NEW_MAN uto 13.5.2025 07:45

https://www.nuerburgring.de/news/xiaomi-neuer-premium-partner-am-nuerburgring nemaju dealership na cijelom EU kontinentu i ne stizu proizvoditi dovoljno kolika je potraznja u Kini, ali slazu teren za "invaziju". Jedva cekam da Xiaomi dode u EU i pocne prodavat SUV. To mi bude drugi EV, taman kad mi istekne leasing mogu uzeti novi Xiaomi.

Pogledajte tu tablicu iz clanka i odma sad kupite dionice jer budu pojeli cijeli svijet. Svi EV auti koji dolaze u sljedecim godinama iz "EU" i "Japana" su rebranded kineski auti. Honda, Toyota, VW, Mazda, Smart, to su sve kineski auti, made in china na koje je zaljepljen logo od proizvodaca koji je napravio dizajn. Auto industrija se pretvara u "potrosacku elektroniku". Znaci auto bude "Designed in Germany" a sve ostalo Made in China/Hungary. Isto kak na Apple pise "Designed by Apple in California" a 100% made in China/India.

 

 

NEW_MAN uto 13.5.2025 08:08
Gajotres kaže...
Ovo je notorna laž, Tesla je tamo najbolja i ima rekordnu prodaju. Tesla model Y će opet biti najprodavanije auto na planetu.

 Salu na stranu ali Tesla Y je u Kini ispod prosjecan auto. 800V u Kini je "standard" od ove godine i masu auti je bolje od Tesle te kostaju manje. Xpeng G6, Xiaomi, BYD, Zeekr, itd. Sve su bolji auti te jeftiniji od Tesle. 

Prosli tjedan smo opet isli na probnu voznju sa novim Y jer vise nisam pametan kaj kupiti i auto je meh. Bez duse, dosadan i jedino kaj mu ide u korist je 0% kamate na leasing. Nema HUD, nema android/apple car povezivost, nema 800V platformu, nema 22kW punjenje za po doma, nema V2L, izgleda sterilno i dosadno. Tesla je ispodprosjecan auto.

Gajotres uto 13.5.2025 09:16
NEW_MAN kaže...
Gajotres kaže...
Ovo je notorna laž, Tesla je tamo najbolja i ima rekordnu prodaju. Tesla model Y će opet biti najprodavanije auto na planetu.

 Salu na stranu ali Tesla Y je u Kini ispod prosjecan auto. 800V u Kini je "standard" od ove godine i masu auti je bolje od Tesle te kostaju manje. Xpeng G6, Xiaomi, BYD, Zeekr, itd. Sve su bolji auti te jeftiniji od Tesle. 

Prosli tjedan smo opet isli na probnu voznju sa novim Y jer vise nisam pametan kaj kupiti i auto je meh. Bez duse, dosadan i jedino kaj mu ide u korist je 0% kamate na leasing. Nema HUD, nema android/apple car povezivost, nema 800V platformu, nema 22kW punjenje za po doma, nema V2L, izgleda sterilno i dosadno. Tesla je ispodprosjecan auto.

Probja možda Ioniq 5 ili 6. Sad ovisi o preferenciji, Ioniq 6 modeli 23 do 25 imaju ljepši prednji dio ali ne lijep stražnji dok dolazeći 2026 model ima napokon lijep stražnji dio ali su stavili po meni ružne prednje farove, malo su ubili fake Porche vibe. Spustili su im cijene tako da su jeftiniji od Tesle. Probaj ali evo samo moj savjet nemoj uzimati Ultimate paket opreme zbog kamere umjesto retrovizora. Po meni apsolutni fail, na probnoj vožnji se nisam mogao nikako naviknuti. Poznanik koji je serviser za njihove baterije mi je isto rekao da ne može smisliti te retrovizore. 

 

Ionity mreža punionica fajn dobro raspoređen po EU, jednom kad se na njih navikneš sve ostale punionicu su meh. Nema software kao Tesla, tu je više kao regularni auto. Sad ne znam kako je u DE ali oni svake godine izbacuju novi model a prošlogodišnji sa zalihe onda daju s popustom. Meni su spustili za 10k€. 

 

Napred i nazad ima baš puno prostora ali zbog baterije gepek nije baš najveći. Makar to uspoređujem sa svojom Corollom TS, kod žene u Ioniqa stanje manje stvari neko kod mene. 

 

Na upravljaću iza volana imaš poluge s lijeve i desne strane za pojačavanje i smanjivanje regenerativnog kočenja i ukljućivanja one pedal driving. U početu mi je bilo full glupo i nisam koristio, prozivao ih budalama što su to stavili, sad kad sam se navikao na to skoro 90% vremena koćim s njima umjesto pritiskanja kočnice. 

NEW_MAN uto 13.5.2025 09:46
Gajotres kaže...
NEW_MAN kaže...
Gajotres kaže...
Ovo je notorna laž, Tesla je tamo najbolja i ima rekordnu prodaju. Tesla model Y će opet biti najprodavanije auto na planetu.

