Batista sri 27.1.2021 14:59

Kasne paketi poslani unutar RH, a ne da ne bi kasnili ovi iz Kine.

Prestanite srat i priznajte da ste nesposobni jer ste lijeni i uhljebljeni od strane jebene politicke garniture.

 

Cast izuzetcima za koje ne znam, al vjerujem da ih ima...

 

 Uzas...

MrBlc sri 27.1.2021 15:03

Ne znam radi li se o političkoj pozadini ili jednostavnoj nesposobnosti, ali većina spornih paketa dolazi preko AliExpress standard shippinga.

Iako nazivno to AliExpress usluga, ona funkcionira preko nizozemske pošte, a samim time AliExpress nije taj koji daje track and trace podatke, već nizozemska pošta. Nizozemska pošta je ta koja tvrdi da je vreća dostavljena u Hrvatsku, dok HP tvrdi da nije. S obzirom da je nizozemska pošta pravni subjekt unutar EU, samim time spada i pod nadležnost europskog centra za potrošače.

 

 

Za pakete koji su poslani nekom drugom metodom, problem s AliExpressom ima veze još manje.

Tony1999 sri 27.1.2021 15:16

"Inspekcijskim pregledom je u bitnom utvrđeno kako se obične pošiljke koje ne podliježu carinskom pregledu, iz izmjeničnog ureda otpremaju u roku ne duljem od 3 radna dana računajući od  dana prispijeća istih u izmjenični ured, odnosno inspekcijskim pregledom nije učinjeno vjerojatnim da bi navodi iz podneska bili istiniti"

 

Tko tu koga laže? Imao sam priliku radit u sortirnici 2019. i paketi su stajali 2-3 tjedna prije nego bi uopće išli na sortiranje. Express pošilje koje imaju full tracking stoje dan,dva, tri, obične tjednima...

Ges sri 27.1.2021 15:18
Batista kaže...

Kasne paketi poslani unutar RH, a ne da ne bi kasnili ovi iz Kine.

Prestanite srat i priznajte da ste nesposobni jer ste lijeni i uhljebljeni od strane jebene politicke garniture.

 

Cast izuzetcima za koje ne znam, al vjerujem da ih ima...

 

 Uzas...

 Točno! Eno paket uredno poslan poštom iz Zadra je putovao do Zagreba mjesec i pol!!! Već sam se pomirio da je izgubljen i onda odjednom, eto ga! I čudna li čuda da paketi nisu kasnili prije nego je HP potpisao ugovor s Amazonom.

Očita istina je da je HP radi profita koji dobiva od ugovora s Amazonom odlučio žrtvovati kvalitetu isporuke ostlaih paketa jer Amazon očito ne tolerira sr*nja s isporukom dok HP Kineze može maltretirati do mile volje jer tko će se njihov žaliti, sam Aliexpress? Stavit će Hrvatistan na blacklistu ili naplatu paketa pa će to nesposobnost HP-a opet platiti korisnici.

darkborg sri 27.1.2021 15:32

Kao što kolega gore veli, zašto onda i paketi poslani u unutar RH isto kasne? Meni paket od Sl. Broda do Zagreba putovao skoro mjesec dana, i to što je najgore paket s pouzećem od 500kn za stvar koju sam prodao preko njuškala, i onda se ja osjećam kao govno i ispričavam se svakih par dana kupcu što paket ne dolazi, srećom je osoba bila ok i strpljiva pa nije pravila probleme. Drugi paket Belišće-Zagreb, vraćam ruter iskonu nakon raskida ugovora, šaljem Hp Expressom, platim dodatno za dostavu u roku 2 dana, paket putuje dva tjedna. U pošti pitaš, ne znaju gdje je zapelo tjedan dana, drugi tjedan vide da je stiglo do ZG ali ne znaju zašto još nije isporučen. Hvala bogu što sam ga odmah poslao a rok za vraćanje opreme je mjesec dana.
Ne kažem da aliexpress ne mulja s tim tracking brojevima ali nije ni naša pošta nedužna.

S obzirom da živimo u hrvatistanu, nebi se uopće čudio da je sama pošta "sponzorirala" ovu "inspekciju".

