
Nadzor brzine na 74 nove lokacije, ukupno njih 665
Vezano uz: Nadzor brzine na 74 nove lokacije, ukupno njih 665


Istina je. Riječ je o tome da se radi o nabavi i pripremi (i navodno je sve u procesu), ali koju obavlja lokalna uprava i samouprava. Kad sve postave, i stave u funkciju, donirat će MUP-u...

Postavljene su kamere bar ove Sisačko-Moslavacke.

https://mb-5ja.blogspot.com/2015/08/hrvaska-poi-2015.html?m=1
Lokacije trenutno svih poznatih kamera u RH

edukacija nikakva, lijecnicki i vozacke opcenito se dijele sakom i kapom..
ogranicenja sve veca i besmislenija, a ceste sve losije. u drzavi se nitko ne bavi uzrokom jer uzrok stvara posljedice koje onda vladajuci koriste kao izgovor za punjenje proracuna.
zato imamo hrpu debila na cesti kojima nebi dao nakovanj na cuvanje, a kamoli volan u ruke.
nusprodukt svega su kamere na svakoj drugoj banderi, ogranicenje od 60km/h na pravcu od 20km usred livade.. i meni najdrazi tronosci skriveni u grmlju koji stancaju lovu u drzavnu kasu pod izgovorom "prevencije" dok kolega lolek i kolega bolek piju kavu u lokalnoj birtiji.

Nije baš tako. Imamo najskuplji vozački na svijetu, bio je taj podatak više puta. Dolazak do vozačke je trnovit i skup.
Kod nas je jedini problem sudstvo. Kad bi se suci kažnjavali po zakonu situacija bi bila daleko bolja.
Npr. mene je na pješačkom prijelazu pregazio deda u neregistriranom autu. Imao sam teške ozljede. On je zbog toga dobio osam mjeseci zatvora, uvjetno i nekih 500 kn sudskih troškova.
Da je dobio tri godine zatvora bezuvijetno, on ali i njegova okolina koja bi saznala za takvu presudu razmislila bi pet prije nego bi vozila u neregistriranom autu i nebi ispred bolnice usporila ispred pješečkog prijelaza, te gledali ispred sebe i pratili zbivanja na cesti.
Problem je u građanima i sudstvu, u našem brđanskom mentalitetu i idiotluku. Ceste se vide kao sredstvo za ispucavanje frustracija i to prolazi jer nema kazni.
Za pre brzu vožnju treba trajno oduzimati vozilo i vozačku ako se ponovi treći puta. Vozim preko trideset godina i nisam još nikada dobio kaznu.

Ma džabe sve čobani svakim danom sve gluplji i kreteni svakim danom voze sve opasnije. Nit pomažu veće kazne nit bolja edukacija , toljagam u glavu i samo tako možemo spasiti svoju djecu .

Mislim da je u finskoj najskuplji, najteži i najduži. Kod nas je skup za naše prostore, a većinom izlaze glupane iz autoškole.