 Salu na stranu ali Tesla Y je u Kini ispod prosjecan auto. 800V u Kini je "standard" od ove godine i masu auti je bolje od Tesle te kostaju manje. Xpeng G6, Xiaomi, BYD, Zeekr, itd. Sve su bolji auti te jeftiniji od Tesle. 

Prosli tjedan smo opet isli na probnu voznju sa novim Y jer vise nisam pametan kaj kupiti i auto je meh. Bez duse, dosadan i jedino kaj mu ide u korist je 0% kamate na leasing. Nema HUD, nema android/apple car povezivost, nema 800V platformu, nema 22kW punjenje za po doma, nema V2L, izgleda sterilno i dosadno. Tesla je ispodprosjecan auto.

Probja možda Ioniq 5 ili 6. Sad ovisi o preferenciji, Ioniq 6 modeli 23 do 25 imaju ljepši prednji dio ali ne lijep stražnji dok dolazeći 2026 model ima napokon lijep stražnji dio ali su stavili po meni ružne prednje farove, malo su ubili fake Porche vibe. Spustili su im cijene tako da su jeftiniji od Tesle. Probaj ali evo samo moj savjet nemoj uzimati Ultimate paket opreme zbog kamere umjesto retrovizora. Po meni apsolutni fail, na probnoj vožnji se nisam mogao nikako naviknuti. Poznanik koji je serviser za njihove baterije mi je isto rekao da ne može smisliti te retrovizore. 

 

Ionity mreža punionica fajn dobro raspoređen po EU. Nema software kao Tesla, tu je više kao regularni auto. Sad ne znam kako je u DE ali oni svake godine izbacuju novi model a prošlogodišnji sa zalihe onda daju s popustom. Meni su spustili za 10k€. 

 

Napred i nazad ima baš puno prostora ali zbog baterije gepek nije baš najveći. Makar to uspoređujem sa svojom Corollom TS, kod žene u Ioniqa stanje manje stvari neko kod mene. 

 Ioniq 5 mi je bil fora kad je dosel na trziste i taj retro dizajn mi se dopal, ali sad kak ga vise gledam mi nije napeti :(

Smart #5 sa Premium modelom mi je sad favorit. 54k me dojde #5 Premium sa bojom koju ocu i sa svom opremom koja mi je pala na pamet. Auto ima 100kWh vs Tesla 75kWh baterija, 800V/400kW vs Tesla 250kW punjenje, HUD vs no HUD Tesla, V2L vs no V2L Tesla, 22kW vs 11kW Tesla punjene za po doma, panoramski krov sa motoriziranim sjenilom vs Tesla bez sjenila, Apple CarPlay/Android Auto vs nula u Tesli, 2x indukcijski punjac za telefon vs jedan spori u Tesli, Sennheiser 20 zvucnika Dolby Atmos vs 16 u Tesli, Matrix LED svijetla vs LED u Tesli, grijani i hladeni zicevi naprijed, grijani iza, grijan volan, termalna pumpa ili kak vec zove na hrvatskom. Auto ima sve, ali sve i zgleda predobro. Bili smo u salonu i sad cekamo da jave kad mozemo na probnu voznju. 

Problem je kaj kosta koliko kosta i kamata nije 0%. Znaci kosta nekih 7k vise nego Tesla Y, ali je bolji po svemu, ali svemu osim aerodinamici i isporuka je cetiri mjeseca vs maximalno cetiri tjedna kod Tesle.

Tesla je best buy EV u EU kojem fali masu opreme.

https://at.smart.com/de/models/hashtag-five/

https://ev-database.org/side-by-side?i=3143,3104&h=3c6fedca88cb1fedd144f68e74976f08106694c27631ca224e585de1d607c2d8

 

 

Gajotres uto 13.5.2025 10:06
NEW_MAN kaže...
Gajotres kaže...
NEW_MAN kaže...
Gajotres kaže...
Ovo je notorna laž, Tesla je tamo najbolja i ima rekordnu prodaju. Tesla model Y će opet biti najprodavanije auto na planetu.

 Salu na stranu ali Tesla Y je u Kini ispod prosjecan auto. 800V u Kini je "standard" od ove godine i masu auti je bolje od Tesle te kostaju manje. Xpeng G6, Xiaomi, BYD, Zeekr, itd. Sve su bolji auti te jeftiniji od Tesle. 

Prosli tjedan smo opet isli na probnu voznju sa novim Y jer vise nisam pametan kaj kupiti i auto je meh. Bez duse, dosadan i jedino kaj mu ide u korist je 0% kamate na leasing. Nema HUD, nema android/apple car povezivost, nema 800V platformu, nema 22kW punjenje za po doma, nema V2L, izgleda sterilno i dosadno. Tesla je ispodprosjecan auto.

Probja možda Ioniq 5 ili 6. Sad ovisi o preferenciji, Ioniq 6 modeli 23 do 25 imaju ljepši prednji dio ali ne lijep stražnji dok dolazeći 2026 model ima napokon lijep stražnji dio ali su stavili po meni ružne prednje farove, malo su ubili fake Porche vibe. Spustili su im cijene tako da su jeftiniji od Tesle. Probaj ali evo samo moj savjet nemoj uzimati Ultimate paket opreme zbog kamere umjesto retrovizora. Po meni apsolutni fail, na probnoj vožnji se nisam mogao nikako naviknuti. Poznanik koji je serviser za njihove baterije mi je isto rekao da ne može smisliti te retrovizore. 

