mAa+_ čet 29.7.2021 10:07

Kad sam prvi puta čuo za tu rijeć i blago značenje iste

zapravo sam mislio kako ti ljudi promoviraju neke hvale vrijedne

stvari po pitanju ekologije, zdravlja, itd...

 

Ne znam čuvajmo okoliš, pčele, jedite voće, bavite se sportom

i onda s vremenom shvatio da se baš kao i politićari ne bave

ničim, a dobivaju masnu lovu za svoj "hvale vrijedan rad".

Entry Point čet 29.7.2021 10:30
mAa+_ kaže...

Kad sam prvi puta čuo za tu rijeć i blago značenje iste

zapravo sam mislio kako ti ljudi promoviraju neke hvale vrijedne

stvari po pitanju ekologije, zdravlja, itd...

 

Ne znam čuvajmo okoliš, pčele, jedite voće, bavite se sportom

i onda s vremenom shvatio da se baš kao i politićari ne bave

ničim, a dobivaju masnu lovu za svoj "hvale vrijedan rad".

 Očito takav business model funkcionira. Inače ne bi zarađivali toliko 

mAa+_ čet 29.7.2021 13:55
Entry Point kaže...
mAa+_ kaže...

Kad sam prvi puta čuo za tu rijeć i blago značenje iste

zapravo sam mislio kako ti ljudi promoviraju neke hvale vrijedne

stvari po pitanju ekologije, zdravlja, itd...

 

Ne znam čuvajmo okoliš, pčele, jedite voće, bavite se sportom

i onda s vremenom shvatio da se baš kao i politićari ne bave

ničim, a dobivaju masnu lovu za svoj "hvale vrijedan rad".

 Očito takav business model funkcionira. Inače ne bi zarađivali toliko 

 ahh, po rijećima Metallice - Sad but true

NEW_MAN čet 29.7.2021 14:17

Kad je 90% svjetske populacije glupo onda i tako nesto prolazi. Kraj svih postignuca i tehnoloskog napretka ljudi su sve gluplji i gluplji. Da si Isus Bog nemres me influencat sa tocno nicime. Ako mi nisi prijatelj i to jedan od onih koji koji znaju kaj rade i pricaju nemres mi prodat tocno nikaj, nikad pa ni onda te imas nula influenca na mene.

CalvinRi čet 29.7.2021 15:15

Ja sam biker. Na youtubu/instagramu ciljano gledam nekoliko ljudi koji imaju svoj kanal, i rade sadrzaj vezan za motociklizam. Od servisiranja, reviewa opreme, svasta.

Oni od toga zive, i po definiciji su "influenseri".

Imaju dosta pratitelja, a razni proizvodjaci motora i motoristicke opreme ih placaju da u svojim videima rade reviewe njihovih proizvoda. 

 

Znaci, business placa svoju reklamu koja dolazi do najbolje moguce publike - ljudi koji su svojevoljno odlucili gledati sponzorirani sadrzaj.

 

 

Takvih sadrzaja (influensera) ima kvalitetnih i manje kvalitetnih naravno, ali meni je na izbor koga cu pratit

 

Boris grozni čet 29.7.2021 15:47
BinHex kaže...

Koliko ti reviewu mogu uopće biti pouzdani? Logički se nameće da će njih većina hvaliti proizvod ako im proizvođač gurne koji $$ više za recenziju.

 To ces nazalost morati sam rasclaniti, no na kraju ako nesto i kupujes pogotovo skuplje svakako da ces se i vise informirati o doticnom proizvodu.

danko99 čet 29.7.2021 15:57

Čudan je ovaj svijet postal.
Kak je rekal neki lik iznad mene,mnogo ljudi nema baš lijepi život pa im uzor postane neko uspješniji.
Nekad davno su to bili poznati pjevači i glumci,pa smo kupovali cd-e ,časopise,postere,i skupljali sve o njima.
Danas su to društvene mreže.Jedino kaj je malo drugačije je to da večina tih uspješnih influencera su ustvari obični "zdrkanci" kojima je jedini cilj zgrnut čim više para.

Stoja čet 29.7.2021 16:07
danko99 kaže...
Čudan je ovaj svijet postal.
Kak je rekal neki lik iznad mene,mnogo ljudi nema baš lijepi život pa im uzor postane neko uspješniji.
Nekad davno su to bili poznati pjevači i glumci,pa smo kupovali cd-e ,časopise,postere,i skupljali sve o njima.
Danas su to društvene mreže.Jedino kaj je malo drugačije je to da večina tih uspješnih influencera su ustvari obični "zdrkanci" kojima je jedini cilj zgrnut čim više para.

 Razlika je što su prije samo te slavne osobe (glumci, pjevači, itd.) jedini imali javni život, tojest da smo ih mogli pratiti kroz medije. Danas u doba društvenih mreža svatko ima tu priliku biti javno vidljiv, samo je pitanje na koji način do toga doći (biti radikalan, troler, umjetnik, glup, biti gol itd...). A to što pola influensera su cure sa only fansom koje su "content creatori" to je priča za sebe

tokyu čet 29.7.2021 19:39

Po meni postoje takvi (korisni) influenseri i oni koji su “ja imam x pratitelja na instagramu, daj mi djabe stvari” (paraziti) influenseri. Upravo zbog ovih potonjih ovi prvi nece sebe zvati influenseri jer budimo realni svima prvi na pamet padaju ovi paraziti kada se spomene rijec “influenser/ica”

HCMAA čet 29.7.2021 21:09

Copy/Paste

Marketinška agencija ponudila im plaću za promicanje antivakserskih tvrdnji
Marketinška agencija za influencere pod nazivom Fazze ponudila mu je da će ga plaćati za promicanje, kako se navodi, informacija koje sugeriraju da je stopa smrtnosti među ljudima koji su primili cjepivo Pfizera protiv covida-19 gotovo tri puta veća od stope kod ljudi koji su primili AstraZenecino cjepivo.