Nije baš tako. Imamo najskuplji vozački na svijetu, bio je taj podatak više puta. Dolazak do vozačke je trnovit i skup.
Kod nas je jedini problem sudstvo. Kad bi se suci kažnjavali po zakonu situacija bi bila daleko bolja.
Npr. mene je na pješačkom prijelazu pregazio deda u neregistriranom autu. Imao sam teške ozljede. On je zbog toga dobio osam mjeseci zatvora, uvjetno i nekih 500 kn sudskih troškova.
Da je dobio tri godine zatvora bezuvijetno, on ali i njegova okolina koja bi saznala za takvu presudu razmislila bi pet prije nego bi vozila u neregistriranom autu i nebi ispred bolnice usporila ispred pješečkog prijelaza, te gledali ispred sebe i pratili zbivanja na cesti.
Problem je u građanima i sudstvu, u našem brđanskom mentalitetu i idiotluku. Ceste se vide kao sredstvo za ispucavanje frustracija i to prolazi jer nema kazni.
Za pre brzu vožnju treba trajno oduzimati vozilo i vozačku ako se ponovi treći puta. Vozim preko trideset godina i nisam još nikada dobio kaznu.
kao netko ko ima clana obitelji koji radi u autoskoli bas sam se nasmijao na ovaj clanak o tezini autoskole.. a da ne spominjem ljude koji dolaze upisati autoskolu a nisu sposobni ispunit uplatnicu ili imaju vidno neki oblik šizofrenije a dolaze sa svom potrebnom dokumentacijom, pa i onom lijecnickom za upis.
kazne su nam medu vecima u europi, za prekrsaj koji kod nas "kosta" 2600 eura, gubitak vozacke i do 60 dana zatvora, u njemackoj je recimo 800e i 3 kaznena boda..
ono u cemu se slazem s tobom je nesankcioniranje konstantnih recidivista, a razlog tome su pretrpani zatvori ( to je jos jedan problem u drzavi, trebali bi pod hitno kraj svakog veceg grada izgraditi jos po jedan zatvor ) jer se mjesta cuvaju za vece kriminalce, ubojice, silovatelje itd kojih takoder imamo na izvoz.
jos jedan problem drzave je takoder infrstruktura cesta koje su em propale, em se dozvolila gradnja svega i svacega te nepovratno unistila valom legalizacije. tako da sad imamo punu magistralu kuca koje su izgradene na nacin da doslovno iz dnevnog boravka mozes zakoracit na magistralu i sad svi kukaju i htjeli bi lezece svako 100 metara, kameru na svakoj banderi i da mogu djecu pustat kao stoku na ispasu preko ceste, a mi po mogucnosti da guramo auto u leru 10 na sat kad idemo na put.
dodatnom represijom na kraju najvise po kicmi dobivaju sposobni i normalni vozaci jer kad nekoga u modernom ispravnom autu tjeras da se na preglednoj cesti vozi 50 i ima osjecaj kao da stoji u mjestu desava se isto kao i da normalnom djetetu das da rijesava zadatke za djecu s posebnim potrebama. nakon nekog vremena se stvori nervoza i tjeskoba te dolazi do gresaka, zivcanosti i na kraju krajeva kazne/nesrece.
vozacka se smatram pravom, a trebala bi biti privilegija kao sta se i avion neda svakome u ruke.. dapace prije ces autom pokosit i usmrtit vecu kolicinu ljudi.
a tu opet dolazimo do drzave, da bi to bilo tako onda trebas rijesit savrseno infrastrukturu i gradski prijevoz da debilima mozes ogranicit pristup vozackoj dozvoli.
u nasem slucaju je to trenutno rupa bez dna jer je ovo sve nusprodukt 30 godina nebrige, neodrzavanja i pljacke.

Stigneš na cilj i kad se voziš 50 na sat, bez problema stigneš. Ak si na knap kreni ranije.
Stroge kazne pa nebu pametovanja. Tri puta prekrši, ostaneš bez auta i doviđenja. Pa ak piše 50, voziš se 50 bez da nekome sjediš za vratom tko poštuije propise.
Doslovno mi svako malo netko glasno hebe mater jer se vozim po propisu i nervozno, sileđijski zaobilazi i ubacuje se u škarice gdje jedva stane jedan auto.
Postali smo Mad Max država gdje se umire kao u ratu. I svaklo malo netko od političara ili njihovih vozača uzročnik nesereće. Kao ljudi poštujte propise ali mi možemo kako nas volja ubijati i sakatiti.
Jednostavno smo takav kamenjarski mentalitet, nema tu pomoći. Tko može nek bježi.

kao netko ko ima clana obitelji koji radi u autoskoli bas sam se nasmijao na ovaj clanak o tezini autoskole.. a da ne spominjem ljude koji dolaze upisati autoskolu a nisu sposobni ispunit uplatnicu ili imaju vidno neki oblik šizofrenije a dolaze sa svom potrebnom dokumentacijom, pa i onom lijecnickom za upis.
Kad sam išao na lječnički pregled ima onaj neki kvazi test inteligencije od jedne stranice mislim da je 10 pitanja bilo. Sad bilo je ono kvadrat krug kvadrat krug kvadrat krug kvadrat krug i račvanje kvadrat krug ili kvadrat kvadrat za odgovor. Cura do mene zove u pomoć, čak nije ni pokušala prepisati nego zove medicinsku sestru da ne zna riješiti i uz pomoč medicinske sestre riješi test inteligencije razine prvog razreda.

