dax-lax pon 9.12.2019 13:41

Koliko sam skužio, oni tu hrpetinu para misle raspodijeliti na više korisnika. Bilo bi bolje da se napravi neki joint venture svih sudionika, pa da na raspolaganju imaju puno više para, kad ionako svi idu u sličnom smjeru. Ovo je dovoljno novaca za r&d iz nule

Aldo pon 9.12.2019 14:27
Antiseptik kaže...

Rimac je na konju!

 Zbog cega bi bio Rimac na konju? Koliko je meni poznato, on ne razvija baterije vec samo prepakirava kineske baterije. Mozda si mi mislio na BMS, to nesto prtlja, ali dzabe ti i najbolji BMS na svijetu ako su ti baterije zakukac.

dax-lax pon 9.12.2019 14:38
Aldo kaže...
Antiseptik kaže...

Rimac je na konju!

 Zbog cega bi bio Rimac na konju? Koliko je meni poznato, on ne razvija baterije vec samo prepakirava kineske baterije. Mozda si mi mislio na BMS, to nesto prtlja, ali dzabe ti i najbolji BMS na svijetu ako su ti baterije zakukac.

 U pravu si da Rimac ne razvija, niti proizvodi baterijske ćelije, ali si totalno u krivu kada kažeš da koriste kineske/loše baterije. U sve proizvode ugrađuju najbolje što industrija baterija u zadanom trenu nudi. Ne znam iz prve ruke, ali znam iz druge.

Aldo pon 9.12.2019 15:55
dax-lax kaže...
Aldo kaže...
Antiseptik kaže...

Rimac je na konju!

 Zbog cega bi bio Rimac na konju? Koliko je meni poznato, on ne razvija baterije vec samo prepakirava kineske baterije. Mozda si mi mislio na BMS, to nesto prtlja, ali dzabe ti i najbolji BMS na svijetu ako su ti baterije zakukac.

 U pravu si da Rimac ne razvija, niti proizvodi baterijske ćelije, ali si totalno u krivu kada kažeš da koriste kineske/loše baterije. U sve proizvode ugrađuju najbolje što industrija baterija u zadanom trenu nudi. Ne znam iz prve ruke, ali znam iz druge.

 tu si u pravu, vjerujem da biraju samo najbolje baterije, pogotovo sad kad im je proizvodnja ekstra mala da se dokažu, ali ako počnu masovno na tržište plasirati "battery packove", kladim se da će tu biti svega... 

dax-lax pon 9.12.2019 17:52
jozef kaže...
A zašto bi kineske baterije morale biti loše? Uopće ni bi bilo čudno da su bolje od korejskih i japanskih.

 Imaju i kinezi 2-3 vrhunska proizvođača, ali se baš ne probijaju u autima, pored lg chem-a, sony-a, sdi-ja i panasonica

makopos pon 9.12.2019 18:30

Kod kineza je vječni problem kvaliteta, one tvrtke u Kini koje imaju europljane ili amerikance da im nadziru kvalitetu proizvodnje te tvrtke dobro prolaze. Ostale ne, jednostavno "obične" tvrtke nemaju tu recimo to tako "europsku školu" u kojoj se traži kvaliteta (bilo kojeg) proizvoda. Jer kineza ne zanima kvaliteta, nije nikad niti naučen na nju, oni će se snaći sa svime, nije Shanghai sam sebe izgradio, pa to je sve zapadna tehnologija, zapadne tvornice koje su tamo došle i pokazali im tehnologiju a kinezi onda kopiraju.

 

 

Ajar pon 9.12.2019 19:35
kerum kaže...

Ajara za predsjednika European Battery Alliance!

 iako bi to bila neizreciva čast ali i obveza (blagi smiješak), ne mogu to prihvatiti iz etičkih razloga. nekako sam najbolji (= najmanje puta su me ukebali) kao blagajnik. 

pravi_covijek pon 9.12.2019 21:21
Ajar kaže...
kerum kaže...

