zombie uto 27.9.2022 11:04

Imam opći problem sa Google Playom, a taj je da ništa ne mogu instalirati na svoj mobilni uređaj. Također imam problema sa WhatsAppom, koji mi zahtjeva instaliranje beta programa za daljnji rad. U pitanju je Samsung Galaxy J5. Hvala.

CyberDemonVZ uto 27.9.2022 11:24
zombie kaže...

Imam opći problem sa Google Playom, a taj je da ništa ne mogu instalirati na svoj mobilni uređaj. Također imam problema sa WhatsAppom, koji mi zahtjeva instaliranje beta programa za daljnji rad. U pitanju je Samsung Galaxy J5. Hvala.

 Dal je mobitel nov?

Dal je to nedavno počelo?

Imaš li mnogo toga instalirano. Ako ne, tvorničke postavke, pa probaj opet. Osim ako si već pokušao, ali pretpostavljam da je to prevažna informacija i da bi je već spomenuo.

Instaliravaš li aplikacije van storea i dal postoji mogućnost virusa?

Koju grešku javi?

Dal se događa na svim aplikacijama?

Kako Whatsap zahtjeva instalaciju ako ne radi instaliranje?

Itd...

zombie uto 27.9.2022 19:00

Mobitel je kupljen nov u radnji prije nekoliko godina.

To je počelo prije 3 mjeseca, ali tada se nisam više posvetio ovome problemu.

Općenito govoreći nemam mnogo toga instaliranog.

Ne instaliram aplikacije van storea. Moguće je da sam pokupio virus, ali da toga nisam svjestan, iako nisam ulazio u stranice koje bi sadržavale viruse.

Kada želim instalirati nešto sa Google Playa, onda se onaj krug beskonačno vrti i ništa se ne događa. Svejedno da li ostavio mobitel 5, 10, 15 ili koliko već minuta, ništa se ne događa, nemoguće je preuzeti bilo što. 

To se događaja koju god aplikaciju želim preuzeti.

WhatsApp imam instaliran odavno, a problem sa korištenjem javio se prije 3 mjeseca i traži mi neki beta program da bi se mogao ponovno koristiti.

Damir22 uto 27.9.2022 20:07

Wifi ili mobilni?

Negdje je bila debilna opcija da play ceka wifi konekciju prije preuzimanja, mene je to zezalo, iako sam bio na wifi, nije htio skidati dok nisam dozvolio da skida i preko mobilnog prometa (iako nisam na njemu)

mzopg sri 28.9.2022 15:51
zombie kaže...

Imam opći problem sa Google Playom, a taj je da ništa ne mogu instalirati na svoj mobilni uređaj. Također imam problema sa WhatsAppom, koji mi zahtjeva instaliranje beta programa za daljnji rad. U pitanju je Samsung Galaxy J5. Hvala.

Kolega taj mobitel je star 6-7-8 godina, ne znam imaš li verziju iz 2015., 2016. ili 2017.

 

Koju verziju Androida imaš?

Na njemu je vjerojatno Android 7 ili maksimalno 9, a danas je aktualna verzija 12.

Koji točno model imaš (godina modela, RAM u GB, prostor za datoteke u GB)?

 

Mislim da mu je vrijeme za mirovinu.

Izzy sri 28.9.2022 16:25
zombie kaže...

Ima slobodno nešto više od 1GB, tako da mislim da nije do memorije. Wi-fi? Kako da to podesim, odnosno probam primijeniti?

 Upravo to i je problem. Aplikacije zadnjih godina puno zauzimaju prostora, a prostor na mobitelu se smanjuje s vremenom (dio koji spada pod "zauzeto od strane OS-a" tj. Androida postaje sve veći). Vjerojatno ima veze s trošenjem ćelija interne memorije gdje nakon nekog vremena dio bude neupotrebljiv ("prekrižen" za korištenje o strane OS-a) uslijed čestih pisanja i brisanja.

60nine sri 28.9.2022 16:32

evo moj primjer...

Samsung Galaxy J3 2016 - gore je custom rom (Lineage 14.1 - android 7.1.2)... mjesta ima dovoljno jer jer debloatan maksimalno i mjesta ima dovoljno pošto se koriste samo bazične aplikacije (FB lite, lagani browser i sl.)

u Playu nikad automatski ne prikaže updateove dok ne kliknem na refresh... (nikad nemam upaljen auto-update ni na jednom mobu već to manualno radim)

 

kad se updateovi prikažu - kliknem na "update all" i kad downloada i apdejta - app-ovi se ponovo prikažu kao da imaju update dok opet ne kliknem na refresh - tek tada ih makne...

