IT trgovine

Pitanje - povrat novca unutar 14 dana

martin999 pet 12.7.2019 14:20

Citam malo ove teme s iskustvima kupnje u raznim ducanima pa imam jedno pitanje - cisto hipotetsko, ne zelim nista vracati, vec me zanima za ubuduce da znam na sto mogu racunati. Bio bi zahvalan kad bi mi netko tko se u to razumije mogao razjasniti malo stvari. 

 

Koliko sam upoznat s pravima, kupac ima mogucnost na povrat kupljenog artikla u roku od 14 dana od preuzimanja (ako je kupljeno preko webshopa) i to je poprilicno korisno kod kupnje npr. monitora gdje se relativno cesto dogadaju problemi s mrtvim pixelima ili drugim nedostacima. Ono sto me zanima je, da li u nekoj razumnoj situaciji - dostave mi npr. monitor, otvorim kutiju, isprobam monitor i iz nekog razloga nisam zadovoljan - kada ga ja vracam, imaju li oni pravo sniziti svotu povrata novca za 10-15% zbog tog mojeg isprobavanja. Citao sam malo teme pa sam naisao na price od ljudi gdje je to bila situacija (specificno za Links), a ponekad kako su dobili puni iznos povrata.

 

Mene uglavnom zanima kakvo je tumacenje zakona vezano za to, te kakva je praksa opcenito - da li u nekim ducanima rade velike probleme oko toga, a gdje sve ide glatko. 

Ako kupim monitor koji je zapakiran u kartonskoj kutiji i da ga otvorim moram kutiju odrezati. Automatski im ne mogu vratiti kutiju idencticno kakva je bila, ali imaju li oni stvarno pravo skinuti zbog toga takav postotak s cijene? 

bill_jobs pet 12.7.2019 14:54

Ne smije ti nitko skidati nikakav postotak s cijene i iznos koji vraćaju mora biti u lipu onaj koji si ti platio.

Da bi proizvod isprobao moraš ga raspakirati i to je sve dozvoljeno zakonom, bitno je jedino da ne oštetiš fizički taj proizvod.

Sama ambalaža je tu manje bitna ali je poželjno da ništa ne bacaš i vratiš kako je i bilo zapakirano.

 

Bilo koja normalna trgovina ti neće raditi problem, vraćao sam već 5-6 puta i nitko me ništa nije pitao, novce su vratili u roku par dana.

Darky pet 12.7.2019 15:00
martin999 kaže...

Citam malo ove teme s iskustvima kupnje u raznim ducanima pa imam jedno pitanje - cisto hipotetsko, ne zelim nista vracati, vec me zanima za ubuduce da znam na sto mogu racunati. Bio bi zahvalan kad bi mi netko tko se u to razumije mogao razjasniti malo stvari. 

 

Koliko sam upoznat s pravima, kupac ima mogucnost na povrat kupljenog artikla u roku od 14 dana od preuzimanja (ako je kupljeno preko webshopa) i to je poprilicno korisno kod kupnje npr. monitora gdje se relativno cesto dogadaju problemi s mrtvim pixelima ili drugim nedostacima. Ono sto me zanima je, da li u nekoj razumnoj situaciji - dostave mi npr. monitor, otvorim kutiju, isprobam monitor i iz nekog razloga nisam zadovoljan - kada ga ja vracam, imaju li oni pravo sniziti svotu povrata novca za 10-15% zbog tog mojeg isprobavanja. Citao sam malo teme pa sam naisao na price od ljudi gdje je to bila situacija (specificno za Links), a ponekad kako su dobili puni iznos povrata.

 

Mene uglavnom zanima kakvo je tumacenje zakona vezano za to, te kakva je praksa opcenito - da li u nekim ducanima rade velike probleme oko toga, a gdje sve ide glatko. 

Ako kupim monitor koji je zapakiran u kartonskoj kutiji i da ga otvorim moram kutiju odrezati. Automatski im ne mogu vratiti kutiju idencticno kakva je bila, ali imaju li oni stvarno pravo skinuti zbog toga takav postotak s cijene? 

1. ako ikako možeš čuvaj ambalažu tih 15 dana, pazi da je što manje oštetiš kod otvaranja, jer manje oštečenja, lakši povrat.