Stigneš na cilj i kad se voziš 50 na sat, bez problema stigneš. Ak si na knap kreni ranije.
tvojom analogijom onda svi mozemo d*kati u čašice jer zasto bi se seksali kad je svrha seksa u osnovi reprodukcija. dobit ces djecu svakako.
upravo tvoj komentar je pokazatelj problema. nemamo "zlatne sredine", s jedne strane isti ti krkani o kojima pricas koji bi 150 tutnjili kroz grad, a s druge strane ekipa kao ti koja bi hitlerovski sve kaznjavala, oduzimala i vozila Zagreb - Split 16 sati 30km/h ako treba jer je tako naredio neki hdz-ov strucnjak za promet s diplomom iz Travnika. Zapravo ste dvije strane iste medalje.
u kratkom roku i kazne i kamere na cesti se utrostrucile, a s njima i broj stradalih.. dovoljan pokazatelj efektivnosti represije.
izmedu ostaloga nitko se ne zalaze za divljanje, ali zasto recimo neku dionicu nebi odvozio u 3 - 4 sata odmjerenom, sigurnom i dinamicinom/zabavnom voznjom uz odrzavanu i pametno projektiranu infrastrukturu, umjesto 8 sati torture 40 - 50 na sat gdje se vidno pravi debila od sposobnog vozaca samo da bi se voznja omogucila svakom nesposobnjakovicu, a samim time i smanjila potreba za veca ulaganja..
jer hej kako ces ukrast par miliona ako ih zapravo i ulozis u cestu.. lakse je stavit znak ostecen kolnik.. ogranicenje 40 i kameru na banderu da puni kasicu za uhljebe.
sto se tice hebanja matere u prometu nemam tih problema jer imam prometnu kulturu i poznajem pojam "dinamike prometa" pa stoga slijedim ritam kojim se promet odvija i sukladno tome ga pratim ili ako mi ne odgovara tempo sklonim se i dam signalizaciju ostalima da me slobodno preteknu. ne glumim pandura i ne stvaram kolone iza sebe.
vozim radni auto pod teretom, privatni i uz to motociklom sa zenom i 3 kofera predem otprilike 20tak tis.km u godinu i kusur dana po europi iz gusta, vidi cuda nit mi ko jebe mater niti sam dosad dobio ijednu kaznu, a ne vozim se ko baba 49km/h na pravcu.

Kad sam išao na lječnički pregled ima onaj neki kvazi test inteligencije od jedne stranice mislim da je 10 pitanja bilo. Sad bilo je ono kvadrat krug kvadrat krug kvadrat krug kvadrat krug i račvanje kvadrat krug ili kvadrat kvadrat za odgovor. Cura do mene zove u pomoć, čak nije ni pokušala prepisati nego zove medicinsku sestru da ne zna riješiti i uz pomoč medicinske sestre riješi test inteligencije razine prvog razreda.
ma joj cega sve ima da ne postoji ovaj zakon o zastiti podataka pa da se situacije puste javno na internet nastao bi sou program.
zenska dobije 4 primjerka ugovora na koje se treba potpisat, ona se na prvi potpise 4 puta na istu crtu i ostale preda prazne.. nakon par sati dolazi druga s "ispravnom" lijecnickom potvrdom a vrti ocima ko u filmu egzorcist i svako malo nesto ispod glasa prica sama sa sobom..
kad pomislis da ce ti ljudi bit s tobom na cesti za 3 mjeseca sledi ti se krv u zilama.
i tu onda nastaje problem jer se sve nas trpa u isti kos i zakoni i ogranicenja se kroje tako da obuhvate i nesposobnost navedenih.

Stigneš na cilj i kad se voziš 50 na sat, bez problema stigneš. Ak si na knap kreni ranije.
tvojom analogijom onda svi mozemo d*kati u čašice jer zasto bi se seksali kad je svrha seksa u osnovi reprodukcija. dobit ces djecu svakako.
upravo tvoj komentar je pokazatelj problema. nemamo "zlatne sredine", s jedne strane isti ti krkani o kojima pricas koji bi 150 tutnjili kroz grad, a s druge strane ekipa kao ti koja bi hitlerovski sve kaznjavala, oduzimala i vozila Zagreb - Split 16 sati 30km/h ako treba jer je tako naredio neki hdz-ov strucnjak za promet s diplomom iz Travnika. Zapravo ste dvije strane iste medalje.
u kratkom roku i kazne i kamere na cesti se utrostrucile, a s njima i broj stradalih.. dovoljan pokazatelj efektivnosti represije.
izmedu ostaloga nitko se ne zalaze za divljanje, ali zasto recimo neku dionicu nebi odvozio u 3 - 4 sata odmjerenom, sigurnom i dinamicinom/zabavnom voznjom uz odrzavanu i pametno projektiranu infrastrukturu, umjesto 8 sati torture 40 - 50 na sat gdje se vidno pravi debila od sposobnog vozaca samo da bi se voznja omogucila svakom nesposobnjakovicu, a samim time i smanjila potreba za veca ulaganja..
jer hej kako ces ukrast par miliona ako ih zapravo i ulozis u cestu.. lakse je stavit znak ostecen kolnik.. ogranicenje 40 i kameru na banderu da puni kasicu za uhljebe.
sto se tice hebanja matere u prometu nemam tih problema jer imam prometnu kulturu i poznajem pojam "dinamike prometa" pa stoga slijedim ritam kojim se promet odvija i sukladno tome ga pratim ili ako mi ne odgovara tempo sklonim se i dam signalizaciju ostalima da me slobodno preteknu. ne glumim pandura i ne stvaram kolone iza sebe.
vozim radni auto pod teretom, privatni i uz to motociklom sa zenom i 3 kofera predem otprilike 20tak tis.km u godinu i kusur dana po europi iz gusta, vidi cuda nit mi ko jebe mater niti sam dosad dobio ijednu kaznu, a ne vozim se ko baba 49km/h na pravcu.
A ti se onda zabavljaj na cesti a ja se nadam još 1000 kamera po HR. Pa vozi kako te volja, kao što ustalom radi većina HR vozača jer su pametniji od propisa, i kad piše 50 kmh to je kao da stoje.

