Lil Dice čet 4.2.2021 18:33

Različiti dobavljači. Još jedna trgovina u nizu tih web shopova, koje nemaju svoj lager ni poslovnicu već se naručuje po potrebi. Slobodno kupuj, monitor se ionako može reklamirat u ovlaštenom servisu, tako da dućan je manje bitan faktor.

 

edit: imaju poslovnicu tako da ne bih se previše brinuo da je kakav scam

sandokan111 pet 5.2.2021 13:27
Čitatelj kaže...

Ti moras dokazati materijalni nedostatak

 Neznam cemu uporno ovakvo konstanto pokazivanje nepoznavanja tematike, i i dalje se ne das i pises gluparije. Ne, ne mora dokazat vec trgovina mora dokazat da nije materijalni nedostatak, a vjestacenje se prvih 6mj placa od strane trgovine, a nakon toga tko izgubi spor.

 

Stoga molim te prestani gluparije oko ovog pisat. Ovo ostalo ne treba komentirat obzirom da spominjes jamstvo, a citirao si materijalni nedostatak, sto samim time navodi da I DALJE ne razlikujes sto je jamstvo, a sto materijalni nedostatak.

texas.bug pet 5.2.2021 19:12
Čitatelj kaže...

Ti moras dokazati materijalni nedostatak - jamstvo hardwarea je takvo da se ili servisira,

ili mjenja neispravna komponenta, ili zamjena 1za1 ako servis nije moguc.

 

To nema nikakve veze sa zakonima RH.

 

 

 

https://www.zakon.hr/z/75/Zakon-o-obveznim-odnosima

 

ZAKON O OBVEZNIM ODNOSIMA

 

2. Odgovornost za materijalne nedostatke

 

Materijalni nedostaci za koje prodavatelj odgovara

 

Članak 400.

(1) Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na kupca, bez obzira je li mu to bilo poznato.

(2) Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon prijelaza rizika na kupca ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.

(3) Predmnijeva se da je nedostatak koji se pojavio u roku od šest mjeseci od prijelaza rizika postojao u vrijeme prijelaza rizika, osim ako prodavatelj ne dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.

(4) Brisan.

Kad postoje materijalni nedostaci

 

Članak 401.

(1) Nedostatak postoji:

1) ako stvar nema potrebna svojstva za svoju redovitu uporabu ili za promet,

2) ako stvar nema potrebna svojstva za posebnu uporabu za koju je kupac nabavlja, a koja je bila poznata prodavatelju ili mu je morala biti poznata,

3) ako stvar nema svojstva i odlike koje su izrijekom ili prešutno ugovorene, odnosno propisane,

4) kad je prodavatelj predao stvar koja nije jednaka uzorku ili modelu, osim ako su uzorak ili model pokazani samo radi obavijesti,

5) ako stvar nema svojstva koja inače postoje kod drugih stvari iste vrste i koja je kupac mogao opravdano očekivati prema naravi stvari, posebno uzimajući u obzir javne izjave prodavatelja, proizvođača i njihovih predstavnika o svojstvima stvari (reklame, označavanje stvari i dr.),

6) ako je stvar nepravilno montirana pod uvjetom da je usluga montaže uključena u ispunjenje ugovora o prodaji,

7) ako je nepravilna montaža posljedica nedostataka u uputama za montažu.

(2) Ako je kupac na temelju izjava proizvođača ili njegova predstavnika očekivao postojanje određenih svojstava stvari, nedostatak se ne uzima u obzir ako prodavatelj nije znao niti morao znati za te izjave, ili su te izjave bile opovrgnute do trenutka sklapanja ugovora ili one nisu utjecale na odluku kupca da sklopi ugovor.

(3) Proizvođač, u smislu odgovornosti za materijalne nedostatke i jamstva za ispravnost prodane stvari, je proizvođač stvari, uvoznik stvari i svaka druga osoba koja se predstavlja kao proizvođač stavljanjem svojega imena ili naziva, žiga ili druge oznake na stvar.

 

 

Prava kupca

 

Članak 410.

(1) Kupac koji je pravodobno i uredno obavijestio prodavatelja o nedostatku može po svom izboru:

1) zahtijevati od prodavatelja da nedostatak ukloni,

2) zahtijevati od prodavatelja da mu preda drugu stvar bez nedostatka,

3) zahtijevati sniženje cijene,

4) izjaviti da raskida ugovor.

(2) U svakom od tih slučajeva kupac ima pravo i na poprav­ljanje štete prema općim pravilima o odgovornosti za štetu, uključujući i štetu koju je ovaj zbog nedostatka stvari pretrpio na drugim svojim dobrima.

(3) Ako je nedostatak neznatan kupac nema pravo na raskid ugovora, ali mu pripadaju druga prava iz odgovornosti za materijalne nedostatke uključujući i pravo na popravljanje štete.

