encoding sri 27.3.2024 15:47
ZovemseZoranidolazimizRijeke kaže...

Super, i sad će se priključiti generaciji automobila koje ćeš moći voziti samo u nekim dijelovima europe/svijeta, i to max 400km jer se baterija ispraznila i nema dalje nego čekati na punionici, i to pomogućnost kad nisu turističke gužve jer i drugi bi čekali tamo...

 

 

 hoće... malo sutra

 

prvo će bit "odgoda", recimo do 2035. Onda tamo negdje 2030. ako nas ne zbrišu nuklearke do tad, bit će pomak "ukidamo vozila na gorivo do 2045."... itd itd priče za malu djecu

Gebirgs čet 28.3.2024 09:01
ZovemseZoranidolazimizRijeke kaže...

Super, i sad će se priključiti generaciji automobila koje ćeš moći voziti samo u nekim dijelovima europe/svijeta, i to max 400km jer se baterija ispraznila i nema dalje nego čekati na punionici, i to pomogućnost kad nisu turističke gužve jer i drugi bi čekali tamo...

 

Dobro receno.

Imao sam dosta vremena da promotrim cijelu ovu pricu s EV, i ne da to ne kupujem, nego nema sanse nikada da idem u tom smjeru. Osim ako se ne odigra prljavo i jednostavno ih se ne moze kupiti vise. A djeluje da ide u tom smjeru.

 

Primjer poslovnog puta prije 2 mjeseca, isli smo nekamo na 10+dana, kolega s novom Nissan Ariyom moli da ga skupim i odbacim do aerodroma. Pitam zasto, nije problem, ali nikad te ne kupim. A dobijam odgovor:

 

"Ne znam u kakvom ce stanju biti baterija, punim ga svaki dan i stalno se drugacije ponasa. Sad ako odem a nemam struje u njemu kad se vratim onda sam u banani." Nov auto, jus ga je uzeo u zlatnoj boji

 

Sad zamisli situaciju zivot/smrt, nekoga prebaciti do bolnice hitno itd. Tank pun dizela = 2 min, baterija puna struje =?. Uopce ne ulazim u druge probleme s temperaturom, performansama na minusu, samozapaljenjima, cijenom baterije itd. Kako kompletne vlade i politika staju iza polupecenih tehnologija za koje znaju da ne rade, nije mi jasno.

 

Reci nesto protiv, teoreticar si zavjere, dzepni Alex Jones, mrzitelj svega Hrvatskog i Udbas.

bik čet 28.3.2024 11:03

Pitaj kolegu jel bio pijan kad je uzeo novi nissan ili je kupio auto na autopiji u turskoj,, nissan daje mobilnu garanciju od 2-7god, znaci besplatna šlepa u ovlašteni, preuzimanje troškova smještaja u hotelu, besplatno zamjenskog vozilo itd itd..

Idealist čet 28.3.2024 13:35
Gebirgs kaže...
ZovemseZoranidolazimizRijeke kaže...

Super, i sad će se priključiti generaciji automobila koje ćeš moći voziti samo u nekim dijelovima europe/svijeta, i to max 400km jer se baterija ispraznila i nema dalje nego čekati na punionici, i to pomogućnost kad nisu turističke gužve jer i drugi bi čekali tamo...

 

Dobro receno.

Imao sam dosta vremena da promotrim cijelu ovu pricu s EV, i ne da to ne kupujem, nego nema sanse nikada da idem u tom smjeru. Osim ako se ne odigra prljavo i jednostavno ih se ne moze kupiti vise. A djeluje da ide u tom smjeru.

 

Primjer poslovnog puta prije 2 mjeseca, isli smo nekamo na 10+dana, kolega s novom Nissan Ariyom moli da ga skupim i odbacim do aerodroma. Pitam zasto, nije problem, ali nikad te ne kupim. A dobijam odgovor:

 

"Ne znam u kakvom ce stanju biti baterija, punim ga svaki dan i stalno se drugacije ponasa. Sad ako odem a nemam struje u njemu kad se vratim onda sam u banani." Nov auto, jus ga je uzeo u zlatnoj boji

 

Sad zamisli situaciju zivot/smrt, nekoga prebaciti do bolnice hitno itd. Tank pun dizela = 2 min, baterija puna struje =?. Uopce ne ulazim u druge probleme s temperaturom, performansama na minusu, samozapaljenjima, cijenom baterije itd. Kako kompletne vlade i politika staju iza polupecenih tehnologija za koje znaju da ne rade, nije mi jasno.

 

Reci nesto protiv, teoreticar si zavjere, dzepni Alex Jones, mrzitelj svega Hrvatskog i Udbas.

