
Aliexpress - pitanja i odgovori


Molio bih drage ljude koji su kupovali preko ovoga shopa da mi iskreno odgovore.
Evo ovako:
Želim preko Aliexpressa narućiti jedan case (oklop), inaće radi se o lažnom spigen slim armor case-u za lg g2 koji košta 3 dolara. Pitanje kod toga je: Hoće li na carini provjeravat originalnost navedenog proizvoda (jer ne dolazi u originalnom spigen pakiranju OFC nego u nekoj kineskoj plastici) i ako utvrde da je lažnjak, hoće li mi naplatiti nekakvu vrstu kazne? Što ako ja kupim lažnjak, a neznam da je lažnjak jer je netko tamo uredno napisao da je sve to original (ne radi se o ovom case-u jer znam da nije original jer dolazi bez retail pakiranja). I kakva je tolerancija na lažnjake uopće.
Hvala unaprijed!!
Lp
Molim vas! Ako je problem odgovorit poašaljite u pm.

Ma kakvo provjeravanje. Prolazi to bez greške, niti Spigen ima svog zastupnika u HR niti je ijedan carinik ikad čuo za njih. Ta dva faktora moraju biti zadovoljena da bi imao problema s "kopijama".

Jesi narucio to i kakvo je?

Jesi narucio to i kakvo je?
Nisam jer sam se odlucio ipak za original spigena. Ove kopije su jako neisplative i nisu ni priblizne originalu po izgledu, izvedbi i kvaliteti.

Eva da se nadovežem na ovu temu i prenesem svoja iskustva. Naručio sam preko aliexpressa mobitel. Naime preko njih se plaća kreditnom karticom jer nema paypal mogućnosti. Naručio sam mob. i sve je naizgled bilo ok, ali nakon jednog dana,poslije narudžbe, došao mi je mail da mi je narudžba otkazana radi sigurnosnih razloga. Naime nisam napravio "appeal" (u kojem morate poslati presliku svoje kreditne kartice, osobne iskaznice te popisa transakcija sa te kartice koju dobijete na banci. Problem je bio što je novac uzet sa kartice nakon narudžeb mob.-a, a nije vraćen nakon otkazivanja narudžbe. Na njihovom forum piše da se na povrat novca čeka između 7-15 radnih dana (jer svakoj banci treba drugi vremenski rok da sve to provjeri). Meni je novac vraćen nakon 8 radnih dana. Odmah da upozorim buduće kupce, da prilikom pravljenja profila prije ikakve narudžbe naprave "appeal", da nebi čekali oko 2 tjedna na prvu kupovinu.
P.S
Nisam siguran jeli traže "appeal" nakon određenog potrošenog iznosa,ili nakon nekog iznosa, jer moj mob. je koštao preko 100€...

Jesi shippao na drugu adresu od one s kreditne? Jer ako su ti closeali taj sale vjerojatno im nesto smrdi da si koristio tudju kreditnu.
Oni te vjerojatno te podatke traze jer si ti trazio refund prije nego je isteko onaj protection period. Koliko god oni bili safe meni se nikad ne svidja slanje ID i slicnih stvari online ljudima koji to ne bi trebali imat.

Jesi shippao na drugu adresu od one s kreditne? Jer ako su ti closeali taj sale vjerojatno im nesto smrdi da si koristio tudju kreditnu.
Oni te vjerojatno te podatke traze jer si ti trazio refund prije nego je isteko onaj protection period. Koliko god oni bili safe meni se nikad ne svidja slanje ID i slicnih stvari online ljudima koji to ne bi trebali imat.
Mislim da mi je ista adresa na kartici i kući. I slažem se s tobom da nije ugodno slat online svoje podatke...

Imam jednu narudžbu koja je poslana, ima sad već 36 dana i nije stigla. Poslal sam selleru prije 5 dana poruku, ali nema odgovora. Otvorio dispute prije 4 dana, ne reagira. Kak da se obratim aliexpress službi?
Gledao sam pod protection buyer, piše da bi se 3 dana nakon otvaranja dispute-a, trebala pojavit opcija escalate dispute da se izravno kontaktira aliexpress, ali te opcije kod mene nema.
Nisu velike pare u igri ali svejedno oću povrat jer je očito da ovo ne bude stiglo.

