mr.potter uto 10.9.2024 20:12

Eto, sad će imati veću dobit po vozilu. A što će se manje vozila prodati, e to je problem dilera (drugi odjel). Ovako kod mene riješavaju problem viška radnika, "outsorsanjem" (dodatni bonus manageru) a trošak kompaniji duplo veći nego prije.

Kobajagi uto 10.9.2024 22:32
Azmo kaže...
Lol kakvi likovi vode takve ogromne firme da ne povjeruješ. Problem: firma loše financijski stoji i propada jer su nam auti loši i debelo preskupi. Rješenje: povećajmo cijene! Genijalno!

 Pa cijena mora pratiti standard, to što kod nas debela večina ima manje od 1000€ primanja je drugi par rukava, boli Njemačku ona stvar za nas.

Eric Prydz sri 11.9.2024 08:32
dejo6 kaže...

Ništa neočekivano. Budu svi podigli cijene kad od ove godine moraju ugrađivati dodatne kerefeke u aute. Zahvalite to političarima.

 

To su govorili i za sigurnosne pojaseve...za zračne jastuke...za ostale stvari koje ugrade da zadrže taj mozak u glavi koji se opire...

NEW_MAN sri 11.9.2024 10:19

Do kraja godine budu izgubili 50% kineskog trzista i muzu dok mogu. Kroz dvije godine je ICE mrtav, a do onda ko je jamio je jamio.
Kinezi rade aute za 20k na struju koji su bolji od svega kaj VW ima a niti jedan VW nije ispod 30k koji se moze mjeriti sa 20k elektricnim autom iz Kine.
Ove godine gube 50% trzista u Kini i naj naj najkasnije krajem 2026 svi osim kineza gase tvornice u Kini i ICE je mrtav.

nikonja sri 11.9.2024 14:26

Prodaja ide slabo,  volumen pada što znači tvornice ne rade sa punom kapacitetom, otpuštaju ljude jer nema posla, godišnji plan neće doseći a troškovi rastu... i šta ti ostane nego da digneš cijene da pokriješ jedan dio minusa. Sad sumnjam da će ovo bitno utjecat na samu prodaju jer u prosjeku 2% za kupca niti nije neki "dealbraker" a njima znači ogromno dodatnog kapitala. Ali je samo pitanje dali se konkurencija usudi sada spustit cijene, nabit volumen, nadat se da mogu pokrit minus zbog spuštanja cijena, i uzet tržišni udio Folksvagenu.

 

Uz to, malo je debilno uspoređivat cijenu auta od prije 10 godina sa današnjom cijenom, jer bome ni vama plače nisu iste kao prije 10 godina - ali da, svakako cijene rastu dosta brže nego rast plača u zadnje 2-3 godine i to je najveći razlog pada kupovine novih auta, što znači da ćemo u bližoj budućnosti imat i krizu sa rabljenim autima ako nitko ne kupuje nova.

 

A gubit energiju na EV se ne isplati, jer na ovim prostorima, netko tko npr živi u zgradi, da će netko dat u prosjeku 40-50t eur za novi EV i onda čekat na punionici 2 sata (brza se ne isplati jer je struja onda 3 puta skuplja) dok se auto ne napuni svako par dana, gasit klimu, radio.... da doguraš 50 km više.... moš mislit!!! Jedino što mene može gurnit prema EV je ako domet skoči do nekih 800km NORMALNE vožnje, punjenje do 15min po normalnim cijenama i ako se cijena goriva podupla.... inače, gonim fosilnoga dok se da.

SharkZ čet 12.9.2024 10:48
NEW_MAN kaže...
Kroz dvije godine je ICE mrtav

 Ja bi rekao baš obratno, kroz 2 godine je EV balon mrtav.

Već su svi proizvođači produžili rok za ukidanje ICE auta jer vide da to ne ide u dobrom smjeru...

mrsmith čet 12.9.2024 11:18
filip_medo kaže...

Dobro je dok se još mogu kupiti, uskoro ćemo sve "posjedovati" u obliku pretplate. :)

We will own nothing, and we will be "happy".

https://x.com/wideawake_media/status/1764613978053869784

Briga me, ja ni ne želim ništa posjedovati. Pretplate / leasing / najam sve što mogu. Svako malo promjena na novo, i/ili kad nešto više ne trebaš, prestaneš plaćati.

 

I'm ready 😁

 

Bonus points: Kad se razvedeš, ne posjeduješ ništa što bi ti žena/muž mogli razgrabiti  A hvala bogu, stopa razvoda je abnormalno velika zadnjih godina, pošto kompromisi i strpljenje ne postoje kod novih generacija.

Feudalac čet 12.9.2024 11:58
SharkZ kaže...
NEW_MAN kaže...
Kroz dvije godine je ICE mrtav

 Ja bi rekao baš obratno, kroz 2 godine je EV balon mrtav.

Već su svi proizvođači produžili rok za ukidanje ICE auta jer vide da to ne ide u dobrom smjeru...