 

Zamisli Bugov forum 1886.:

"Kakva li je to nakaradna kočija?! I još je moraš napuniti nekakvom smrdljivom tekućinom. Zamisli situaciju život/smrt kada trebaš natočiti vozilo, a konj u štali čeka već spreman! Neću nikada kupiti to sranje od Karla!"

 

Zamišljam situaciju život/smrt u kojoj na putu do spasa čovjek ima vremena stati na bengi i napuniti rezervoar.

 

Protestiraj: zatvori se u garažu sa upaljenim dizelom.

Dwyane Wade čet 28.3.2024 15:31
Gebirgs kaže...
ZovemseZoranidolazimizRijeke kaže...

Super, i sad će se priključiti generaciji automobila koje ćeš moći voziti samo u nekim dijelovima europe/svijeta, i to max 400km jer se baterija ispraznila i nema dalje nego čekati na punionici, i to pomogućnost kad nisu turističke gužve jer i drugi bi čekali tamo...

 

Dobro receno.

Imao sam dosta vremena da promotrim cijelu ovu pricu s EV, i ne da to ne kupujem, nego nema sanse nikada da idem u tom smjeru. Osim ako se ne odigra prljavo i jednostavno ih se ne moze kupiti vise. A djeluje da ide u tom smjeru.

 

Primjer poslovnog puta prije 2 mjeseca, isli smo nekamo na 10+dana, kolega s novom Nissan Ariyom moli da ga skupim i odbacim do aerodroma. Pitam zasto, nije problem, ali nikad te ne kupim. A dobijam odgovor:

 

"Ne znam u kakvom ce stanju biti baterija, punim ga svaki dan i stalno se drugacije ponasa. Sad ako odem a nemam struje u njemu kad se vratim onda sam u banani." Nov auto, jus ga je uzeo u zlatnoj boji

 

Sad zamisli situaciju zivot/smrt, nekoga prebaciti do bolnice hitno itd. Tank pun dizela = 2 min, baterija puna struje =?. Uopce ne ulazim u druge probleme s temperaturom, performansama na minusu, samozapaljenjima, cijenom baterije itd. Kako kompletne vlade i politika staju iza polupecenih tehnologija za koje znaju da ne rade, nije mi jasno.

 

Reci nesto protiv, teoreticar si zavjere, dzepni Alex Jones, mrzitelj svega Hrvatskog i Udbas.

 Slažem se. Zabavljaju me ti elektro sektaši sa svojim malim tosterima, strašno posvećeni okolišu i/ili nekakvom napretku autoindustrije  Jedino što me smeta je što se i oni hibridčeki guraju a ni to mi se pak nikako ne sviđa. Dok će se normalni auti moći voziti za mene nema nikakve dileme.

Mael čet 28.3.2024 20:19

Ok, analogija je super za neku foru ali dalje nema nikakvu relevantnost..

 

Taj prijelaz je bio organski, a ne forsirani. Benefiti su sami od sebe pogonili tranziciju... da ne duljim mislim da je jasno, ali ako treba možemo i razraditi.

 

Ovo danas je čisti marketing bez konkretnih odgovora u određenim segmentima održivosti, a tranzicija je stihijska i fosirana. 

 

 

Mael čet 28.3.2024 20:20

Ok, analogija je super za neku foru ali dalje nema nikakvu relevantnost..

 

Taj prijelaz je bio organski, a ne forsirani. Benefiti su sami od sebe pogonili tranziciju... da ne duljim mislim da je jasno, ali ako treba možemo i razraditi.

 

Ovo danas je čisti marketing bez konkretnih odgovora u određenim segmentima održivosti, a tranzicija je stihijska i fosirana. 

DarK.xy pet 29.3.2024 11:52
Gebirgs kaže...
ZovemseZoranidolazimizRijeke kaže...

Super, i sad će se priključiti generaciji automobila koje ćeš moći voziti samo u nekim dijelovima europe/svijeta, i to max 400km jer se baterija ispraznila i nema dalje nego čekati na punionici, i to pomogućnost kad nisu turističke gužve jer i drugi bi čekali tamo...

 

Dobro receno.

Imao sam dosta vremena da promotrim cijelu ovu pricu s EV, i ne da to ne kupujem, nego nema sanse nikada da idem u tom smjeru. Osim ako se ne odigra prljavo i jednostavno ih se ne moze kupiti vise. A djeluje da ide u tom smjeru.

