Automobili

VW Polo, ne zeli upalit..?

vidikovac pon 23.6.2014 12:18

Bok! Imam Polo 1.2 2002 godiste te je prosao niti 70 000 km, ako je to bitno. Problem je da se ponekad ne zeli upaliti, znaci ne iz prve ali da nakon 15-20 min. U zadnje vrijeme se to desava sve cesce pa skoro svaki dan. Citao sam puno toga sto moze biti problem ali zadnje sam cuo mozda do kljuca zapravo nekog konektora jer se ovo nije dogadalo zimi nego samo sad kad je malo toplije vrijeme. Inace svi moguci filteri su redovno mijenjani ali mi svijetli ona zuta lampica za generalni kvar te smo bili kod elektricara koji je spojio na komp te nije nasao nikakvu gresku i rekao da slobodno pustimo samo tako. I stvarno nekad je ugasena a nekad upaljena. Ima li veze s tim nepaljenjem te imate li vi par savjeta sta i kako? Unaprijed zahvaljujem!

Franjo15 pon 23.6.2014 12:23

Šteta što ovo nije forum o mehaničarima i autima, pa bi vjerojatno brzo dobio odgovor. 

 

Ali ovako se možda iznenadiš kakvih odgovora dobiješ jer je ipak informatički forum. 


Jesi probao s "restartom", mislim ono da ugasiš sve, i ponovno uđeš u njega

 

Šalu na stranu, žao mi je što ti ne mogu pomoći. Nisam baš stručnjak s tim, vjerojatno bi ti ga netko tko se ipak bavi s tim pogledati. Ili neki servis odraditi. 

 

A ima i tema o Autima, pa probaj tu puno je ljudi prati

vidikovac pon 23.6.2014 16:47

Benzinac. Znaci daje znakove paljenja, bas tako ne uhvati te ne nastavi. Znaci bas onako par sekundi i pocne se motor ´tresti´ono neznam kao da ce svake sekunde upalit i nista...

 

Probali smo i to, isto je i sa jednim i drugim kljucem, nazalost nije do toga..

Anarchist Prince pon 23.6.2014 18:02

Ja sam imao sličan problem sa mojim Cliom 2, dizelašem. Ispostavilo se da je problem u senzoru radilice, što sam ja kao potpuni laik za aute proguglao i našao za nekih 10-tak minuta, a tek treći majstor kod kojeg sam bio je uočio taj problem. :/

trampoculo pon 23.6.2014 19:40
Anarchist Prince kaže...
Ja sam imao sličan problem sa mojim Cliom 2, dizelašem. Ispostavilo se da je problem u senzoru radilice, što sam ja kao potpuni laik za aute proguglao i našao za nekih 10-tak minuta, a tek treći majstor kod kojeg sam bio je uočio taj problem. :/

Dobro ti kaže.

Prvo šta treba provjeriti kod takvog kvara a i nije skup popravak.

Penryn pon 23.6.2014 20:13
vidikovac kaže...

Bok! Imam Polo 1.2 2002 godiste te je prosao niti 70 000 km, ako je to bitno. Problem je da se ponekad ne zeli upaliti, znaci ne iz prve ali da nakon 15-20 min. U zadnje vrijeme se to desava sve cesce pa skoro svaki dan. Citao sam puno toga sto moze biti problem ali zadnje sam cuo mozda do kljuca zapravo nekog konektora jer se ovo nije dogadalo zimi nego samo sad kad je malo toplije vrijeme. Inace svi moguci filteri su redovno mijenjani ali mi svijetli ona zuta lampica za generalni kvar te smo bili kod elektricara koji je spojio na komp te nije nasao nikakvu gresku i rekao da slobodno pustimo samo tako. I stvarno nekad je ugasena a nekad upaljena. Ima li veze s tim nepaljenjem te imate li vi par savjeta sta i kako? Unaprijed zahvaljujem!

Taj tvoj 1.2l 3cyl ima senzor radilice i bregaste, pa bi ti najbolje bilo da nađeš nekog dobrog mehaničara koji ima alat i zna ih ispitat. Inače ti je od bregaste oko 150kn, radilice 300kn. Ovo sam nabrzake našao po ebayu što ima, a kod naših uvoznika može bit nešto skuplje i jeftinije.

vidikovac pet 11.7.2014 16:21
Mojpismonosa kaže...

