Sint1 ned 20.10.2024 22:40

Dopustite da odmah prijedem na stvar.

Ako mi se pokvari Zotac proizvod i posaljem ga nazad u ducan u hrvatskoj gdje je kupljen, gdje ga ducani salju u sluzbeni servis nakon sto utvrde kvar?

Idealni odgovor bi bila email adresa ili broj telefona.

Znam da pitanje, ovako van konteksta, zvuci glupo, ali stvarno nemam volje opisati cijelu epopeju koju trenutno prozivljavam sa Zotacom.

CroVandal ned 20.10.2024 23:42

Neznam kako Zotac radi ali ja uvijek se javljam direktno proizvodacu kad se nesto pokvari a ne trgovini. Zato sto najcesce se problem puno brzi rijesi. Recimo Asus mi je odmah poslao novu maticnu bez problema dok da sam isao preko prodavatelja bi cekao tjednima.

Old Iggy pon 21.10.2024 08:47
Sint1 kaže...
Zotac support me odlucio ignorirati. Biti cu uporan, ali i od njih trazim istu informaciju, dobrih 2 tjedna, bezuspjesno.

Pitanje je ima li Zotac tu informaciju.

Vjerojatno je išlo preko distributerske mreže, imaš li još ambalažu pa da provjeriš tko je uvoznik / distributer?

Old Iggy pon 21.10.2024 10:14
Sint1 kaže...
Nazalost nemam.

Probaj se dočepati nekakve papirologije (makar sličnih proizvoda od istog prodavača).

Koliko vidim prema Zotacu u RH je samo Also u igri, no moguće je da su trgovci nabavljali i izvana, npr. preko Ingrama ili nekog sličnog.