Bukva uto 22.9.2015 18:03

Ja sedam sati nakon normalizacije i dalje nemam normalnu mrežu... Just sayin'

 

Inače, po meni je ovo skandalozno - pogotovo ako je kvar na mrežnoj opremi. Ja imam prokleti fallback i za WC papir, a u HT se ne osjećaju odgovornim da imaju fallbackove za fucking normalno funkcioniranje države.

beha uto 22.9.2015 18:17

Nije mi baš normalno da se ovo dešava u 21. stoljeću, da oni nemaju backup rješenje ako se takav kvar dogodi? 

 

Prema slobodnoj procjeni, zbog ovog kvara danas izgubio sam oko 100 000 kn (koje mi nitko neće nadoknaditi), a imam samo malu firmu (ali ovisnu o telefonima). Znači u cijeloj HR se danas izgubilo miljardu - dvije kuna, i nikom ništa...

nitro_vip uto 22.9.2015 18:39
beha kaže...

Nije mi baš normalno da se ovo dešava u 21. stoljeću, da oni nemaju backup rješenje ako se takav kvar dogodi? 

 

Prema slobodnoj procjeni, zbog ovog kvara danas izgubio sam oko 100 000 kn (koje mi nitko neće nadoknaditi), a imam samo malu firmu (ali ovisnu o telefonima). Znači u cijeloj HR se danas izgubilo miljardu - dvije kuna, i nikom ništa...

 Mala firmica koja dnevno tuče 100k ili mjesečno više od 3 milijuna kuna? Godišnje više od 30 milijuna i nemaš backup backupa?! :D

 

Pa 30 milijuna godišnje dobiti nema ni Mamićev Dinamo... 

Kakvi likovi prosipaju brojke, ko iz rukava...

beha uto 22.9.2015 18:51
nitro_vip kaže...
beha kaže...

Nije mi baš normalno da se ovo dešava u 21. stoljeću, da oni nemaju backup rješenje ako se takav kvar dogodi? 

 

Prema slobodnoj procjeni, zbog ovog kvara danas izgubio sam oko 100 000 kn (koje mi nitko neće nadoknaditi), a imam samo malu firmu (ali ovisnu o telefonima). Znači u cijeloj HR se danas izgubilo miljardu - dvije kuna, i nikom ništa...

 Mala firmica koja dnevno tuče 100k ili mjesečno više od 3 milijuna kuna? Godišnje više od 30 milijuna i nemaš backup backupa?! :D

 

Pa 30 milijuna godišnje dobiti nema ni Mamićev Dinamo... 

Kakvi likovi prosipaju brojke, ko iz rukava...

 Ok, nisam bio precizan, izgubio sam 100 000 kn prometa, a ne dobiti kao što si odmah zaključio. I računica nije baš 30x, ima oko 20 radnih dana u mjesecu. 

Ajde ako si tako pametan, da čujem kako je moguće imati backup pada fiksnih i mobilnih linija? 

Sum_of_all_fears uto 22.9.2015 18:54
beha kaže...

Prema slobodnoj procjeni, zbog ovog kvara danas izgubio sam oko 100 000 kn (koje mi nitko neće nadoknaditi), a imam samo malu firmu (ali ovisnu o telefonima). Znači u cijeloj HR se danas izgubilo miljardu - dvije kuna, i nikom ništa...

Prema mojoj slobodnoj procjeni, lupetaš bezveze.

 

Ako ti je to dnevni promet (čak i mjesečni), onda je žalosno da nemaš dvije-tri neovisne linije. Ako pak ciljaš na to da kupci nisu imali telefon pa nisu mogli do tebe, opet lupaš bezveze, jer ako im to stvarno treba, zvat će sutra. Ovako sad zvučiš ko oni odvjetnici od filmaša koji plaču oko pirata i "potencijalne izgubljene dobiti" za filmove koji ne vrijede 25kn (kino ulaznica).

 

Backup od drugog providera. Metronet i VIP recimo danas nisu nijednom ni štucnuli.

Arendelle uto 22.9.2015 19:01

Govna. Gdje je backup rješenje bilo? U svakoj iole ozbiljnoj tvrtki svaka bitnija mrežna (a i druga "informatička") ima zamjenu koja je spremna uskočiti odmah ili u roku od nekoliko minuta. Ne sedam ili koliko već sati. Bitno da neki zalizani advokatčić trljajući ručice tjera pravdu govoreći kako za obeštećenje korisnika prekid usluge treba trajati 24 sata.

beha uto 22.9.2015 19:05
Sum_of_all_fears kaže...
beha kaže...

Prema slobodnoj procjeni, zbog ovog kvara danas izgubio sam oko 100 000 kn (koje mi nitko neće nadoknaditi), a imam samo malu firmu (ali ovisnu o telefonima). Znači u cijeloj HR se danas izgubilo miljardu - dvije kuna, i nikom ništa...