Imam jednu narudžbu koja je poslana, ima sad već 36 dana i nije stigla. Poslal sam selleru prije 5 dana poruku, ali nema odgovora. Otvorio dispute prije 4 dana, ne reagira. Kak da se obratim aliexpress službi?
Gledao sam pod protection buyer, piše da bi se 3 dana nakon otvaranja dispute-a, trebala pojavit opcija escalate dispute da se izravno kontaktira aliexpress, ali te opcije kod mene nema.
Nisu velike pare u igri ali svejedno oću povrat jer je očito da ovo ne bude stiglo.
Baš niko niš ne zna? Evo i dispute mi je završio, piše da čekam refund. Kak ću dobit refund ako lik ne doživljava poruke ni ništa

Imam jednu narudžbu koja je poslana, ima sad već 36 dana i nije stigla. Poslal sam selleru prije 5 dana poruku, ali nema odgovora. Otvorio dispute prije 4 dana, ne reagira. Kak da se obratim aliexpress službi?
Gledao sam pod protection buyer, piše da bi se 3 dana nakon otvaranja dispute-a, trebala pojavit opcija escalate dispute da se izravno kontaktira aliexpress, ali te opcije kod mene nema.
Nisu velike pare u igri ali svejedno oću povrat jer je očito da ovo ne bude stiglo.
Baš niko niš ne zna? Evo i dispute mi je završio, piše da čekam refund. Kak ću dobit refund ako lik ne doživljava poruke ni ništa
Zato što na aliexpressu prodavač ne dobije pare odmah, već lova ode u aliexpress kasicu-prasicu. Tek kada ti potvrdiš da si primio robu, aliexpress isplaćuje prodavaču.
Dakle, tebi lovu vraća aliexpress jer prodavač nije na vrijeme reagirao na tvoj dispute (slično kao što bi tebi uzeli novce da si čekao da ti se prodavač javi na poruke bez dizanja dispute-a).

Imam jednu narudžbu koja je poslana, ima sad već 36 dana i nije stigla. Poslal sam selleru prije 5 dana poruku, ali nema odgovora. Otvorio dispute prije 4 dana, ne reagira. Kak da se obratim aliexpress službi?
Gledao sam pod protection buyer, piše da bi se 3 dana nakon otvaranja dispute-a, trebala pojavit opcija escalate dispute da se izravno kontaktira aliexpress, ali te opcije kod mene nema.
Nisu velike pare u igri ali svejedno oću povrat jer je očito da ovo ne bude stiglo.
Baš niko niš ne zna? Evo i dispute mi je završio, piše da čekam refund. Kak ću dobit refund ako lik ne doživljava poruke ni ništa
Zato što na aliexpressu prodavač ne dobije pare odmah, već lova ode u aliexpress kasicu-prasicu. Tek kada ti potvrdiš da si primio robu, aliexpress isplaćuje prodavaču.
Dakle, tebi lovu vraća aliexpress jer prodavač nije na vrijeme reagirao na tvoj dispute (slično kao što bi tebi uzeli novce da si čekao da ti se prodavač javi na poruke bez dizanja dispute-a).
Ahaaaa e pa hvala na odg, mislil sam da ide direkt prodavaču. A ništ onda ću valjda kroz koji dan dobit pare.

Pozdrav. Evo i od mene pitanje..
Kakva kartica mi treba da bih narucivao s ove stranice?
Imam ERSTE ziro racun, pa bi bilo dobro da otvorim u ERSTE radi prebacivanja novaca preko netbankinga...
Znaci, kartica/racun koji bi bio prazan i regan na aliju.
Kad bih htio xy predmet za 2 $, da lijepo prebacim s ziro na taj novi racun 20 kn i uredno platim predmet.
Znam da ima tako nesto, zanima me ime i dali se sta placa otvaranje/odrzavanje/clanarina....
Hvala unaprijed

Kakva kartica mi treba da bih narucivao s ove stranice?
Imam ERSTE ziro racun, pa bi bilo dobro da otvorim u ERSTE radi prebacivanja novaca preko netbankinga...
Znaci, kartica/racun koji bi bio prazan i regan na aliju.
Kad bih htio xy predmet za 2 $, da lijepo prebacim s ziro na taj novi racun 20 kn i uredno platim predmet.
Znam da ima tako nesto, zanima me ime i dali se sta placa otvaranje/odrzavanje/clanarina....
Hvala unaprijed
Devizni račun, visa electron, mislim da je bilo nekih 30kn izrada kartice, mjesečno vođenje računa neke novce ako je bilo prometa po računu taj mjesec.

Kakva kartica mi treba da bih narucivao s ove stranice?
Imam ERSTE ziro racun, pa bi bilo dobro da otvorim u ERSTE radi prebacivanja novaca preko netbankinga...
Znaci, kartica/racun koji bi bio prazan i regan na aliju.
Kad bih htio xy predmet za 2 $, da lijepo prebacim s ziro na taj novi racun 20 kn i uredno platim predmet.
Znam da ima tako nesto, zanima me ime i dali se sta placa otvaranje/odrzavanje/clanarina....
Hvala unaprijed
Devizni račun, visa electron, mislim da je bilo nekih 30kn izrada kartice, mjesečno vođenje računa neke novce ako je bilo prometa po računu taj mjesec.
Vidim sad da je na ali-u podrzana maestro, a tu istu karticu imam na ziro racunu za mlade u ERSTE banci...
Sad, dali mogu uplacivati direktno s te kartice? kako to funkcionira, kao internet bankarstvo ili?
I koliko je sigurno (mozda sad vec panicarim), posto mi je to ipak jedina i glavna kartica na koju mi idu sva primanja?!