 Nema šanse. EV zastoj u Europi je posljedica njemačkog zastoja, naglog ukidanja subvencija. Priča se već okreće, sada će ponuditi porezne olakšice firmama koje su ionako odgovorne za cca 60% svih kupnji novih auta. Švedska je na 40% i raste, Danska na 50, Norveška 95, Belgija na 30 i koliko. Kina na 50. Nema natrag osim frke u koju su se uvalili veliki zapadni konglomerati.

NEW_MAN čet 12.9.2024 12:00
SharkZ kaže...
NEW_MAN kaže...
Kroz dvije godine je ICE mrtav

 Ja bi rekao baš obratno, kroz 2 godine je EV balon mrtav.

Već su svi proizvođači produžili rok za ukidanje ICE auta jer vide da to ne ide u dobrom smjeru...

 EV u Kini unistava sve kaj nije kinesko. Svi ali svi gube trzisni udio zbog EV-a i hibrida. Kinezi imaju najbolje baterije, motore i najbolje hibride na svijetu. Od 2026 bude Toyota pocela prodavat hibride sa kineskom tehnologijom jer njihova toliko kasni.

BYD +23.1%

Volkswagen -7.7%

Toyota -12.1%

Geely +24%

Changan -12.9%

BMW -5.3%

Mercedes -7.7%

Audi -4.1%

Porsche -50%

Pogledaj najveci auto sajam u Kini. EU standovi su prazni, nitko ziv ne kupuje EU aute jer su losiji u svakom pogledu i kostaju vise ok kineskih.

Najkasnije za dvije godine budu svi ne kineski proizvodaci ugasili tvornice u Kini. Vec ih gase u Australiji jer ih tam nitko ne stiti.

Za dvije godine su svi mrtvi. Zato svi zivi kupuju udjele u kineskim tvrtkama. VW ostvaruje ogromnu dobit na ICE i dobit pretace u udjele u kineskim auto tvrtkama, isto radi Stellantis i svi ostali iz EU. Znaju da se blizi kraj. Nabili su carine u EU i to bude drzalo vodu dok kinezi ne zavrse tvornice u Turskoj i Madarskoj a onda bude raspad sustava.

Sa sutima se bude desilo isto sranje kao i sa pametnim telefonima. Kinezi ih budu pokopali sa boljim i jeftinijim modelima a to nije telefon da kupis na pretplatu pa mozes kupiti i nesto drugo.

CATL gradi tvornice za Teslu i Toyotu u USA. Svi zivi kupuju sve od Kineza. VW ulaze 4 milijarde u kineski softver jer su nesposobni napraviti vlastitit! Sef odjela u VW i svi oko njega su dobili nogu u guzicu.

Cisto info radi, imam Skodu i popust na Oktaviju na leasing vise od dva vozila je 27%! Onda znate koliku dobiti imaju na ICE.

Googlajte Mona MO3, to je EV za 16800$ koji je dosel u Kinu na trziste i usporedite sa smecem u EU te cijenama istih.

Kinezi budu pomeli sve zivo i to u sljedecih pet godina.

EV se u EU ne prodaje jer EU proizvodaci nisu u stanju i nece proizvesti EV na kojem nema dobiti nego forsiraju ICE.

ICE je mrtav samo se u EU suti ko drek u travi i svi svu dobit pretacu u udjele u Kineskim firmama jer znaju da se blizi kraj.

Pogledajte si ovaj kanal https://www.youtube.com/@electricviking lik je iz Australije i nije zaluden EU markama i barata sa stvarnim statistickim podacima. ICE i EU auto industrija je mrtva van EU samo jos nikome nije doslo iz guzice u glavu. 

Snimite si ovaj thread pa se cujemo za dvije godine.

Do onda brze bolje kupit dionice BYD, SAIC, CATL idt.

 

 

SharkZ čet 12.9.2024 13:35
NEW_MAN kaže...

ICE i EU auto industrija je mrtva van EU samo jos nikome nije doslo iz guzice u glavu. 

 Neće ići, uhvatio si se samo jednog dijela priče, isplativosti proizvodnje, a gdje je funkcionalnost EV-a u Europi??

Ne možeš ti prebaciti ljude na EV samo tako preko noći, pusti ti kineze i njihove brojke.

Ako stane ICE staje cijela Europa, jer održiva infrstruktura za EV ne postoji niti će postojati u idućih 20 godina.

Lako je proizvesti EV auto, problem ga je "točiti", a to se neće riješiti tako skoro, a pogotovo ne u idućih 2 god.

 

A da ne pričam koliko sranje imaju ti EV auti sa zapaljenjima, tim autima doslovno treba zabraniti parkiranje u bilo kakve javne garaže zbog potencijalne havarije.

Kineze boli neka stvar za sigurnost i quality control, njima je ona na zadnjem mjestu, zato tamo i prolazi hrpa neispitanog drloga koja u Europi nikad neće.

ICE će živjeri još mnogo godina...

NEW_MAN čet 12.9.2024 16:33
SharkZ kaže...
NEW_MAN kaže...

