
Tesla se suočava s opozivom i zamjenom računala u
Vezano uz: Tesla se suočava s opozivom i zamjenom računala u


-smiješna cifra koja se spominje u članku pri kraju .. 500 mil. to su samo puste muskove želje-nade.. dok trošak može i bit će u milijardama..
-no što u mintimeu radi naš elon-rimac? odavno već ima lev5, samo što nije.. za isti period o kojem članak govori za teslu, .. i što sad? ok mobile kao zamjena, no zamjena čega ili točnije na čemu? na kojem vozilu? robotaxiju? ono vozilo koje vozi oko kruga hangara u dinamičnom spotu piđiningliša i napetosti koja raste do riječi 'pause' neke suflerice.. tko će npr biti vlasnik obećanog pogona za proizvodnju, vgp? itd..

Gdje je taj opoziv, zna li se? Jel to važi i u EU?

Sta vrijedi kad ni jedna od Tesla trenutno na cesti nikada nece imati level 4 ili 5. Bez Lidar-a to je nemoguca misija, a cisto sumnjam da bi i kompanija preuzela odgovornost kad taj auto ubije nekoga dok je na autopilotu

Ovaj članak je toliko krivo napisan da mi dođe da udarim novinara koji niti ne zna sa razumijevanjem pročitati članak koji prepisuje.
Ne, Tesla apsolutno nema šanse da opozove 4m vozila jer od tih 4m vozila proizvedenih sa starim HW3 se ne zna koliko njih je zapravo i kupilo FSD. Zašto bi bili obvezatni promjeniti nečiji hardware ako nisu kupili taj feature/paket opreme?
Zašto se barata brojkom od 4m vozila kada se apsolutno ne zna koliko vozila (sa HW3) ima kupljen FSD?
Ne branim Teslu i oni su govna što prodaju nešto što ne radi i to već 10 godina, ali naslov i članak su čisto smeće.

Ovaj članak je toliko krivo napisan da mi dođe da udarim novinara koji niti ne zna sa razumijevanjem pročitati članak koji prepisuje.
Ne, Tesla apsolutno nema šanse da opozove 4m vozila jer od tih 4m vozila proizvedenih sa starim HW3 se ne zna koliko njih je zapravo i kupilo FSD. Zašto bi bili obvezatni promjeniti nečiji hardware ako nisu kupili taj feature/paket opreme?
Zašto se barata brojkom od 4m vozila kada se apsolutno ne zna koliko vozila (sa HW3) ima kupljen FSD?
Ne branim Teslu i oni su govna što prodaju nešto što ne radi i to već 10 godina, ali naslov i članak su čisto smeće.
možda da pročitaš članak još jednom?
Tvrdnja "Svi automobili trenutno u proizvodnji imaju SAV hadver potreban za FSD" pravno nikako ne znači "samo za one koji su dokupili FSD" niti je takva distinkcija napravljena u tvrdnjama Tesle. Niti bi ta distinkcija imala ikakvog smisla jer tvrdnja ne ovisi o dokupu, već se jasno tvrdi SAV HARDVER. Kupci su kupnjom kupili sav hardver, a tužba se odnosi na hardver.
I razmisli malo, ako sad želiš ispuniti tu tvrdnju, ideš dokupiti FSD jer po tvrdnji SAV HARDVER VEĆ IMAŠ - a Musk/Tesla ti kaže da može "jedino ako dokupiš harvder" je li Musk/Tesla apsolutno i nepobitno u krivu?
Lakšeg slučaja za kompenzaciju ili povrat novca dugo nije bilo. I ovo je već rješeno na sudu, pitaj boga zašto se čekalo 3 godine za class action suit:

Sve Tesle imaju isti HW i svi imaju "FSD" a ti kao kupac mozes upaliti i ugasiti unutar 30 dana ako se ne varam. Ne rade sto modela auta ko ostali pa te drkaju sa dodatnim opcijama te si samim time kompliciraju proizvodnju.
FSD kao naziv je prevara from day one. Znaci godinama se prodaje nesto sto ne postoji i obecanje da ce postojati a za to je Tesla dobila brdo love od kupaca kao beskamatni kredit na nesto sto ce biti kad bude. Tesla redovno kasni sa obecanjima i ako ne naprave cudo sa robotima budu propali. Bez Carbon credits i njehove preprodaje bi Tesla odavno bankrotirala, a FSD im je nesto kao dobar dzeparac.
Cisto info radi taj FSD na modelu Y je 7500€. pomnozite pa vidite koliko je to beskamatnog kredita