
BYD stigao u Hrvatsku. Cijene kreću od 39.500 eura
Vezano uz: BYD stigao u Hrvatsku. Cijene kreću od 39.500 eura


Najeftiniji kinez za 40k€?, majkutimilu fali mi jos samo 39,99t€ evo letim za precijenjene Temu aute

KIA EV3 je jeftinija, godinama cijela serija (sve do EV9) osvaja nagrade

KIA EV3 je jeftinija, godinama cijela serija (sve do EV9) osvaja nagrade
Je cak cijelih 1000€ i to ako u kešu platiš

KIA EV3 je jeftinija, godinama cijela serija (sve do EV9) osvaja nagrade
Je cak cijelih 1000€ i to ako u kešu platiš
Zaboravio jednu nulu? Kia od 38.000 EUR, BYD od 48.000 EUR
EDIT: a misliš na klasu. Svejedno, KIA osvaja nagrade, na BYD ćemo se načekati

KIA EV3 je jeftinija, godinama cijela serija (sve do EV9) osvaja nagrade
Je cak cijelih 1000€ i to ako u kešu platiš
Zaboravio jednu nulu? Kia od 38.000 EUR, BYD od 48.000 EUR
Neznam meni piše 39.500€, 4k je u pitanju na 28" sto daje 160ppi dakle tekst je skoro pa savrseno oštar

blago Vama koji bez suze u oku dajete 40000 i više za novo prdekalo...ja ću rađe tih na kladaru zvana zagrebačka burza i onda valjda bude od dividendi 5%...i onda za 10000 uzeti sandero stepway polovni sa plinom...5% to je godišnje 2000 i za 5 godina i avto i glavnica...ako imaš garažu onda možda nvo avto...sve ostalo je OKP

šta je ovo sve naopako, kinezi preskupi, švabe na dnu po pouzdanosti...
možda je vrijeme da pokrenemo sami svoju auto industriju :)

i onda kazu ducati v4panigale preskup...pa on je besplatan kad se na kojekakve drloge daje po 40k...al aj neka ima vune samo sisaj

Bas jeftino 🤣🤣🤣, prihvatili i kinezi EU cijene 🙃, jedno 10-15k previse za kineze. Neznam tko je lud toliko €€€ dat...

Bas sam neki dan naletio na geely coolray video.
U UAE kosta preracunato 18500 eura. U nas je 26500. Razlog. Carina u uae je 5% u eu je 19.7%, pdv na aute u uae je 5% u nas 25% i jos famozni posebni porez na motorna vozila, i eto na s na + 50% vrijednosti vozila. A elektricni iz kine jos vise carina imaju

Da ne treba plaćati silne carine koje završavaju Europskim jebivetrima taj auto bi bio upola jeftiniji, ne računajući maržu trgovca.

Pa ok, ako imas autoindustriju, onda je stitis tim carinama, ali RH nema autoindustriju, i nema nista stititi, nego samo zahebati svoje građane da nemogu jeftino kupit auto i voziti novija sigurnija vozila, umjesto da vozaju 10-15-20 godina stare automobile..

je sad smo EU, slijedimo napredne ideje i prosperiramo sve u šesnaest.

pa da imamo neku industriju vjerojatno bi bili na neki način zaštićeni... ovako imamo sunce i more pa nam je svejedno dok se jedni drugi i treći iživljavaju s cijenama, carinama, nametima i sl.

Neki dan je bilo predstavljanje BYD u City centru... nekakav hibrid. Pitam ja tetu kakav motor je unutra. Kaže mi 1,5 benzinac a auto težak 1800 Kg prazan. Dok natočiš goriva, sjedne dvoje, troje u auto evo nas na 2000 Kg.
A motor 1,5.
I žena me uvjerava kako taj auto leti cestom.
😂😂😂😂😂🤣🤣
Mislio sam da će staviti neki ozbiljniji motor

Tipično balkanski, svi nešto ahahaha, ihihihi a da nitko nije pravo ni vidio ni pročitao ni provozao kinezića...ovaj padobranac priča o 'nekakvom hibridu', uopće ne znajući da taj hibrid ima 'skoro' pola konja u struji a pola u benzinu, pa daj bar osnove neke znajte pa komentirajte...
Da, jesu skupi ali zahvaljujući EU birokratama koji su digli carine da bi zaštitili proizvodnju svojih nažalost nekonkurentnih auta ali i ovi auti o kojima se govori su u klasi Tesle tako da i cijene i jesu takve kakve jesu.
Još je onaj kockar sa daciom stepway i garažom najjači! 😂...golf 4 ti je još jeftiniji i pouzdaniji, gdje ćeš rumunja kupovati polovnog! 🤭