A ti se onda zabavljaj na cesti a ja se nadam još 1000 kamera po HR. Pa vozi kako te volja, kao što ustalom radi većina HR vozača jer su pametniji od propisa, i kad piše 50 kmh to je kao da stoje.
i ja se nadam kvalitetnijem strucnom kadru, bolje napisanim zakonima, boljoj infrastrukturi i gradskom prijevozu.
da divljake spremimo gdje im je mjesto, a vama manje sposobnima omogucimo kvalitetan javni prijevoz da na svoju i radost svih ostalih ne stvarate kolone i nervozu na cesti.
svako dobro i ciste ceste

Rekli bi naši stari "Žemsko a živi"! 😅

A ti se onda zabavljaj na cesti a ja se nadam još 1000 kamera po HR. Pa vozi kako te volja, kao što ustalom radi većina HR vozača jer su pametniji od propisa, i kad piše 50 kmh to je kao da stoje.
i ja se nadam kvalitetnijem strucnom kadru, bolje napisanim zakonima, boljoj infrastrukturi i gradskom prijevozu.
da divljake spremimo gdje im je mjesto, a vama manje sposobnima omogucimo kvalitetan javni prijevoz da na svoju i radost svih ostalih ne stvarate kolone i nervozu na cesti.
svako dobro i ciste ceste
Eto od prijatelja sin sa 16 godina stradao kao putnik, pukao vrat i 100% invalid do kraja života jer su sletili u grabu pored ceste. Život prikovan uz 90% medicinskog kreveta i 10% invalidskih kolica. Da su barem vozili po propisu i držali se ograničenja brzine, ili ispod te brzine. Dogodi se i kad voziš sporo ali zašto izazivati uništavanje vlastitog života i života okoline zbog frajerisanja.
Što se tiče znanja eto i Šebalj pričao neki dan na otvorenom da ga je strah našeg prometa zbog količine budala...posebno je istaknuo dvosmjerne ulice i da svako malo viđa aute iz kontra smjera kako prelaze punu crtu. Ako je srah profi sportskog vozača, strah je i mene onih koji znaju voziti mimo propisa, frajera. IMO samo budala se ne boji.

A ti se onda zabavljaj na cesti a ja se nadam još 1000 kamera po HR. Pa vozi kako te volja, kao što ustalom radi većina HR vozača jer su pametniji od propisa, i kad piše 50 kmh to je kao da stoje.
i ja se nadam kvalitetnijem strucnom kadru, bolje napisanim zakonima, boljoj infrastrukturi i gradskom prijevozu.
da divljake spremimo gdje im je mjesto, a vama manje sposobnima omogucimo kvalitetan javni prijevoz da na svoju i radost svih ostalih ne stvarate kolone i nervozu na cesti.
svako dobro i ciste ceste
Kolone stvaraju likovi koji ne voze po propisima pa izazovu sudare pa eto kilometarske kolone.

