ICT školovanje

Koji tečaj za Web programera ?

sasa ned 19.12.2010 14:38
gamecoder kaže...

Zanima me koji tečaj za Web programera je najbolje odabrat ? PHP, .NET, Java ? znam otprilike koje su razlike, ali ne mogu se odlučit.

PHP te "ograničava" na razvoj web aplikacija.

Java i dotNet ti daju šire mogućnosti - i web i desktop i mobilne aplikacije.

ja bih ti svakako preporučio jedno od toga.

ok, možda ipak prednost dajem dotNetu.

Joco55 ned 19.12.2010 15:26

A kakvo je tvoje znanje iz programiranja?

Ukoliko si radio u c/c++ onda da pokušaš sa PHP-om, pogledaj šta ti leži, probaj Ruby on Rails to je isto zanimljiva platforma, međutim ja ti toplo preporučam .NET iz više razloga:

možeš programirati u bilo kojem od .net jezika, veliki broj gotovih kontrola, jednostavnost, Visual Studio je najmoćniji IDE...

gamecoder ned 19.12.2010 16:25

Inače nešto u C++ znam programirat ... u php-u sam samouki početnik.  Mene vuče na .NET, ali trenutno imam jednu stranicu za održavat koja je u php-u pisana, pa sam zato php uzeo u obzir. A Java? Kolko sam čuo, Java programera nedostaje na tržištu već jedno vrijeme ...  

Joco55 ned 19.12.2010 17:13

Ukoliko te vuče na .net onda kodiraj u .net-u(preporuka c#).

Neznam za potražnju to pogledaj na Moj-Posao.net i posao.hr, a to ti i nije previše važno ukoliko si stručnjak u svome području.

.net developeri su nešto manje plaćeni od JAVA developera!

Joco55 ned 19.12.2010 17:33

Express verzije su besplatne, a možeš i skinuti trial ultimate verzije koje traju 90 dana, ukoliko si student možeš se prijaviti u DramSpark program, a koliko ja znam Microsoft ima neku akciju dijeljenja licenci svojih programa za mala i srednja poduzeća.

Ako se planiraš ozbiljno baviti programiranjem kupnja IDE-a je ulaganja i svaka kuna će se višestruko isplatiti.

Joco55 ned 19.12.2010 18:26