picajzla0707 sub 28.12.2013 22:23

kolega, jel možeš pojasnit kakav chekout i gdje točno treba ukucat kod, a još me zanima ako je netko već kupovao kod njih, kako zaraditi bonus bodove i kako se koriste - jel imaš popust kod kupovine ili što već, jer sam dobio 50 bodova na registraciji

 

također me zanima, ako tko zna, kako naplaćuju dostavu i jel ima problema s reklamacijom, dostavom i slično

 

hvala unaprijed

SnakeST ned 16.10.2016 04:09

Šta je nema nekih iskustava sa ovom trgovinom? Mene su privukle cijene, ista konfa u HRV 14.000kn a u CU 12.000kn... 2 soma razlike...

 

Jedino me zanima koga odabrati za dostavu UPS ili DHL, koji je pouzdaniji?

Sint1 ned 16.10.2016 12:45

Prije 20ak dana sam narucio dijelove vrijednosti 3500 eura od tamo, sve je doslo bez problema, ali im tracking broj nije radio kako treba. Znaci stalno je prikazivao da je paket u njemackoj medutim stigao je kroz 5 radnih dana. Inace na ovaj ducan nemam nikakve zamjerke, a i prije sam od njih uzeo laptop od 1100eura.

Rav3n pet 11.11.2016 19:48

E ovako.

 

Znaci, kupio Dell Up2516D. Bio (jos uvijek je na datumu 11.11.) solidno na popustu, cak i sa postarinom koja je 30€ isplativije nego sam drugdje nasao. Sto se tice same narudzbe dosta je jednostavno, i za one koji ne razumiju njemacki ocito ima i engleski. Malo me je zasmetala dostava od cak 30€ ali hajde cak i s njom imao sam racuna. Sto se tice placanja, nazalost nisam mogao paypalom koji bi mi najvise odgovarao jer bi mi na to iz nekog razloga natukli 9€ naknade. Pa mi se tu malo razvuklo jer sam isao s advance payment-om. Trebalo je 3 dana od slanja novaca to slanja posiljke, ali moram reci da su za to zasluzni moja banka i to sto je jedan od dana bio praznik. Posto je monitor u pitanju, vidjeh da ima "premium shipping" reko ko ga sljivi 5€ cu prelomit , iako i kad bi doslo do ostecenja prilikom dostave nije moja odgovornost , rekao sam sam sebi bolje preventirati da uopce do toga i dodje. I doslo 3 dana poslije datuma slanja, tj 5 dana jer me hvatao i vikend. Mogu samo reci da ne znam na sto sam ja to bacio tih 5€.. Ne da nije bilo nikakvog "premium" shippinga nego ja prosto ne mogu vjerovati da oni tako pakiraju i salju preko Europe takve krhke artikle. Znaci kutija od ambalaze doslovno samo u jos jednoj kutiji, i neka dva papira manja. Za ne povjerovati, pa nasi lokalni shopovi zasticuju 5 puta bolje i to besplatno. 

Sve u svemu sveukupno gledajuci razocaran. Ako cemo gledati cijenovno isplati se uzimati ali pod uvijetom vece narudzbe. Mnogi ce radije dati vise novca da bi uzeli iz lokalnog shopa kojeg imaju u gradu ili bar u HR zbog jednostavnije suradnje i sto je vise bitno jednostavnije reklamacije (zlu ne trebala) . Da li biste Vi narucivali od CU, izbor je na vama.

sanitarium pet 25.11.2016 15:20

Pozdrav ljudi.

Ima li itko iskustva sa kupnjom cijelog računala kod njih? Da li pružaju uslugu slaganja računala ako se uzmu sve komponente kod njih? Cijene su im doista mnogo prihvatljivije neko kod nas (trenutno je MSI Gaming Z 1070 model što je jeftinije nego X model kod nas...).

 

 

Rav3n pet 27.1.2017 19:28

poz ekipa

 

jel netko imao tu nesrecu da mora nesto reklamirat? 

inace bio sam otvorio topic u problemima s vezi monitora ispostavilo se da je u kvaru nakon 2 mjeseca i sad moram nekako reklamirat.

poslao mail prije tjedan dana  (proslu subotu) s vezi procedure i toga svega i jos nisam dobio odgovor

dennocro uto 18.12.2018 16:32

evo jedno iskustvo kupimo par komponenti i laptop asus, nakon tjedan dana laptop se nece vise bootati, nekad pokaze ssd nekad ne. posaljem ga nazad na servis i nakon tjedan dana od kad je kod njih sad mi jave da je garancija istekla prije vise od god dana, a poslao im kopiju racuna da je kupljen prije 3 tjedna. jel zna neko njemacki da bi pomogao i nazvao ih jer na eng malo ne dozivljavaju.