Npr. mene je na pješačkom prijelazu pregazio deda u neregistriranom autu. Imao sam teške ozljede. On je zbog toga dobio osam mjeseci zatvora, uvjetno i nekih 500 kn sudskih troškova.
Da je dobio tri godine zatvora bezuvijetno, on ali i njegova okolina koja bi saznala za takvu presudu razmislila bi pet prije nego bi vozila u neregistriranom autu i nebi ispred bolnice usporila ispred pješečkog prijelaza, te gledali ispred sebe i pratili zbivanja na cesti.
Pregazit će ti deda i drugu nogu. Gledaj kad prelaziš cestu, neće te ni kazne ni kamere spasit ako ne paziš.
Što se tiče znanja eto i Šebalj pričao neki dan na otvorenom da ga je strah našeg prometa zbog količine budala...posebno je istaknuo dvosmjerne ulice i da svako malo viđa aute iz kontra smjera kako prelaze punu crtu. Ako je srah profi sportskog vozača, strah je i mene onih koji znaju voziti mimo propisa, frajera. IMO samo budala se ne boji.
Znači kod nas jedne od većih kazni, vozački je dosta skup i nije lako položiti. Znači puno sposobnih vozača, a kamera nikad više. Ali zato najviše prometnih nesreća. Nema smisla.
Osobe koje isključivo voze po ograničenjima (piše 50,vozi 49, piše 70, vozi 65) ili osobama kojih imaju paniku/strah, jako su velik rizik u prometu. Te osobe imaju javni prijevoz, a auto mogu provozati uz laganu vikend vožnju.
Dobar vozač ne gleda ograničenje striktno, u većini situacija je bitno prilagoditi se drugima. Pa na koliko mjesta je 60-70, pa svi voze preko 80-100. Stara cesta D1 Karlovac - Gračac - Knin - Sinj, pa tu rjetko gdje voziš ispod 70. A s druge strane, vozim se po Zagrebu, podsljeme, 50 ograničenje, cesta katastrofa. To niti u najgoroj selendri nema ko u Zagrebu, i u tim situacijama (pogotovo kad je naselje, škola, kad djeca prolaze ili su uske i nepregledne ceste), onda usporim i vozim 30-40. Već sam mjenjao vilice i ramena zbog loše ceste a sam procjenim situaciju i koliko mogu voziti.
Naravno budala uvijek ima, na autocesti vidim češće strance da rade gluposti. Ali realno, treba smiriti, stabilizirati i spriječiti situaciju u prometu. Ono što bi popravilo situaciju je kvalitetnija cesta. Naše autoceste su na nekim mjestima katastrofa, stalno krpaju, pa umjesto da stoji 130 ograničenje, oni stave 100 ili 80 i prebaci odgovornost na vozača. To je glupost. Ceste, promet, križanja, rotori moraju biti izvedeni da i najveća budala a i najveći krkan tu ne fula. Možda u nekim situacijama, puno više pomogne jedan jedan kvalitetni ležeći policajac nego privremena kamera koja je svaki mjesec na drugoj lokaciji.
A ovi previše strastveni i brzi vozači, pa neće njih kazna sprečit, čim mu policajac uruči kaznu, on će odmah, da nije džaba platio kaznu, napravit još 10 prekršaja brzine. Ne treba ljude osuđivati, u svakom autu se vrti cijeli svijet, ljudi su živčani, nemaju vremena, mnogi rade rade po 2 posla da bi preživjeli, stalno su u gužvi i treba imati tolerancije i strpljenja, što ponekad nije nimalo lagano.

Pregazio me nasred zebre, da pješak mora kod nas čekati da se potpuno isprazni cesta, jer kad dođu brđani u zagreb ne znaju kaj je to zebra i pješački prijelaz. Još daju gasa da im ne pobjegneš jer znaju da će dobiti uvjetnu kaznu. Gaze koga stignu, od djece pa na dalje.Narano nija ga bilo ni briga kaj se vozi u nerigstriranom autu pa je moj odvjetnik imao dodatnog posla sa naplatom odštete.
Kaj se kazni tiče niš od toga, oduzet auto nakon svakog prekršaja tko ga ponovi, i naravno Lepoglava

Znači kod nas jedne od većih kazni, vozački je dosta skup i nije lako položiti. Znači puno sposobnih vozača, a kamera nikad više. Ali zato najviše prometnih nesreća. Nema smisla.
Osobe koje isključivo voze po ograničenjima (piše 50,vozi 49, piše 70, vozi 65) ili osobama kojih imaju paniku/strah, jako su velik rizik u prometu. Te osobe imaju javni prijevoz, a auto mogu provozati uz laganu vikend vožnju.
Dobar vozač ne gleda ograničenje striktno, u većini situacija je bitno prilagoditi se drugima. Pa na koliko mjesta je 60-70, pa svi voze preko 80-100. Stara cesta D1 Karlovac - Gračac - Knin - Sinj, pa tu rjetko gdje voziš ispod 70. A s druge strane, vozim se po Zagrebu, podsljeme, 50 ograničenje, cesta katastrofa. To niti u najgoroj selendri nema ko u Zagrebu, i u tim situacijama (pogotovo kad je naselje, škola, kad djeca prolaze ili su uske i nepregledne ceste), onda usporim i vozim 30-40. Već sam mjenjao vilice i ramena zbog loše ceste a sam procjenim situaciju i koliko mogu voziti.
Naravno budala uvijek ima, na autocesti vidim češće strance da rade gluposti. Ali realno, treba smiriti, stabilizirati i spriječiti situaciju u prometu. Ono što bi popravilo situaciju je kvalitetnija cesta. Naše autoceste su na nekim mjestima katastrofa, stalno krpaju, pa umjesto da stoji 130 ograničenje, oni stave 100 ili 80 i prebaci odgovornost na vozača. To je glupost. Ceste, promet, križanja, rotori moraju biti izvedeni da i najveća budala a i najveći krkan tu ne fula. Možda u nekim situacijama, puno više pomogne jedan jedan kvalitetni ležeći policajac nego privremena kamera koja je svaki mjesec na drugoj lokaciji.
A ovi previše strastveni i brzi vozači, pa neće njih kazna sprečit, čim mu policajac uruči kaznu, on će odmah, da nije džaba platio kaznu, napravit još 10 prekršaja brzine. Ne treba ljude osuđivati, u svakom autu se vrti cijeli svijet, ljudi su živčani, nemaju vremena, mnogi rade rade po 2 posla da bi preživjeli, stalno su u gužvi i treba imati tolerancije i strpljenja, što ponekad nije nimalo lagano.
Vjeruj mi da je veći problem vozač koji voli brzinu ili koji gleda na mobitel u odnosu na onog koji na 70 ograničenje ne ide preko 80.

