
Alternate.de


Planiram kupiti grafu i napajanje kod njih pa poslati preko mailbox.de. Ima tko iskustva? Kakvi su u vezi garancije/povrata itd?
Kako treba napisati kontakt podatke na alternate de? Jel uredu ovako? Može billing ostati isto tako?
Vorname: Mailboxdecom ID xxxx
Nachname: Ime Prezime
PLZ: 02763
Ort: Zittau
Land: Deutschland
Šta ne šalju oni direktno u hrvatsku?

Planiram kupiti grafu i napajanje kod njih pa poslati preko mailbox.de. Ima tko iskustva? Kakvi su u vezi garancije/povrata itd?
Kako treba napisati kontakt podatke na alternate de? Jel uredu ovako? Može billing ostati isto tako?
Vorname: Mailboxdecom ID xxxx
Nachname: Ime Prezime
PLZ: 02763
Ort: Zittau
Land: Deutschland
Šta ne šalju oni direktno u hrvatsku?
Ovako mi izbaci kad odem na kasu:
Unfortunately, we are currently unable to accept requests for quotations. Please select a domestic delivery address. This service will be available again shortly.

This service will be available again shortly.
Pa pričekaj neko vrijeme.

This service will be available again shortly.
Pa pričekaj neko vrijeme.
Ma tako piše već mjesecima, zadnji put kad sam pokušao nešto uzeti preko njih isto bilo pa odustao, ali ovaj put je rx6800 399€ pa reko idem probati preko mailboxde.

Ma tako piše već mjesecima, zadnji put kad sam pokušao nešto uzeti preko njih isto bilo pa odustao, ali ovaj put je rx6800 399€ pa reko idem probati preko mailboxde.
Sorry onda, ne znam te fore preko mailboxa, valjda će ti netko priskočiti u pomoć.

Da tako bi trebalo biti.
Koristio sam u par navrata mailbox preko Amazona i sve je proslo u najboljem redu.

Jel mi moze netko napisati kako bi se ispunjavalo za Ebay. mailbox. de?

Jel mi moze netko napisati kako bi se ispunjavalo za Ebay. mailbox. de?
Prijavi se na www.mailboxde.com i dobit ćeš e-mail s uputama.

Idem naručiti napajanje s alternate.de (prvi put naručujem od njih), cijena 117 € neto + porez 19 % = 139 € + dostava 7 € = 146 €.
Prvo kaže ne dostavljaju u Hrvatsku, moram poslat zahtjev za ponudom. Kliknem da hoću ponudu misleći stavit će na neto cijenu porez 25 % i poštarina bude možda 10 € veća. Kad ono likovi prvo digli neto na 163 € i onda na to stavili 25 % porez i 20 € poštarine, ukupno 205 €. Naravno, naručio sam na mailboxde.
Zna li netko zašto to rade?

Negativna recenzija i za Alternate.de i za Kingston Technology.
Kupio sam 3 mjeseca staro, rabljeno računalo od jednog gospodina u Njemačkoj.
Sve je šljakalo normalno, dok prilikom zamjene matične ploče, više SSD ne prepoznaje nigdje, ni u jednom m.2 slotu. (SSD o kojem se radi je Kingsotn Fury Renegade 2TB)
Ja sam platio sve, imam račun, imam garanciju, iz alternate se nitko ne javlja, a iz kingstona dobivam odgovor kako je to rabljena roba (second hand) i da oni ne mogu dati meni tu garanciju i ne mogu nista uciniti.
Citiram odgovor od Kingstona:
"Thank you for contacting Kingston.
As the product was purchased second hand, you are unfortunately not entitled to the Kingston warranty.
Even if the memory was purchased as new and unused, it is still considered a secondhand product.
However, if you need technical assistance, our technical support will be happy to help you troubleshoot.
For that, please provide us with the following:
Product information:
Pictures of the product(s) from both sides
Technical information:
Have you tried to install the product(s) on a different computer? If yes, what was the outcome?
Please do not hesitate to give us more details as this will enable us to review your request faster and offer the best possible solution. "
Nakon mojeg odgovora kako imam račun, garanciju, kako je radilo sve dobro i sada je očito problem do SSD-a jer sve drugo radi i novi SSD radi bez problema, oni odgovaraju još jednom:
"As explained by my colleague, our warranty is limited to the original end-user customer and does not apply to products that have been sold as second-hand.
You can find our complete warranty statement at the following link:
https://www.kingston.com/company/warranty
We also reviewed your case with our technical support team, and unfortunately, we cannot assist you further because the SSD is no longer recognized, and there is nothing else we can suggest from a technical perspective.
Should you need any further information, please do not hesitate to contact us again."
Znači, možeš kupiti i ako prodaš nekome dalje, kingston ne daje nikakvo jamstvo ni za koju komponentu. Alternate sam po sebi, 2 tjedna ne odgovara na moje mailove.
NULA.

Nakon dugo zezanja, Alternate.de je prihvatio moju reklamaciju i dobio sam novi novcati SSD, isti takav naravno.
Tako da, dajem im na pola thumb up, no dugo je to trajalo sve...
Planiram kupiti grafu i napajanje kod njih pa poslati preko mailbox.de. Ima tko iskustva? Kakvi su u vezi garancije/povrata itd?
Kako treba napisati kontakt podatke na alternate de? Jel uredu ovako? Može billing ostati isto tako?
Vorname: Mailboxdecom ID xxxx
Nachname: Ime Prezime
PLZ: 02763
Ort: Zittau
Land: Deutschland