Nixii sri 27.1.2021 15:32

10.10.2020. - Naručen paket sa AliExpress. Dva puta kreće iz Kine te se dva puta vraća nazad prije nego je došao na avion. Seller daje novi tracking number.
25.11.2020. - Paket čeka mjesto za ukrcaj na avion.
10.1.2020. - Prolazi 90 dana od narudžbe, tražim i dobivam povrat novca.
23.1.2020. - Nakon 2 mjeseca bez updatea, tracking pokazuje da je paket stigao u Zagreb.
25.1.2020. - Paket dostavljen drugoj osobi u Varaždinu, a ne meni u Split.
(Najvjerojatnije slučaj "fake" tracking broja, gdje seller da tracking broj drugog kupca iz iste zemlje).

Idući put potrošiti više u Europskom dućanu, uštedjeti 3 mjeseca čekanja i sigurno dobiti proizvod.

lineos sri 27.1.2021 16:07
Marko :D kaže...

Aha. Dakle, i pisma kad kasne, i za to je kriv AliExpress.

 

Pismo/čestitka poslano iz Argentine 23.12.2020. došlo mi je 5.1.2021.

 

Pismo/čestitka poslano iz hrvatske za Argentinu 24.12.2020. na badnjak, došla u Buenos Aires 10.1.2021.

 

Poprilično brzo!

 

Tako da... NE SERI!

IH2010 sri 27.1.2021 16:47
MrBlc kaže...

Ne znam radi li se o političkoj pozadini ili jednostavnoj nesposobnosti, ali većina spornih paketa dolazi preko AliExpress standard shippinga.

Iako nazivno to AliExpress usluga, ona funkcionira preko nizozemske pošte, a samim time AliExpress nije taj koji daje track and trace podatke, već nizozemska pošta. Nizozemska pošta je ta koja tvrdi da je vreća dostavljena u Hrvatsku, dok HP tvrdi da nije. S obzirom da je nizozemska pošta pravni subjekt unutar EU, samim time spada i pod nadležnost europskog centra za potrošače.

 

 

Za pakete koji su poslani nekom drugom metodom, problem s AliExpressom ima veze još manje.

 

Jesi možda kontaktirao PostNL u vezi toga i tražio objašnjenje kako njihov tracking pokazuje da je vreća ušla u HR a sistem HP-a ih tek nakon 5-10 dana registrira?


Ges kaže...
Batista kaže...

Kasne paketi poslani unutar RH, a ne da ne bi kasnili ovi iz Kine.

Prestanite srat i priznajte da ste nesposobni jer ste lijeni i uhljebljeni od strane jebene politicke garniture.

 

Cast izuzetcima za koje ne znam, al vjerujem da ih ima...

 

 Uzas...

 Točno! Eno paket uredno poslan poštom iz Zadra je putovao do Zagreba mjesec i pol!!! Već sam se pomirio da je izgubljen i onda odjednom, eto ga! I čudna li čuda da paketi nisu kasnili prije nego je HP potpisao ugovor s Amazonom.

Očita istina je da je HP radi profita koji dobiva od ugovora s Amazonom odlučio žrtvovati kvalitetu isporuke ostlaih paketa jer Amazon očito ne tolerira sr*nja s isporukom dok HP Kineze može maltretirati do mile volje jer tko će se njihov žaliti, sam Aliexpress? Stavit će Hrvatistan na blacklistu ili naplatu paketa pa će to nesposobnost HP-a opet platiti korisnici.

 
Ima u tome nešto, uostalom nije slučajno da su upravo tu negdje kad su postigli deal sa Amazonom podgli rok za isporuku preporučenih pošiljka u unutarnje prometu sa 3 na 5 radnih dana.

Cybril sri 27.1.2021 17:03

Naručio knjigu s Amazona, po trackingu je 21.12.2020 stigla u Hrvatsku, još je nisam dobio. Sutra mi ističe navedeni rok za dostavu, odmah šaljem prigovor i tražim lovu natrag. Neće dugo trajati taj ugovor HP-a i Amazona...

Isto tako, dva paketa s Ebaya koja sam naručio u studenom nisu stigla, dobio povrat. Još jedan paket naručen početkom siječnja nije stigao ali za to još ne mogu tražiti povrat. Uglavnom, 4/4 neisporučena. Bravo HP!! Da ne govorim da mi poklona za dijeta za Božić ne bi još stiglo da nisam zvao doslovce upravu firme s čijeg web shopa sam igračku naručio i tamo urgirao. Da oni nisu reagirali zbilja profesionalno i stisnuli HP ne bi bilo ničega za dijete ispod bora. Užas!

