Toner Partner
Narucio ja prije jedno mjesec dana onaj Brita vrč/filter za vodu i zamjenske filtere za istu, stiglo za tjedan dana cca. Kod nas nisu bili nigdje nit blizu te cijene. Legit je shop samo nije sjediste kod nas, mislim da je iz Slovačke.
Kupio Xbox sluške preko njih, došlo za par dana, ali kao i sa svim tim webshopovima pitanje je kakvi su kad je ispunjenje garancije u pitanju...
dolje u footeru:
Ledum Kamara SK s.r.o.
Zámocká 30, Bratislava, 811 01
kontakt broj im je +385 neki
shop mi ovak na prvu izgleda kao Alza (bar kaj se sučelja tiče)
Upravo kupio dva seta tonera sa slike (slika je crop računa), BCY rade normalno, Magenta ne radi niti jedna niti druga, printer ih ne prepoznaje (SS isto u privitku), a sitaucija sa 3. slike je kada vratim ovaj stari magenta toner.
Sve im je ovo poslano mailom pa sad čekam da vidim kako će riješiti ovu situaciju i koliko će im za to trebati, javim sve...
EDIT: Stigli su zamjenski toneri, i rade normalno.
Procedura je bila sljedeća: fotke tonera i errore im je trebalo poslati, nakon čega su mi odobrili reklamaciju i zamolili me da zbrinem neispravne tonere. Nakon cca tjedan dana su stigli novi (nije bilo potrebe za dodatnim plaćanjem ničega) uto 30.4.2024 navečer je poslan zahtjev za reklamaciju, a 8.5. je stiglo na adresu.
Sve u svemu pozitivno iskustvo, toneri iz prve pošiljke su bili neispravni, no rekli su mi i samo da je uvijek moguće da do toga dođe kada su u pitanju zamjenski toneri (što ovi i jesu), a novi, ispravni su stigli relativno brzo i o njihovom trošku.
Pojavila mi se ova stranica na Nabavi: https://www.tonerpartner.hr/.
Da li itko ima iskustva s naručivanjem tamo?
Neke komponente su na većem popustu od drugih stranica i fishy mi je što su kao stranica za tonere no mobo koji gledam je skoro 10% niza cijena od najnize trgovine..