2. novi monitor upali i maksimalno optereti prvih 7 dana, znači natjeraj ga da radi 24/7. Ako u prvih 7 dana nema nikakvih problema, imaš vrlo velike šanse da monitor neće raditi probleme idućih 10+ godina
ukoliko postoje tvorničke greške, u 95% slučajeva pokažu se u tom 24/7 modu, tj. periodu kada možeš vrlo lako dobiti zamjenu uređaja bez natezaja sa "popravcima" i servisima

ihush pet 12.7.2019 17:19

-čemu nova tema? bilo bi korisnije unutar postojećih.. potrošač, ne?

 

-ovako, važna razlika razlikovati pravo povrata kupljenog na daljinu, bez razloga.. jednostavno vratiš, ne želiš, ne sviđa ti se i sl. to nije reklamacija! To nije nedostatak, to je samo tvoje pravo kupnjom na daljinu i odgovarajućeg zakona + izuzetci od tog pravila u primjeru npr kupnja karte za koncert-nogomet i sl. i svaka roba koja se ne može po toj osnovi vratiti mora to jasno naznačiti u kupnji, online.. tj ako tog upozorenja nema prije kupnje, tad možeš vratiti u 14 dana bez objašnjenja-razloga. Ako je izuzetak, tad je izuzetak, tad nema povrata i tad je to kupcu jasno prije kupnje.

-naravno, pri tome se mora vratiti sve što je dobiveno uz robu, kao i trošak dostave i sl. + ambalaža zakonski nije uvjet i ne može biti ali će zbog dostave ambalaža biti potrebna, tj mora se odgovarajuće zaštititi-upakirati da bi dostava preuzela poišiljku a najbolja je originalna ambalaža npr monitor .. ako dostava preuzme, tad su oni odgovorni za lom..

-naravno, prije preuzimanja, trgovac traži provjeru, sve komponente ali i ispravnost (teh roba..).. to nije stvar zakona, tj nema sva roba isti status, servis ili ne provjeravamo čavle i čekić, dok se to za teh robu može uvjetovati i povrat ide samo za ispravno nakon pregleda servisa. Poblem.. tj trgovac u pravilu ne dozvoljava kupcu probu-test robe npr monitora u trgovini nego kupac kupi i ako ne radi reklamira.. tad je kupac u neravnopravnom položaju jer njemu trgovac ne želi uključiti i demonstritati ispravnost kod kupnje, + kupac umjesto reklamacije-popravka (servisa) ima pravo tražiti (i dobiti) odmah ispravan-novi, jendostavno kupac novog ne želi dobiti neispravno i prvi dan ići na servis, roba mora biti ispravna.. no to je samo za klasičnu kupnju moguće, na daljinu i tako nema te mogućnosti provjere ispravnosti i upravo zato je zakon takav, vratiti bez reklamacije.. a jel radi je stvar natezanja-dokazivanja i sl.

-naravno, postavlja se pitanje može li kupac vratiti neispravno ili mora li trgovac to zaprimiti? Ako je takvo prodano, tad nema razloga da jednako ne bude i vraćeno, tj ne posotji osnova po kojoj bi kupac trebao otkloniti kvar + jamstvo i sl. Ako kupac uopće ne otvori monitor iz originalne ambalaže, jedako ga može vratiti i tad baš nikave osnove za provjeru ispravnosti trgovac nema, tj netaknuta ambalaža je 'garant' sadržaja i njegove ispravnosti (mada može teoretski biti i prazna kutija).. a otvaranjem ambalaže (koja mora biti upravo takva da se otvaranje vidi i jasno razlikuje neotvoreno i otvoreno) kupac preuzima dio 'rizika'.. tj dokazivanja da je proizvod onakakv kakvog je dobio tj ako je neispravan da je takav i bio zaprimljen, no tad je moguć i posrednik-dostava kao krivac za kvar (ali to su tad ugl fizička vidljiva oštećenja, zato se oštećenu ambalažu treba odbiti zaprimiti.. jer s tim i odgovornost-rizik). AKo je neispravno, tad ionako mora biti pokrivno jamstvom, ali ako se stvar reklamira to nije povrat, to je tad reklamacija i tad kupac traži isrpavno-popravak ili povrat novca po sasvim drugoj (jamsttvenoj) osnovi, ne po ovom zakonu o kupnji na daljinu, tj tad je to jednako kupili u trogovini ili online.. a kupac ima pravo tražiti (ponekad i dobiti) ispravno, tj ne ići u servis, nego može inzistirati na zamjeni-novom.. itd.

