
Lynk&Co 02 - iznimno dobar električni model s dose
Vezano uz: Lynk&Co 02 - iznimno dobar električni model s dose


Ne znam je li to samo meni, ali meni je ta unutrašnjost odvratna. Kao kod Tesle, fuj. Taj šugavi volan, ogroman ekran na sredini, a iznad volana praznina, taj mali ekrančić ni ne vidim, samo prašina.

Ne znam je li to samo meni, ali meni je ta unutrašnjost odvratna. Kao kod Tesle, fuj. Taj šugavi volan, ogroman ekran na sredini, a iznad volana praznina, taj mali ekrančić ni ne vidim, samo prašina.
A nije ni izvana neko oličenje ljepote...

mda, onaj sterilni japanski dizajn unutrašnjosti s kraja '80-ih ima više smisla od ovoga...
svi se furaju na lounge / dnevna soba ozračje u autu, minimalizam a trpaju ekrančine...

Ne znam je li to samo meni, ali meni je ta unutrašnjost odvratna. Kao kod Tesle, fuj. Taj šugavi volan, ogroman ekran na sredini, a iznad volana praznina, taj mali ekrančić ni ne vidim, samo prašina.
A nije ni izvana neko oličenje ljepote...
da, neki bastard Nissan Jukea sprijeda (bez svjetala) i Toyote C-HR / Honde Civic 9-ke straga

Fotke koje su stavili su katastrofa i auto izgleda puno bolje iz normalnih kuteva.
https://youtu.be/QxrBZdmSYjE?si=tCF1v9PhtvGTpI0f
Sto vise auti dode iz Kine to budu prije EU proizvodaci smanjili dozivljaj i pojeftinili vlastite proizvode.

Ne znam je li to samo meni, ali meni je ta unutrašnjost odvratna. Kao kod Tesle, fuj. Taj šugavi volan, ogroman ekran na sredini, a iznad volana praznina, taj mali ekrančić ni ne vidim, samo prašina.
Ma ne samo tebi, ovo je komedija šta oni rade od auta, to nema veze sa dizajnom i elegancijom. Nakeljit veliki ekran u sredini?? pa hebate to je auto nije igraća konzola.
To treba staavit manji ekran i stavit ga niže, okomito čisto da imaš informacije kad ti zatrebaju, a sve glavne funkcije moraju bit na fizičke prekidače da možeš upravljat bez prčkanja po ekranu
a ono nit smrdi, nit miriše, čak ona prva verzija mi je bila dizajnerski iz vana fora.. ovo je igračka...

U današnje vrijeme veličina i broj ekrana bitniji su od nekakvih gluposti poput npr. dinamike vozila... To što treba gledati u te nakalemljene tablete i stiskati po ekranu dok nađeš i odabereš brisače ili klimu, izgleda da se ne smatra opasnim... O tempora, o mores!

Koji bezličan auto... 🤮

Znaci, dvije cijene: 38k € i 42k€ i cisto da obratimo pozornost na gume R19 i R20 i domet od nekih 450km u idealnim uvjetima, kad je hladno vjerujem i manji.
Uzmimo da je i garancija valjda ok. Gume kad se potrose bome nisu mala stavka u racunici, srecom razika struja/dizel-benzin je poprilicna.
I sad spominje se da lici C-HRu ili hondi nekoj.
Cisto usporedba, CH-R starta od 33k€ dok recimo GR Sport kosta oko 43k€. 10 god garancije ili do 180.000 km, servisna mreza gdi hoces, gume kakve hoces a domet garantiran +600km u 5min tocenja.
Neznam, jos meni nisu ti strujici bas nekaj interesantni. Ima i toyota bz4x od 42k€ i taj mi opet nije interesantan.
Stvarno, neznam, nisam si pametan. Pratim dalje razvoj situacije sa strujicima s tim da o kineskom autu ni ne razmisljam.

eh kad bi netko bio dovoljno pametan da napravi jednostavan auto na struju, domet tipa 200km, cijena 15k€, samo mi treba klima i to je to, nista drugo me ne zanima, ne moraju čak ni radio staviti, neka stave bluetooth i puštat ću sa mobitela, to bi bio idealan auto za svaki dan po gradu, punim ga preko noći u kući, jednostavan za održavanje, bez 20" guma, neke 15" čisto dovoljno... za mene idealan drugi auto, na psoao s posla, ducan, djecu na treninge...

eh kad bi netko bio dovoljno pametan da napravi jednostavan auto na struju, domet tipa 200km, cijena 15k€, samo mi treba klima i to je to, nista drugo me ne zanima, ne moraju čak ni radio staviti, neka stave bluetooth i puštat ću sa mobitela, to bi bio idealan auto za svaki dan po gradu, punim ga preko noći u kući, jednostavan za održavanje, bez 20" guma, neke 15" čisto dovoljno... za mene idealan drugi auto, na psoao s posla, ducan, djecu na treninge...
Postojao je, taman za gradski auto, za one koji ga imaju gdje puniti:
Škoda Citigo e iV najjeftiniji je električni automobil na tržištu!
Početna cijena za Citigo e iV iznosi nešto više od 123 tisuće kuna
https://autoportal.hr/aktualno/skoda-citigo-e-iv-najjeftiniji-je-elektricni-automobil-na-trzistu/

onaj renault zoe ili kako se vec zove?

Ne znam je li to samo meni, ali meni je ta unutrašnjost odvratna. Kao kod Tesle, fuj. Taj šugavi volan, ogroman ekran na sredini, a iznad volana praznina, taj mali ekrančić ni ne vidim, samo prašina.
Nakaradnost u EV igračkama uopće nije sporna, ono što jest smiješno je da su uspjevaju iz auta izbaciti sve ono što auto čini autom, a cijena i dalje ostaje nepristupačna.
Volan izgleda kao loša kopija fanatec volana s temu-a, unutrašnjost komadna ploča, maksimalna ušteda izbaci sve gumbe, nema rezanja ploče, zezancije oko ugradnje, itd...
stavi ravnu ploču, ogroman ekran, bateriju i onda se nadaj da touch neće prdnuti ili da se neće desiti neki bug, pa da ti slučajno zimi ne upali klimu, a ljeti grijanje.
Jer po novom apdejtamo softver vozila, divim se svakome tko se odluči baciti novce na to, za koje doslovno kupi auto, a ne ovakve revell igračke s alija.

Lynk&Co 02 drugi je model ovog kineskog proizvođača namijenjen europskom tržištu
Pazi ti to ?!
Namijenjen EU tržištu !!
Kao, čine nam veliku uslugu ,a ono kinesko smeće.

Lynk&Co 02 drugi je model ovog kineskog proizvođača namijenjen europskom tržištu
Pazi ti to ?!
Namijenjen EU tržištu !!
Kao, čine nam veliku uslugu ,a ono kinesko smeće.
Ništa ne brini, Stellantis ima 70% lošiji rezultat u prošloj godini. Kinezi to otkupljuju i postaju europsko smeće
ZA te novce kupim novi cx5