
Volkswagen ID.3 - Na brojne kritike kupaca reagira
Vezano uz: Volkswagen ID.3 - Na brojne kritike kupaca reagira


Zanima me koliko će koštati u Kini. Stari ID3 je u Kini koštao 16.000 eura, dok je za isti takav u Europi trebali dati 41.000 eura. Bez obzira na poticaje i poreze u Kini, razlika je enormna. Imam osjećaj da VW srlja u vlastitu propast. Možda čak i namjerno, nadajući se da će država uskočiti financiranjem.

Rabljenima pada cijena brzo, ko gradski auti jedva rade 10 tisuca godisnje

Gotovi svi proizvođači su se sastali i odlučili da električni modeli jednostavno moraju biti ružni :/

Ruzni zbog bolje aerodinamike.

Jel nisu mogli izabrat ljepsu lokaciju za slikat auto??

Zbog tih možda 10km koje bi prešao više - mogli su i žrtvovati aerodinamiku. Nije da će ići preko 300 pa su uštede bitne :)

Pa mi svakako bolje znamo od njih

Golf za 58000 eura. I onda se čude što nitko ne kupuje.
Čak ni u Njemačkoj, Tesla tamo prodaje više nego VW.

Jel nisu mogli izabrat ljepsu lokaciju za slikat auto??
Kontrast novo-staro ili lijenost?

Šta je to za felgu. Mislim da bi ga podiglo da stave nešto normalno. Pretpostavljam da su takve zbog aerodinamike.

Nope.
ICE duplo bolje aerodinamike bude trošio samo 10% manje jer na kotače dođe samo 20% energije.
EV duplo bolje aerodinamike bude trošio 40% manje zato kaj na kotače dođe 80% energije.
https://www.youtube.com/watch?v=8kY7BGGtDeY

Nope.
ICE duplo bolje aerodinamike bude trošio samo 10% manje jer na kotače dođe samo 20% energije.
EV duplo bolje aerodinamike bude trošio 40% manje zato kaj na kotače dođe 80% energije.
https://www.youtube.com/watch?v=8kY7BGGtDeY
Ma sve OK, ali ID.3 ima koeficijent otpora 0,27. Tako da stvarrno nisu napravili ništa spektakularno, a auto im izgleda kao krumpir. Nema tu neke uštede naspram npr. golfovih 0,28.

Ma sve OK, ali ID.3 ima koeficijent otpora 0,27. Tako da stvarrno nisu napravili ništa spektakularno, a auto im izgleda kao krumpir. Nema tu neke uštede naspram npr. golfovih 0,28.
Nisu napravili ništa. Malo je bolji jer zadihtan sprijeda, kao i svaki EV.

Pored sve sile dobrih auta, dati toliki novac za električni Golf je ludost.
Golf za 58000 eura. I onda se čude što nitko ne kupuje.