 

-no to je mutni dio.. može biti svašta. Recimo da je pravilo za sve robe (oism kad je drugačije navedeno), da se može vartiti bez objašnjenja, naravno u stanju kako je primljeno, sve i ako nije sve tad trgovac može odbiti ili za odgovarajući iznos umanjiti povrat, npr kablovi, daljinski, stalak i sl.. ili odbiti kompletno povrat dok se sve ne kompletira. No u normalnom poslovanju, životu, ne očekujemo često da netko nešto vrati iz zabave (ili zlouporave tog prava) kao ni to da je nešto neispravno outofbox ili da nešto nedostaje i sl. dok se za fizička oštećenja mora optužiti dostavu, jer je ona preuzela i time odgovorna za robu (i zato moraju strogo pregledati paket kod zaprimanja.. svaka vanjska ogrebotina je bitna.. tj svaka nastala u transportu je njihova odgovornost a pošto to nije problem kupca, trgovac mora imati odgovarjaući ugovor i odnos s dostavom da to lakše rješe).

-druga važna sitnica, kako god se natežemo, na kraju je jedino iznos po računu onaj konkretan koji se mora vratiti, trgovac može navesti razlog za umanjenje, kupac može pristati, ne mora.. tad se spore i tad to rješava inspektorat-sud itd.. ovisi tko koga tuži po kojoj osnovi, ugl tad je trgovac dužan kupcu tja konkretan iznos + kamate i troškovi ako do tog dođe i uz pretpostavku da kupac nije kriv za neki nedostatak i sl i da samo koristi legitimno pravo na povrat, ne zbog maltretiranja i sl.

-ako kupac višsetruko ponovi istu stvar, tad taj trogvac može odbiti poslovati s takvim kupcem, kao što svatko može i ne mora poslovati s bilo kim, no bez razloga (i pisanog traga) trgovac ne može odbiti, je rje javno dostupan kao usluga i ne može diskriminirati ni po kojoj osnovi.. tj prvo mora imati opravdani razlog, papirnati dokaz da je kupac neki 'zli'.. koji smao radi probleme i sl.. bez tog mora svakom kupcu pod jednakim uvjetima prodati robu-uslugu i jednako naplatiti (osim kolinde koja plaća 100% na 80% ...kad to dođe u medije..). :)

 

-trgovac ne određuje zakone, ako prodaje na daljinu, tad mora prihvatiti i ta pravila igre-zakone, ne tumačiti nego provoditi-poštivati.. ali zakon ne služi maltretiranju bilo kog, služi zaštiti normalnih kupaca u normalnim odnosima i tad je sve ok, tad ne trebamo ovakve teoretske scenarije. Ako to trgovnu ne odgovara, tad ne prodaje na taj način. Ako prodaje, tad može samo primiti nazad robu i vratiti uplaćen iznos a to što mu npr banka uzme proviziju je njegov problem-trošak tj to j emorao uračunati prije kad se odlučio na taj način poslovanja, kao i npr kartično plaćanje (ili samo keš, fizička trgovina ..). Ni jedan razlog (pa i realan) kojeg trgovac navede, ne može biti suprotan zakonskom pravu na povrat a time i puni iznos po računu. To trgovci moraju mantrati i ne zamarati kupce tim mantrama.. a kao ceh nek pronađu neki mehanizam kako će se zaštititi od onih koji to pravo zloupotrebljavaju (npr izmišljeno ali moguće, konkurentska trgovina to radi .. moguće.. i svatko može protiv bilo kog podići privatnu tužbu za naknadu troškova ako misli da je oštećen ili da ima pravo, pa tako i trgovac protiv kupca koji bi tako nešto radio.. no to nema veze s ovim zakonom i to vrijedi za sve osobe-firme i stvar je privatnih tužbi).