 

mislim da je stvar čisto zbog custom rom-a i posebno flešanih google servisa (iako u Play-u piše da je uređaj certificiran), no to je samo moje nagađanje...

 

 

 

 

mzopg sri 28.9.2022 21:06
zombie kaže...

Što na kraju da poduzmem? Da izbrišem nešto što bi dodatno oslobodilo memoriju? 

 Za početak odgovori na naša pitanja, pa ćemo ti možda i moći pomoći. 

 

Ne znamo koji je točno uređaj u pitanju (godina), koji je na njemu Android (verzija), koliko imaš RAM-a (GB) i storage-a (GB) i koliko ti je slobodno storage-a (GB).

mzopg sub 1.10.2022 23:00
zombie kaže...

2016. godina

Adroid 7.1.1

Memorija 16GB, iskorišteno 11,9GB.

RAM 2GB, iskorišteno 1,4GB

 To je stvarno star mob sa jako starom verzijom Androida, ali svejedno probaj sljedeće:

 

Odi u Settings, pa Apps i tu pronađi Play Store, Play Services i Download Manager (ova je možda pod System, pa idi na Menu - Show System) i za svaku od njih odi u Storage i tu imaš opciju clear cache ili clear data. Kad to napraviš rebootaj mob, pa onda probaj radi li Play Store kako treba.

 

Javi rezultat.

zombie ned 2.10.2022 10:45
mzopg kaže...
zombie kaže...

2016. godina

Adroid 7.1.1

Memorija 16GB, iskorišteno 11,9GB.

RAM 2GB, iskorišteno 1,4GB

 To je stvarno star mob sa jako starom verzijom Androida, ali svejedno probaj sljedeće:

 

Odi u Settings, pa Apps i tu pronađi Play Store, Play Services i Download Manager (ova je možda pod System, pa idi na Menu - Show System) i za svaku od njih odi u Storage i tu imaš opciju clear cache ili clear data. Kad to napraviš rebootaj mob, pa onda probaj radi li Play Store kako treba.

 

Javi rezultat.

 Imam samo Play Services, Play Store nema, osim Play filmovi i Play glazba. Nema ni Download Manager. Ušao sam u Play Services, odabrao pohranu, izbrisao podatke i privremeni međuspremnik, ali opet je isto.

mzopg ned 2.10.2022 17:18
zombie kaže...
mzopg kaže...
zombie kaže...

2016. godina

Adroid 7.1.1

Memorija 16GB, iskorišteno 11,9GB.

RAM 2GB, iskorišteno 1,4GB

 To je stvarno star mob sa jako starom verzijom Androida, ali svejedno probaj sljedeće:

 

Odi u Settings, pa Apps i tu pronađi Play Store, Play Services i Download Manager (ova je možda pod System, pa idi na Menu - Show System) i za svaku od njih odi u Storage i tu imaš opciju clear cache ili clear data. Kad to napraviš rebootaj mob, pa onda probaj radi li Play Store kako treba.

 

Javi rezultat.

 Imam samo Play Services, Play Store nema, osim Play filmovi i Play glazba. Nema ni Download Manager. Ušao sam u Play Services, odabrao pohranu, izbrisao podatke i privremeni međuspremnik, ali opet je isto.

 Pa preko čega skidaš aplikacije i nadograđuješ postojeće (ono što ti ne radi)? Možda ti je pod Google trgovina? Google Play?

mzopg ned 2.10.2022 21:49
zombie kaže...
mzopg kaže...
zombie kaže...

2016. godina

Adroid 7.1.1

Memorija 16GB, iskorišteno 11,9GB.

RAM 2GB, iskorišteno 1,4GB

 To je stvarno star mob sa jako starom verzijom Androida, ali svejedno probaj sljedeće:

 

Odi u Settings, pa Apps i tu pronađi Play Store, Play Services i Download Manager (ova je možda pod System, pa idi na Menu - Show System) i za svaku od njih odi u Storage i tu imaš opciju clear cache ili clear data. Kad to napraviš rebootaj mob, pa onda probaj radi li Play Store kako treba.

 

Javi rezultat.

 Imam samo Play Services, Play Store nema, osim Play filmovi i Play glazba. Nema ni Download Manager. Ušao sam u Play Services, odabrao pohranu, izbrisao podatke i privremeni međuspremnik, ali opet je isto.

 Možeš proći i ove savjete, možda nešto od toga pomogne.

 

https://www.techietech.tech/how-to-fix-play-store-not-updating-apps/