Na kraju dana su svi ti BYD auti puni dodatne opreme koju svi ostali extra naplacuju.
Auti su skuplji ali zato imaju svu extra opremu, kad tu opremu dodas na osnovni model koji prodaje KIA ili Skoda ili Audi onda je BYD debeleo jeftiniji. Usporedujete najjeftinije bullshit modele sa BYD modelima koji imaju sve. Usporedujete kruske i jabuke.
Isto tako nitko od vas nije ni vidio BYD auto a kamoli napravio probnu voznju.
Sealion 7 full spimpani je 56k, komparativni Audi Q6 e-tron kosta 90k+.
Atto 2 full opremljen je 31k a VW T-Roc je sa istom opremom 45k!
Sve to sa carinama bez proizvodnje u EU!

A motor 1,5.
I žena me uvjerava kako taj auto leti cestom.
😂😂😂😂😂🤣🤣
Mislio sam da će staviti neki ozbiljniji motor
Danas su motori 1,5 potpuno normalni, dapače standard u klasi. To je i hibrid.
No tu je problem što nitko ne zna kakav je motor i kakva će biti podrška.
Auti su skuplji ali zato imaju svu extra opremu, kad tu opremu dodas na osnovni model koji prodaje KIA ili Skoda ili Audi onda je BYD debeleo jeftiniji. Usporedujete najjeftinije bullshit modele sa BYD modelima koji imaju sve. Usporedujete kruske i jabuke.
Isto tako nitko od vas nije ni vidio BYD auto a kamoli napravio probnu voznju.
Sealion 7 full spimpani je 56k, komparativni Audi Q6 e-tron kosta 90k+.
Atto 2 full opremljen je 31k a VW T-Roc je sa istom opremom 45k!
Sve to sa carinama bez proizvodnje u EU!
Ako se "pališ" na opremu i time opravdavaš visoku cijenu, to je tvoj problem.
A uspoređivanje BYD i Audija...

A motor 1,5.
I žena me uvjerava kako taj auto leti cestom.
😂😂😂😂😂🤣🤣
Mislio sam da će staviti neki ozbiljniji motor
Taj motor sluzi prvenstveno za nadopunjavanje baterije a tek pri punom pritisku na gas se prikljucuje i daje dodatnu snagu elektromotoru.
Znaci, vozis se vecinom na elektricni pogon dok benzinac fila bateriju. Zbog toga ne treba biti vece snage.
Pretpostavljam da je bio u pitanju BYD Seal U-dmi. on ima nesto manje od 2000kg za verziju sa jednim elekromotorom dok je verzija sa dva elektromotora jos teza ali ima i 1-5 turbo benzinski motor

Auti su skuplji ali zato imaju svu extra opremu, kad tu opremu dodas na osnovni model koji prodaje KIA ili Skoda ili Audi onda je BYD debeleo jeftiniji. Usporedujete najjeftinije bullshit modele sa BYD modelima koji imaju sve. Usporedujete kruske i jabuke.
Isto tako nitko od vas nije ni vidio BYD auto a kamoli napravio probnu voznju.
Sealion 7 full spimpani je 56k, komparativni Audi Q6 e-tron kosta 90k+.
Atto 2 full opremljen je 31k a VW T-Roc je sa istom opremom 45k!
Sve to sa carinama bez proizvodnje u EU!
Ako se "pališ" na opremu i time opravdavaš visoku cijenu, to je tvoj problem.
A uspoređivanje BYD i Audija...
Oprema je najbitniji dio auta. Nego kaj bi trebal, kupiti VW drlog sa ekranom od 5" bez parkirnih senzora, bez HUDa i 360 kamere? Najbolje mi je dok ekipa kupi osnovni model BMWa jer nema love i onda kupuju gume za 50€ ali ima se BMW! Radije kupim BYD koji ima sve nego Audi koji je losije napravljen u svakom pogledu.
Tako je usporedujem BYD i Audi. Nego kaj bi trebal usporedivat? Okani se komentiranja i ruganja ako nemas pojma o proizvodima koje komentiras. Odi u BYD napravi probnu voznju sa Sealion 7 pa onda odi u Audi pa probaj Q6 e-tron.

A motor 1,5.
I žena me uvjerava kako taj auto leti cestom.
😂😂😂😂😂🤣🤣
Mislio sam da će staviti neki ozbiljniji motor
Motor je generator i puni bateriju. Elektromotori guraju auto i Design model ima 5,9s do 100. Znaci zena te nije lagala.
Svi zivi predrasuda kao Kinesko jeftino smece a auti bolji od svega kaj se dela u EU i pogotovo u tom cjenovnom razredu.
Tak smo se nekad rugali Skodi = Skodilak, KIA tepsija itd. Danas je Skoda best buy EU auto stoljeca a KIA je najvise za vas novac.
Za dvije godine budu kineske marke pokopale pola svijeta i nitko im se vise ne bude rugao.