Ajara za predsjednika European Battery Alliance!

 iako bi to bila neizreciva čast ali i obveza (blagi smiješak), ne mogu to prihvatiti iz etičkih razloga. nekako sam najbolji (= najmanje puta su me ukebali) kao blagajnik. 

 Mazni pola sebi i onda nestani u nekoj divljoj zemlji gdje te nece nikad naci. Preporucam republiku Peščenicu.

fer-de-lance pon 9.12.2019 23:03
Ajar kaže...
kerum kaže...

Ajara za predsjednika European Battery Alliance!

 iako bi to bila neizreciva čast ali i obveza (blagi smiješak), ne mogu to prihvatiti iz etičkih razloga. nekako sam najbolji (= najmanje puta su me ukebali) kao blagajnik. 

 Stigneš se još predomisliti, zapravo bi bio idealan za tu poziciju 

Jebao bi ih u mozak sve dok od muke ne bi dali konkretne rezultate.

Pih, kaj ti je to "10% revolucionarni upgrade kapaciteta", a ovi se taman poveselili nekom bonusu na platu 

Ili taktika Michael Scotta u US The Officeu 

 

P.S. kad smo kod toga, ja se javljam za precjednika komisije za licenciranje epiteta pro u nazivu uređaja 

 

Ajar uto 10.12.2019 04:58
Miro kaže...

14 komentara, nula tematskih... i onda neka netko kaže - di su moderatori? Pa ovdje bi jedino funkcioniralo zaključavanje komentara. 

 vidite vi ovo, amici illustrisimi? ovdje se događa povijest - začeci Južnoeuropčanske baterijske tranzicijsko-elektroničke stranke eklektičara (JEBTESE), kao predziđa demokratskog i naprednog baterijarstva i pušbek najezde podkapacitiranog istočnjačkog bofla (sve, jasno uz umjeren napredak u zakonskim granicama) na stari kontinent, a strukture nas žele zatrti. kad vani ne bi bilo tako zima, već bismo pred bug-om podigli baterijski osvijetljen šator i zaprijetili zapaljivim litij-ionskim baterijama (samsung-epl) no mi smo benigno Miro R. ljubivi pa borbu za bolju baterijsku budućnost nastavljamo samozatajno i introvertno (do konačne pobjede istosmjerne slabe struje velikih gustoća po hektaru, u malenim formatima). 

ITman uto 10.12.2019 07:23
Aldo kaže...
Antiseptik kaže...

Rimac je na konju!

 Zbog cega bi bio Rimac na konju? Koliko je meni poznato, on ne razvija baterije vec samo prepakirava kineske baterije. Mozda si mi mislio na BMS, to nesto prtlja, ali dzabe ti i najbolji BMS na svijetu ako su ti baterije zakukac.

Fejk it antil ju mejk it! 

 

Tak svi delaju, naročito u početku. Upri prstom u bilo koji fah, prodivani s nekim tko se njime bavi, pa se onda malo bolje informiraj i ja ti garantiram da buš došel do zaključka da ima bulšitanja na klaftre. 

zoki.zlikowski uto 10.12.2019 11:06
Aldo kaže...
Antiseptik kaže...

Rimac je na konju!

 Zbog cega bi bio Rimac na konju? Koliko je meni poznato, on ne razvija baterije vec samo prepakirava kineske baterije. Mozda si mi mislio na BMS, to nesto prtlja, ali dzabe ti i najbolji BMS na svijetu ako su ti baterije zakukac.

Prvo Rimac ne koristi kineske baterijske clanke vec korejske. Drugo, nije definirano radi li se o poticajima za razvoj baterijskih clanaka ili se radi o poticajima za razvoj kompletne baterije. Danas vise od polovice tezine cini kuciste, hladjenje i BMS, a ne baterijski clanci i u tome ima jako puno jos mogucnosti smanjenja tezine i volumena. Drugo, s danasnjim hladjenjem i BMS-om se ti clanci mogu ocuvati skoro zauvijek (Tesle rade po pola milijuna kilometara s istom baterijom) tako da je taj dio baterije postao cak i bitniji od samih clanaka.
Samo za usporedbu:
Leaf 2015 - 24 kWh

Leaf 2016 - 30 kWh

Leaf 2018 - 40 kWh

Leaf 2019 - 62 kWh

 

Sve u skoro istoj velicini (u zadnja dva su baterije vise za 10 mm). Dakle, Rimac ima itekako sta raditi na, kako ti kazes, "kineskim" baterijama.