Pregazio me nasred zebre, da pješak mora kod nas čekati da se potpuno isprazni cesta, jer kad dođu brđani u zagreb ne znaju kaj je to zebra i pješački prijelaz. Još daju gasa da im ne pobjegneš jer znaju da će dobiti uvjetnu kaznu. Gaze koga stignu, od djece pa na dalje.Narano nija ga bilo ni briga kaj se vozi u nerigstriranom autu pa je moj odvjetnik imao dodatnog posla sa naplatom odštete.
Kaj se kazni tiče niš od toga, oduzet auto nakon svakog prekršaja tko ga ponovi, i naravno Lepoglava
Malo sam bacio na šalu. Sve mi je jasno, sjećam se još dok sam bio u srednjoj, pješački je bio ogroman problem u gradu gdje sam išao(za pješake, jer šansa da ti netko stane je nikakva). Ali prijelaz preko pješačkog (ili propustiti nekoga) zahtjeva iskustvo i znanje. Ako si vozač, nije dobro svima odmah stati, ako se osoba "nećka" (+ ako je velik promet iza tebe). Ako si pješak, treba procjenit tko će ti stati, ili ćeš malo čekati. A danas je sve to izazov, kad i vozači i pješaci bulje u mobitel ili voze bicikl. Primjetio sam da nemaju svi ljudi taj osjećaj što se oko njih događa, pa lako naprave grešku. U tim "gradskim" situacijama, vožnja je vrlo stresna akcija jer imaš milijun stvari koje treba pratit (postao sam svjestan koliko od kad imam sat koji mjeri zdravstvene parametre).
Znači kod nas jedne od većih kazni, vozački je dosta skup i nije lako položiti. Znači puno sposobnih vozača, a kamera nikad više. Ali zato najviše prometnih nesreća. Nema smisla.
Osobe koje isključivo voze po ograničenjima (piše 50,vozi 49, piše 70, vozi 65) ili osobama kojih imaju paniku/strah, jako su velik rizik u prometu. Te osobe imaju javni prijevoz, a auto mogu provozati uz laganu vikend vožnju.
Dobar vozač ne gleda ograničenje striktno, u većini situacija je bitno prilagoditi se drugima. Pa na koliko mjesta je 60-70, pa svi voze preko 80-100. Stara cesta D1 Karlovac - Gračac - Knin - Sinj, pa tu rjetko gdje voziš ispod 70. A s druge strane, vozim se po Zagrebu, podsljeme, 50 ograničenje, cesta katastrofa. To niti u najgoroj selendri nema ko u Zagrebu, i u tim situacijama (pogotovo kad je naselje, škola, kad djeca prolaze ili su uske i nepregledne ceste), onda usporim i vozim 30-40. Već sam mjenjao vilice i ramena zbog loše ceste a sam procjenim situaciju i koliko mogu voziti.
Naravno budala uvijek ima, na autocesti vidim češće strance da rade gluposti. Ali realno, treba smiriti, stabilizirati i spriječiti situaciju u prometu. Ono što bi popravilo situaciju je kvalitetnija cesta. Naše autoceste su na nekim mjestima katastrofa, stalno krpaju, pa umjesto da stoji 130 ograničenje, oni stave 100 ili 80 i prebaci odgovornost na vozača. To je glupost. Ceste, promet, križanja, rotori moraju biti izvedeni da i najveća budala a i najveći krkan tu ne fula. Možda u nekim situacijama, puno više pomogne jedan jedan kvalitetni ležeći policajac nego privremena kamera koja je svaki mjesec na drugoj lokaciji.
A ovi previše strastveni i brzi vozači, pa neće njih kazna sprečit, čim mu policajac uruči kaznu, on će odmah, da nije džaba platio kaznu, napravit još 10 prekršaja brzine. Ne treba ljude osuđivati, u svakom autu se vrti cijeli svijet, ljudi su živčani, nemaju vremena, mnogi rade rade po 2 posla da bi preživjeli, stalno su u gužvi i treba imati tolerancije i strpljenja, što ponekad nije nimalo lagano.
Vjeruj mi da je veći problem vozač koji voli brzinu ili koji gleda na mobitel u odnosu na onog koji na 70 ograničenje ne ide preko 80.
Definitivno, ali i ne shvaćam kako je netko tako spretan pa tipka i vozi. Pa što da ti čovjek ispred zakoči... Ja većinom čekam semafor i muku mučim prebacit na spotifyu na drugu playlistu, ili ugasit reklame na radarbotu (to mi je najirintatnija stvar, dok voziš moram stisnut x u kutu da izgasim reklame)

