
Volkswagen Golf 1,5 TSI 4Life: Poboljšanja su itek
Vezano uz: Volkswagen Golf 1,5 TSI 4Life: Poboljšanja su itek


Golf je i dalje teski kralj u toj klasi tu nema premca niti je ikada imao, iako sam ljubitelj vw njihovo dizanje cijena od prakticki 5000€ u 2025g je totalno neopravdano za osnovni model koji je i za moj ukus preplastican u 8.5 varijanti, unutra mi instrument ploca izgleda prazno, prepuno plastike, vrata mi zvone kao da su od kartona, ostalo je ok, dojma sam da je t-cross puno bolje napravljen jer sam probao oba! Sumnjam da ce biti opet najprodavaniji kao sto je bila 8 verzija jer cijenu su previse digli prakticki nizasto!

Tek je t-cross zesce sranje od aua,tu je plastika na vrhuncu..poviseno sranje koje jos skuplje naplacuju,Golf 8 je miljama ispred po svemu!

Onda si usporedivao krive pakete za cijenu golfa u osnovnom paketu dobis plastiku dok kod drugoga skoro pa r opremu, istina dobis i slabiji motor no po prodajnim rezultatima ljudima to ocigleno nije bitno!

Volim Golf, no ne vidim kako itko danas odabere ne samo Golf, nego ijedan VW model. Konkurencija nikad jača, a VW nikad jadniji po ponudi u odnosu na konkurenciju.

Volim Golf, no ne vidim kako itko danas odabere ne samo Golf, nego ijedan VW model. Konkurencija nikad jača, a VW nikad jadniji po ponudi u odnosu na konkurenciju.
Sto je tocno to bolje pa u vecinu ostalih auta nemoze sjesti covjek od 1.90, a u vecinu ostalih suvova jedva se nagura 4 osobe, ako covjek ima 1.90 u vecini auta je mjesto iza vozaca totalno izgubljeno! Prakticnost, iskoristivost, upravljivost i Golf konstrukcija i opcenito vw je tu nenadmasan svaka cast izuzetcima. O iskoristivosti prtljaznika da se ne prica! Vozio sam jedno 200 auta Toyota je za patuljke i nije nista jeftinija

Možeš ti vozit i 10 tisuća auta, ako si mentalno zarobljen u razmišljanju da je VW nekakav bog i batina to neće napraviti nikakvu razliku. Isto tak imam frenda koji samo lupa po Toyotama, ništa drugo ne valja i s takvima uopće ne vrijedi raspravljati.
Objektivna činjenica je da je VW tek sjena onog što je nekad bio i da ih je konkurencija sustigla, pa i prestigla. Tko god nije svjestan toga očito živi u prošlosti i nema želju suočiti se sa stvarnosti. Isto vrijedi za većinu europskih proizvođača.

Kakav TSI, kakvi bakrači - u Gnjojfa ide samo dizlo. 2.0 TDI dok je vijeka i vremena!
Pametnom dosta.

Ako cemo vec o motorima onda je 1.9 dizel.... 2.0 mu nije ni blizu....

ma upregnut Balonju i Volonju i nema dalje, ako smo tako se dojebali u stoljeću sedmom, kakvi TSI, GPF i ini bakrači...
Apage satanas!
eh, momci, samo Turci i Balkanjezeri svh vrsta imaju taj fetišistički odnos spram pumpe-duese...

1.9 SDI? Vozio se u jednom. Da, neuništiv je ali je zato istovremeno tromiji od krepane mačke. Vuče se doslovno k'o magla. Dizlo bez turbine je čista nula.

Upravljivost i golf? May I present you Ford Focus....
Test izbjegavanja losa Golf 8 vs Focus 2018
https://youtu.be/G5Pu6ti1hgs?feature=shared

Zavrsna obrada i kvaliteta samih materijala se drasticno pogorsala u svim novijim autima,ni Golf ni Toyota ni nezz koje trenutno novo auto nije imuno na to!

Prvo gledam, osnovni model, benzinac 115ks. Od opreme ima 4 kotača, i to ajde napumpana, 29k €. Tu sam se nasmijao.
Gledam dalje, Edition 50 model, 150ks, 40k €. Ako ništa, barem su mi uljepšali popodne, ja sam se nasmijao.

das kvar, u tome nema premca i od petice čvrsto drži tu titulu

Test izbjegavanja losa Golf 8 vs Focus 2018
https://youtu.be/G5Pu6ti1hgs?feature=shared
Ford fiesta i fokus su ultrastabilni, drže cestu kao da su na šinama.
Imao Fiesta new model 2009 i Fokusa 2013.

1.9 SDI? Vozio se u jednom. Da, neuništiv je ali je zato istovremeno tromiji od krepane mačke. Vuče se doslovno k'o magla. Dizlo bez turbine je čista nula.
Ma nisam na taj mislio... Opcenito je 1.9 tata od svih tih motora.... poslje su pocela izmisljanja i ubijanje motora eko normama....

Cifra da se taj automobil proizvede sa svim materijalom i radnom snagom je nekih 10 tisuća eura. Sve ostalo su transport, marže i carine. VW si uzme nekih 7-8 tisuća eura, onda transport, pa carina, pa porez i evo nas na 30 tisuća eura.

Moraš bit blago poremečen za dat 29t eur za "več od" model bez ikakve dodatne opreme, ili još gore 40t za Golf sa 150 konja. Ma ima da se tuku ispred salona!!!
Nije ni čudo da je VW u takvoj banani kao i večina Njemačke autoindustrije, ali kao riješenje je opalit Kinezima carinu od 30% da možeš i dalje uvaljivat svoja debelo precjenjena auta!

8 model je koštao 23000€ 2024g, sad je 8.5 28000€ znam jer sam ga htio kupiti, definitivno neopravdavam i definitivno vise nebude najprodavaniji, iako su i drugi digli cijene za par tisuca no svejedno mislim da je 5000 van pameti povecanje

I onda mudre glave iz Forda ukinu i Focusa, i Fiestu i Mondea....

Koji debosi jebla ih struja, koja je trnutno u poprilicnom padu! Pored Golfa mi je Focus bio jedan od najdrazih, malo skuceniji naprijed zbog cudnih instrument ploca i polozaja/dizajna no ostalo odlican!
Golf je inace drugi najprodavaniji auto u EU poslje yebene i najeftinije Dačije sto opet govori o necemu sasvim drugome..

Kome je Golf skup imate uvijek jeftine Kineze
BYD stigao u Hrvatsku. Cijene kreću od 39.500 eura

@volegradele : "Zavrsna obrada i kvaliteta samih materijala se drasticno pogorsala u svim novijim autima,ni Golf..."
Ma daj nađi golfa svih generacija koji nema barem trule pragove, to nikad nije bila dobra završna obrada, uvijek problemi sa hrđom.
Imao sam Citroën Xsaru, vozio ju 18 godina , jednom prebojao pragove i nigdje hrđe.
Kakav golf ljudi moji, to Korejaci jedu za doručak, kia ceed ili Hyundai i30 dobiješ više , bolje , jeftinije, manje plastike , dužu garanciju. A možda i neki Japanci već tuču Švabu.
Hahaha... koja cifra.
Pa nije ni čudo što se ne prodaje.
Toyotu corollu dobiješ za gotovo upola manje.