
Električni automobili i ljetne vrućine: Kako maksi
Vezano uz: Električni automobili i ljetne vrućine: Kako maksi


znači taman smo evoluirali do razine kad sjedneš u auto u kojem postavka temperature stoji na 23 cijelu godinu bez apsolutno ikakvog razmišljanja, i onda opet krenemo unazad...
btw neki dan je bio članak kako je za održavanje / popravak kapaciteta liion baterije potrebna viša temperatura
btw 2, nije li da grijanje troši manje-više jednako kao hlađenje ako imaš toplinsku pumpu? ne znam imaju li obični grijači ikakvog smisla u zadnjih 20 godina...

Presmijesno, kupis auto od 60.000 E i onda moras paziti na klimu, glazbu, brzinu i sl. a kamoli guzvu na cesti da stignes na odrediste... lol

Ne znam za druge el aute ali moj ne troši baš puno za hlađenje. Grijanje je druga stvar.

+1
Twingo ze, domet zimi bude nizi 40-50%, em sto zbog hladnijeg vremena padne domet automatski, em sto se grije.
Klima nema nekog velikog utjecaja na domet, kad je ljetno doba.

Srećom entuzijasti još uvijek rade na rapsodijama. 4 litre, 20 cilindara, nešto poput boxera konfiguracija, 80 ventila.

Kad ovakvi clanci prestanu da se prave, tog trena ce i obicnom cojku iz zgrade EV bit zanimljiv. Cuj stednja i pametno koristenje u autima od 50k eura pa na vise. Ludilo mozga.
Ne trebaju palit klimu.
Prije 40g, jadran je bio pun peglica/tetrapaka.
Poljak sjedne u tetrapak, otvori prozore i putuje na +40.
Naši bogatiji građani su putovali sa stojadinom i 4 otvorena prozora.