uss ned 11.9.2022 21:04
Mariner kaže...

Ima i drugih, jednako dobrih, ako ne i boljih.

 Potpuno si u pravu, Pratt & Whitney, General Electric su samo neki koji već proizvode motore za nadzvučne lovce. Posebno ako već imaju neki prototip u razvoju a vjerojatno imaju, mogao bi se ispoštovati ciljani rok za prvi let.

nikola ned 11.9.2022 22:59

brige me za nadzvucne putnicke avione - uvijek se sjetim kako je u onoj reklami Sting uvlacio koljena i grbio se u Konjkordu :-) problem sacice bogate bagre.

 

ono sto me briga je ono sto nije napisano: tko ne zna dobro citati izmedju redova - sto je prioritet RR divizije mlaznih motora ako nisu vise putnicki?

 

isto kao i kako je najveci turisticki kruzer na svijetu otisao ravno u rezaliste, jer se dok i cijelo brodogradiliste mora osloboditi za novog vlasnika.

thyssen-krupp ce tamo graditi - "druge prioritete".

 

thyssen i kruppstahl na putevima stare slave. so hift uns gott!

 

Envy ned 11.9.2022 23:14
nikola kaže...

* * *

 

isto kao i kako je najveci turisticki kruzer na svijetu otisao ravno u rezaliste, jer se dok i cijelo brodogradiliste mora osloboditi za novog vlasnika.

thyssen-krupp ce tamo graditi - "druge prioritete".

 

* * *

 

Koji je to kruzer? Onako me zanima. 

Mad-Max-X pon 12.9.2022 00:19

Za bogataše koji nemaju vlastiti avion, nešto kao drugorazredni bogataši ili ekološki poluosvješteni (ne zagađaju vlastitim avionom, nego tuđim). Većina gleda da im bude jeftina karta, a neko jako poduzetan da li će stići 2 sata prije na drugi kraj svijeta. Nije Konkord propao bezveze. Sad traže da zarade tamo gdje nema konkurencije. Kao da neko ide prodavati žvakaće gume na Marsu jer ih niko drugi tamo ne prodaje.

Zaporožac pon 12.9.2022 06:31

Dobro, realno je trostruko veća brzina u današnjem vremenu bitna.

I ja siromah bi se radije vozio do Los Angelesa 8 sati, nego 36 s 4 zaustavljanja.

 

Ako uspiju napraviti tako brz avionček, a da nebučan odn...bučan u razini prihvatljivoga, i da ne troši previše, sva moja podrška takvom napretku.

nikola pon 12.9.2022 08:22
Envy kaže...
nikola kaže...

* * *

 

isto kao i kako je najveci turisticki kruzer na svijetu otisao ravno u rezaliste, jer se dok i cijelo brodogradiliste mora osloboditi za novog vlasnika.

thyssen-krupp ce tamo graditi - "druge prioritete".

 

* * *

 

Koji je to kruzer? Onako me zanima. 

global dream drugi, charles treci

 

a ti ono oprobaj yahoo ili infoseek ako ne umijes s gugletom

 

 

učo pon 12.9.2022 16:00
Ajar kaže...

eo zgode za sour đuro đaković, oour mlazna motoridba 

 

https://www.youtube.com/watch?v=QkMVscR5YOo

 Jel' to ono iz doba Elvisa, kada su avioni bili propelerci, a nadzvučnih možda 2-3 lovca. A u to vrijeme je ĐĐ proizvodio svašta, pa tko zna, možda imaju u rezervi kakve planove za mamlazne motore koji bi pokretali onaj Boom, ali nadam se bez buma. Ozbiljno, kao što su neki forumaši rekli, General Electric ili Pratt&Whitney bi se tu sasvim dobro snašli, pa ne vidim razloga da ne angažiraju njih za razvoj odgovarajućih motora.

učo pon 12.9.2022 16:05
dd.inc kaže...

Kad bi se putnici mogli prevoziti masovno po automatici kao što sada rakete slijeću, to bi bila industrijska revolucija. A vodik nam to može i omogućiti.