Ako se "pališ" na opremu i time opravdavaš visoku cijenu, to je tvoj problem.
A uspoređivanje BYD i Audija...
Oprema je najbitniji dio auta. Nego kaj bi trebal, kupiti VW drlog sa ekranom od 5" bez parkirnih senzora, bez HUDa i 360 kamere? Najbolje mi je dok ekipa kupi osnovni model BMWa jer nema love i onda kupuju gume za 50€ ali ima se BMW! Radije kupim BYD koji ima sve nego Audi koji je losije napravljen u svakom pogledu.
Tako je usporedujem BYD i Audi. Nego kaj bi trebal usporedivat? Okani se komentiranja i ruganja ako nemas pojma o proizvodima koje komentiras. Odi u BYD napravi probnu voznju sa Sealion 7 pa onda odi u Audi pa probaj Q6 e-tron.
Ne, motor, podvozje, itd. su bitni dijelovi auta. Ne tona opreme od koje dio nikad nećeš koristiti. O ogromnim ekranima, HUD-u, kamerama, brdo "fičura" i slično koji samo odvlače pažnju - ne, hvala.
A BYD još treba desetljeća da stigne Audi u stvarima koje uopće nemaju veze s direktnim automobilom - pred i post prodajna podrška, iskustvo s tehnologijama, recimo tko može staviti glavu na panj kakav je ovo hibrid?

BYD ne treba da stiže nikog, drugi trebaju da stignu BYD...shvatiti će onaj tko je upućen u auto industriju...nažalost nama je još mjerilo VW Golf a neman ništa protiv njega!

Ako se "pališ" na opremu i time opravdavaš visoku cijenu, to je tvoj problem.
A uspoređivanje BYD i Audija...
Oprema je najbitniji dio auta. Nego kaj bi trebal, kupiti VW drlog sa ekranom od 5" bez parkirnih senzora, bez HUDa i 360 kamere? Najbolje mi je dok ekipa kupi osnovni model BMWa jer nema love i onda kupuju gume za 50€ ali ima se BMW! Radije kupim BYD koji ima sve nego Audi koji je losije napravljen u svakom pogledu.
Tako je usporedujem BYD i Audi. Nego kaj bi trebal usporedivat? Okani se komentiranja i ruganja ako nemas pojma o proizvodima koje komentiras. Odi u BYD napravi probnu voznju sa Sealion 7 pa onda odi u Audi pa probaj Q6 e-tron.
Ne, motor, podvozje, itd. su bitni dijelovi auta. Ne tona opreme od koje dio nikad nećeš koristiti. O ogromnim ekranima, HUD-u, kamerama, brdo "fičura" i slično koji samo odvlače pažnju - ne, hvala.
A BYD još treba desetljeća da stigne Audi u stvarima koje uopće nemaju veze s direktnim automobilom - pred i post prodajna podrška, iskustvo s tehnologijama, recimo tko može staviti glavu na panj kakav je ovo hibrid?
Kaj ti mislis da su Kinezi auto na novo izmislili? Pokrali su sve zive tehnologije od Njemaca i prepakirali u svoj prozvod sa minimalnom marzom. Mislis da je Kinez izmislil svoje brave, svoje bilo kaj? Nazval je rodjaka koji radi kvake za Audi i narucil iste za sebe. Same shit sa svim ostalim. Kinezi kopiraju i rade same shit ali bolje za manje novaca jer ima je primarno da se probiju.
BYD je pregazil Audi i Audi treba desetljece da dostigne BYD koliko su zaostali. Sam sef VWa je rekao da su Kinezi desetljece ispred njih. CEO Ford-a vozi Xiaomi auto kao daily driver. Pred i post prodaja je ista kao i kod ostalih. Imas garanciju, dealera i servis. Pa nisu oni na novo otvarali auto kuce nego potpisuju ugovore sa postojecima.
Pa gdi vi ljudi zivite i kaj vi ljudi pusite? Kinezi dominiraju EV trzistem i imaju sve bolje od EU proizvodaca te ono malo proizvoda koji nisu smece iz EU su u biti prepakirani Kinezi ili imaju koriste Kineske djelove posto ih sami ne proizvode. Novi Smart od Mercedesa je Geely Auto i jedino kaj Mercedes radi je dizajn. Novi #5 ima 800V punjenje, CATL baterije... Na cijelom EU kontinentu nema modela koji je bolje napravljen od Smart #5 modela koji pocinje od 45l! Za 50k bude 100kWh model!
BYD je drugi najveci proizvodac baterija na svijetu! Predstavili su megawatno punjenje prije par dana, infotainment je kopija infotainmenta iz Tesla, dok VW i Cariad nakon milijardi i milijardi nisu u stanju napraviti infotainment!
Audi je sramotno los i cisto info radi toliko im ide lose da micu prstenove u Kini sa automobila te pokusavaju "revival" jer su mrtvi u Kini.