 

Ionity mreža punionica fajn dobro raspoređen po EU. Nema software kao Tesla, tu je više kao regularni auto. Sad ne znam kako je u DE ali oni svake godine izbacuju novi model a prošlogodišnji sa zalihe onda daju s popustom. Meni su spustili za 10k€. 

 

Napred i nazad ima baš puno prostora ali zbog baterije gepek nije baš najveći. Makar to uspoređujem sa svojom Corollom TS, kod žene u Ioniqa stanje manje stvari neko kod mene. 

 Ioniq 5 mi je bil fora kad je dosel na trziste i taj retro dizajn mi se dopal, ali sad kak ga vise gledam mi nije napeti :(

Smart #5 sa Premium modelom mi je sad favorit. 54k me dojde #5 Premium sa bojom koju ocu i sa svom opremom koja mi je pala na pamet. Auto ima 100kWh vs Tesla 75kWh baterija, 800V/400kW vs Tesla 250kW punjenje, HUD vs no HUD Tesla, V2L vs no V2L Tesla, 22kW vs 11kW Tesla punjene za po doma, panoramski krov sa motoriziranim sjenilom vs Tesla bez sjenila, Apple CarPlay/Android Auto vs nula u Tesli, 2x indukcijski punjac za telefon vs jedan spori u Tesli, Sennheiser 20 zvucnika Dolby Atmos vs 16 u Tesli, Matrix LED svijetla vs LED u Tesli, grijani i hladeni zicevi naprijed, grijani iza, grijan volan, termalna pumpa ili kak vec zove na hrvatskom. Auto ima sve, ali sve i zgleda predobro. Bili smo u salonu i sad cekamo da jave kad mozemo na probnu voznju. 

Problem je kaj kosta koliko kosta i kamata nije 0%. Znaci kosta nekih 7k vise nego Tesla Y, ali je bolji po svemu, ali svemu osim aerodinamici i isporuka je cetiri mjeseca vs maximalno cetiri tjedna kod Tesle.

Tesla je best buy EV u EU kojem fali masu opreme.

https://at.smart.com/de/models/hashtag-five/

https://ev-database.org/side-by-side?i=1619,3143&h=6452bbcba8d5ac1067fa330bc95ee212ae9f9f018d8a523b437ee85b8caa1fed

 

Šteta što ovog nema kod nas, ovo auto izgleda top. 

NEW_MAN uto 13.5.2025 10:11
Gajotres kaže...
NEW_MAN kaže...
Gajotres kaže...
NEW_MAN kaže...
Gajotres kaže...
Ovo je notorna laž, Tesla je tamo najbolja i ima rekordnu prodaju. Tesla model Y će opet biti najprodavanije auto na planetu.

 Salu na stranu ali Tesla Y je u Kini ispod prosjecan auto. 800V u Kini je "standard" od ove godine i masu auti je bolje od Tesle te kostaju manje. Xpeng G6, Xiaomi, BYD, Zeekr, itd. Sve su bolji auti te jeftiniji od Tesle. 

Prosli tjedan smo opet isli na probnu voznju sa novim Y jer vise nisam pametan kaj kupiti i auto je meh. Bez duse, dosadan i jedino kaj mu ide u korist je 0% kamate na leasing. Nema HUD, nema android/apple car povezivost, nema 800V platformu, nema 22kW punjenje za po doma, nema V2L, izgleda sterilno i dosadno. Tesla je ispodprosjecan auto.

Probja možda Ioniq 5 ili 6. Sad ovisi o preferenciji, Ioniq 6 modeli 23 do 25 imaju ljepši prednji dio ali ne lijep stražnji dok dolazeći 2026 model ima napokon lijep stražnji dio ali su stavili po meni ružne prednje farove, malo su ubili fake Porche vibe. Spustili su im cijene tako da su jeftiniji od Tesle. Probaj ali evo samo moj savjet nemoj uzimati Ultimate paket opreme zbog kamere umjesto retrovizora. Po meni apsolutni fail, na probnoj vožnji se nisam mogao nikako naviknuti. Poznanik koji je serviser za njihove baterije mi je isto rekao da ne može smisliti te retrovizore. 

 

Ionity mreža punionica fajn dobro raspoređen po EU. Nema software kao Tesla, tu je više kao regularni auto. Sad ne znam kako je u DE ali oni svake godine izbacuju novi model a prošlogodišnji sa zalihe onda daju s popustom. Meni su spustili za 10k€. 

 

Napred i nazad ima baš puno prostora ali zbog baterije gepek nije baš najveći. Makar to uspoređujem sa svojom Corollom TS, kod žene u Ioniqa stanje manje stvari neko kod mene. 

