DexCro ned 14.4.2024 13:00

Zanima me koliko će koštati u Kini. Stari ID3 je u Kini koštao 16.000 eura, dok je za isti takav u Europi trebali dati 41.000 eura. Bez obzira na poticaje i poreze u Kini, razlika je enormna. Imam osjećaj da VW srlja u vlastitu propast. Možda čak i namjerno, nadajući se da će država uskočiti financiranjem.

Gallu pon 15.4.2024 09:55
fer-de-lance kaže...
Gallu kaže...
Zbog tih možda 10km koje bi prešao više - mogli su i žrtvovati aerodinamiku. Nije da će ići preko 300 pa su uštede bitne :)

Nope.

ICE duplo bolje aerodinamike bude trošio samo 10% manje jer na kotače dođe samo 20% energije.

EV duplo bolje aerodinamike bude trošio 40% manje zato kaj na kotače dođe 80% energije.

 

https://www.youtube.com/watch?v=8kY7BGGtDeY

 

 

Ma sve OK, ali ID.3 ima koeficijent otpora 0,27. Tako da stvarrno nisu napravili ništa spektakularno, a auto im izgleda kao krumpir. Nema tu neke uštede naspram npr. golfovih 0,28.

Feudalac pon 15.4.2024 21:00
Gallu kaže...

 

Ma sve OK, ali ID.3 ima koeficijent otpora 0,27. Tako da stvarrno nisu napravili ništa spektakularno, a auto im izgleda kao krumpir. Nema tu neke uštede naspram npr. golfovih 0,28.

 Nisu napravili ništa. Malo je bolji jer zadihtan sprijeda, kao i svaki EV.