Visak sri 27.1.2021 17:24

Je li inspekcija pregledala kompletno poslovanje i sva skladišta HPa i utvrdila da nema nikakvih zaostataka, ili su im ovi pokazali tri vreće koje su stigle taj dan i pred njima ih sortirali, a petorica su držala vrata od skladišta da se ne otvore pod teretom neisporučenih pošiljki?

 

To je onaj isti HAKOM koji je tvrdio da pošta ima pravo naplaćivati 4.5 kn 'dostavu' takvih paketića?

Iwa1001 sri 27.1.2021 17:36

Kako s*ru...cura naruči nešto sa AboutYou, drugi dan HP preuzima paket i dofura ga u novu super-duper sortirnicu u Velikoj Gorici. Paket tamo stoji DVA tjedna i ne miče se, zove ona korisničku podršku u AY i kaže lik da će odmah uložiti prigovor HP-u.....drugi dan dostavljač na vratima. Dostava iz Zagreba u Zagreb. Ne vidim kaj Aliexpress ima s tim, ili bilo ko drugi...

peroko sri 27.1.2021 17:39

Naručio adapter za auto, nakon dva tjedna aliexpress kaže da je to već u hrvatskoj?

 

Od toga je već prošlo 4 tjedna lol, pošta kaže to je još u nizozemskoj no parcel tracking kaže da je u hrvatskoj već 6 dana.

 

 

I sad ko tu koga je*e u zdrav mozak, pitam ja vas?😁

 

 

zzz sri 27.1.2021 17:41
MrBlc kaže...

Ne znam radi li se o političkoj pozadini ili jednostavnoj nesposobnosti, ali većina spornih paketa dolazi preko AliExpress standard shippinga.

Iako nazivno to AliExpress usluga, ona funkcionira preko nizozemske pošte, a samim time AliExpress nije taj koji daje track and trace podatke, već nizozemska pošta. Nizozemska pošta je ta koja tvrdi da je vreća 

 Više vjerujem allyexpresu nego hakomu,a nebi se iznenadio i da je hp sakrio neisporučene pakete od hakom kontrole.

filip.pz sri 27.1.2021 17:51

...Prema tamo dobivenom statusu, ove pošiljke su u odredišnu državu prispjele 15. srpnja 2020., a iz čega je zaključeno kako navedeni podaci ne predstavljaju stvarni podatak o tome kada su navedene pošiljke prispjele u Republiku Hrvatsku...

 

Inspektor želi reći da nema ideje odakle taj podataka u Track & Trace sustavu, i/ili da svatko može upisati status, zemlju i poštanski broj u sustav kako želi - pa netko u Kini upiše da je pošiljka primljena u RH?

 

Pitam za prijatelja...

Marko :D sri 27.1.2021 17:53
lineos kaže...
Marko :D kaže...

Aha. Dakle, i pisma kad kasne, i za to je kriv AliExpress.

 

Pismo/čestitka poslano iz Argentine 23.12.2020. došlo mi je 5.1.2021.

 

Pismo/čestitka poslano iz hrvatske za Argentinu 24.12.2020. na badnjak, došla u Buenos Aires 10.1.2021.

 

Poprilično brzo!

 

Tako da... NE SERI!

Reci to ovim ljudima. Reci to čovjeku kojem je dokumentacija za vrijedan projekt sufinanciran od strane EU kasnila 50 dana.

 

I žalosno je vidjeti da si toliko dugo na forumu i još nekulturan. Ne znam zašto te moj komentar toliko pogodio, vjerojatno ti netko radi u Pošti, pa zato.

MrBlc sri 27.1.2021 17:59
IH2010 kaže...

Jesi možda kontaktirao PostNL u vezi toga i tražio objašnjenje kako njihov tracking pokazuje da je vreća ušla u HR a sistem HP-a ih tek nakon 5-10 dana registrira?

Nije pitanje da li sam ja to napravio, pitanje je da li je HAKOM to napravio. Ako ti nije jasno, čisto mali podsjetnik - HAKOM je agencija koja je provela agencijski nadzor i koju za to plaćamo proračunskim novcem.

