coso9288 sub 28.9.2013 13:17

Po meni su to gluposti...Kao da na nekom letu svi iskljuce uredaje.Osobno sam dozivio da jednom osoba pokraj mene nije iskljucila mobitel. Kada je stjuardesa rekla da iskljucimo uredaje on je pogledao u mene i nasmijao se. I sta se desilo? Nista, dan danas sam ziv.

naughty guy sub 28.9.2013 13:36

potpuno isključivanje svih mobitela, laptopa i inih. eventualno koristenje mp3-4 ili mobitela u avionskom modu. sigurnost na prvom mjestu, jos samo fali da se ljudi javljaju izravno iz aviona, saznaju da im je neko nastradao il slicno, pa da rade cijelu uzbunu. a tek statusi kako upravo lete... ajmeee, idem napraviti peticiju ako vec netko od amerikanaca nije. 

Drazen sub 28.9.2013 13:55

Problem je sto ce mobiteli uporno trazit signal i ako nesto ulove emitirat ce max snagom. Trebali bi razmislit i stavit lokalni BTS kako bi smanjili snagu. Mozda na prvu ruku nekome nije vazno ali se svasta desava refleksijama i tko zna kakvim interferencija RF a od 800-2400MHz.
Imam vlastita i tudja losa iskustva uporabom GPRS modula u zatvorenim prostorima.

Prince-Artas sub 28.9.2013 14:08
coso9288 kaže...

Po meni su to gluposti...Kao da na nekom letu svi iskljuce uredaje.Osobno sam dozivio da jednom osoba pokraj mene nije iskljucila mobitel. Kada je stjuardesa rekla da iskljucimo uredaje on je pogledao u mene i nasmijao se. I sta se desilo? Nista, dan danas sam ziv.

Još jedan forumski stručnjak za sve. Argument ti je neoboriv.

bubimir5 ned 29.9.2013 01:19
coso9288 kaže...

Po meni su to gluposti...Kao da na nekom letu svi iskljuce uredaje.Osobno sam dozivio da jednom osoba pokraj mene nije iskljucila mobitel. Kada je stjuardesa rekla da iskljucimo uredaje on je pogledao u mene i nasmijao se. I sta se desilo? Nista, dan danas sam ziv.

Ja bih molio ljude koji su dali minus ovom komentaru da objasne zašto? Čovjek je super rekao nije se desilo ništa jer se nemože desiti ništa, to su sve gluposti!

Evo vam jedan primjer gluposti koji je lako lako provjeriti: zabrana upotrebe mobitela na benzinskim pumpama... zašto? Nema teorije da bilo koji mobitel zapali benzin pa niti plin a oni na svim benzinskim stavljaju te zabrane. Čak su i mythbustersi u jednoj epizodi pokušavali na sve moguće načine zapaliti benzin i plin sa mobitelom i nikako, čak su išli u ekstreme i skidali izolaciju sa antene itd... evo ja dam 1000 kn na ruke odmah onome tko zapali benzin ispred mene normalnom upotrebom mobitela...

Ali zato kada su testirali šta bi moglo zapaliti to je ona "šuškava" trenerka, ona stvara elektricitet trenjem i bez problema dođe do iskre ali na kojoj benzinskoj ima zabrana točenja goriva u sintetičkoj trenerci?

Ljudi ne vjerujte svemu što vam kažu uključite mozak i razmislite malo...

Gigx0n ned 29.9.2013 03:02
Nije ta zabrana dosla bez ikakvog razloga. Nije nekoj stuardesi to palo na pamet jer se ona nije mogla igrati na mobitelu tijekom polijetanja i slijetanja itd. 
Naravno da mobitel nece srusit avion ali u trenutcima polijetanja i slijetanja kada pilot mora kontrolirat avion da mu mobitel omete instrument bilo to na djelic sekunde i za ne znam kakvu malu vrijednost moze ga omesti. 
Posljedice su velike a po nekom istrazivanju piloti su prijavili 75 slucajeva u ometanju signala od toga 29 uzrokovanih mobilnim uređajem od 2003. do 2009. godine. 
bubimir5 kaže...
coso9288 kaže...

Po meni su to gluposti...Kao da na nekom letu svi iskljuce uredaje.Osobno sam dozivio da jednom osoba pokraj mene nije iskljucila mobitel. Kada je stjuardesa rekla da iskljucimo uredaje on je pogledao u mene i nasmijao se. I sta se desilo? Nista, dan danas sam ziv.

Ja bih molio ljude koji su dali minus ovom komentaru da objasne zašto? 

Jednom sam dozivio da je osoba pokraj mene prosla na crveno, a nije se nikome nista desilo. Mozda idem u extrem, ali po meni je ovo jednako.
Ivan(4) ned 29.9.2013 04:55

Kao što je rečeno u tekstu, ustaljena je praksa da se postojeće zabrane ne poštuju, tj na svakom letu ih znatan broj ljudi ne ispoštuje. Uzmite let nekim većim avionom sa 200-300+ putnika, procenite koliko njih ne isključi svoje uređaje i računajte da u proseku oni imaju po više od jednog, i šta bude?

 

Da li je ikada kao uzrok pada nekog aviona označeno kršenje ovih zabrana? Da li je to ikada označeno kao jedan od faktora koji su doprineli nekom vazduhoplovnom incidentu? Ako se rad ovih uređaja već smatra pretnjom, da li se iko pobrinuo da avione opremi senzorima koji bi detektovali nivo zračenja koji proizvode? Ne, ne i ne.