Imam tekući sa maestro ali nisam isprobavao. Davno sam napravio devizni i tu visu, što je na deviznom to možeš potrošiti.

Citam da je najbolje rjesenje, i najsigurnije -prepaid kartica.
Neznam dali se to moze otvoriti i pod kojim uvjetima u ERSTE, ali ici cu sutra pogledati...
EDIT: nista od prepaid kartice u ERSTE... ima li koja banka da moze se ovo otvoriti?

kako se zavrsi dispute zahtjev ako nisam primio robu ??? msm ako nema tracking broj, kako prodavac da zna da jesam li primio robu i sad lazem i trazim i novac jos??? sta njega stiti kao prodavca ?

kako se zavrsi sa dispute ??/ nakon koliko si dobio pare nazad ??? hvala

Pozdrav, naručio sam neki miš za 1.90 i skinulo mi je s računa, međutim sad mi je došla obavijest da tek sad trebam platit narudzbu, a već je placena???
Kae to fora neka

Daj screenshot narudžbe u AliExpressu.

Daj screenshot narudžbe u AliExpressu.
Mene sad pati pošto je to od istog sellera, isto sve, da on sad meni neće možda shippat jer mu kao nisam platio

Daj screenshot narudžbe u AliExpressu.
Mene sad pati pošto je to od istog sellera, isto sve, da on sad meni neće možda shippat jer mu kao nisam platio
Zar ne vidiš da si napravio dvije narudžbe? Otkaži donju (ovu za koju ti piše Awaiting Payment) klikom na gumb Cancel Order.

Daj screenshot narudžbe u AliExpressu.
Mene sad pati pošto je to od istog sellera, isto sve, da on sad meni neće možda shippat jer mu kao nisam platio
Zar ne vidiš da si napravio dvije narudžbe? Otkaži donju (ovu za koju ti piše Awaiting Payment) klikom na gumb Cancel Order.
Vidim ja sve to, ali zašto mi se javio lik s time da ima za poslat, samo mu trebam platit? A plaćeno je... ista trgovina, isto sve

Ja ne znam što je on tebi javio. Napisao sam ti što da napraviš.

Ja ne znam što je on tebi javio. Napisao sam ti što da napraviš.
Jesam, kratko nakon ispitivanja sam se javio aliexpressu pa su riješili, samo mi i dalje nije jasno šta lik izvodi, al ajde :D

Ja ne znam što je on tebi javio. Napisao sam ti što da napraviš.
Jesam, kratko nakon ispitivanja sam se javio aliexpressu pa su riješili, samo mi i dalje nije jasno šta lik izvodi, al ajde :D
Traži da ga ne zajebavaš, nego da daš lovu! Ak si mislio dva komada naručiti, onda se njemu više isplati poslati ti to u jednom, nego u dva paketa.

Ja ne znam što je on tebi javio. Napisao sam ti što da napraviš.
Jesam, kratko nakon ispitivanja sam se javio aliexpressu pa su riješili, samo mi i dalje nije jasno šta lik izvodi, al ajde :D
Traži da ga ne zajebavaš, nego da daš lovu! Ak si mislio dva komada naručiti, onda se njemu više isplati poslati ti to u jednom, nego u dva paketa.
Riješeno sve, ne znam ko je šta je, al čuo sam se s likom, sve riješeno
Zahvaljujem na pomoći

al si ti malo poglup, ili se pravis glup ???

Stigla mi je pošiljka s "Aliexpresa", ali je neispravna, kontaktirao sam prodavatelja i poslao mu slike neispravnosti i on mi je ponudio poslati istu pošiljku na njegov trošak, a ovu ne moram vraćati. Prošlo je nekoliko dana, ali još nisam dobio obavjest da je poslano. Jeli to u redu s ovim obećanjem da će poslati ili trebam nešto drugo poduzimati. Komunikacija je išla kroz Aliexpress.
Molio bih drage ljude koji su kupovali preko ovoga shopa da mi iskreno odgovore.
Evo ovako:
Želim preko Aliexpressa narućiti jedan case (oklop), inaće radi se o lažnom spigen slim armor case-u za lg g2 koji košta 3 dolara. Pitanje kod toga je: Hoće li na carini provjeravat originalnost navedenog proizvoda (jer ne dolazi u originalnom spigen pakiranju OFC nego u nekoj kineskoj plastici) i ako utvrde da je lažnjak, hoće li mi naplatiti nekakvu vrstu kazne? Što ako ja kupim lažnjak, a neznam da je lažnjak jer je netko tamo uredno napisao da je sve to original (ne radi se o ovom case-u jer znam da nije original jer dolazi bez retail pakiranja). I kakva je tolerancija na lažnjake uopće.
Hvala unaprijed!!
Lp