Alpa Chino sri 27.1.2021 18:11

Ja od prvog dana od kako kupujem preko AliExpresa uopce ne gledam tracking. Nisam im vjerovao i prije nego sam ih koristio. Jedino sam pazio na sam datum zavrsetka isporuke, odnosno zadnji dan podnosenja prigovora. I moram priznati da sam veoma rijetko imao problema oko neisporuke. Ili ce roba doci ili cu ja podnijeti prigovor. Ako ne dobijem povrat novci za neisporucenu robu onda tek smatram da sam prevaren. Ovo sto roba stize duze vrijeme jednostavno prihvacam rizikom narudzbe jeftinih stvarcica besplatnom dostavom sa druge strane svijete.

 

S druge strane da li AliExpres uopce ima utjecaj na isporuku? Oni su samo trznica, ako im ovi sto dostavljaju te pakete serviraju krive podatke aliexpres mozda nema nikakvu mogucnost to provjeriti. Osim mozda kroz zalbe korisnika, a i onda kako mogu prisiliti dostavu da ne vara na trackingu? Jer vjerujem da za ove male paketice sa besplatnom dostavom dostavljac ceka najjeftiniji brod ili avion da otpremi tu robu na odrediste.

om-prat sri 27.1.2021 18:17
encoding kaže...
fredii kaže...

Što je pouzdanije za narudžbe, AliExpres ili Amazon?

 Koje je pouzdanije vozilo, Golf dvojka ili Porsche?

 

Super su ove analogije s autima, a ti si najaci dosad(oba su VW, a tehnicki i prva buba je Porsche).

Aliex je definitivno isprid Amazona ako zanemarimo vrime dostave, a i to je upitno ako izaberes dostavu koja kosta ka na Amazonu.  Bolje random kinez zapakira silikonsku masku za mob nego ovi elektroniku od 1000€.

Zadnja dva paketa NUC u ogromnoj kutiji s listom zguzvane karte, ista stvar i s vanjskim filterom za akvarij. Da ne govorim da su mi RAM i SSD poslali u odvojenom paketu(opet ogromna kutijetina s komadom kafene karte) koji je dosa obicnom postom(NUC HPex-om), a krenili su sa dan razmaka. Aplikaciju i web stranicu bolje ne usporedivat.

 

Van svega napisanog Aliex ne prodaje nista tako di ih nema smisla usporedivat osim ako nades istog sellera na obe platforme.

 

MrBlc sri 27.1.2021 18:25
filip.pz kaže...

Inspektor želi reći da nema ideje odakle taj podataka u Track & Trace sustavu, i/ili da svatko može upisati status, zemlju i poštanski broj u sustav kako želi - pa netko u Kini upiše da je pošiljka primljena u RH?

Zapravo, čisto da pojasnimo jednu razliku da tu ne bude zabune.

 

Kad AliExpress na praćenju paketa na svojim stranicama napiše "Arrived at destination country", ali to zapravo znači da je došlo u Nizozemsku. Kad iz Nizozemske pošalju najavu HP-u, onda AliExpress napiše "Accepted by Last Mile Carrier".

 

S druge strane, Nizozemska pošta prikazuje da je Ready for shipment sve dok ne zaprime pošiljku iz Kine. Daljnji statusi su im:

- The shipment is handed over in bulk, final acceptance of goods to be confirmed - vreća je zaprimljena, ali nije raspakirana

- Consignment received at the PostNL Acceptance Centre - vreća je raspakirana i pošiljka skenirana

- The item is at the PostNL sorting center - došlo u sortirnicu

- The item is on transport to the country of destination - zapakirano u vreću/poslano

The item has arrived in the country of destination - ovo je sporni status - prema Nizozemcima to znači da je vreća predana HP-u, ali HP nije skenirao/potvrdio prijem

- The item has been processed in the country of destination - ovo se uvijek u minutu poklapa s vremenom kojeg HP označava kao "10003 ZAGREB - Pošiljka je prispjela iz inozemstva"

 

Dakle, za one pošiljke za koje AliExpress tvrdi da su došle u zemlju destinacije, ali u NL još nisu obrađene su krivi nizozemci jer je tamo zapelo i AliExpress koji krivo prikazuje status. Međutim, ima dosta paketa koji su došli u HR prema praćenju NL pošte, a HP ih još nije skenirao.