CalvinRi čet 29.7.2021 22:31
Boris grozni kaže...
BinHex kaže...

Koliko ti reviewu mogu uopće biti pouzdani? Logički se nameće da će njih većina hvaliti proizvod ako im proizvođač gurne koji $$ više za recenziju.

 To ces nazalost morati sam rasclaniti, no na kraju ako nesto i kupujes pogotovo skuplje svakako da ces se i vise informirati o doticnom proizvodu.

 To stvarno tako izgleda cesto, ali ima ljudi koji rade review/analizu gdje pokazu npr usporedno 2 stvari, i pokazu koje su im prednosti i nedostaci u odnosu jedne naspram druge, npr ovako nesto:

 

https://youtu.be/mRy85NuuyeQ

 

Takve "influencere" svi mi volimo i gledamo, samo sto ih ne zovemo influenseri. 

Eric Prydz pet 30.7.2021 09:22

Zgražali se vi ili ne, tvrtke su spojile ono najbolje; marketing kroz praktično neposredan kontakt i ljude koji imaju ono nešto u sebi da se proizvod promovira ili proda. Nekada si imao marketinško osoblje u konferencijskim salama koje je štancalo pod klima uređajima reklame za radio i televiziju, danas čovjeka koji ideje štanca iz svog prirodnog okruženja....i sve djeluje tisuću puta manje usiljeno i prirodnije.

 

Nekada su inspiraciju za modnu industriju tražili u New Yorku ili Parizu među modnim čudacima na ulici, masu krpica i stilova su pokrali na taj način, doslovno su imali promatrače...danas svi takve osobe traže i plaćaju suhim zlatom jer je to tip osobe koji stvara trendove i pokazalo se najbolje prodaje proizvod i uslugu.

 

Influenser ima vještine koje su potrebne, uglavnom otvorenost i socijalnu inteligenciju, a takvoga nije lako pronaći. Netko je dobar u guranju lopte, netko je skladnih pokreta, a influenseri su društveno ljepilo...kod nas se odmah sve svede na najjednostavnije okvire pa je influenser klošar s par stotina pratitelja na društvenim mrežama preko kojega frizerski salon "Škarica" pokušava namamiti deset mušterija više...

 

Da imam tvrtku kojoj je ciljana skupina npr. omiljena demografska skupina Katoličke crkve, budite uvjereni da bi regurtirao najpopularnije klince iz škole da pushaju proizvod ili uslugu, a ne plaćao sportske zvijezde ili tv reklame...jeftinije je i efikasnije...svi vjerujemo prijateljima, ne? 😉

 

Mad Ant pet 30.7.2021 12:12
Eric Prydz kaže...

Zgražali se vi ili ne, tvrtke su spojile ono najbolje; marketing kroz praktično neposredan kontakt i ljude koji imaju ono nešto u sebi da se proizvod promovira ili proda. Nekada si imao marketinško osoblje u konferencijskim salama koje je štancalo pod klima uređajima reklame za radio i televiziju, danas čovjeka koji ideje štanca iz svog prirodnog okruženja....i sve djeluje tisuću puta manje usiljeno i prirodnije.

 

Nekada su inspiraciju za modnu industriju tražili u New Yorku ili Parizu među modnim čudacima na ulici, masu krpica i stilova su pokrali na taj način, doslovno su imali promatrače...danas svi takve osobe traže i plaćaju suhim zlatom jer je to tip osobe koji stvara trendove i pokazalo se najbolje prodaje proizvod i uslugu.

 

Influenser ima vještine koje su potrebne, uglavnom otvorenost i socijalnu inteligenciju, a takvoga nije lako pronaći. Netko je dobar u guranju lopte, netko je skladnih pokreta, a influenseri su društveno ljepilo...kod nas se odmah sve svede na najjednostavnije okvire pa je influenser klošar s par stotina pratitelja na društvenim mrežama preko kojega frizerski salon "Škarica" pokušava namamiti deset mušterija više...

 

Da imam tvrtku kojoj je ciljana skupina npr. omiljena demografska skupina Katoličke crkve, budite uvjereni da bi regurtirao najpopularnije klince iz škole da pushaju proizvod ili uslugu, a ne plaćao sportske zvijezde ili tv reklame...jeftinije je i efikasnije...svi vjerujemo prijateljima, ne? 😉

 

 Ne.

 

A i marketing ovisi i o masi ljudi da li će to nešto progutati, ništa nije zagarantirano. A očito je nivo dovoljno nisko kada sve ovo prolazi...

tjodalv pet 30.7.2021 13:59
Mad Ant kaže...
Eric Prydz kaže...

...

 

 Ne.

 

A i marketing ovisi i o masi ljudi da li će to nešto progutati, ništa nije zagarantirano. A očito je nivo dovoljno nisko kada sve ovo prolazi...

Nemaš ti pojma o marketingu...

Dex.amx sub 31.7.2021 01:56

Nekome je nisko, nekome ne.

Ako hoćeš reklamu za moto opremu, onda ćeš se obratiti tipu kao što je Chase on two wheels, a ne Eli ili Sonji Kovač. Navedenog tipa prati publika koja se zanima za tip proizvoda kojeg želiš reklamirati, dakle šanse da reklama bude pozitivna su dosta velike.

 

Onaj tip reklame "imam XY pratitelja, dajte mi jesti i reklamirat ću restoran" je retardiran, s tim se slažem.