Prema mojoj slobodnoj procjeni, lupetaš bezveze.

 

Ako ti je to dnevni promet (čak i mjesečni), onda je žalosno da nemaš dvije-tri neovisne linije. Ako pak ciljaš na to da kupci nisu imali telefon pa nisu mogli do tebe, opet lupaš bezveze, jer ako im to stvarno treba, zvat će sutra. Ovako sad zvučiš ko oni odvjetnici od filmaša koji plaču oko pirata i "potencijalne izgubljene dobiti" za filmove koji ne vrijede 25kn (kino ulaznica).

 

Backup od drugog providera. Metronet i VIP recimo danas nisu nijednom ni štucnuli.

 Jooj kako svi pokušavate biti pametni a pojma nemate. Ja recimo koristim samo dvije linije. Jedan jedini telefonski broj mi je na vizitkama, webu, svugdje. Naravno, svi zovu taj broj i to funkcionira. Kad bi i imao drugu liniju kao backup, kako bi to funkcioniralno? Svi bi i dalje zvali taj prvi broj (koji u ovom slučaju nije radio), i nakon 2-3 uzaludna pokušaja zovu me na mobitel (koji također nije radio). Nakog toga odustaneš i zoveš konkurenciju (a ne kako si naveo da će me zvati sutra, jer radimo u poslu gdje se stvari traže odmah - tj. automobilski dijelovi). Baš me zanima kako bi reagirao da ti mehaničar koji ti popravlja auto veli da auto neće biti gotov na vrijeme jer telefon ne radi. 

Sum_of_all_fears uto 22.9.2015 19:10

Da, na vizitku ne stanu dva broja. Ili na web, još gore, tamo tek nema mjesta.

 

Kako bi reagirao? "A, pa da, vidim, problem u cijeloj državi. Nema veze, mogu bez auta dan više." Dakle, nije svima hitno i nisi sigurno izgubio 100k. Ako i jesi, zaslužio si. Hebalo vas 70kn ekstra za još jedan telefon...

beha uto 22.9.2015 19:27
Sum_of_all_fears kaže...

Da, na vizitku ne stanu dva broja. Ili na web, još gore, tamo tek nema mjesta.

 

Kako bi reagirao? "A, pa da, vidim, problem u cijeloj državi. Nema veze, mogu bez auta dan više." Dakle, nije svima hitno i nisi sigurno izgubio 100k. Ako i jesi, zaslužio si. Hebalo vas 70kn ekstra za još jedan telefon...

 No dobro, ja sam popušio, shit happends. Vidi se da ne gledaš širu sliku, koliko je ukupno gospodarstvo u HR izgubilo zbog ovako "malog" problema.  A i kako bi reagirao da si recimo trebao zvati hitnu ili vatrogasce (jer pozivi prema tim brojevima isto nisu radili), bilo bi isto, shit happends, neka govno gori? Mislim da bi onda imao drukčiju priču...

Nikola45 uto 22.9.2015 19:34

Divota su ovi ljudi što misle da samo zato što oni nisu popušili pare, nitko nije.

Radim u pozivnom centru koji među ostalim jedini u Hrvatskoj vodi službu telefonskih informacija (imenik, opće, sportske, međunarodne, buđenje, gradska i međunarodna centrala Hrvatske...). Kolega i ja smo danas bili sami u noćnoj, zaprimali pozive za sve te službe. Veza je pukla oko pola 3 i od tad do pola 6 nismo uspjeli uspostaviti niti jedan poziv te nakon tog jednog opet ništa. S obzirom da ponedjeljkom, utorkom i srijedom u jutarnjoj smjeni (6-14) bude oko 10 000 poziva, a svaki poziv je minimalno 3,30 kn, firma je tu dosta izgubila.

U noćnoj smo zaprimili oko 70 poziva za službu buđenja, a ni jedan nalog nije ispunjen jer se ljude nije moglo nazvati. Sad računajte koliko je ljudi zakasnilo na avion, vlak, bus, pregled...

Tako da se ne može reći da nitko nije oštećen za velike svote ili da su si sami krivi ako jesu.

Sum_of_all_fears uto 22.9.2015 19:52
beha kaže...

 No dobro, ja sam popušio, shit happends. Vidi se da ne gledaš širu sliku, koliko je ukupno gospodarstvo u HR izgubilo zbog ovako "malog" problema.  A i kako bi reagirao da si recimo trebao zvati hitnu ili vatrogasce (jer pozivi prema tim brojevima isto nisu radili), bilo bi isto, shit happends, neka govno gori? Mislim da bi onda imao drukčiju priču...

Sad se ide u neke krajnosti. A imam dva broja pa bi i u toj krajnosti mogao zvati bilo koga, tako da se ne sekiram previše.

 

BTW, ne kažem da T-Com nije kriv. Krivi su i oni i vi. Uostalom, imaš web. Jel teško platiti nekome za web shop? Neki b2b? Ne bi morao brinuti o telefonima.

nitro_vip uto 22.9.2015 19:58
beha kaže...
Sum_of_all_fears kaže...

