smajlee sri 14.5.2025 14:04

Nevezano sad za ovaj auto, al meni je recimo bas jako zao sta na straznju klupu ne stavljaju "normalna" sjedala u tak velikim autima. Kaj bi ih ubilo da iza mozes staviti 3 djecje sjedalice. Ponavljam, nevezano na ovaj auto. Pogledas i X5 i mercedesove te velike suvove ili Kodiaq...svi imaju 40/20/40 iza. Ili da bar imas mogucnost uzet sva tri ista sjedala al ni to pa je covjek ogranicen kolicinom izbora

Imati 700l bunkera za vece familije je onak, izvanredna stvar ali dok cu morat mijenjat S-Max prvo kaj gledam je koji auto nudi 3 sjedala iza.

Stric_Jura sri 14.5.2025 15:03

i moj kum je natukao 3je, pa ga muče ISO-Fixi...

 

i veli da od novih jedino Peugeot 3008/5008 ima odvojena sjedala u 2. redu s ISO-Fixom...

 

govorimo o pristupačnima, obiteljskim autima, ne Mazdama CX-60/80 i skupljim...

Boris grozni sri 14.5.2025 17:32

Ovaj nisam probao no znam da u Dustera koji onako veliko izgleda nemoze sjesti osoba od 2m, mjesta manje nego u i10 99% je tako u vecini tih megalomanskih suvova ili kaj je to vec, takoder i za prtljaznik vrijedi ista stvar, to kaj nesto ima 300 ili 700l ne znaci apsolutno ista ako je gabaritima iza sve spigano i pod nekim uglovima i pitaj boga dizajna!

cro_blue sri 14.5.2025 22:05

Probao sam neki dan Bigstera 155 u Journey opremi i moram reći da sam oduševljen. 

 

Ionako sam razmišljao o zamjeni svog deset godina starog Meganea pa, nakon probne vožnje, mislim da bi upravo Bigster mogao biti nasljednik. 

 

Isprobani primjerak je bio s 1.8 motorom (benzin/struja), automatskim mjenjačem i solidnom opremom za koju se može komotno reći da ne nedostaje ništa što normalnom čovjeku treba. Od doplata, imao je 19" felge i grijanje prednjeg vjetrobranskog stakla. Sva ostala oprema dolazi serijski sa spomenutim paketom opreme.

 

Kvaliteta izrade je prilično dobra. Jasno, već na prvi pogled jasno je da je riječ o jeftinijim materijalima u unutrašnjosti, ali sve je jako dobro sklopljeno i mislim da će takav izbor materijala biti jako otporan na habanje i dobro odolijevati zubu vremena i korištenja.

 

Mjesta u Bigsteru ima k'o u priči. Sa mnom je bio moj sin (198 cm visok) koji je namjestio vozačko sjedalo prema sebi. Iza njega sam sjeo ja (188 cm visok) i imao sam više nego dovoljno mjesta za koljena i stopala. O prtljažniku nema potrebe trošiti riječi (više od 600 litara zapremine u osnovnom obliku + preklapanje sjedišta).

 

U vožnji, prva dva stupnja prijenosa idu na struju, ostatak na benzin. Pošto su prve dvije brzine prilično dugog omjera, na struju je moguće razviti brzinu i do 80 km/h nakon čega se uključuje benzinac i preuzima stvari u svoje ruke. Maksimalna brzina mu je tvornički ograničena na 180 km/h.

 

Ubrzanje je solidno, usudio bih se reći i bolje od očekivanog. Makar, radi se o subjektivnom dojmu pošto prilikom kretanja automobil prvo kreće na struju. 

 

Prilikom probne vožnje napravio sam 97 kilometara uz ukupno potrošenih 4,7 litara (da, dobro ste pročitali). Testna dionica je uglavnom bila kroz grad (Paderborn, od 15:30 do 18:00, dakle u vrijeme najveće gužve) uz jedan komad otvorene ceste s ograničenjem od 100 km/h.

 

Dojmovi su fantastični, cijena više nego povoljna (testni primjerak je košta oko 33k €). Sad samo čekam ponudu s povoljnijim uvjetima financiranja od ove koju trenutno imam i naručit ću Bigstera (najvjerojatnije crnog, s 19" felgama, 155 hibrida u Journey opremi) jer je zaista fenomenalan.