Thinker uto 29.4.2025 07:40

Tri različita stila slova, glavni dio je sav obličast, a opet ima oštre uglove na krajevima slova, natpis "we get IT" koristi serifna slova što nije uobičajeno za natpise tehničke struke. Uglavnom, moj dojam je da je logo prekompliciran, čitak je i prepoznatljiv samo u pravoj horizontalnoj orijentaciji, ako se zarotira na 180° nema šanse da netko shvati da piše SPAN, pogotovo će slovo P stvarati zabunu u čitanju. Ako pogledate AMD, Nvidiu, IBM, Dell, LG, Lenovo, HP, svi imaju vrlo čitak font, beserifni, tehnički tip slova koji je čitak i prepoznatljiv u bilo kojoj orijentaciji. Vidim da su i na web stranicu ubacili serifna slova kao naslove, nije loše, ali nekako mi se to tuče s ostatkom teksta.

IMHO, u pitanju je posao koji se mogao i bolje obaviti za poduzeće tog kalibra.

wyks uto 29.4.2025 08:21
Thinker kaže...

Tri različita stila slova, glavni dio je sav obličast, a opet ima oštre uglove na krajevima slova, natpis "we get IT" koristi serifna slova što nije uobičajeno za natpise tehničke struke. Uglavnom, moj dojam je da je logo prekompliciran, čitak je i prepoznatljiv samo u pravoj horizontalnoj orijentaciji, ako se zarotira na 180° nema šanse da netko shvati da piše SPAN, pogotovo će slovo P stvarati zabunu u čitanju. Ako pogledate AMD, Nvidiu, IBM, Dell, LG, Lenovo, HP, svi imaju vrlo čitak font, beserifni, tehnički tip slova koji je čitak i prepoznatljiv u bilo kojoj orijentaciji. Vidim da su i na web stranicu ubacili serifna slova kao naslove, nije loše, ali nekako mi se to tuče s ostatkom teksta.

IMHO, u pitanju je posao koji se mogao i bolje obaviti za poduzeće tog kalibra.

 Slažem se sa svime.

 

Jedina dobra ideja je vizual "spana" iznad dvije linije, no apsolutno sve u tom logu - tj modifkaciji loga sa motom je u neskladu.

Danas su kombinacije serifa i modernog sans serifa već na zalasku, ali svejedno veoma popularne pa se mogla naći i skladnija kombinacija tipografije.

 

Sam span logo je zastario, linije izgledaju kao da su rukom vučene bez pažnje oko krivulja i geometrije. Nije se ni uzelo u obzir da slova SPAN nemaju neke prirodne simetrije pa je odluka da se uzima krivulja u lowercaseu kao stil - promašena.

 

Slažem se i sa opservacijom oko vizuala velikih kompanija - apsolutno sve firme na svijetu idu u smjeru maksimalnog minimalizma, pa se na prvu unikatni logo čini dobrom idejom no ovo vuče na tipografije iz 2000ih kad je sve bilo na silu i na užas "zaobljivano". Kombinacija Futurizma PlayStationa 3 i novinske tipografije.

 

Na kraju moto je također košmar linija na koje se mozak ne može priviknuti, IT se kosi sa t i g linijama, i nema sredine, pa samim time se gubi naglasak sa IT. Mozak prvo primjeti da nešto nije u redu i tek onda shvati da je IT pisano velikim slovima, što je naporno jer bi takvi naglasci morali biti jasniji i momentalno prihvaćeni.

 

Akcentna boja ovih linija je također neprimjetna, dok linije nemaju nikakvog uporišta jer su apsolutno sve druge linije u vizualnu drugačije debljine.

Thinker uto 29.4.2025 12:44
wyks kaže...

 Slažem se sa svime.

 

Jedina dobra ideja je vizual "spana" iznad dvije linije, no apsolutno sve u tom logu - tj modifkaciji loga sa motom je u neskladu.

Danas su kombinacije serifa i modernog sans serifa već na zalasku, ali svejedno veoma popularne pa se mogla naći i skladnija kombinacija tipografije.

 

Sam span logo je zastario, linije izgledaju kao da su rukom vučene bez pažnje oko krivulja i geometrije. Nije se ni uzelo u obzir da slova SPAN nemaju neke prirodne simetrije pa je odluka da se uzima krivulja u lowercaseu kao stil - promašena.

 

Slažem se i sa opservacijom oko vizuala velikih kompanija - apsolutno sve firme na svijetu idu u smjeru maksimalnog minimalizma, pa se na prvu unikatni logo čini dobrom idejom no ovo vuče na tipografije iz 2000ih kad je sve bilo na silu i na užas "zaobljivano". Kombinacija Futurizma PlayStationa 3 i novinske tipografije.

 

Na kraju moto je također košmar linija na koje se mozak ne može priviknuti, IT se kosi sa t i g linijama, i nema sredine, pa samim time se gubi naglasak sa IT. Mozak prvo primjeti da nešto nije u redu i tek onda shvati da je IT pisano velikim slovima, što je naporno jer bi takvi naglasci morali biti jasniji i momentalno prihvaćeni.

 

Akcentna boja ovih linija je također neprimjetna, dok linije nemaju nikakvog uporišta jer su apsolutno sve druge linije u vizualnu drugačije debljine.

 

Kolega, hvala na nadopuni. Baš gledam logo zakrenut samo za 90° i malo me iznenađuje što takav pogled ne natjera po automatici traženje pravog smisla natpisa, već iznenađujuće lako možeš pročitati "ueds" ako zakreneš glavu na krivu stranu, kao da logo nema svoju "glavu" i "noge". Jasna mi je logika da se kod slova pratila gornja i donja zaobljenost slova "S" kojim počinje naziv poduzeća i forsirala se ujednačena visina slova, ali kako spomenuh, time se pogubila distinkcija gornjeg i donjeg dijela logoa u rotaciji, a samim tim i orijentacija teksta.