Hrvatski Telekom

Cudno potpisan ugovor???

Kosturko1 pon 5.10.2020 10:38

Dakle telefonom smo sklopili ugovor na sve tri uluge (internet, maxtv i telefon) uz dodatak Sportskog Arena paketa gratis.
Ugovor istice 4/2021 ali sport arena paket je navodno isti dan potpisan na SAMO 18 mjeseci i stice u 11.mjesecu umjesto u 4 kao ostatak paketa.

Na 08009000 nam kazu da nikada ovakav ugovor nisu vidjeli i da se javimo u TCom centar.
Tako navodno ne mogu nista napraviti osim da se potpise novi Arena paket na 24 mjeseca ili placa full cijena.

Ima li neka mogucnost zalbe ili produzenja na 6 mjeseci Arene?

Kako se sada krecu cijene sve tri usluge? Ovo placamo cca 250kn ali cujem da ima i po 179kn za sve.

Hvala unaprijed

MrBlc pon 5.10.2020 11:10

Standardna priča s muljatorskim posredničkim agencijama... Razgovori se ne snimaju, obečaju jedno, u ugovoru drugo, većina ljudi niti ne skuži.

 

Ponekad zna upaliti žaljenje HT-u da vas je agencija dovela u zabludu i da je krajnje neprofesionalno s njihove strane što surađuju s takvim agencijama i da ćete promijeniti operatera čim vam istekne ugovor...

ihush pon 5.10.2020 11:44
MrBlc kaže...

Standardna priča s muljatorskim posredničkim agencijama... Razgovori se ne snimaju, obečaju jedno, u ugovoru drugo, većina ljudi niti ne skuži.

 

Ponekad zna upaliti žaljenje HT-u da vas je agencija dovela u zabludu i da je krajnje neprofesionalno s njihove strane što surađuju s takvim agencijama i da ćete promijeniti operatera čim vam istekne ugovor...

-ako je tako može trenutno raskinuti ugovor, jer postoji osnova.. (no što time dobije-izgubi..)..

-prijaviti hakomu+mingo.hr.. jedini način da ih se opameti, tj korisnik sam ne može ništa osim koristiti institucije i zakon. Žalba + prijava.

 

+ podatke možda imaju, možda su izgubljeni, jer kvarovi-problemi se dešavaju kao prošli tjedan..

+ posredničke agencije treba zabraniti, tj kažnjavati kompaniju koja ih koristi za svaki problem jer jedino tad će početi po nekom kriteriju ugovarati posrednike.. što je ekšli za tcom nepotrebno-besmisleno (i zapravo to rade baš zato.. jer znaju sve to i opet žele svaku kunu više zaraditi, legitimno dok se poštuju pravila no i sankcija ..).

 

-npr navedeno da je zvo szk 08009000 i da su ga uputili u tcom centar.. a što tcom centar može znati bolje nego szk? ima neki ugovor ili se djelatnik sjeća? .. + ako je u pitanju treća agencija nema smisla, tj kad szk nema odgovor pošalje korisnika po šalterima.. a upravo to je svrha szk i upravo su oni ti koji to moraju rješavati, ne korisnik koji bi trebao lunjati po šalterima i nešto tražiti, tj ili ima ugovor ili nema..

-svaka usluga sklopljena na daljinu, telefonom, važeća je, ali po hakomu mora se i dalje sklopiti papirnato i tek tad vrijedi, tj telefonski se prihvaća samo zbog praktičnosti-brzine tj bez prekida usluge do kojeg bi došlo kad bi se papirologija čekala npr poštom (tjedan-više..). U slučaju bilo kojeg spora papir je relevantan. Ako ne postoji tad ugovor nije sklopljen odnosno tad je snimka samo dio .. i tad bi se opet otkrilo što je ugovoreno ili što nije.

-dobar dio korisnika nikad ne dobije papir-ugovor, dok to ne zatraži.. a tad je problem i osporiti tj prvo moraš vidjeti što u ugovoru piše da bi ga opsoravao ili se pozvao na njega i po toj ugovorenoj osnovi tražio ispunjenje ugovorene usluge .. kao ovo s arena sport 18-24mj. Što ako taj ugovor postoji i ako u njemu piše 24m.. što ako je taj ugovor zagubljen? .. hakom-zakon tad staje na stranu korisnika, tj sve konkretno mora dokazati operater itd..