 

-kao se kupac može osigurati od npr odbijanja trgovca-servisa da prime nazad vraćenu robu? Trgovac uvjek može reći da je npr monitor ogreben.. i ako treba može sad šarafcigerom ogrepsti monitor? Zakon to gleda sa strane kupca i dok nema suprotnih dokaza, vjeruje kupcu tj da kupac nema razloga lagati-izmišljati i da je recimo pošten. Poželjno je tad sve imati papiranato, slikati i sl. no u normalnoj kupnji kupac ne razmišlja unaprijed o svemu tome, osim ako je upravo to bio plan (onaj zli kupac koji samo maltretira..) a kad pošalje monitor nazad i trgovac to iz nekog razloga odbije, tad više kupac nema ništa fizičkog kao dokaz. Zato zakon primarno vjeruje kupcu, trgovac je tad onaj koji mora nešto dokazivati i realno je za očekivati da će bez posebnih otezanja jednostavno vratiti uplaćeni iznos, mada ima onih malih, naših, iz kamenog doba (st.sedmo..) koji nikako prihvatiti nova pravila igre i nastavljaju po starom. Ako trgovac odbije bilo što, mora imati jako dobro obrazloženje-razlog-dokaz. Bez tog je kupac u pravu, ne samo kao stara poslovica nego i kao zakon koji je tu već par godina...

MateaB. pet 26.7.2019 21:19

Pozdrav, oprostite ne znam gdje su te teme o potrošačima, pa bih ovdje pitala.

Nije riječ o kupovini online, nego sam fizički kupila neispravan laptop u trgovini.

U trgovini su mi dali laptop s police, nije bio zapakiran u kutiju. Ali nisam provjerila tamo radi li.

Kad sam stigla kući, uopće nije reagirao, nije se mogao upaliti.

Vratila sam ga u trgovinu, ali rekli su da mi ne mogu dati povrat novaca (prodavači), iako su vidjeli da ne radi uopće i pokušali s drugim adapterom pa opet nije radio.

Kutiju nisam sačuvala. 

Sad je taj laptop ostao u trgovini.

Imam li pravo na povrat novaca? I koliki mi je rok? I što ako mi kažu da mi ne mogu vratiti novac? (kao što su rekli, ali nisu rekli ništa tehnički ili pravno, nego da mi ne mogu vratiti novac dok nema nekakvog njihovog šefa tamo???)

(dakle, to je sve bilo danas)

 

Unaprijed hvala na bilo kakvom odgovoru. 

Čitatelj sub 27.7.2019 08:01

Mogla bi dobit povrat sredstava, ali nemas ambalazu apsolutno nikakvu,

tako da ti ne moraju dati povrat novca, nego je moguce da ce ti laptop ici na servis i dobit ces ga nazad.

 

Da si sacuvala ambalazu, mogla bi dobiti odmah novi, ili ako zaista nema tog modela, mogla bi doplatiti za drugi,

ili ako ti se ne svidja niti jedan, povrat sredstava.

 

Nije mi jasno zasto si bacila ambalazu - u slucaju kvara, u cemu ces ga dostaviti u servis? U vrecici od Spara?

90% proizvodjaca daje Collect-and-Return uvjete servisa, da ga pokupe kod tebe, poprave i vrate ga,

uvjet je da imas ambalazu u kojem se moze transportirati bez ostecenja. Tako da kod tebe da opcija otpada.

 

A da sad sama vozas do servisa je najveci gubitak vremena i novaca. Drugi put pametnije, i malo procitati sto pise

na onim info-listovima i knjizicama koje dobijes uz elektroniku. Nije to pegla da se moze tumbati i da joj ne bude nista.

sandokan111 sub 27.7.2019 10:32
Čitatelj kaže...

Mogla bi dobit povrat sredstava, ali nemas ambalazu apsolutno nikakvu,

tako da ti ne moraju dati povrat novca, nego je moguce da ce ti laptop ici na servis i dobit ces ga nazad.

 Daj ugasi se s glupostima. A prodavanje neispravne stvari je ok? Znaci ona je za*ebala jer nije cuvala ambalazu i sad je na milost i nemilost jer je kriva, al s druge strane, trgovina prodaje nesto sto ne radi pod novo i apsolutno zadrzava sva prava i radi sto je volja? Ma vidi vraga kako to funkcionira u tvojoj glavi. Ajde se pocni bavit reklamacijama o peglama, tu ces mozda vise uspjeha imat.

