
Sve što morate znati o kupnji rabljenog električno
Vezano uz: Sve što morate znati o kupnji rabljenog električno


Možeš li objasniti što misliš pod poluproizvod?

Trajanje od x godina bez gubitka kapaciteta?

Pa u 5 godina nemaš gubitka u 20 gubiš nešto.
Kad sagledas da sam u Astri u četvrtoj godini prvi putt mijenjao motor a u osmoj godini drugi put ...

Kad sagledas da sam u Astri u četvrtoj godini prvi putt mijenjao motor a u osmoj godini drugi put ...
Modern EV batteries degrade at an average rate of about 2.3% per year.

Na ioniqu 0 nakon 5g

Hyundai Ioniq 6 battery capacity typically degrades at a rate of 2-3% per year under normal use. This means that a new battery with 100% capacity might see a reduction to around 97-98% of its original capacity after the first year, and then continue to degrade at a similar rate in subsequent years.

Koliko ICE automobili gube snagu i povećavaju potrošnju kroz godine (u postotcima)?
Gubitak snage:
Kod automobila s motorima s unutarnjim izgaranjem (ICE), tipičan gubitak snage kroz 10 do 15 godina korištenja (ili oko 150.000 do 200.000 km) iznosi 5 do 15% u odnosu na tvorničku vrijednost. Ako se automobil redovito i pravilno održava, gubitak snage može biti bliže donjoj granici (5–8%).
Povećanje potrošnje goriva:
Potrošnja goriva obično se poveća za 5 do 20% u istom razdoblju. Veći porast potrošnje najčešće se događa kod vozila koja nisu redovito održavana ili su vožena u težim uvjetima.
Vođen tvojom logikom ICE auto je poluproizvod

Gubitak snage:
Kod automobila s motorima s unutarnjim izgaranjem (ICE), tipičan gubitak snage kroz 10 do 15 godina korištenja (ili oko 150.000 do 200.000 km) iznosi 5 do 15% u odnosu na tvorničku vrijednost. Ako se automobil redovito i pravilno održava, gubitak snage može biti bliže donjoj granici (5–8%).
Povećanje potrošnje goriva:
Potrošnja goriva obično se poveća za 5 do 20% u istom razdoblju. Veći porast potrošnje najčešće se događa kod vozila koja nisu redovito održavana ili su vožena u težim uvjetima.
Vođen tvojom logikom ICE auto je poluproizvod
Kolega je rekao da je poluproizvod, ja samo kažem da gube kapacitet EV baterije svake godine. ICE nije ništa bolji po tom pitanju.
Ali ovo tvoje da Ioniq 6 gubi 0 u prvih 5 godina je ...

Ne postoji ioniq 6 star 5g 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 uočit ćeš da sam napisao ioniq.
Ali šalu na stranu imaš na youtube ioniq sa 70k km nakon 5g mjerenje s onim donglom

Dva puta si mijenjao motor u 8 godina i to uzimas kao ozbiljni argument u raspravi? Fakat, cemu raspravljat nakon tog...

Kad sagledas da sam u Astri u četvrtoj godini prvi putt mijenjao motor a u osmoj godini drugi put ...
Ne kaže se bezveze da opel postoji samo kako ford ne bi bio najgori auto.
Btw. ja se ne bih baš hvalio kako sam shebao 2 motora u 8 godina

@Great scot argument ti je 0.
Ja sam ga kupio kad je imao 4g i nakon 4mj i pete vožnje pukao je lanac nije imala 100k km. Pa kad su stavili drugi motor nisu dobro složili visokotlačnu i turbinu. Bio je jedno 6-7 mjeseci na popravku u Neostaru. Pa su onda metalne špene zavrsile u pumpi ulja, pa opet turbina i tako. Na kraju odveo sam ga kod lokalnog mehaničara koji ga je pokrpao i prodao sam ga. U 4g vlasništva oko godinu dana je na popravku.
Evo Corolla koja jedini problem je što je otpala gumica sa stražnjeg brisaca.
Jel do vozaća ili do vozila?

Ja ne bih ni novi auto na struju, kamoli polovni ...
Najvažnije je - da ga ne kupiš !
Baterije su im Za sada poluproizvod. Do to ne riješe kako treba.... ništa od toga