 Ioniq 5 mi je bil fora kad je dosel na trziste i taj retro dizajn mi se dopal, ali sad kak ga vise gledam mi nije napeti :(

Smart #5 sa Premium modelom mi je sad favorit. 54k me dojde #5 Premium sa bojom koju ocu i sa svom opremom koja mi je pala na pamet. Auto ima 100kWh vs Tesla 75kWh baterija, 800V/400kW vs Tesla 250kW punjenje, HUD vs no HUD Tesla, V2L vs no V2L Tesla, 22kW vs 11kW Tesla punjene za po doma, panoramski krov sa motoriziranim sjenilom vs Tesla bez sjenila, Apple CarPlay/Android Auto vs nula u Tesli, 2x indukcijski punjac za telefon vs jedan spori u Tesli, Sennheiser 20 zvucnika Dolby Atmos vs 16 u Tesli, Matrix LED svijetla vs LED u Tesli, grijani i hladeni zicevi naprijed, grijani iza, grijan volan, termalna pumpa ili kak vec zove na hrvatskom. Auto ima sve, ali sve i zgleda predobro. Bili smo u salonu i sad cekamo da jave kad mozemo na probnu voznju. 

Problem je kaj kosta koliko kosta i kamata nije 0%. Znaci kosta nekih 7k vise nego Tesla Y, ali je bolji po svemu, ali svemu osim aerodinamici i isporuka je cetiri mjeseca vs maximalno cetiri tjedna kod Tesle.

Tesla je best buy EV u EU kojem fali masu opreme.

https://at.smart.com/de/models/hashtag-five/

https://ev-database.org/side-by-side?i=1619,3143&h=6452bbcba8d5ac1067fa330bc95ee212ae9f9f018d8a523b437ee85b8caa1fed

 

Šteta što ovog nema kod nas, ovo auto izgleda top. 

 Ovo je moja konfiguracija koju bi uzeli.

https://at.smart.com/de/customizer/?model=HY11&line=MB28-1HY25&product=HY148GUE51EU0004A7

 

picajzla0707 uto 13.5.2025 10:45

Strane marke i njihovi zajednički pothvati s kineskim partnerima zabilježili su slabije rezultate. Prodali su 440.000 vozila, što je 3% manje nego u istom razdoblju prošle godine. Njemački proizvođači zadržavaju 15,6% tržišta, japanski 12,2%, a američki proizvođači imaju samo 4,8% udjela. Ovi podaci pokazuju kako se težište automobilske industrije u Kini postupno mijenja u korist domaćih proizvođača.

 

pa normalno da se mijenja u korist domaćih proizvođača kad kina dugoročno ima takvu strategiju 

- najprije su im carine za strane automobile bile 200% dok su tadašnji kineski proizvođači tek počeli s nekakvom proizvodnjom

- onda su dopustili stranim tvrtkama dolazak na tržište uz uvjet da u kini proizvode, jer su carine ostale visoke za automobile koji nemaju bar 75% dijelova proizvedenih u kini

- i ta strana proizvodnja se mogla vršiti isključivo u suradnji sa kineskim proizvođačima, a stranom investitoru nije bilo dozvoljeno imati više od 50% udjela u vlastitoj tvornici

- istovremeno su na temelju strane tehnologije razvijali vlastitu industriju, uz jeftinu radnu snagu, jeftine sirovine i značajne poticaje u uglavnom državnim firmama

- i sad kad su pokupili znanje i dovoljno ojačali domaće proizvođače da mogu samostalno konkurirat stranim tvrtkama, netko se čudi ovakvom rezultatu - sve je to pametna politika, jedino što ta politika nema nikakve veze sa slobodnim tržištem

- dakle svjesno su pustili zapadnim tvrtkama da dođu na njihovo tržište i zarađuju 30 godina, računajući da će ih ionako nakon 30 godina prestići i uništiti

 

a što se tiče kineza u eu, sad bi njima eu trebala vratiti istom mjerom - najprije 200% carina, pa skinut carine ako proizvode u eu, a ako otvaraju tvornice onda isključivo u suranji s europskim proizvođačima gdje kinezi ne bi smjeli imat više od 50% vlasništva i s najmanje 75% proizvedenih dijelova u eu, pa da vidimo kako bi se oni nosili s tim

 

smor uto 13.5.2025 11:06

Kod KN i Hyundai se spominju problemi sa ICCU, koliko sam razumio nisu rješivi zasad, ne znam koliko su česti. Stefan Müller je o tome pričao, nextnews na youtube, vozi takve aute godinama pa navodi kakve probleme imaju. Zadnje je predstavio problem gdje baterija ima gubitak oko 30%, a proizvodjač ignoriše problem. Možda su popusti zbog toga.

Mercedes je pozivao na zamjenu baterija prije par mjeseci, farasis baterije, isto ne znam koliko je to često. Mercedes je nedavno predstavio model koji može na 800v ali ne puni i na 400v

Entry Point uto 13.5.2025 11:13
picajzla0707 kaže...