MateaB. sub 27.7.2019 11:58

Imam torbu za laptop, valjda je to legitiman način prenošenja laptopa. Jedna od najbitnijih stvari mi je bila da je laptop lagan jer ga moram svaki dan prenositi na razna mjesta, nekad i na putovanja. Ako taj laptop bez kutije ne može raditi ako ga se prenese u torbi za laptop pola sata pješke, kako će onda raditi nekoliko godina gdje ga svaki dan moram negdje vuć sa sobom? 

 

Uostalom, ako je ta kartonska kutija toliko važna, nek mi ju slobodno naplate što sam ju bacila, to sam im i rekla. 

 

Poslala sam mail vlasnici firme i opisala situaciju. Jel bih trebala još negdje prijaviti?

MateaB. sub 27.7.2019 12:00
sandokan111 kaže...
Čitatelj kaže...

Mogla bi dobit povrat sredstava, ali nemas ambalazu apsolutno nikakvu,

tako da ti ne moraju dati povrat novca, nego je moguce da ce ti laptop ici na servis i dobit ces ga nazad.

 Daj ugasi se s glupostima. A prodavanje neispravne stvari je ok? Znaci ona je za*ebala jer nije cuvala ambalazu i sad je na milost i nemilost jer je kriva, al s druge strane, trgovina prodaje nesto sto ne radi pod novo i apsolutno zadrzava sva prava i radi sto je volja? Ma vidi vraga kako to funkcionira u tvojoj glavi. Ajde se pocni bavit reklamacijama o peglama, tu ces mozda vise uspjeha imat.

 Pa točno to, osjećam da nije baš jednaka šteta na obje strane i da nije fer. Hvala na razumijevanju. 

Luka123 sub 27.7.2019 12:21
MateaB. kaže...

Imam torbu za laptop, valjda je to legitiman način prenošenja laptopa. Jedna od najbitnijih stvari mi je bila da je laptop lagan jer ga moram svaki dan prenositi na razna mjesta, nekad i na putovanja. Ako taj laptop bez kutije ne može raditi ako ga se prenese u torbi za laptop pola sata pješke, kako će onda raditi nekoliko godina gdje ga svaki dan moram negdje vuć sa sobom? 

 

Uostalom, ako je ta kartonska kutija toliko važna, nek mi ju slobodno naplate što sam ju bacila, to sam im i rekla. 

 

Poslala sam mail vlasnici firme i opisala situaciju. Jel bih trebala još negdje prijaviti?

 Da... Zastupnik im je MR Servis njih nazoveš i oni će ti reći što da napraviš.

 

Luka123 sub 27.7.2019 17:54
sandokan111 kaže...
Luka123 kaže...

Da... Zastupnik im je MR Servis njih nazoveš i oni će ti reći što da napraviš.

 Nikakav mr servis, kakvi crni mr servis.

 Nije prvi put da reklamiram nešto. Zakoni se mijenjaju, MR Servis odmah može odmah poslati nalog o zamjeni za drugi ili vraćanju novca. U links stiže službeni mail i riješena stvar, ako već ne može srediti s linksom to.

Npr. Kupio sam Mikrovalnu pećnicu u dućanu koji se zove Kralj u Zadru, servis im je elektrolux. U jamstvenom roku poslao sam žalbu da servis nije uklonio problem i poslali su nalog u kojem piše da imam pravo na isti, te ukoliko dućan nema isti proizvod mogu zatražiti vraćanje novca ili kupnju drugoga uz nadoplatu. I problem je bio riješen u 2,3 dana. Kutije nisam imao nit je potrebna.

 

Isto tako ona može nazvati MR Servis koji je službeni servis za Links, i oni će je uputiti u njezina prava, a kako proizvod nije stariji od 15 dana mogu izdati nalog za vraćanje punog iznosa novca kupcu, ili ponuditi drugi uz nadoplatu ili isti laptop. Kutija neigra nikakvu ulogu.

 

LP.

sandokan111 sub 27.7.2019 22:58
Luka123 kaže...

Nije prvi put da reklamiram nešto. Zakoni se mijenjaju, MR Servis odmah može odmah poslati nalog o zamjeni za drugi ili vraćanju novca. U links stiže službeni mail i riješena stvar, ako već ne može srediti s linksom to.