Auti su skuplji ali zato imaju svu extra opremu, kad tu opremu dodas na osnovni model koji prodaje KIA ili Skoda ili Audi onda je BYD debeleo jeftiniji. Usporedujete najjeftinije bullshit modele sa BYD modelima koji imaju sve. Usporedujete kruske i jabuke.
Isto tako nitko od vas nije ni vidio BYD auto a kamoli napravio probnu voznju.
Sealion 7 full spimpani je 56k, komparativni Audi Q6 e-tron kosta 90k+.
Atto 2 full opremljen je 31k a VW T-Roc je sa istom opremom 45k!
Sve to sa carinama bez proizvodnje u EU!
I uz veliku pomoć mame Kine koja subvencionira proizvodnju jer taj auto ne može biti toliko jeftin.
40000€ za kineski auto može dati samo netko tko ne voli svoj novac, te eventualno Bakić i Cvetojević.

Auti su skuplji ali zato imaju svu extra opremu, kad tu opremu dodas na osnovni model koji prodaje KIA ili Skoda ili Audi onda je BYD debeleo jeftiniji. Usporedujete najjeftinije bullshit modele sa BYD modelima koji imaju sve. Usporedujete kruske i jabuke.
Isto tako nitko od vas nije ni vidio BYD auto a kamoli napravio probnu voznju.
Sealion 7 full spimpani je 56k, komparativni Audi Q6 e-tron kosta 90k+.
Atto 2 full opremljen je 31k a VW T-Roc je sa istom opremom 45k!
Sve to sa carinama bez proizvodnje u EU!
I uz veliku pomoć mame Kine koja subvencionira proizvodnju jer taj auto ne može biti toliko jeftin.
40000€ za kineski auto može dati samo netko tko ne voli svoj novac, te eventualno Bakić i Cvetojević.
Svi dobivaju subvencije, VW u Kini ima fifti fifti firmu sa Kinezima i dobiva iste subvencije. EU daje subvencije u raznim oblicima, cijeli svijet daje subvencije za svaki k.
Poanta je da u Kini u tvornici rade skoro samo roboti i da Kinez izbaci auto sa trake svake dvije minute a VW u EU treba 15 minuta sa 200% skuljom radnom snagom, te komponentama koje kupuje od Kineza posto se u EU tocno nista ne proizvodi. 90% baterija dolazi iz Kine, 70% magneta, 90% rijetkih metala...
Radije dam 40k za Kineza koji je kvalitetnije napravljen i ima vise opreme nego EU auto za 60k! Moras biti totalni idiot da kupis losiji proizvod koji kosta vise.

To da je kvalitetniji je subjektivan dojam ili? Po kojim parametrima?

U Europi, kao i u SAD i nekim drugim tržištima BYD tek treba ozbiljno početi.
A početi ne znači samo prodavati.
Ne, motor, podvozje, itd. su bitni dijelovi auta. Ne tona opreme od koje dio nikad nećeš koristiti. O ogromnim ekranima, HUD-u, kamerama, brdo "fičura" i slično koji samo odvlače pažnju - ne, hvala.
A BYD još treba desetljeća da stigne Audi u stvarima koje uopće nemaju veze s direktnim automobilom - pred i post prodajna podrška, iskustvo s tehnologijama, recimo tko može staviti glavu na panj kakav je ovo hibrid?
Kaj ti mislis da su Kinezi auto na novo izmislili? Pokrali su sve zive tehnologije od Njemaca
Izmisliti nije isto što kopirati kao sto to ne znači i znati proizvesti.
A radi ove zadnje rečenice bi svima trebalo biti jasno zašto ne kupovati išta od Kineza.

To da je kvalitetniji je subjektivan dojam ili? Po kojim parametrima?
Po parametrima probne voznje koju sam odradil sa razlicitim modelima razlicitih proizvodaca. Interijer izgleda kvalitetnije, kamere imaju vecu rezoluciju i bolje su, panoramski krov koji svi extra soma eura naplacuju, motorizirani prtljaznik, infotainment koji ovi iz EU nemaju...
Leapmotor C10 je full spimpan 41k i nema tog auta made in EU koji mu moze prismrdit. BYD Sealion 7 (56k) interijer je na razini Porschea i ima 4,5s do 100 te opreme i extras koje nema Audi za 90k. ATTO 2 je isto tak super napravljen ali kosta "samo" 31k
Je ima u ponudi koji s 80 kw snage motor, jače mi i ne treba