
Xiaomi "skinuo" Rimca – SU7 Ultra na Nürburgringu
Vezano uz: Xiaomi "skinuo" Rimca – SU7 Ultra na Nürburgringu


Gledao sam šta radi sa upravljačem i čovjek izvodi jako male korekcije u zavojima. Au, ako je iz prvog pokušaja onda duboki naklon. Primjetio sam samo dvije greške koje je napravio u zavojima. Vjerujem da danima nisu spavali, samo da naprave monstruma, Kinezi su to. Pomalo me zastrašuju šta su sve u mogućnosti učiniti.
Da bas je jako zastrasujuce kaj se moze s 1500+ks

Moze i rimac i xioami zavrsit lap za 3min sto se mene tice, ali ja bi radije vozio neku stariju type rku... cak niti novi type r nije impresivan pogotovo zato sto je honda varala sa njim na nurburgringu

Gledao sam šta radi sa upravljačem i čovjek izvodi jako male korekcije u zavojima. Au, ako je iz prvog pokušaja onda duboki naklon. Primjetio sam samo dvije greške koje je napravio u zavojima. Vjerujem da danima nisu spavali, samo da naprave monstruma, Kinezi su to. Pomalo me zastrašuju šta su sve u mogućnosti učiniti.
Da bas je jako zastrasujuce kaj se moze s 1500+ks
Pa eto, Nevera ima 1914 konja, 400 više od Xioamija koji je brže prošo krug pa ti rei da to što su kinezi napravili nije zastrašujuće. Još iz prve ako ne lažu u objavi.

Ovaj auto u full opremi košta 100.000€, Nevera počinje od 2.000.000€.
I Xiaomi je brži. Ne znam, rađe bi onda Xiaomi, pa ti ostane za vilu na Hvaru, neki brodić itd. ☺️

Gledao sam šta radi sa upravljačem i čovjek izvodi jako male korekcije u zavojima. Au, ako je iz prvog pokušaja onda duboki naklon. Primjetio sam samo dvije greške koje je napravio u zavojima. Vjerujem da danima nisu spavali, samo da naprave monstruma, Kinezi su to. Pomalo me zastrašuju šta su sve u mogućnosti učiniti.
Da bas je jako zastrasujuce kaj se moze s 1500+ks
Pa eto, Nevera ima 1914 konja, 400 više od Xioamija koji je brže prošo krug pa ti rei da to što su kinezi napravili nije zastrašujuće. Još iz prve ako ne lažu u objavi.
Porše 911 gt3 rs ima 1000ks(Tisuću) manje od xiaomija pa ima 15s brze vrijeme i kaj cemo sad kao sto rekoh zastrasujuce neimpresivno ako neki nisu shvatili!

Vožnja je obavljena 01 travnja
?!?!

Xiaomi launched the SU7 electric sedan on March 28, 2024, positioning it as a competitor to Tesla's Model 3. In October 2024, the SU7 Ultra prototype completed the Nürburgring circuit challenge with a lap time of 6:46.874, making it the fastest four-door car on the track.
Znaci goli prototip koji vjerojatno ima par kila manje je dosta brzi.
Mora vam biti jasno da SU7 ima 2360 kg i zato se usporeduju EV modeli sa EV modelima a ne sa benzincima koji imaju 1000 kg manje.

Xiaomi launched the SU7 electric sedan on March 28, 2024, positioning it as a competitor to Tesla's Model 3. In October 2024, the SU7 Ultra prototype completed the Nürburgring circuit challenge with a lap time of 6:46.874, making it the fastest four-door car on the track.
Znaci goli prototip koji vjerojatno ima par kila manje je dosta brzi.
Mora vam biti jasno da SU7 ima 2360 kg i zato se usporeduju EV modeli sa EV modelima a ne sa benzincima koji imaju 1000 kg manje.
Ma sve jasno, ali ni 1000ks vise nije dovoljno da se skinu benzinci, tezina i brzina neidu zajedno!
Evo liste koga zanima!
https://fastestlaps.com/tracks/nordschleife

Za te pare bi kupio jedan Lexus LFA, a ne ove dvije igračke koje kad upališ čuješ moj phillipsov one blade. Toliko KS hoću da se čuju, da mi grmi pod ušima, a ne da imam zvuk brijanja alatke u gaćama.

još koju godinu pa će do 100 na sat stići za nula sekundi.

Ja čekam Lažibradin robotaxi

Jel se može naručiti sa Alija?
Gledao sam šta radi sa upravljačem i čovjek izvodi jako male korekcije u zavojima. Au, ako je iz prvog pokušaja onda duboki naklon. Primjetio sam samo dvije greške koje je napravio u zavojima. Vjerujem da danima nisu spavali, samo da naprave monstruma, Kinezi su to. Pomalo me zastrašuju šta su sve u mogućnosti učiniti.