 

-obnuto, korisnik ima pravo tražiti ispunjenje ugovorenog, jednakopravnost, kao što telefosnki može sklopiti ugovor, jednakim načinom ga može i razvrći, odnosno može inzistirati na provođenju ugovorenog ako on to želi pa i tražiti naknadu za prijevremeni raskid jer je u tom slučaju operater uzrokovao raskid nepoštivanjem ugovorenog + razliku u plaćanju neke usluge po drugom paketu ili drugom operateru može utužiti kao stvoreni trošak no to je tek trošak koji nastaje u budućnosti.. ali opet po istoj osnovi jednakopravnosti ugovornih strana, kao što operater može tražiti plaćanje penala ili preostalih ugovornih perioda do isteka.. može jednako tražiti (i ako dokaže traženi iznos nastalog troška uzrokovanog promjenom operatera) i dobiti.. (problem je samo pravilno utužiti-tražiti, + sudska praksa i jak lobi-telekoma.. no zakon i hakom je jasan ako ga se želi tako čitati..).

 

-no obično je i sam korisnik 'kriv' tj tko zna što potpisuje ili što je u telefonskom razgovoru bilo rečeno.. i baš zato je papir ono što se traži, ugovor-potpis. Sva sitna slova, sve stavke koje su tad bitne. Osnova zakona i ugovora je jednakost obju strana, kako u provedbi ugovora tako i u slučaju raskida-penala i ostalog ugovorenog. .. no korisnik se za razliku od operatera 'ne sjeti' u formalni ugovor ugurati kaluzulu o plaćanju penala u slučaju da je telekom krivac za raskid.. tj tad se ide na jednakost obju strana, što je jednoj dozvoljeno mora biti i drugoj.. odnosno, operater kao pružatelj javne usluge ne može jednostrano bez razloga raskinuti ugovor i pružanje usluge korisniku, tj samo korisnik bira hoće li skopiti ili raskinuti ugovor-uslugu, dok je operater mora izvršavati (ne raskinuti) .. tj tek u slučaju npr neplaćanja ili kršenja ugovorenog ima to pravo (dok korisnik može kad želi uz penale i sl.)

 

+ već godinu je na snazi, ukoliko je operater krivac za prekid nekek ugovorene usluge +15 dana tad počinje napalata po satu 10kn, dan 240kn.. do otklanjanja problema tj isporuke ugovorenog. Tu se primarno misli na kvar linije-centrale ili opreme.. ali može i pružanja usluge, pa ako operater prekine isporuku nakon 18 mj i dokaže se da je ugovoreno 24mj tad će po tome duži prekid platiti tj korisnik to tad mora samo zatražiti i dobit će. Hoće li se operater time igrati.. jeftinije mu je dati sve gratis 6mj nego se natezati + rizik troška ili presedana, negativne moguće reklame u medijima itd.. tj na kraju opet ovisi što je ugovoreno i što se može dokazati, tj papir-ugovor .. i znanje-upornost korisnika da to traži, dok će se on u većini slučajeva dogovroiti s agentom na neki popust od 5kn.. itd. i opet za par mjeseci-godinu možda ponovo proći iste probleme jer je sve tako dok se ne uvede reda, dok se posrednici i operater koji ih koristi ne počnu strogo kažnjavati, jer tcom zna što i kako rade, upravo zato ih angažira (i ne radi to u svojim centrima jer bi dobio kaznu..). .. zakon kaže da je operater koji angažira posrednika odgovoran za sve što posrednik napravi a telekom može ako želi privatnom tužbom tad njega utužiti za kaznu .. ili birati partnere i držati se zakona koje ovako 'legalno' zaobilaze.

 

-koji smisao je slanja korisnika u tcom centar ako szk nema odgovor? Što tcom centar može a da ne može szk? Posao SZK je upravo to, rješavati problem, ne slati na neki šalter.. jer oni su taj šalter. Ako su nesposobni tad opet snakcija operateru, jer je to njegova obveza organizirati. Samo korisnici to moraju inicirati-tražiti-prijaviti, neće se samo od sebe (ili čekamo eu..).