 A vodika beplatno na sve strane, spremnici pod tlakom ili sa ukapljenim vodikom na svakoj grani, eno, ispruži se malo i dohvati. Tko će ti nadavati toliko vodika, a da bude zeleni vodik, ako će mo se držati ekologije.

Envy pon 12.9.2022 23:40
nikola kaže...
Envy kaže...
nikola kaže...

* * *

 

isto kao i kako je najveci turisticki kruzer na svijetu otisao ravno u rezaliste, jer se dok i cijelo brodogradiliste mora osloboditi za novog vlasnika.

thyssen-krupp ce tamo graditi - "druge prioritete".

 

* * *

 

Koji je to kruzer? Onako me zanima. 

global dream drugi, charles treci

 

a ti ono oprobaj yahoo ili infoseek ako ne umijes s gugletom

 

 

Ma marsko mi bilo. Zato sam i pitao, puna mi je glava drugih problema... ali mi je bila zanimljiva informacija ;-)

Envy uto 13.9.2022 00:22
nikola kaže...
Envy kaže...
nikola kaže...

* * *

 

isto kao i kako je najveci turisticki kruzer na svijetu otisao ravno u rezaliste, jer se dok i cijelo brodogradiliste mora osloboditi za novog vlasnika.

thyssen-krupp ce tamo graditi - "druge prioritete".

 

* * *

 

Koji je to kruzer? Onako me zanima. 

global dream drugi, charles treci

 

a ti ono oprobaj yahoo ili infoseek ako ne umijes s gugletom

 

 

Evo naučio sam se sližiti googletom i našao sam ovdje:

Global Dream's Sister Ship to Be Sold as Scrap (cruisehive.com)

 

NIje baš da se brodogradilište moralo osloboditi za novog razloga.

 

Kolik ovidim glavni rzlog je i pandemija i sledeće:

"Ovo je tužan kraj onoga što je nekoć izazvalo veliku pometnju u industriji krstarenja. Budući da je plovilo planirano posebno za Aziju, dizajn plovila nije u skladu sa strogim pravilima i propisima u Europi."

"Naknada broda, čak i kada je samo djelomično izgrađen, značila bi skup redizajn, nešto što niti jedna tvrtka nije bila zainteresirana izvesti ili platiti."

Ne vidim ovdje da je zbog nekog drugog vlasnika brod otišao u rezalište da se brodogradilište oslobodi radi novog vlasnika kao što si ti naveo.

Ispravi me ako griješim.

dd.inc uto 13.9.2022 02:51
učo kaže...
dd.inc kaže...

Kad bi se putnici mogli prevoziti masovno po automatici kao što sada rakete slijeću, to bi bila industrijska revolucija. A vodik nam to može i omogućiti.

 A vodika beplatno na sve strane, spremnici pod tlakom ili sa ukapljenim vodikom na svakoj grani, eno, ispruži se malo i dohvati. Tko će ti nadavati toliko vodika, a da bude zeleni vodik, ako će mo se držati ekologije.

 Pa evo svakim danom takoreći se pomiču granice, odnosno otkrivaju novi načini kako raditi s vodikom. Danas sam čitao da su napravili novi katalizator koji je jeftin, pristupačan i dobrih karakteristika, za razliku od skupe platine. Bilo je i rješenja gdje je vodik pod normalnim tlakom u obliku neke pjene ili sličnog (ne sjećam se točno). Nedavno sam čitao da je postignuto da proizvodnja vodika košta manje nego nafta. Kad se naprave neki standardi, napraviti će se i infrastruktura ili postojeća prilagoditi s nekim izmjenama.

Zg1004 uto 27.9.2022 14:42
Zaporožac kaže...

Dobro, realno je trostruko veća brzina u današnjem vremenu bitna.

I ja siromah bi se radije vozio do Los Angelesa 8 sati, nego 36 s 4 zaustavljanja.

 

 ZAG-LAX je manje od 15 sati total trip time, jedno zaustavljanje. Ne treba pretjerivati.