
Iphone 14 PRO - ne ucitava SIM karticu


Miriši mi na baseband ic problem, što znači novi telefon ili nova ploča ako je u jamstvu. Da je do softvera, resetiranje mrežnih postavki ili uređaja bi riješilo problem, što tebi nije.
Ako sumnjaš u sim karticu, najlakše ti je kupiti najjeftiniju prepaid simicu tu gdje si trenutno i isprobati da li je s njom problem. Tako ćeš barem biti siguran da je, ili nije, do nje.

Imaš sidro u profilnoj, na relaciji si Norveska/Island/Engleska , onako na prvu bi pomislija da si na brodu?
Valja nema nitko za posuditi SIM da probaš, pa onda eliminiraš da li je vezano uz tvoj sim ili ne?

Valja nema nitko za posuditi SIM da probaš, pa onda eliminiraš da li je vezano uz tvoj sim ili ne?
Da, u pravu si.. Pogledat cu s drugom SIM karticom pa cu vidit
EDIT: Evo pitao sam kolegu, ubacio je moju SIM u njegov mobitel i nema nikakvog signala.... Problem rijesen, hvala samarzija, to mi je bilo u planu pitat nekoga al ne zelim bit previse nametljiv
Sad im necu placat racune do 23.10 dok ne dodem u Hrvatsku.
Hvala obojici na pomoci!

Nemoj plaćat račune, pa će ti sjesti opomene, isključenja i ovrhe.
To što ti SIM ne radi je problem, ali ne operatorov, jer su ti 100% u ugovor ubacili članak da si ti odgovoran za SIM karticu i da si obavezan u najkraćem mogućem roku prijaviti bilo kakav kvar s njom i zatražiti novu.
Kao ni da te kvar SIM kartice ne oslobađa obveze plaćanja mjesečne naknade za tarifu.
Neki operateri su voljni poslati SIM poštom, pa čak i u inozemstvo, pa ako ćeš se zadržavati na nekoj određenoj lokaciji određeno vrijeme, zatraži da ti ju pošalju.

Ako imas Moj Telekom, napravi si eSim. Mozes samo preko kompa napraviti, ne i preko aplikacije. Ili ih nazovi na broj za inozemstvo i nek ti telefonski naprave.

To što ti SIM ne radi je problem, ali ne operatorov, jer su ti 100% u ugovor ubacili članak da si ti odgovoran za SIM karticu i da si obavezan u najkraćem mogućem roku prijaviti bilo kakav kvar s njom i zatražiti novu.
Kao ni da te kvar SIM kartice ne oslobađa obveze plaćanja mjesečne naknade za tarifu.
Neki operateri su voljni poslati SIM poštom, pa čak i u inozemstvo, pa ako ćeš se zadržavati na nekoj određenoj lokaciji određeno vrijeme, zatraži da ti ju pošalju.
Iskljucenje cega? Onoga sto vec nemam? Znaci nitko me ne moze dobit niti telefonski, da mi je samo internet iskljucen pa ajde, nego nemam uopce nikakvog signala, i ovo mi je vec druga kartica u godinu dana. Njihova usluga je kompletna katastrofa i kad dodem kuci sigurno cu do kraja otplatiti sto imam da zatvorim sve to i kupovat cu na bonove karticu jer mi je to ocito isplativije, a ne placati nesto sto uopce ne koristim.
Ne mogu mi nazalost poslati u inozemstvo jer se krecem svako malo, prosli put mi je dosla SMS poruka: Potrosnja internet usluga u inozemstvu dosegnula je iznos od 100% vaseg ogranicenja koji je 376.73 kn / 50.00 EUR. Besplatno posjetite http://roaming.hrvatskitelekom.hr i promijenite iznos ogranicenja ili aktivirajte novu opciju. Daljnji internet promet je obustavljen zbog vase sigurnosti.
U ovoj SMS poruci bi trebalo znaciti da sam ja nekako potrosio 27gb roaming prometa u mjesec dana (sto je nemoguce jer ne koristim svaki dan internet) ili sam po njihovom zalutao u neku zemlju van roaminga gdje se naplacuje 80 centi 100kb ili tako nekako. I onda da ja njima placam racune, ocu al ne na vrijeme, pa nek dode to ''iskljucenje'' . Ovrha nece sjesti sigurno za mjesec dana. Nemoj shvatiti krivo, samo ti objasnjavam situaciju s moje strane jer mi je jako bitan mobitel uz posao. Snac cemo se nekako do kraja 10. mjeseca.
Hvala svima, moze lock na temu.

Ako mu SIM kartice često krepavaju, ovo je super ideja.
Pozdrav, jedno kratko pitanje, mozda je netko imao slicnu situaciju, al kod mene je ipak malo specificna.
Posto cesto putujem, cesto puta stavljam zrakoplovni mod (da mi slucajno ne upali roaming u SAD ili negdje) i jedan dan mi je prestao ucitavati sim karticu kad izadem iz ''airplane'' modea. Googlao sam i gledao, probao resetirati uredaj, zvao sam T-com i oni su mi resetirali karticu pa sam nakon toga resetirao uredaj, pa sam probao resetirati mrezne postavke (Postavke/Opcenito/Opis/Mreza) i iza toga opet nemam ni crtice signala. Budem ili bez signala ili onaj SOS call.
E sada dolazimo do ove moje specificne situacije, trenutno sam do daljnjega na relaciji Norveska/Island/Engleska tako da nisam u mogucnosti otici da mi promjene karticu, nisam u mogucnosti otic ispitat je li mozda problem do iPhonea, pa me zato zanima da li je netko imao slicnu situaciju, imam samo jedno azuriranje za iOS ako se ne varam pa cu probati to azurirati (mozda je u tom problem). Nekakve sugestije, pomoc ili savjet bi mi dobro dosla.