Strane marke i njihovi zajednički pothvati s kineskim partnerima zabilježili su slabije rezultate. Prodali su 440.000 vozila, što je 3% manje nego u istom razdoblju prošle godine. Njemački proizvođači zadržavaju 15,6% tržišta, japanski 12,2%, a američki proizvođači imaju samo 4,8% udjela. Ovi podaci pokazuju kako se težište automobilske industrije u Kini postupno mijenja u korist domaćih proizvođača.

 

pa normalno da se mijenja u korist domaćih proizvođača kad kina dugoročno ima takvu strategiju 

- najprije su im carine za strane automobile bile 200% dok su tadašnji kineski proizvođači tek počeli s nekakvom proizvodnjom

- onda su dopustili stranim tvrtkama dolazak na tržište uz uvjet da u kini proizvode, jer su carine ostale visoke za automobile koji nemaju bar 75% dijelova proizvedenih u kini

- i ta strana proizvodnja se mogla vršiti isključivo u suradnji sa kineskim proizvođačima, a stranom investitoru nije bilo dozvoljeno imati više od 50% udjela u vlastitoj tvornici

- istovremeno su na temelju strane tehnologije razvijali vlastitu industriju, uz jeftinu radnu snagu, jeftine sirovine i značajne poticaje u uglavnom državnim firmama

- i sad kad su pokupili znanje i dovoljno ojačali domaće proizvođače da mogu samostalno konkurirat stranim tvrtkama, netko se čudi ovakvom rezultatu - sve je to pametna politika, jedino što ta politika nema nikakve veze sa slobodnim tržištem

- dakle svjesno su pustili zapadnim tvrtkama da dođu na njihovo tržište i zarađuju 30 godina, računajući da će ih ionako nakon 30 godina prestići i uništiti

 

a što se tiče kineza u eu, sad bi njima eu trebala vratiti istom mjerom - najprije 200% carina, pa skinut carine ako proizvode u eu, a ako otvaraju tvornice onda isključivo u suranji s europskim proizvođačima gdje kinezi ne bi smjeli imat više od 50% vlasništva i s najmanje 75% proizvedenih dijelova u eu, pa da vidimo kako bi se oni nosili s tim

 

 Smješno je kako fanbojevi komunističke Kine ne vide koliko odvratnu poslovnu praksu imaju, i da je jedino u čemu su Ameri zadnjih 10 godina u pravu jest Kineska poslovno-ekonomska praksa. Uvijek će pokušati ubaciti nešto kao zli zapad iskorištava jadnu jefitnu radnu snagu Kine bla bla pa im eto sada, a u biti ih vlastita država iskorištava.

 

Treba ih zgaziti sa carinama i ostalim mjerama dok ne počnu pošteno trgovati - što će biti nikada.

NEW_MAN uto 13.5.2025 11:18
picajzla0707 kaže...

Strane marke i njihovi zajednički pothvati s kineskim partnerima zabilježili su slabije rezultate. Prodali su 440.000 vozila, što je 3% manje nego u istom razdoblju prošle godine. Njemački proizvođači zadržavaju 15,6% tržišta, japanski 12,2%, a američki proizvođači imaju samo 4,8% udjela. Ovi podaci pokazuju kako se težište automobilske industrije u Kini postupno mijenja u korist domaćih proizvođača.

 

pa normalno da se mijenja u korist domaćih proizvođača kad kina dugoročno ima takvu strategiju 

- najprije su im carine za strane automobile bile 200% dok su tadašnji kineski proizvođači tek počeli s nekakvom proizvodnjom

- onda su dopustili stranim tvrtkama dolazak na tržište uz uvjet da u kini proizvode, jer su carine ostale visoke za automobile koji nemaju bar 75% dijelova proizvedenih u kini

- i ta strana proizvodnja se mogla vršiti isključivo u suradnji sa kineskim proizvođačima, a stranom investitoru nije bilo dozvoljeno imati više od 50% udjela u vlastitoj tvornici

- istovremeno su na temelju strane tehnologije razvijali vlastitu industriju, uz jeftinu radnu snagu, jeftine sirovine i značajne poticaje u uglavnom državnim firmama

- i sad kad su pokupili znanje i dovoljno ojačali domaće proizvođače da mogu samostalno konkurirat stranim tvrtkama, netko se čudi ovakvom rezultatu - sve je to pametna politika, jedino što ta politika nema nikakve veze sa slobodnim tržištem

- dakle svjesno su pustili zapadnim tvrtkama da dođu na njihovo tržište i zarađuju 30 godina, računajući da će ih ionako nakon 30 godina prestići i uništiti

 

a što se tiče kineza u eu, sad bi njima eu trebala vratiti istom mjerom - najprije 200% carina, pa skinut carine ako proizvode u eu, a ako otvaraju tvornice onda isključivo u suranji s europskim proizvođačima gdje kinezi ne bi smjeli imat više od 50% vlasništva i s najmanje 75% proizvedenih dijelova u eu, pa da vidimo kako bi se oni nosili s tim

 

 To je zato jer Kinezi misle u naprijed i misle o tome kak bude nakon 5, 10 ili 100 godina. Kapitalisti sa zapada su postopoto htjeli dobit i zaradu na Kinezima pa su prihvatili pravila igre. Nije im bilo na kraj pameti da bi Kinez mogel iskopirati sve zivo te prodat pod svoje. Svi zivi su izvlacili milijarde i milijarde iz Kine i zaradivali na jeftinoj kineskoj radnoj snazi te nepostojanju domicilne konkurencije. Sad kad je Kina dostigla te prestigla zapad, svi seru kak su pravila igre bila namjestena. No shit Sherlock!