 

dax-lax kaže...
jozef kaže...
A zašto bi kineske baterije morale biti loše? Uopće ni bi bilo čudno da su bolje od korejskih i japanskih.

 Imaju i kinezi 2-3 vrhunska proizvođača, ali se baš ne probijaju u autima, pored lg chem-a, sony-a, sdi-ja i panasonica

 

Malo si pomijesao, kineski BYD je daleko najveci proizvodjac baterija i elektricnih auta na svijetu, a drzi i 98% svjetske proizvodnje elektricnih autobusa. Malo ste zaostali s informacijama o Kini.

texas.bug uto 10.12.2019 18:25

"Projekti u Belgiji, Finskoj, Francuskoj, Njemačkoj, Italiji, Poljskoj i Švedskoj ukupno će od vlasti svojih zemalja dobiti 3,2 milijarde eura."

 

Kakve ovo ima veze sa firmom Rimac ako ona ne posluje ni u jednoj od ovih 7 drzava?

Dakle EU je odobrila da vlade ovih 7 drzava smiju dati javni proracunski "drzavni" novac privatnim projektima koji su vrlo vjerojatno od poduzeca koje posluju u tim istim drzavama (sumjam da ce neka drzava dati novac stranoj firmi). Inace to je nacelno protiv pravila zajednickog trzista, ali EU moze dati odobrenja za iznimke. I Hrvatska je dobila takva posebna odobrenja radi subvencioniranja brodogradnje.

 

Paloma_Classic uto 10.12.2019 19:39
Aldo kaže...
Antiseptik kaže...

Rimac je na konju!

 Zbog cega bi bio Rimac na konju? Koliko je meni poznato, on ne razvija baterije vec samo prepakirava kineske baterije. Mozda si mi mislio na BMS, to nesto prtlja, ali dzabe ti i najbolji BMS na svijetu ako su ti baterije zakukac.

 

Moram te razocarati, niti BMS nije njihov:

 

https://www.analog.com/en/about-adi/news-room/press-releases/2019/12-2-2019-rimac-chooses-analog-devices-to-enable-precision-battery-management.html

 

zoki.zlikowski kaže...

Prvo Rimac ne koristi kineske baterijske clanke vec korejske.

 

Do sada koristeni clanci, A123 Systems, Sony i LG.

Neki ce se pitati, kako to da nije od Camel Group, koja je suvlasnik? Zato sto oni pretezno proizvode akumulatore.

Inace China Dynamics je nedavno izasla iz Rimac automobila:

https://lider.media/poslovna-scena/kompanije/china-dynamics-holdings-limited-izasao-iz-rimac-automobila-128344

Ja zbilja ne znam koliko jos to sve moze trajati, buduci da i Rimac automobili i Greyp Bikes vec preko desetljeca generiraju iskljucivo gubitke, a opstaju zahvaljujuci izdasnim drzavnim subvencijama i povlastenim kreditima. Nadam se da necemo gledati Agrokor 2 i imati lex Rimac, no ne bi me cudilo.

dd.inc pet 13.12.2019 00:03
Paloma_Classic kaže...

Ja zbilja ne znam koliko jos to sve moze trajati, buduci da i Rimac automobili i Greyp Bikes vec preko desetljeca generiraju iskljucivo gubitke, a opstaju zahvaljujuci izdasnim drzavnim subvencijama i povlastenim kreditima. Nadam se da necemo gledati Agrokor 2 i imati lex Rimac, no ne bi me cudilo.

 

Bilo do nedavno, izgleda da su se skrumpirali i dobili lovu od Korejaca i Njemaca. Bar nebu palo na grbaču naroda (možda). Možda počne ljudima plaćati prekovremene, svašta je moguće.