(3) (4) Troškove otklanjanja nedostatka i predaje druge stvari bez nedostatka snosi prodavatelj.

 

texas.bug pet 5.2.2021 19:18

Ukoliko se kupac u prvih 6 mjeseci od kupnje pozove na materijalni nedostatak predmnijeva se da je taj nedostatak postojao u trenutku kupnje (prodavatelj ili trgovac može pokušat dokazivati suprotno).

U slučaju pozivanja na materijalne nedostatke kupac ima 4 izbora, prvo je nova stvar (odnosno zamjena), drugo je povrat novca (to je ono što ZOO naziva raskid ugovora, ali treba to tako naglasti da želis raskid ugovora zbog materijalnog nedostatka), treće je slanje na servis, ili sniženje cijene. Ono što trgovci rade da navode kupca na slanje na servis, jer im taj izbor daje najviše mogućnosti za muljaže.

Nažalost jednom kad izabereš jednu od te 4 mogućnosti više ne možeš mjenjati.

 

 Izbor je na kupcu da li će pristat na servis ili će trazit neku od 3 preostale opcije u slučaju materijalnog nedostatka na stvari. Izbor nije na trgovcu, iako trgovci pokušavaju i nažalost uspjevaju smuljati neuke kupce.

 

 

 

Zakon o zaštiti potrošača predviđa rad inspektorata i kazne za trgovca koji se ogluši na zahtjev kupca, u članku 137. stavku 3. dio 5. kao i u članku 138. stavak 1. dio 49. kaznit trgovca od 10 000 do 100 000 kuna 

Pazi ovaj dio prema izboru potrošača

https://www.zakon.hr/z/193/Zakon-o-za%C5%A1titi-potro%C5%A1a%C4%8Da

 

Ovakve stvari treba uporno i iznova ponavljati dok se svi oni nepošteni trgovci koji ne poštuju zakone Republike Hrvatske ne izbace sa hrvatskog tržišta (koje je također dio jedinstvenog EU tržista, što znači da u RH vrijede svi EU propisi zaštite potrošača kao u bilo kojoj drugoj državi članici EU)!

LUNAT1C sub 6.2.2021 13:32

kupio dell xps 15 9560, narucivali su ga od njemackog dobavljača kada nigdje u hr nije bio dostupan, stigao u roku cca 2 tjedna (u arhiteh-u su mi rekli 2-3 mjeseca), cijena je bila 1000kn ispod svake u hr također.
što se tiče reklamacije imao sam i to iskustvo, navedeni laptop je počeo imati zelene piksele umjesto crnih (izgledalo kao prašina, u biti brickani panel), zvao hardsoft, rekli su mi da im mogu poslati a da će oni slati u njemačku ili mogu otići u kodeks kod nas i tražiti zamjenu zemlje i da će mi tamo popraviti i tako je i bilo..
(Kodeks je doduše ekran mijenjao 5 puta svaki put je došao sa mrtvim pikselima, te su mi nakon toga odlučili dati novi xps 15 9570, realno nema veze sa hardsoftom ali čisto radi primjera)
PS. laptop je bio na kraju garancije, 2 mjeseca prije isteka.

spox sri 10.2.2021 23:24

pohvala za trgovinu...prekjucer u 19:00 narucena zadnja 3070 kartica, jutros u 12:30 stigla u Dubrovnik...iako je sa moje strane bila greska u kontakt broju kod dostave, problem je rijesen jutros bio u roku 10 minuta nakon poziva u trgovinu...

DiskoNinja čet 20.5.2021 12:11

Znači, katastrofa od usluge...

Dođe obavijest da je paket kod GLSa, nazovem GLS i oni vele da paket nije bio pripremljen i da ga nisu ni mogli pokupiti.

Nazovem HardSoft, lik se javi da je to tu kraj njega, nema veze da je poslana obavijest.

I onda ga citiram:" kaj, čemu panika, kak stignemo tak delamo, hvala, bok, bok" i poklopi mi

D3lBoy čet 26.8.2021 14:35

Jel se dobije kakva potvrda? Jucer popodne sam im uplatio narudzbu online, no jos malo 24h i nema nikakve povratne informacije

Kontakt putem stranice ne zeli poslati poruku, na fejsu su offline, a rade do 17h

VonMackensen čet 26.8.2021 14:39
D3lBoy kaže...

Jel se dobije kakva potvrda? Jucer popodne sam im uplatio narudzbu online, no jos malo 24h i nema nikakve povratne informacije

Kontakt putem stranice ne zeli poslati poruku, na fejsu su offline, a rade do 17h

Naručio od njih u petak popodne. U ponedjeljak me nazvali telefonom da potvrde naružbu, u srijedu (jučer) stiglo. Lijepo zapakirano, račun u kutiji, spojio i testirao, sve radi...