Najveca razlika zapada i Kine je kaj na zapadu kapital moze sve te radi sve. Svi zivi su korumpirani i kapitalisti su iznad zakona. Kina ne dopusta nikome da bude iznad zakona. Mozes biti najbogatiji Kinez u svemiru ali ako ne radis po planu onda te moze mrak progutat.

Ovaj lik je to najbolje objasnil.

https://www.youtube.com/shorts/B5CJK7j170s

Otisla je baba s kolacima i Kinezi su nova supersila koja bude pobjedila USA i pobjeduje USA. Pogledaj Trumpa koji se usral u gace kad su Kinezi rekli da im ne treba USA trziste. Kina ima vise ljudi srednjeg sloja nego je Amerikanaca na svijetu i izvukli su milijardu ljudi iz siromastva. Imaju komunjare i nula pravo glasa pa ti vidi. Ameri su super demokracija a imaju najvise ljudi po zatvorima na svijetu, najvise kriminala,najvise klosara i beskucnika, pucnjava poskolama, nikakvo zdravstvo i "duzni su ko Grcka".

 

 

NEW_MAN uto 13.5.2025 11:20
smor kaže...

Kod KN i Hyundai se spominju problemi sa ICCU, koliko sam razumio nisu rješivi zasad, ne znam koliko su česti. Stefan Müller je o tome pričao, nextnews na youtube, vozi takve aute godinama pa navodi kakve probleme imaju. Zadnje je predstavio problem gdje baterija ima gubitak oko 30%, a proizvodjač ignoriše problem. Možda su popusti zbog toga.

Mercedes je pozivao na zamjenu baterija prije par mjeseci, farasis baterije, isto ne znam koliko je to često. Mercedes je nedavno predstavio model koji može na 800v ali ne puni i na 400v

 Mercedes je kupil jeftilen baterije od nekog "noname" prozvodaca baterija umjesto CATL ili BYD jer su gledali na dobit i samo dobit. Mercedes je nadam se naucio lekciju i sad rade bolje aute. Nadam se :)

picajzla0707 uto 13.5.2025 12:01
NEW_MAN kaže...

Najveca razlika zapada i Kine je kaj na zapadu kapital moze sve te radi sve. Svi zivi su korumpirani i kapitalisti su iznad zakona. Kina ne dopusta nikome da bude iznad zakona. Mozes biti najbogatiji Kinez u svemiru ali ako ne radis po planu onda te moze mrak progutat.

 najveća razlika je kaj su u kini sva ili velika većina poduzeća državna, pa možeš provoditi takvu politiku

na zapadu su tvrtke privatne i ako vide priliku da kratkoročno zarade, boli ih piton za ameriku, eu, društvo, budućnost itd.

 

zato kinezi mogu tako, a zapad nemere

NEW_MAN uto 13.5.2025 13:14
picajzla0707 kaže...
NEW_MAN kaže...

Najveca razlika zapada i Kine je kaj na zapadu kapital moze sve te radi sve. Svi zivi su korumpirani i kapitalisti su iznad zakona. Kina ne dopusta nikome da bude iznad zakona. Mozes biti najbogatiji Kinez u svemiru ali ako ne radis po planu onda te moze mrak progutat.

 najveća razlika je kaj su u kini sva ili velika većina poduzeća državna, pa možeš provoditi takvu politiku

na zapadu su tvrtke privatne i ako vide priliku da kratkoročno zarade, boli ih piton za ameriku, eu, društvo, budućnost itd.

 

zato kinezi mogu tako, a zapad nemere

 Oni rade desetljeca na programima koje su si zacrtali i spremni su pobiti tisuce ljudi, raseliti milijune ako treba i nema odmora dok traje obnova. Zapad se ne moze dogovoriti ko je musko, ko je zensko i kak da sloze cep na flasi. Kina ne mijenja vlast svako malo pa onda jedni drugima nogu podmecu, Kina nema Trumpa, Kina nema milijune izbjeglica iz Afrike koji kopaju nos i dobivaju socijalnu pomoc, te plackaju i siluju po EU, Kina se ne opterecuje zelenom agendom ali su sve jedno najveci investitor u solare te EV na svijetu. Ima jako puno razloga zasto jesu tu gdi jesu i gdi budu za per godina. USA im je lupil sankcije i koce im razvoj AI i Chipova. Za saku rize su razvili AI i sad budu sami radili bolje procesore nego zapad!

 

Mislis da Kinezima nije bilo jasno da ih zapad izrabljuje i da ih koriste ko jeftinu radnu snagu, da su robovi zapadu? Mislis da su slucajno stavili carine 200%? Natjerali su zapad da preseli proizvodnju kako bi ukrali sve sto se ukrasti moze. Pola stoljeca su jeli zapadnjacka govna i sad su prvo gospodarstvo svijeta. Sad trpaju i ne vade i to bez vazeljin.