 

ne znam sta da radim, jer mi nema smisla da mi to salju kad sam im poslao racun uz laptop

Shockwave čet 26.9.2019 22:06
tajo1960 kaže...
Shockwave kaže...

Šta je moguće da imaju ovako loš feedback ? Mislio sam da su jedni od pouzdanijih... https://www.trustpilot.com/review/www.computeruniverse.net

 

A nekad među najboljima, najpovoljnijima i najpouzdanijima u EU. Ovo je zbilja zanimljivo pročitati!

 A mislim da su skoro sve veće trgovine takve, sve je dobro dok ne trebaš vračati. Imaju brdo mailova i poziva, malo radnika i nastaje kaos, a i oni koji su zadovoljni s kupnjom najčešće ne ostavljaju feedback. Slična stvar s ADM-om, linksom, protisom itd...

error_666 sub 9.1.2021 17:15

Pozdrav...
Jel ko imao iskustva sa podrškom sa CU? Stvarno me ljute
Naručio ram od njih još 30.12. koji je btw bio dostupan u malim količinama ( jedan ili dva), tako je pisalo na stranici,jer inače ne bi ni naručivao, logično, da bi se na kraju ispostavilo da ga uopće nisu imali niti ga imaju na stanju. Samo sam dobio mail o tom da je narudžba zaprimljena i prije dva tri dana da očekuju novu turu 8.1. koja naravno nije stigla
Novac su povukli sa kartice, stoji status pending i nikakva pomaka danima već. Pisao sam im dva puta, nema odgovora? Pokušao sam otkazati narudžbu, ne može?
Šta mi je činiti?

Clam- sri 20.1.2021 06:50
error_666 kaže...
Ma nek odgovara materi svojoj, danas im pišem mail i otkazujem narudžbu.
Tebi hvala :)

Haha, ista stvar kod mene. Napravim narudžbu 07.01., piše kako će artikl biti dostupan 13.01.

Dan prije tog datuma su promjenili na 18.01. Pošaljem email isti dan, nema odgovora. Pošaljem još jedan upit putem formulara na stranici dva dana prije tog novog roka za isporuku te mi odgovaraju sljedeće:

 

Unfortunately the promised delivery from our supplier was 

delayed. Therefore we got the new delivery date of the 18th.

We hope, this time all products will reach us.

And we can dispatch your order in the next few days.

This should be soon enough to receive your parcel till end of the month.

https://www.trackingmore.com/dhl-germany-de-to-hu-en-how-long-will-dhl-germany-take-to-get-a-package-from-germany-to-hungary

 

Ovaj link mi baš i nema smisla jer sam ja iz HR a ne HU, ali ok. Došao i taj 18.01. kad eto, nakon što je prvo pisalo da očekuju isporuku "danas", prebacili su na 22.01. Šaljem još jedan email putem formulara da ih obavijestim kako želim otkazati narudžbu i sad čekam. Nisu uzeli novce, stoji mi samo da je taj iznos rezerviran pa čak razmišljam da nazovem banku da vidim kaj mogu napraviti po tom pitanju, ali u svakom slučaju i da nešto pošalju, ne planiram preuzimati ništa! 

 

Čitam recenzije na geizhals.eu i vidim da to rade stalno, znači prodaju stvari koje nemaju danima, tjednima pa čak i mjesecima. Prva i zadnja narudžba, trebao sam uzeti sa provjerenih stranica sa kojim sam do sad naručivao... a nisu ni bili najjeftiniji, samo sam sa karticom htio platiti da se ne zamaram sa bankovnom transakcijomi eto mi ga haha. Uglavnom moja preporuka je da izbjegavate ovu stranicu bez obzira što piše za dostupnost artikla.

 

 

error_666 sri 20.1.2021 11:55

Ma iznervirali me samo. Nisam očekivao to od "organiziranog Švabe",i mislio da je to samo kod nas.
Ugl, pisao sam im dva puta ,i kad sam vidio da ne j ni dva posto, na kraju sam otkazao narudžbu preko stranice (moraš ići na cancel all account order) tako nekako piše, jer ne može parcijalna zbog dvije cijene (artikal + shipping), refundiraju odmah i šalju mail o otkazivanju
Na kraju naručio ram iz amerike, još me nekih desetak eura i jeftinije izašlo. Što se mene tiče cu ima 👎