku kupnju ne baš jeftine pretplate smatrao opravdanom i to je OK.
Obzirom da oni žele naplatiti uslugu koja nije isporučivana bilo bi dobro da se to na neki način dokumentira (možda nekako iskamčiti od TeamViewera pisani trag da je pristup onemogućen?) a onda im i odgovori po mogućnosti od strane nekog odvjetničkog ureda (najava protutužbe? Odvjetnik koji je upoznat s sličnim predmetima će znati). Kad Creditreform vidi da se ne može naplatiti čak niti sudskim putom odustat će. Te firme za otkup potraživanja inače jako često kupuju potraživanja upitne ne samo naplativosti već i vjerodostojnosti (da nije tako ne bi se prodavala), a onda se služe sredstvima koja su u najboljem slučaju zakonski rubna i love u mutnom. Idu na blef pa APP. Ovisno o tome gdje OP živi, ali teoretski bi ovaj incident mogao utjecati i na njegovu kreditnu sposobnost u budućnosti.

X18x05x , banka čijom karticom je platio TeamViewer ima sve podatke o njemu, a sve banke i države međusobno razmjenjuju podatke.
Propisi kojim se ti podaci razmjenjuju se temelje na zakonima o nacionalnoj sigurnosti, borbi protiv terorizma, sprečavanja pranja novca i sl i zato su iznad pravila o zaštiti privatnosti, gdpr i sl...
Ali razmjenjuju s kime? Creditreform je trgovačko društvo koje mora pokrenuti proces protiv nekoga (poznate osobe), eventualno da pokrenu postupak protiv nepoznate osobe pa da se u sudskom postupku utvrđuje identitet uz sudske naloge prema bankama, hoće li sudac smatrati takav komplicirani postupak opravdanim zbog samo 500€ ili će predmet odbaciti? Banke razmjenjuju podatke s javnim tijelima, ne s bilo kime. U protivnom bi Ivo Ivić mogao otići u banku i tražiti podatke o bilo kojem korisniku.

Jozef , nažalost , nisi u pravu glede ovršnog postupka. Jedan član moje obitelji radi na takvom poslu i onda znam dosta stvari iz tog aspekta.
U svim državama postoji obrazac čijim potpisom ti pristaješ da se ovrha vrlo lako aktivira posjetom samo jednoj ustanovi ( kod nas je to fina ). Nema pravne prepreke da se takav obrazac upotrebi na način da nekakva njemačka tvrtka kojoj si dužan pošalje taj obrazac ( koji si ti potpisao ) našoj fini i da se tako ovrši naš državljanin koji ovdje ostvaruje neka stalna primanja koja nisu zakonom izuzeta od ovrhe.
Taj obrazac je obično unutar one gomile koju potpisuješ kada dižeš kredit, uzimaš leasing, ili kada klikaš da prihvaćaš eulu...
TeamViewer vjerojatno ima dokaz o tom kliku kojim je naš forumaš pristao na te uvjete i taj dokaz je ustupio tvrtki koja je uz dug otkupila i sva prava i obveze oko tog duga a samim time je došla u posjed formulara kojim aktiviraju ovrhu najbržim i najkraćim putem. U tim obrascima uvjek i piše da taj sa kime si sklopio nekakvi ugovor može sve obveze iz tog ugovora prepustiti ili prodati trećoj osobi i sl formulacije kojima su se zakonski osigurali baš za takve slučajeve....
Biznis ovrha je vrlo unosan i razrađen je do najsitnijih detalja, naravno, na štetu ovršenoga. Uzmi u obzir da TeamViewer nije našem forumašu dao nikakvu materijalnu protuvrijednost pa da su na nekakvoj šteti koju sad pokušavaju naplatiti. Radi se o njihovoj usluzi koja je njima besplatna i taj dug su mogli prodati za 1 euro i tada su opet teoretski u plusu taj 1 euro.