 

Primjer poslovnog puta prije 2 mjeseca, isli smo nekamo na 10+dana, kolega s novom Nissan Ariyom moli da ga skupim i odbacim do aerodroma. Pitam zasto, nije problem, ali nikad te ne kupim. A dobijam odgovor:

 

"Ne znam u kakvom ce stanju biti baterija, punim ga svaki dan i stalno se drugacije ponasa. Sad ako odem a nemam struje u njemu kad se vratim onda sam u banani." Nov auto, jus ga je uzeo u zlatnoj boji

 

Sad zamisli situaciju zivot/smrt, nekoga prebaciti do bolnice hitno itd. Tank pun dizela = 2 min, baterija puna struje =?. Uopce ne ulazim u druge probleme s temperaturom, performansama na minusu, samozapaljenjima, cijenom baterije itd. Kako kompletne vlade i politika staju iza polupecenih tehnologija za koje znaju da ne rade, nije mi jasno.

 

Reci nesto protiv, teoreticar si zavjere, dzepni Alex Jones, mrzitelj svega Hrvatskog i Udbas.

 EV nije za sve ali tehnologija se rapidno razvija.. dosta toga što si naveo je već na neki način riješeno ili se riješava. Tesla na mjesec dana stajanja gubi samo par % (bez sentry moda), baterije se sada pune 10 do 80% za 18 min, znači 100km dobiješ za par min, a dosta ljudi puni doma i stalno im je iznad 50%, samozapaljenja riješena sa LFP baterijama, a dolaze i Solid state od 1000 km dosega bez velikog utjecaja minusa na doseg, Kina prednjači.. a ekologija, solari se instaliraju izvan svih očekivanja, dosta ljudi koji imaju EV imaju i solare.. meni osobno je trošak cijele priče tu najinteresantniji, npr Tesla M3 sa LFP baterijom 8 godina garancije, 1.500 eura uštede godišnje na gorivu, 300 do 500 eura na održavanju.. za 5 godina 10k eura uštede, a nije nešto ili uopće skuplji od sličnog auta u klasi (Passat, BMW 3, pa čak i Octavia ali match oprema)... je, domet je manji, ali za moje potrebe nikakav problem. Do mora moram stati samo 10 min na SUC punjaču, a inače stanemo i do sat vremena pauze

manubis pet 29.3.2024 20:36

Zanima me da li proizvodni pogoni u kojima se proizvode električni auti i dijelovi isto koriste sve na struju ili koriste i druga goriva. Još nisu ni za mobitele izmislili normalnu bateriju a kamoli onda forsirati auto na elek. pogon.

forumaš pet 29.3.2024 20:50
manubis kaže...

Zanima me da li proizvodni pogoni u kojima se proizvode električni auti i dijelovi isto koriste sve na struju ili koriste i druga goriva. Još nisu ni za mobitele izmislili normalnu bateriju a kamoli onda forsirati auto na elek. pogon.

Onda koristi mobitel na benzin.

manubis pon 1.4.2024 12:26
forumaš kaže...
manubis kaže...

Zanima me da li proizvodni pogoni u kojima se proizvode električni auti i dijelovi isto koriste sve na struju ili koriste i druga goriva. Još nisu ni za mobitele izmislili normalnu bateriju a kamoli onda forsirati auto na elek. pogon.

Onda koristi mobitel na benzin.

 Očito ne kužiš poantu. Meni baterija na S21+ traje 1 dan. Možda bi trebala trajati 2-3 dana da izmisle nešto konkretno. A zamisli elek. auto na temperaturi -20 na dužem putovanju. Nemaju svi aute koje koriste samo na relaciji ''posao-kuća-birtija'' u krugu 7 km. 

njuznjuz pon 1.4.2024 18:52
Mael kaže...

Ok, analogija je super za neku foru ali dalje nema nikakvu relevantnost..

 

Taj prijelaz je bio organski, a ne forsirani. Benefiti su sami od sebe pogonili tranziciju... da ne duljim mislim da je jasno, ali ako treba možemo i razraditi.

 

Ovo danas je čisti marketing bez konkretnih odgovora u određenim segmentima održivosti, a tranzicija je stihijska i fosirana. 

 

 

 Zadan je cilj do 2050 doc do net zero co2. Na koji nacin bi vi to tocno rijesili? Jednostavno moras prestat kurit goriva i ugljen i prec na nuklearno, vjetar, solar, hidro. Danas je ugodnih +28, oceani topliji nego ikad... koja je alternativa a da se ne vratimo u pecine

rokonja pon 1.4.2024 22:00
njuznjuz kaže...

 

Danas je ugodnih +28, oceani topliji nego ikad... koja je alternativa a da se ne vratimo u pecine

 A dali je možda kotlovnica (Sunce), malo jača nego u proteklih nekoliko godina? Mislimo da nešto znamo a znamo k..... Sve se vrti oko love. Npr. 737 Boing troši oko 3200L goriva po satu (Google), pa ona plastika zapaljena u Osjeku - eko pa opet eko. A Mazda izbaci 3.3, 254ks novi dizel motor - tko tu koga?