Naravno nisu mi drage kamere ali sa obzirom da se postotak debila na cestama povečava očito nema drugog riješenja. Nažalost balkance nemožeš drukčije naučit nego sa kaznama. Jedini problem sa kamerama je da i debili znaju gdje su, tako da tamo zakoče i onda ožeži nazad, tako da u nekim slučajevima bi bile sekcijske kamere puno bolji izbor. A onda jednog dana kad se sve umiri onda možeš i dignit ograničenja i ubrzat protok prometa.


Definitivno, ali i ne shvaćam kako je netko tako spretan pa tipka i vozi. Pa što da ti čovjek ispred zakoči... Ja većinom čekam semafor i muku mučim prebacit na spotifyu na drugu playlistu, ili ugasit reklame na radarbotu (to mi je najirintatnija stvar, dok voziš moram stisnut x u kutu da izgasim reklame)
mobitel uopće ne koristim u vožnji, pa niti na semaforu
što se tiče reklama, koristim camsam aplikaciju, mislim čak na preporuku nekog s foruma, nikakvih reklama - samo upalim i parsto metara prije kamera počne upozoravat

Definitivno, ali i ne shvaćam kako je netko tako spretan pa tipka i vozi. Pa što da ti čovjek ispred zakoči... Ja većinom čekam semafor i muku mučim prebacit na spotifyu na drugu playlistu, ili ugasit reklame na radarbotu (to mi je najirintatnija stvar, dok voziš moram stisnut x u kutu da izgasim reklame)
mobitel uopće ne koristim u vožnji, pa niti na semaforu
što se tiče reklama, koristim camsam aplikaciju, mislim čak na preporuku nekog s foruma, nikakvih reklama - samo upalim i parsto metara prije kamera počne upozoravat
E zašto ne waze, meni on to isto javlja i nisam do sada naletio da nije znao za neku kameru?

pa ne znam kako, ali CamSam prije javlja kamere nego Waze, u roku 5 dana je počeo pištati na novoj na mojoj svakodnevnoj ruti, a Waze još ništa iako sam i sam prijavio Wazeu novu kameru...

