Sirotanovic sub 7.6.2025 17:53

Litij baterija, ne piše u tekstu?

Možda sam zastario ali zaista bih se bojao imati veliku litijsku bateriju u domu.

Naime imam dvije Makita baterije od 4Ah pa ih stalno s nepovjerenjem gledam i skladištim pokraj nezapaljivih stvari.

Možda  samo previše štiva na Bug.hr o zapaljenim el. autima 🤞

ihush ned 8.6.2025 00:53
Sirotanovic kaže...

Litij baterija, ne piše u tekstu?

Možda sam zastario ali zaista bih se bojao imati veliku litijsku bateriju u domu.

Naime imam dvije Makita baterije od 4Ah pa ih stalno s nepovjerenjem gledam i skladištim pokraj nezapaljivih stvari.

Možda  samo previše štiva na Bug.hr o zapaljenim el. autima 🤞

 -panika.. koja se povremeno širi medijima, kad nema drugih opasnosti kao pandemija, ratovi, asteroidi.. ili realnost, manje šanse nego loto-jakcpot koji se recimo izvuče svaki tjedan-dva.. koliko puta se čulo o nekom zapaljenom mobitelu-bateriji u odnosu na miljune korisnika, npr eu građani koji sigurno imaju barem po jedan mobiltel.. daleko više nego igrača lota po kolu.. du-d-math.. :)

...+

Sirotanovic kaže...
I kako su došli do izračuna od 60% uštede 🤣🤥

 -istim tim du-d-math, ali formulom švicarskog tajnog laba za reklame, marketinške potrebe.. koje uvjek izbace neku brojku, npr detergent koji čisti, štiti od bakterija do 99%.. i ako pitaš kako su to prebrojali.. odgovor je, istom tom metodom-formulom, tj neki marketinški stručnjak koji po potrebi obuče bijelu kutu, stetoskop oko vrata i očale, ispali takvu brojku-cifru i to je to, dalje je copypaste medijskog prenošenja pri čemu nitko nema potrebu provjeriti relevantnost neke brojke-cifre .. što je najgore, da je to samo u reklamama, odavno je u znanstvenim radovima ili točnije 'znanstvenim'.. što nas dovodi do iduće faze-pitanja kako se protiv tog boriti.. nikako, ignorirati jer sve ostalo je uzalutno + veći medijski efekt-reklama, rang ravnozemljaša i pokušaja argumentirane rasprave uz demokratske slobode kao glasa-mišljenja.. jednostavno ne pomaže. -.. nextati.