miki1981 sri 24.8.2011 15:36

Po meni je ovo vrlo korisno. A tko ne želi nek stisne fewer details i gleda običan mali prozor kao i do sad.

Ali ono što me zanima i što bi ja da se odradi: kada dolazi do konflikta (bilo zbog toga jer je file u korištenju pa ga ne može prebacit, ili zato jer je već postojeći ili iz bilo kojeg drugog razloga...da se operacija nastavi dalje bez stajanja, a ja kad dodjem do kompa onda da imam listu svega što je konfliktno i da tada odlučim što sa njima.

Jer ovako kako je sad ja stavim npr da se neš kopira i on kada dođe do prvog konflikta samo stane i ne mrda nikamo. Nekad znam ostavit par stotina GB da mi se kopiraju negdje i odem ja, i vratim se za par sati a on iskopirao 120 MB i čeka me na ekranu neko glupo pitanje u smislu da li da kopira i desktop.ini file.

OK, odgovorit ću ti, ali šta nisi mogao to zapamtit i ić dalje kopirat ostalih 798,88 GB za kojih nema nikakvih konflikata?

lovac82 sri 24.8.2011 15:39

Sto ce se dogoditi ako move-am fajlove s jednog foldera u drugi i slucajno se prekine (neki error) ili prekinem sam.... podaci se znaju izgubiti ako se pojavi error tako da uvijek koristim copy>paste i tek onda brisem visak, valjda su to rijesili konacno

TranceMight sri 24.8.2011 16:07
lovac82 kaže...

Sto ce se dogoditi ako move-am fajlove s jednog foldera u drugi i slucajno se prekine (neki error) ili prekinem sam.... podaci se znaju izgubiti ako se pojavi error tako da uvijek koristim copy>paste i tek onda brisem visak, valjda su to rijesili konacno

kakvi podaci znaju nestati?

oprosti al ovo stvarno pitam i nisam nikada dozivio.... cut-paste i ak dodje neki error, os rec nema odredjenog podatka ni simo ni tamo ? ak je to zaista moguce, uzas!!!

srecom, koristim total commander...

grimyHR sri 24.8.2011 16:31
kach kaže...

Jedva cekam da vidim koje ce jos novosti bit u osmici,najvise mi se dosad svida sto ce se moc igrat igre za xbox 360.

  lol, da, jos da igre za xbox 360 ne trebaju specificni hardver...

aj da su xbox igre u pitanju, tu je bio vise manje x86 kompatibilni hardver sve, al neznam sta ces ovdje sa recimo ppc instrukcijama? prevoditi ih? mozda kad krenu 12 jezgreni bullyji...

Shadowstrike sri 24.8.2011 16:44

Baš neki dan si mislim zakaj nisu napravili te prozore da se spoje u jedan kada se kopira hrpa stvari, eto sjetili se napokon. Vidim da ima i pauza na kopiranju, 10 godina to čekam.

Još da naprave univerzalnu kraticu za new folder i opciju da možeš sam sebi stavljat hotkeyeve za bilo šta, te da uvedu opciju za preimenovanje foldera kao što ima za filenameove ako se nađu dva ista, a ne samo merge.

rustweaver sri 24.8.2011 18:05
grimyHR kaže...

  lol, da, jos da igre za xbox 360 ne trebaju specificni hardver...

aj da su xbox igre u pitanju, tu je bio vise manje x86 kompatibilni hardver sve, al neznam sta ces ovdje sa recimo ppc instrukcijama? prevoditi ih? mozda kad krenu 12 jezgreni bullyji...

Na stranu sto je igranje xbox 360 igara na Win8 jos uvijek samo nepotvrdena glasina, uvijek je moguce jednostavno kompajlirati kod i za x86 i takve datoteke distribuirati korisnicima na toj platformi, sadrzaj medija bi i dalje bio kompatibilan izmedu te dvije verzije.

grimyHR sri 24.8.2011 20:35
rustweaver kaže...
grimyHR kaže...

  lol, da, jos da igre za xbox 360 ne trebaju specificni hardver...

aj da su xbox igre u pitanju, tu je bio vise manje x86 kompatibilni hardver sve, al neznam sta ces ovdje sa recimo ppc instrukcijama? prevoditi ih? mozda kad krenu 12 jezgreni bullyji...

Na stranu sto je igranje xbox 360 igara na Win8 jos uvijek samo nepotvrdena glasina, uvijek je moguce jednostavno kompajlirati kod i za x86 i takve datoteke distribuirati korisnicima na toj platformi, sadrzaj medija bi i dalje bio kompatibilan izmedu te dvije verzije.

  lol, pa rekompajlirati za drugu platformu mogu i sada, to ne ovisi o OS-u, ali prebacivanje na drugu platformu nije jedostavno kad postoji hrpa hardvera koja je razlicita od pc-a, npr eddr na grafickom cipu...te instrukcije moraju skroz izbaciti i ponovno pisati kod

rustweaver čet 25.8.2011 01:24
grimyHR kaže...

  lol, pa rekompajlirati za drugu platformu mogu i sada, to ne ovisi o OS-u, ali prebacivanje na drugu platformu nije jedostavno kad postoji hrpa hardvera koja je razlicita od pc-a, npr eddr na grafickom cipu...te instrukcije moraju skroz izbaciti i ponovno pisati kod

eddr nema veze s time. Grafickoj se kartici pristupa preko DirectX-a. Kao sto se i ostatku hardvera pristupa preko ostalih specijaliziranih API-ja (koji su takoder vjerojatno dio DX-a npr. directinput) tako da je kod s te strane univerzalan. A i sam kernel API Xboxa 360 je subset Win32 API-ja. Pretpostavljam da nuzne izmjene koda, ako ih uopce i ima, stvarno minimalne.

 

Tocno, rekompajlirati mogu i sada, tako da ne kuzim odakle odjednom ta ideja da ce win8 moci vrtiti Xbox 360 igre, sto se promijenilo u odnosu na Win7 da ce ih Win8 moci pokretati? PowerPC instrukcije zasigurno nece prevoditi.

grimyHR čet 25.8.2011 10:11
rustweaver kaže...
grimyHR kaže...

  lol, pa rekompajlirati za drugu platformu mogu i sada, to ne ovisi o OS-u, ali prebacivanje na drugu platformu nije jedostavno kad postoji hrpa hardvera koja je razlicita od pc-a, npr eddr na grafickom cipu...te instrukcije moraju skroz izbaciti i ponovno pisati kod

eddr nema veze s time. Grafickoj se kartici pristupa preko DirectX-a. Kao sto se i ostatku hardvera pristupa preko ostalih specijaliziranih API-ja (koji su takoder vjerojatno dio DX-a npr. directinput) tako da je kod s te strane univerzalan. A i sam kernel API Xboxa 360 je subset Win32 API-ja. Pretpostavljam da nuzne izmjene koda, ako ih uopce i ima, stvarno minimalne.

 

Tocno, rekompajlirati mogu i sada, tako da ne kuzim odakle odjednom ta ideja da ce win8 moci vrtiti Xbox 360 igre, sto se promijenilo u odnosu na Win7 da ce ih Win8 moci pokretati? PowerPC instrukcije zasigurno nece prevoditi.

  recimo kod prvog xboxa je rekompajliranje bilo toliko jednostavno da je 1 programer radio port call of cthulhua 2-3 dana

istina bog, igra je na pc-u ispala bugovita ko vrag radi toga i na velikom broju konfiguracija ju je nemoguce pokrenuti, al eto...