Nekoliko bitnijih problema, popriličan broj glavnih prometnica građen je na kozjim putevima, kuće stoje uz samu cestu, nemoguće je (moguće je, ali u praksi preskupo i neizvedivo) proširiti prometnicu i uz kolnik dodati pločnik jer bi to zahtijevalo rušenje kuća koje su uz cestu. U međuvremenu, ti isti ljudi koji žive u tim kućama uz glavne prometnice zahtijevaju smanjenje brzine, postavljanje ležećih (uspornika) i kamera i bune se da automobili na tim glavnim prometnicama voze prebrzo dok se djeca igraju na tim istim glavnim prometnicama. Ukratko - kvaka 22.
Dalje dolazimo do niza crnih točaka koje detaljno obrađuje EuroRAP. Iz analize smo mogli saznati da sanacija opasnih mjesta rezultira smanjenjem broja prometnih nesreća za 76%, a broj poginulih je smanjen za čak 90%. Međutim, saniran je samo mali dio crnih točaka. Uz to dodajmo neodržavanost prometnica, starost voznog parka od ~15 godina i činjenicu da ~90% vozača ne zna voziti. Najskuplje vozačke, najstrože kazne i najviše kamera, kao što je vidljivo iz MUP statistike neće pomoći ničemu osim punjenju državnog proračuna.
U međuvremenu, iako se prema MUP statistikama vidi da nepropisna brzina nije niti približno glavni uzrok nesreća, MUP i ostatak stručLJaka nastavlja onanirati isključivo na brzinu. Jedan od primjera je postavljanje kamere na autocesti, koje su postavljene da naprave statistiku prekoračenja brzine kako bi opravdali svoj bolesni plan postavljanja još kamera. Samo jedan od niza primjera:
Rezultat nadzora:
Cordon kroz Bosiljevo od subote do jučer “snimio” 102.356 vozila. Najbržih 5 vozača svi redom hrvatski
Najbrži je jurio 208 km/h, a hrvatski vozači čine 4 puta više prekršaja od stranih
https://radio-mreznica.hr/cordon-kroz-bosiljevo-od-subote-do-jucer-snimio-102-356-vozila-najbrzih-5-vozaca-svi-redom-hrvatski/
100.000 vozila prošlo.
Incidenata 0.
117 km/h prosječna brzina.
80 km/h ograničenje (bilo je smanjeno na tom dijelu).
Rješenje stručLJaka se logički nameće samo po sebi, na tom mjestu je pod hitno potrebno je postaviti kameru.
Za kraj mogu citirati kolegu:
"Tko donosi plan prevencije i kažnjavanja prekršaja u prometu? Kako plan izgleda? Na čemu se temelje podaci iz plana? Na čemu se temelji plan? U kojem stručnom časopisu kao rad je isti plan objavljen? Koliko je vrijeme edukacije, a ne kažnjavanja nakon uvođenja novih prometnih pravila ako se zatekne prekršitelj istog? Gdje su stručni radovi i analize o učincima donesenog plana i donošenja novih pravila? Nemoj mi odgovoriti nešto bazirano na statistici, statistika je divan alat za maskiranje. Želim vidjeti stručan ili znanstveni rad baziran na pravilima znanstvene struke. A neću to vidjeti jer isti ne postoji pošto gotovo da i nema stručne osobe koja bi mogla to odraditi. A da i ima, ne bi je se slušalo jer rođocopovi kao uspjeh u prevenciji pokazuju količinu naplaćenih prometnih kazni koja u biti dio represije.
Ista pitanja sam davno postavio na jednom okruglom stolu, dobio sam minutu šutnje. S time da su u tad pitao i za provjeru izvedbenog plana obnovljene prometnice kojoj zavoj visi na krivu stranu, a ograničenje 60. Nikom ništa, samo daj novi sloj asfalta, ispravak nagiba 0 bodova.
Ali živcira me taj stav "To što radimo je u redu", dok je broj poginulih na našim cestama pri vrhu u EU, sudara sve više, a onda na kraju i osiguranje sve skuplje.
Nedo bog da slučajno ima i civilni nadzor i u kojem je ograničen mandat svih nadzornika na relativno kratki period. A-a. Iako bi taj nadzor trebao biti podijeljen na stručni, civilni i politički, s različitim vremenima izbora.
I bez Marušića i sličnih."

Ali živcira me taj stav "To što radimo je u redu", dok je broj poginulih na našim cestama pri vrhu u EU, sudara sve više, a onda na kraju i osiguranje sve skuplje.
da ne spominjemo tzv. akcije, koje su ustvari alibi i čisto punjenje proračuna i statistike
nedavno na viru akcija, kolona prema centru koja se jedva mrda, iza zavoja sačekuša i vade sve koji nisu stavili pojas
u jednom danu kresnu par tisuća kazni laganini, jer je to baš u centru najbitnije, a većina vozača se vozi na tim kratkim relacijama bez pojasa i stavlja ga čim kreće van vira na otvorenu cestu
što je najbolje, ne daju niti opomenu, 10+ godina nemam prekršaja, ali nemere opomena jer je akcija
a kad ih se zove da pijane budale svaku noć u centru izvode gluposti, ubrzavaju kroz gužvu isto takvih pijanih s nogom na gasu do poda, onda ih nema
ili još luđe, policija stoji u centru, prolaze kreteni koji vise s prozora, trube, trešti glazba, škripajku gumama i nikom ništa
na cesti od zadra do vira pretiče se na punoj crti, kroz križanja, brzina se poštuje samo na dva mjesta gdje je kamera, ostalih 20 kilometara užas, njih nikad nigdje na tom potezu
ofkors da sam kriv za pojas i da ga trebam vezati čim sjednem, ne bi mi uopće bilo krivo da ove druge scene ne gledam non stop bez policije da se pojavi, a daleko su opasnije u prometu
Bilo počrtkom godine na bugu članak oko postavljanja hrpe kamera na područiju samobora. Sve su postavljene na waze. Do sad ni jedna kamera nije postavljena.