Jesi probao malo gasa "dozirat" pri tom trenutku kad bi ga trebao "uhvatit"?

Jesam i nista. Mislio sam da ce mozda samo od sebe prestat ali se opet barem 2 puta tjedno isto dogodi. Znaci mislite da je do senzora, a mozda senzor temperature? Citao sam da ga mogu sam zamijenit. Te da mozda probam sljedeci put odmah kao iskopcat taj senzor te probat onda upalit? STa mislte?

 

A auto je od sestre pa nisam stigao jos do mehanicara, mada prije nisu nasi nista preko kompa, a sad sljedeci tjedan ga vozim jednom mehanicaru, ali barem da se jos dobro raspitam sta moze biti i koliko kostat prije pa eto..

cavan ned 14.1.2018 14:07

imam problem polo 1.4 tdi ujutru vergla da upali to mi se pocelo desavati od pola rezervara a kada je pun palio je normalno.nakon godinu dana i vise poceo je da vergla i kad je pun rezervar.nijedan majstor nezna sta je u pitanju da li je mozda neko imo slican problem i da li zna neko sta je u pitanju

MikiBL ned 29.9.2024 09:13

Imam VW Polo 1,4 16v 59 kW, benzin god. 2006.

Prešao je (samo) oko 75.000 km.

Nedavno, na putu odjednom je prestao primati gas. Ugasio se ili sam ja to uradio kad sam skrenuo da stanem na proširenje, ne sjećam se. I više nije mogao upaliti. Vergla. Dijagnostika nije prijavljivala kvar. Ispostavilo se da je jedna bobina pregorjela.

Prije godinu dana, nakon puta i dolaska, ugasio sam auto i poslije par minuta htio ga preparkirati ali nije palio. Vergla. Dijagnostika je prijavila senzor bregasta, ali zamjena nije otklonila kvar. zatim senzor položaja radilice, pa ni to. Tek kad je nađena pregorjela bobina i zamijenjena, auto je popravljen. U oba slučaja na skinutim bobinama se osjetio smrad izgorjele elektrike. Navodno, pregorjela bobina napravi kratak spoj i motor nema napajanje strujom. Zar ne bi trebao da se desi pregorjevanje osigurača?

To što me brine i što pitam ovde stručne i/ili one koji su imali ovakav slučaj je, zašto kvar jedne bobine uzrokuje kompletno otkazivanje motora i nemogućnost paljenja?

Ovo je vrlo opasno, posebno pri preticanju kad auto trenutno prekine pogon. Nikad ne znaš kad bi se to moglo desiti.

Zašto kvar na jednoj bobini ne omogućuje da rade ostala 3 cilindra, bar uz trzanje i trokiranje, pa dok se ne popravi?!

 

fer-de-lance ned 29.9.2024 09:54

Ne mora nužno napravit kratki spoj pa da pregori osigurač, vjerovatnije je da se samo žica namotaja negdje prekine (pogotovo na sekundaru, tam su tak tanke žice da ih jedva povećalom vidiš).

A ovo da radi na ostala tri cilindra ne bi bilo baš zdravo za motor, možda bi se skršio već nakon par sekundi, pa valjda zato (ali ti budu ovi tu mehaničari s foruma bolje rekli, nisam stručan).

Inače, na starim autima se znalo događat da rade bez jednog cilindra i dalje, valjda su skužili da ljudi onda dalje voze do servisa pa su maknuli to, ECU vjerovatno pogasi sve čim jedna bobina vrisne.

 

MikiBL ned 29.9.2024 10:49

Ali tako sa totalnim i momentalnim gašenjem je potencijalno pogubno!

I da li je to baš tako, odnosno mora li biti tako ili je kod mene zbog nekih drugih, meni nepoznatih razloga? Šta kažu ovde auto električari? Zahvalan na odgovoru i eventualnom savjetu.

 

Kad bi bilo načina da se povremeno nečim ispitaju, tj. provjere performanse bobina, pa ako se utvrdi da su slabije od nekog poželjnog procenta nominalnih vrijednosti, preventivno ih zamijeniti. Ne čekati da skroz odu i ovakvu traumu izazovu.

Ovako, suludo je mijenjati bez takvog saznanja. Takvih dijelova ima mnogo. Pouzdanost  elektronikskih komponenti je nepredvidiva, nije u jakoj srazmjeri sa trošenjem u mjeri kao npr. mehaničke komponente.