Hrvatski Telekom

RUNE i T-com: naša (obiteljska) borba

plejSP pon 3.2.2025 18:43

Pozdrav,

evo ovim putem vas molim za par savjeta jer stvarno ne znam sta da radim. Priča počinje kada su u 12-tom mjesecu prošle godine spajali optiku (stavljao RUNE) na našu zgradu, te ja sam rekao svojoj majci da bi bilo super da se i mi spojimo na optiku. Nakon 15+ godina DSL-a i pitaj-Boga-koliko pucanja kabela iz centrale (u pošti) i jadnim brzinama (2 mb/s down i jedva 600kb/s up ponekad), naravno, moj zahtjev je prošao. RUNE je nakon par dana čekanja, došao u naš stan i sve spojio te nakon plaćanja, su nam rekli da možemo zvati našeg teleoperatera da nas spoje. Mi smo to učinili i zahtjev je podnesen, te nam je rečeno da će doći do kraja tjedna (Zvali smo 28.1.) i da će nas netko kontaktirati, ali evo petka i nitko nije zvao. Zovem opet u petak te nam agent kaže da se ne možemo spojiti na optiku JER naš paket to ne podržava to mogućnost?! Vidite sliku u attachment-u ako ne kužite (ali ne kužim i ja!). Opet zovemo danas i agentica je rekla "Našla sam Vaš zahtjev i napisala sam požurnicu." i to je bilo to. Sad, što učiniti? Čekati, ili da nešto mi uradimo?
Hvala unaprijed!

darkborg pon 3.2.2025 21:10

Šta točno od ovog sa screenshota ne kužiš? Samo su ti napisali da ne možeš imati tih promotivnih 6 mjeseci po jedan euro nego moraš odmah plaćati punu cijenu paketa.

Dakle možeš imati optiku ali su pitali da potvrdiš da želiš plaćati punu cijenu od starta.