Da, na vizitku ne stanu dva broja. Ili na web, još gore, tamo tek nema mjesta.

 

Kako bi reagirao? "A, pa da, vidim, problem u cijeloj državi. Nema veze, mogu bez auta dan više." Dakle, nije svima hitno i nisi sigurno izgubio 100k. Ako i jesi, zaslužio si. Hebalo vas 70kn ekstra za još jedan telefon...

 No dobro, ja sam popušio, shit happends. Vidi se da ne gledaš širu sliku, koliko je ukupno gospodarstvo u HR izgubilo zbog ovako "malog" problema.  A i kako bi reagirao da si recimo trebao zvati hitnu ili vatrogasce (jer pozivi prema tim brojevima isto nisu radili), bilo bi isto, shit happends, neka govno gori? Mislim da bi onda imao drukčiju priču...

 Moraš malčice oladit. Nisam ja napisao da sam popušio 100k kuna danas.

Ako ne znaš ili nemaš rješenja za buduće katastrofe ovakvog tipa, rado ću ti poslat ponudu za rješenje. Nit je skup, nit kompliciran.

Vatrogasci, hitna, policija svi imaju Motorole, jedni druge mogu pozvat u sekundi neovisno o gsm-u ili "internetima". Prisutni su u svakom selu, ima ih na izvoz.

 

I da je baš hitno, prvi čovjek sa ceste bi bilo koga otpeljao do policajca sa radio-vezom, koji bi zvao hitnu/bilo koga.

 

 

 

1domagoj1 uto 22.9.2015 20:42
Bukva kaže...

Ja sedam sati nakon normalizacije i dalje nemam normalnu mrežu... Just sayin'

 

Inače, po meni je ovo skandalozno - pogotovo ako je kvar na mrežnoj opremi. Ja imam prokleti fallback i za WC papir, a u HT se ne osjećaju odgovornim da imaju fallbackove za fucking normalno funkcioniranje države.

Onda imas i fallback providera? :P

Aldo uto 22.9.2015 20:46
Nikola45 kaže...

Divota su ovi ljudi što misle da samo zato što oni nisu popušili pare, nitko nije.

Radim u pozivnom centru koji među ostalim jedini u Hrvatskoj vodi službu telefonskih informacija (imenik, opće, sportske, međunarodne, buđenje, gradska i međunarodna centrala Hrvatske...). Kolega i ja smo danas bili sami u noćnoj, zaprimali pozive za sve te službe. Veza je pukla oko pola 3 i od tad do pola 6 nismo uspjeli uspostaviti niti jedan poziv te nakon tog jednog opet ništa. S obzirom da ponedjeljkom, utorkom i srijedom u jutarnjoj smjeni (6-14) bude oko 10 000 poziva, a svaki poziv je minimalno 3,30 kn, firma je tu dosta izgubila.

U noćnoj smo zaprimili oko 70 poziva za službu buđenja, a ni jedan nalog nije ispunjen jer se ljude nije moglo nazvati. Sad računajte koliko je ljudi zakasnilo na avion, vlak, bus, pregled...

Tako da se ne može reći da nitko nije oštećen za velike svote ili da su si sami krivi ako jesu.

 Daj ime firme i broj na koji da zovem, ja ti nadoknadim par kuna, samo da ne cvilis tu. Ali nemoj da ispadne da je to neki sex telefon ili neki NTH scam servis.

nitro_vip uto 22.9.2015 20:56
Nikola45 kaže...

Divota su ovi ljudi što misle da samo zato što oni nisu popušili pare, nitko nije.

Radim u pozivnom centru koji među ostalim jedini u Hrvatskoj vodi službu telefonskih informacija (imenik, opće, sportske, međunarodne, buđenje, gradska i međunarodna centrala Hrvatske...). Kolega i ja smo danas bili sami u noćnoj, zaprimali pozive za sve te službe. Veza je pukla oko pola 3 i od tad do pola 6 nismo uspjeli uspostaviti niti jedan poziv te nakon tog jednog opet ništa. S obzirom da ponedjeljkom, utorkom i srijedom u jutarnjoj smjeni (6-14) bude oko 10 000 poziva, a svaki poziv je minimalno 3,30 kn, firma je tu dosta izgubila.

U noćnoj smo zaprimili oko 70 poziva za službu buđenja, a ni jedan nalog nije ispunjen jer se ljude nije moglo nazvati. Sad računajte koliko je ljudi zakasnilo na avion, vlak, bus, pregled...

Tako da se ne može reći da nitko nije oštećen za velike svote ili da su si sami krivi ako jesu.

 Ako netko u 21om stoljeću zove službu buđenja, taj bi trebao zakasnit na sve moguće avione u povijesti aviona i njihovih aerodroma.