Npr. Kupio sam Mikrovalnu pećnicu u dućanu koji se zove Kralj u Zadru, servis im je elektrolux. U jamstvenom roku poslao sam žalbu da servis nije uklonio problem i poslali su nalog u kojem piše da imam pravo na isti, te ukoliko dućan nema isti proizvod mogu zatražiti vraćanje novca ili kupnju drugoga uz nadoplatu. I problem je bio riješen u 2,3 dana. Kutije nisam imao nit je potrebna.

 

Isto tako ona može nazvati MR Servis koji je službeni servis za Links, i oni će je uputiti u njezina prava, a kako proizvod nije stariji od 15 dana mogu izdati nalog za vraćanje punog iznosa novca kupcu, ili ponuditi drugi uz nadoplatu ili isti laptop. Kutija neigra nikakvu ulogu.

 

LP.

 Nisam ni mislio da ti je prvi put da nesto reklamiras, to ne znaci da to radis ispravno..

Kakvi crni links usput?

 

Reklamacija se salje u trgovinu, dakle salje je u mikronis i to je to. Ovo ostalo sto si pisao nema veze s tim gdje si ti nesto posalo.

Darky ned 28.7.2019 05:45
MateaB. kaže...

Imam torbu za laptop, valjda je to legitiman način prenošenja laptopa. Jedna od najbitnijih stvari mi je bila da je laptop lagan jer ga moram svaki dan prenositi na razna mjesta, nekad i na putovanja. Ako taj laptop bez kutije ne može raditi ako ga se prenese u torbi za laptop pola sata pješke, kako će onda raditi nekoliko godina gdje ga svaki dan moram negdje vuć sa sobom? 

 

Uostalom, ako je ta kartonska kutija toliko važna, nek mi ju slobodno naplate što sam ju bacila, to sam im i rekla. 

 

Poslala sam mail vlasnici firme i opisala situaciju. Jel bih trebala još negdje prijaviti?

 kutija je važna i vrlo važna kad vraćaš ispravan proizvod jer ti ne "sviđa" boja, ili slična stvari.
kad je laptop mrtav, onda je ambalaža nebitna (već će u servisu naći neku kutiju za njega) ionako ide u RMA
Ako se vlasnica ili njihov "šef" počne izmotavati uredno pozovi tržnu inspekciju i NEMOJ čekati da prođe 7. dan od kupnje pa zvati inspekciju
ako ti odmah u ponedjeljak ne kažu što sa tim, zovi inspekciju odmah, nemoj prijetiti već samo pozovi.

Luka123 pon 29.7.2019 09:11
sandokan111 kaže...
Luka123 kaže...

Nije prvi put da reklamiram nešto. Zakoni se mijenjaju, MR Servis odmah može odmah poslati nalog o zamjeni za drugi ili vraćanju novca. U links stiže službeni mail i riješena stvar, ako već ne može srediti s linksom to.

Npr. Kupio sam Mikrovalnu pećnicu u dućanu koji se zove Kralj u Zadru, servis im je elektrolux. U jamstvenom roku poslao sam žalbu da servis nije uklonio problem i poslali su nalog u kojem piše da imam pravo na isti, te ukoliko dućan nema isti proizvod mogu zatražiti vraćanje novca ili kupnju drugoga uz nadoplatu. I problem je bio riješen u 2,3 dana. Kutije nisam imao nit je potrebna.

 

Isto tako ona može nazvati MR Servis koji je službeni servis za Links, i oni će je uputiti u njezina prava, a kako proizvod nije stariji od 15 dana mogu izdati nalog za vraćanje punog iznosa novca kupcu, ili ponuditi drugi uz nadoplatu ili isti laptop. Kutija neigra nikakvu ulogu.

 

LP.

 Nisam ni mislio da ti je prvi put da nesto reklamiras, to ne znaci da to radis ispravno..

Kakvi crni links usput?

 

Reklamacija se salje u trgovinu, dakle salje je u mikronis i to je to. Ovo ostalo sto si pisao nema veze s tim gdje si ti nesto posalo.

