ICT školovanje

Što mi je potrebno za rad sa računalima?

StudentUProblemima čet 16.4.2020 13:51

Dobar dan,

Ja sam mladi student koj je upisao Računarstvo.
No na kraju se to pokazalo kao vrlo velika količina matematike i ostalih predmeta koje na žalost ja nikad nisam učio. Za upis nije bila potrebna viša razina ispita pa nisam znao šta očekivait.

Moje pitanje ovdije je kakvo znanje je meni zapravo potrebno za zapošljavanje u svijetu održavanja servera, kompijutera i ostalih takvih poslova?
I kako bim mogao doči do tog znanja na neki način koj buduči šev prihvatio?
Imam interest u sve to, i snalazim se kao "hobi" oko kompijutera, nešto malo programiranja, editanja slika i sve to.
Ali idalje ne znam što se zapravo traži od mene u radnom svijetu, a faks me izgleda vodi u stranu visokog i matematski kompleksnog programiranja koje na žalost meni nije privlačno.

Hvala unaprijed za odgovore. Kritike isto prihvačene.

MrBlc čet 16.4.2020 14:41

Ta matematika na faksu će ti većim dijelom biti nepotrebna, ali ako je nisi u stanju shvatiti barem za prolaz, onda je pitanje koliko ti leži apstrakcija općenito potrebna za programiranje.

 

Također, za kontakt s partnerima, klijentima i budučim ševov koji bi ti trebao dati da radiš oko kompijutera, trebao bi imati i barem osnovnu razinu pismenosti.

StudentUProblemima pet 17.4.2020 13:36

Pismenost mi nije jača strana to priznajem. Glavni jezik mi je engleski. (S time da razumijem i mogu komunicirati i na taljanskom i njemačkom. Završio sam turističku srednju.)
Ali šta se tiče matematike mi je glavni problem moje grozno pamčenje, dok ja mogu zapista formulu nije mi dopušteno imat par koraka usput, koji su meni potrebni za sasvim se prisjetit kako radi sve.
Programiranje, barem ono u C++ što su nas učili na faksu mi je išlo sasvim dobro i čak sam napredovao dalje nego što je bilo pitano od nas.