 

 

 

 

 

Entry Point uto 13.5.2025 14:16
Brk kaže...
Uljazni, zato ameri imaju postenu trgovacku praksu!?!? To ne postoji. Fakat ce me zbog tebe banirat. Daj ne njajke. Poljubi narandzastog gdje sunce ne sija.

 Amerika je osnovala WTO. U usporedbi s Kinom su sinonim za poštenje prijatelju. Ali znam, jefitni mobiteli, temu i ostalo vas sprečava da negativno pričate o Kini.

Entry Point uto 13.5.2025 14:23
NEW_MAN kaže...

 

Mislis da Kinezima nije bilo jasno da ih zapad izrabljuje i da ih koriste ko jeftinu radnu snagu, da su robovi zapadu? Mislis da su slucajno stavili carine 200%? Natjerali su zapad da preseli proizvodnju kako bi ukrali sve sto se ukrasti moze. Pola stoljeca su jeli zapadnjacka govna i sad su prvo gospodarstvo svijeta. Sad trpaju i ne vade i to bez vazeljin.

 

 

 

 

 

 Lol kao što sam i napisao. Eto ga. Ne prijatelju, njihova vlastita zemlja ih iskorištava i tretira kao robove. Ljudi su ionako samo resurs komunjarama, dobro si to napisao u prvoj rečenici. Samo nije tisuće nego oko 75 milijuna ljudi u prvom valu pa onda sljedećih 50-60 godina tko zna koliko još.

Mislim, jasno ti je da su mogli reći ne? Ono, ne, ne želimo vaše tvornice kod nas, mi štitimo naš narod od robovlasništva i iskorištavanja? Ono, kužiš? Vrlo je jednostavno. Pa nije da su amerikanci došli tamo pohvatali ih za šije i tjerali da rade 🤡🤡

Mislim ovaj fanbojizam spram Kine je komičan više. Više ste brainwashed nego sami kinezi.

rambox uto 13.5.2025 14:31
picajzla0707 kaže...
najveća razlika je kaj su u kini sva ili velika većina poduzeća državna, pa možeš provoditi takvu politiku na zapadu su tvrtke privatne i ako vide priliku da kratkoročno zarade, boli ih piton za ameriku, eu, društvo, budućnost itd. zato kinezi mogu tako, a zapad nemere

 Baš zato su razne zapadnjačke firme propale ili nestale, ili kad umješaš Kineze eto kao primjer ode Volvo kod Kineza u vlasništvo.Kaj o tome misli prosječni Šved, ah koga briga imaju oni danas puno večih problema u Švedskoj.

 

Zanimljiv video, a đe su naši domači novinari i zakaj njih niko nije zval na Live Crash testove itd.

 

https://www.youtube.com/watch?v=OrvFqvQtz1E

 

 

picajzla0707 uto 13.5.2025 16:41
rambox kaže...

 Baš zato su razne zapadnjačke firme propale ili nestale,...

i baš zato kod kineza ne propadaju firme, jel

pa njima valjda na dnevnoj bazi nestaju auto kompanije, od onih koje sklapaju aute, do onih koji proizvode samo dijelove

zzib uto 13.5.2025 20:09
ivan dragi kaže...

Jel' to ozbiljno tema diskusije - zašto komunistička država nema slobodno tržište?

 

What?

Ne znam da li nemaju slobodno tržište jer ne živim tamo. Za pretpostaviti je da im je tržište djelomično slobodno ako se na tom tržištu natječu strani proizvođači automobila. I da je tržište 100% slobodno ako se od njih kupuje roba ;)

 

Ali ono što znam je da imaju ono što nema nitko drugi. Tamo se osim firmi natječu i regije. Tako da se u uprave regija postavljaju upravitelji koji ako unaprijede regiju, za nagradu se sele u centralni komitet ;) Radi se o osobama koje ne potječu iz regije u koju su pozicionirani.

 

Boris grozni uto 13.5.2025 20:30
zzib kaže...
ivan dragi kaže...

Jel' to ozbiljno tema diskusije - zašto komunistička država nema slobodno tržište?

 

What?

Ne znam da li nemaju slobodno tržište jer ne živim tamo. Za pretpostaviti je da im je tržište djelomično slobodno ako se na tom tržištu natječu strani proizvođači automobila. I da je tržište 100% slobodno ako se od njih kupuje roba ;)

 

Ali ono što znam je da imaju ono što nema nitko drugi. Tamo se osim firmi natječu i regije. Tako da se u uprave regija postavljaju upravitelji koji ako unaprijede regiju, za nagradu se sele u centralni komitet ;) Radi se o osobama koje ne potječu iz regije u koju su pozicionirani.

 

 stranih proizvodaca 5 a njihovih 137slobodno trziste

Old Iggy uto 13.5.2025 20:53
zzib kaže...
ivan dragi kaže...

Jel' to ozbiljno tema diskusije - zašto komunistička država nema slobodno tržište?

 

What?