 
Ne... Ima veze. Cura je pitala da li postoji još neki način da vratim ovo, dakle ima... i napisao sam kako. Ali eto opet ću.
Dakle ovo je još jedna od opcija koju moze učiniti, ako ovi u dućanu prigovaraju a nedobiva nikakav uzvrat od linksa.
Ako pošalje mail MR Servisu ili ih nazove doslovno na linksovoj stranici i garanciji ima broj telefona te e-mail, ali najbolje nazvati i objasniti što se dogodilo, oni mogu odmah poslati nalog Links-u o zamjeni laptopa ili vraćanju novca radi neispravnog proizvoda, unutar 15 dana.

Također napomenuti ću da na forumu ima ljudi koji rade u Links-u na malo većoj poziciji, te su već sigurno vidjeli ovaj post te pomogli curi.

LP.

sandokan111 pon 29.7.2019 10:55
Luka123 kaže...

Ne... Ima veze. Cura je pitala da li postoji još neki način da vratim ovo, dakle ima... i napisao sam kako. Ali eto opet ću.
Dakle ovo je još jedna od opcija koju moze učiniti, ako ovi u dućanu prigovaraju a nedobiva nikakav uzvrat od linksa.
Ako pošalje mail MR Servisu ili ih nazove doslovno na linksovoj stranici i garanciji ima broj telefona te e-mail, ali najbolje nazvati i objasniti što se dogodilo, oni mogu odmah poslati nalog Links-u o zamjeni laptopa ili vraćanju novca radi neispravnog proizvoda, unutar 15 dana.

 Mislim da imas problema sa pracenjem forumske diskusije. Moras pratit na sto je tko odgovarao, a tu se nigdje ne spominje links. Links se spomenuo na pocetku teme, al ova trenutna rasprava nema veze s tim, tako da se sad postavlja i pitanje na koji ti post odgovaras...

24HIGRICE uto 11.10.2022 22:11

Prema zakonu zapravo nemaš neko pravo, osim ako ti je dostavljeno na adresu dostavnom službom.

S druge strane obzirom da ga nisi raspakirao, ako odeš u dućan i ljubazno objasniš i zamoliš moguće da će ti izaći u susret. Naravno logičnije je očekivati zamjenu za drugi artikl nego povrat novaca.

Svakako se isplati pokušati.

Cryogenic sri 12.10.2022 00:18
fromilid kaže...

Kako ide s povratom robe kupljene u fizičkoj trgovini? Naime dobio sam na poklon proizvod koji mi ne odgovara, nisam ga raspakirao i htio bi ga vratiti. Da li je to moguce

Iz mog iskustva jedino ko vraca pare u fizickoj trgovini je Emezetta, inače  kupujem preko web shopa, povrat od 14 dana.

warezboy ned 16.10.2022 11:43

Zanima me kak funkcionira povrat laptopa kupljenog online unutar 14 dana?

 

Laptop nema nedostataka ali mi se ne svida pa bih ga vratio. Laptop je radio nekih 50-tak sati i to se vidi na SMART-u SSD-a. To nema veze ili? Vracaju puni iznos?

sandokan111 ned 16.10.2022 21:34
warezboy kaže...

Zanima me kak funkcionira povrat laptopa kupljenog online unutar 14 dana?

 

Laptop nema nedostataka ali mi se ne svida pa bih ga vratio. Laptop je radio nekih 50-tak sati i to se vidi na SMART-u SSD-a. To nema veze ili? Vracaju puni iznos?

Jest.

Texpi sri 19.10.2022 10:10

Vraćaju ga u tvornicu da se natrag zapakira u originalno stanje, te se nakon toga vraća u prodaju. Naravno da ovo nije istina, ali sam to nedavno negdje pročitao, i stvarno svašta ljudi pišu.

 

Vjerojatnije je da taj artikl stave na neku rasprodaju uz napomenu da je artikl otvaran, ili ako se ne vidi sigurno se neki i vraćaju u ponovnu prodaju kao novo. Naravno da u prvoj opciji trgovac gubi novac, ali to nije tvoja briga.

bunker sri 19.10.2022 10:24


Texpi , pogrešno !

Trgovac nikad ne gubi novac jer će sve troškove koji mu se pojave ukalkulirati u novo povećanje cijene...

Čak i kad mu se na godišnjem nivou iz nekog razloga smanji dobit, opet nemožemo reći da je išta izgubio nego je zaradio manje nego npr u nekom prošlom obračunskom periodu i sl.... Neće kupiti 3 mercedesa nego "samo" 2 .

😃