X18x05x , banka čijom karticom je platio TeamViewer ima sve podatke o njemu, a sve banke i države međusobno razmjenjuju podatke.
Propisi kojim se ti podaci razmjenjuju se temelje na zakonima o nacionalnoj sigurnosti, borbi protiv terorizma, sprečavanja pranja novca i sl i zato su iznad pravila o zaštiti privatnosti, gdpr i sl...
Ali razmjenjuju s kime? Creditreform je trgovačko društvo koje mora pokrenuti proces protiv nekoga (poznate osobe), eventualno da pokrenu postupak protiv nepoznate osobe pa da se u sudskom postupku utvrđuje identitet uz sudske naloge prema bankama, hoće li sudac smatrati takav komplicirani postupak opravdanim zbog samo 500€ ili će predmet odbaciti? Banke razmjenjuju podatke s javnim tijelima, ne s bilo kime. U protivnom bi Ivo Ivić mogao otići u banku i tražiti podatke o bilo kojem korisniku.
https://automobili.hr/novosti/clanak/kazne-za-parkiranje-u-inozemstvu-hocete-li-ih-morati-platiti
Ovdje je sud proveo postupak za kaznu u iznosu od 80€, tako da postupak očito nije kompliciran niti uvjetovan visinom.

Ako koristiš za spajanje na uvijek isto računalo obično ne bude problema, ali ako se spajaš na više različitih računala vrlo brzo te prebaci u komercijalnog korisnika i ide limit.

Ako koristiš za spajanje na uvijek isto računalo obično ne bude problema, ali ako se spajaš na više različitih računala vrlo brzo te prebaci u komercijalnog korisnika i ide limit.
Moje iskustvo je bilo takvo da su me nakon spajanja na 5-6 različitih računala limitirali na tih 5 minuta, no poslao sam im e-mail u kojem sam doslovno napisao da TeamViewer koristim za pomoć prijateljima (što igrom slučaja i jest tako), te su me za dan-dva vratili u normalan status free korisnika, i tako je ostalo već skoro godinu dana, znači za takve scenarije korištenja moguće je nesmetano koristiti besplatnu verziju.
Prije nešto više od godinu i pol dana (tamo negdje u prvoj polovici 2019.) imao sam potrebu za redovnim spajanjem na udaljeno računalo. Nisam baš imao previše vremena pa sam odlucio kupiti TeamViewer. Imali su nekakav 1 year subscription koji je bio oko 3.500kn
. Skupo, ali jbga, bila je potreba pa sam kupio.
Kako se taj 1 year subscription period približavao kraju u 2020. nisam više imao potrebu za njim pa ga nisam ni htio produžiti u 2020. godini. U međuvremenu sam promijenio i bankovnu karticu sa kojom sam ga kupio, pa reko ionako se taj subscription nece moci sam od sebe obnoviti.
Slali su oni meni neke ponude/racune/sto-li-vec za produljenje tog subscriptiona, a ja sam ih ignorirao jer nisam htio produžiti subscription. S obzirom da nisam platio, oni su meni ukinuli pristup na aplikaciju - sve 5, ni ne treba mi.
Danas ujutro otvaram email
Stoji nekakva čudna poruka, odma na prvu mislim da je SPAM, ali opet nekako mi cudna, reko aj da vidim što je to. Kad ono jbna TeamViewer firma prodala moje "dugove", za taj subscription za drugu godinu koju nisam ni htio kupiti, nekakvoj Njemačkoj firmi Creditreform
, i sad ta firma Creditreform od mene traži da ja njima platim 510,16 EUR-a tih svojih "dugova" za tu drugu godinu subscriptiona koju ja nikada nisam htio i nisam platio i nisam koristio. Nisam ni mogao koristiti jer su mi ukinuli account. Kao ako ne platim oni će me progoniti koliko god mogu zakonski. Ja sam i dalje mislio da je ovo nekakva zajebancija - nekakav SPAM. Odem malo na internet i Googlam TeamViewer i Creditreform i ispada da nije SPAM, da je to sasvim normalna praksa koju TeamViewer primjenjuje. 
Kažu: "Please note that not paying does not mean you have cancelled your subscription license."
I kao ako korisnik želi otkazati svoj subscription da mora poslati ticket njihovoj support službi barem 28 dana prije isteka ciklusa (ovog 1 year subscriptiona)
Čitao sam po internetu i vidim da se masa ljudi žali: https://www.trustpilot.com/review/www.teamviewer.com
Htio bih cuti vas misljenje o ovome -- da li bi trebao platiti ovo ili ne?