Ne znam da li nemaju slobodno tržište jer ne živim tamo. Za pretpostaviti je da im je tržište djelomično slobodno ako se na tom tržištu natječu strani proizvođači automobila. I da je tržište 100% slobodno ako se od njih kupuje roba ;)

 

Ali ono što znam je da imaju ono što nema nitko drugi. Tamo se osim firmi natječu i regije. Tako da se u uprave regija postavljaju upravitelji koji ako unaprijede regiju, za nagradu se sele u centralni komitet ;) Radi se o osobama koje ne potječu iz regije u koju su pozicionirani.

 

I u bivšoj YU su se natjecali i strani i domaći proizvođači automobila. Što ne znači da je bio kapitalizam.

 

A Kina je još veći ekstrem, tamo su propale stotine EV startupa. 

 

viciousone uto 13.5.2025 21:07

Daj ne lupetaj. Kina je itekako ovisna o SADu. Da nije ne bi ulazili u pregovore sa SADom. Da nije ne bi zaustavljali rad tvornica. Te plasirane izjave su za njihov narod i naivce poput tebe.

Kina uz najveće rezerve gotovine isto tako ima i veliki dug.

Kina je isto tako i prljav igrač.
Sjećam se da je oko 2007-8. razmjena dobara bila 900milijardi $ uvoz u SAD, 90milijardi $ uvoz iz SADa u Kinu. Jedan od načina kako su to radili, uz visoko oporezivanje američke robe, je da su juan držali stalno na omjeru 8:1. U to vrijeme dolar je potonuo u vrijednosti sa 8kuna na 5,4kn za dolar.

Kinezi koje sam upoznao su prva liga, no njihova politika je šupačka do besvijesti. Nema tu ničega za zavidjeti. Prljavi igraju prljavo.

zzib uto 13.5.2025 22:19
viciousone kaže...
Daj ne lupetaj. Kina je itekako ovisna o SADu. Da nije ne bi ulazili u pregovore sa SADom. Da nije ne bi zaustavljali rad tvornica. Te plasirane izjave su za njihov narod i naivce poput tebe.

Kina uz najveće rezerve gotovine isto tako ima i veliki dug.

Kina je isto tako i prljav igrač.
Sjećam se da je oko 2007-8. razmjena dobara bila 900milijardi $ uvoz u SAD, 90milijardi $ uvoz iz SADa u Kinu. Jedan od načina kako su to radili, uz visoko oporezivanje američke robe, je da su juan držali stalno na omjeru 8:1. U to vrijeme dolar je potonuo u vrijednosti sa 8kuna na 5,4kn za dolar.

Kinezi koje sam upoznao su prva liga, no njihova politika je šupačka do besvijesti. Nema tu ničega za zavidjeti. Prljavi igraju prljavo.

 https://www.youtube.com/watch?v=0jfYSncSTEY

ante_etna uto 13.5.2025 22:25

Zanimljivo kako su onda tolike godine američki kapitalisti tako rado selili proizvodnju u najprljaviju i najpodliju komunističku državu svijeta ako su već tada imali toliki deficit, pa imali su tada i istočnu i južnu postkomunističku Europu na raspolaganju koja nije imala tako velike carine i poštena je. Rimac je upravo s tim podlacima osnovao firme i bio u partnerskom odnosu. Zašto ih nisu već te 2007 otfikarili kad su vidjeli s kime imaju posla ako 1980 još nisu to znali?

 

 

Gajotres sri 14.5.2025 14:19
Brk kaže...
Gajotres, nisi zavrsio misao:.. a i sire!! 🤣 🤣

A kad ne mogu nači neku stranicu s lažnim prikazom Tesline prodaje a ne želim baš toliko truda/vremena uložiti u trolanje da sam napravim stranicu s lažnim vijestima oko rekorsnih Teslinih prodajnih rezultata. 

kostolomac čet 15.5.2025 13:05
viciousone kaže...
Daj ne lupetaj. Kina je itekako ovisna o SADu. Da nije ne bi ulazili u pregovore sa SADom. Da nije ne bi zaustavljali rad tvornica. Te plasirane izjave su za njihov narod i naivce poput tebe.

Kina uz najveće rezerve gotovine isto tako ima i veliki dug.

Kina je isto tako i prljav igrač.
Sjećam se da je oko 2007-8. razmjena dobara bila 900milijardi $ uvoz u SAD, 90milijardi $ uvoz iz SADa u Kinu. Jedan od načina kako su to radili, uz visoko oporezivanje američke robe, je da su juan držali stalno na omjeru 8:1. U to vrijeme dolar je potonuo u vrijednosti sa 8kuna na 5,4kn za dolar.

Kinezi koje sam upoznao su prva liga, no njihova politika je šupačka do besvijesti. Nema tu ničega za zavidjeti. Prljavi igraju prljavo.

 3x veći od njihovog BDP-a. Ništa čudno , jer nema kineskog proizvoda,  a da ga država ne sufinancira i time automatski  smanjuje prodajnu cijenu.......

I onda se čudimo kako kinezi imaju drastično jeftinije strujače.....