passat ned 22.11.2015 16:20

Jednim dijelom Svaka cast, ali drugim dobar marketing!

Da se zbog jednog auta opozove njih 90k je sigurno dobar naslov na svim njuz portalima, u bilo kojem dijelu svijeta sa bilo kojojm "tematikom" portala, zbog cega se evo nasao i na bugu.

Neka me ispravi netko s vecim znanjem, ali koliko oni zapravo gube s tim opozivanjem? Po meni apsolutno nista. Cak i dobivaju jer mogu srezat troskove na reklamama za ovaj mjesec. Dakle imaju "samo 90k" automobila (naravno da je to mala brojka u auto industriji). Provjera jel pojas dobro vezan je 2 minute i ne kosta nista. Ne trose se uopce nikakvi dijelovi osim vremena zaposlenika koji su ionako placeni i koji ionako vjerujem nemaju bas nesto pretjerano posla jer su automobili relativno novi i jos ne traze ni blizu veliku njegu kao bilo koji drugi automobil koji je "vani" vec xy godina.

nikbkk ned 22.11.2015 16:57
passat kaže...

Jednim dijelom Svaka cast, ali drugim dobar marketing!

Da se zbog jednog auta opozove njih 90k je sigurno dobar naslov na svim njuz portalima, u bilo kojem dijelu svijeta sa bilo kojojm "tematikom" portala, zbog cega se evo nasao i na bugu.

Neka me ispravi netko s vecim znanjem, ali koliko oni zapravo gube s tim opozivanjem? Po meni apsolutno nista. Cak i dobivaju jer mogu srezat troskove na reklamama za ovaj mjesec. Dakle imaju "samo 90k" automobila (naravno da je to mala brojka u auto industriji). Provjera jel pojas dobro vezan je 2 minute i ne kosta nista. Ne trose se uopce nikakvi dijelovi osim vremena zaposlenika koji su ionako placeni i koji ionako vjerujem nemaju bas nesto pretjerano posla jer su automobili relativno novi i jos ne traze ni blizu veliku njegu kao bilo koji drugi automobil koji je "vani" vec xy godina.

Znači radi se o kopči (utoru) pojasa i potrebno je cca 15 minuta. Self-test je ukopčati pojas i vuči snagom od barem 20 kilograma no ne zamjenjuje servis. Što se tiče praznog hoda servisa, svako vozilo ima redovan servis već unaprijed određen.

Inače, Tesla baš i ne troši na marketing.