ICE i EU auto industrija je mrtva van EU samo jos nikome nije doslo iz guzice u glavu. 

 Neće ići, uhvatio si se samo jednog dijela priče, isplativosti proizvodnje, a gdje je funkcionalnost EV-a u Europi??

Ne možeš ti prebaciti ljude na EV samo tako preko noći, pusti ti kineze i njihove brojke.

Ako stane ICE staje cijela Europa, jer održiva infrstruktura za EV ne postoji niti će postojati u idućih 20 godina.

Lako je proizvesti EV auto, problem ga je "točiti", a to se neće riješiti tako skoro, a pogotovo ne u idućih 2 god.

 

A da ne pričam koliko sranje imaju ti EV auti sa zapaljenjima, tim autima doslovno treba zabraniti parkiranje u bilo kakve javne garaže zbog potencijalne havarije.

Kineze boli neka stvar za sigurnost i quality control, njima je ona na zadnjem mjestu, zato tamo i prolazi hrpa neispitanog drloga koja u Europi nikad neće.

ICE će živjeri još mnogo godina...

 Infrastrukturu napravis kak su poceli u Australiji, stavili punjace na ulicnu rasvjetu. Uglavnom sve se moze kad se oce. EU je donjela zakon obavezne punionice svakih 60km i punionice na benzinskim crpkama do 2026. ako se ne varam. Lova okrece svijet i sve se bude odradilo kad bude sila.

Nove baterije iz Kine su oporne na busenje, bacanje s petog kata, mozes prek njih preci s valjkom i svasta nesto.

Kinezi izvoze aute po cijelom svijetu i EU te je EU ekipa skuzila da rade bolje aute od njih koji su jeftiniji pa im se tresu gace. Kinezi budu do kraja godine imali aute sa dometom 1000km, a sljedece te iste aute koji imaju 10000x bolji infotainment nego u mojoj novoj novcatoj Oktaviji i sa 10000x boljim adaptivnim tempomatom (autonomnom voznjom) za 30% manje novaca!!!

ICE je do 2030 mrtav, dead man walking. Sad budem bookmarkal ovu raspravu pa se cujemo kroz dvije godine pa onda opet za pet.

ICE se samo u EU i USA forsira te se namjerno zanemaruje EV jer nije nikakva zarada. Pohlepa bude ih dosla glave jer vec sad kasne desetljece za Kinom, a daljnje glupiranje ide u korist Kini koja ih bude unistila.

SharkZ čet 12.9.2024 17:06
NEW_MAN kaže...

 

 Infrastrukturu napravis kak su poceli u Australiji, stavili punjace na ulicnu rasvjetu. Uglavnom sve se moze kad se oce. EU je donjela zakon obavezne punionice svakih 60km i punionice na benzinskim crpkama do 2026. ako se ne varam. Lova okrece svijet i sve se bude odradilo kad bude sila.

 

 Loool, i šta će se dogoditi sa strujnom mrežom kad se nas 500.000 prikopča?

O čemu ti pričaš? Kakvi rasvjetni stupovi?

Pa odakle struja da napaja sve te aute?

Eno na moru već ove godine je mreža bila preopterećena jer navodno ima previše klima uređaja, lol, a ti bi punio aute.

 

Može EU propisat kakve hoće bedastoće, neke stvari su neprovedive u praksi.

 

Da bi se vozio s autom po cesti valjda prvo treba napraviti cestu i benzinsku, a kod EV se prvo napravio auto pa se sad traži rješenje za napajat ga, komedija.

 

 

MGloc čet 12.9.2024 17:15

Gotov je EV, pricao mi lik neki tu u Austriji kupio novi audi etron za 70k valjda...Kaze do mora ga treba 2 puta punit, isao na procjenu vrijednosti htio ga prodat kaze katastrofa...jedino da izmisle bolju bateriju..

Feudalac čet 12.9.2024 18:11
SharkZ kaže...

 Loool, i šta će se dogoditi sa strujnom mrežom kad se nas 500.000 prikopča?

O čemu ti pričaš? Kakvi rasvjetni stupovi?

Pa odakle struja da napaja sve te aute?

.

 ne znam otkud vadiš te brojke. Da je kod nas udio električara 80%, to bi bilo 50.000 auta godišnje da dođemo do pola milijuna.

 

Šta će se dogoditi kad budemo stvarno imali 500 tisuća električnih automobila?

 

Evo računice: Jedan automobil troši 20 kWh na 100 km a godišnje radimo 12000 km što bi bilo 2400 kWh na godinu. Podijeli to na 365 dana i 24 sata u danu pa ćeš dobiti da prosječan EV iz mreže prosječno vuče 2400/8760 = 0,274 kW. Za 500.000 automobila, dakle, trebamo 500.000 * 0,274 = 137 MW elektranicu. Naši sadašnji instalirani kapaciteti su 3000 MW što znači da bi u ovom hipotetskom 5 godišnjem scenariju godišnje trebali dodavati užasno velikih 0,4% dok je inače godišnji rast potrošnje oko 1%.