=XFX=PlayHard sri 9.4.2025 19:11

Toyota solid state baterije najavljuje vec 10 godina, i svake godine se objavljuju ovakvi bombasticni clanci. Realnost je takva da nema ni teoretske sanse da jedna Toyota koja u svojoj povijesti nije proizvela ni jednu jedinu bateriju prestigne u tome CATL, Panasonic, LG Chem, BYD, Teslu i druge igrace na baterijskom trzistu.

Osim toga, jedno je proizvesti par tisuca baterija u pilot postrojenju, a nesto sasvim drugo je masovna serijska proizvodnja.

Koliko je tesko serijski proizvesti baterijske clanke najbolje je pokazao Northvolt. Pazite ovdje se samo radilo o skaliranju proizvodnje, oni jos nisu ni dosli do toga da se bave s profitabilnosti, nego samo mogu li kolicinski uopce proizvesti zadane kolicine.

NEW_MAN uto 15.4.2025 09:59

Toyota bude u sljedece dvije do tri godine izgubila pola trzista ako ne i vise, a solid state bateriju ne budu komercijalno proizveli nikad pa ni onda.

BYD planira solid state baterije u prvim autima do 2027., ali oni su prava firma sa pravim proizvodima i drugi najveci prozvodac baterija na svijetu!

Toyota radi najlosije EV aute na svijetu i Hybridi su im smece , zato budu od 2026. prodavali Kineske Hybride tocnije receno BYD Hybride.

NEW_MAN uto 15.4.2025 10:19
Nuclear_Phoenix kaže...
NEW_MAN kaže...
Toyota radi najlosije EV aute na svijetu i Hybridi su im smece , zato budu od 2026. prodavali Kineske Hybride tocnije receno BYD Hybride.

Toyota smeće, a oni su praktički izmislili hibride?

 Da, i? Izmislili i nisu trideset godina napravili nista. Koriste iste baterije koje su koristili prije trideset godina. Domet im je smece jer imaju male baterije, nije REEV kaj rade Kinezi. Sve u svemu je Toyota Hybrid smece i to kaj su bili prvi ne znaci nista jer su stali sa inovacijama.

Prelaze na BYD Hybrid tehnologiju jer i sami znaju da su im auti smece.

Gajotres uto 15.4.2025 10:26
NEW_MAN kaže...
Nuclear_Phoenix kaže...
NEW_MAN kaže...
Toyota radi najlosije EV aute na svijetu i Hybridi su im smece , zato budu od 2026. prodavali Kineske Hybride tocnije receno BYD Hybride.

Toyota smeće, a oni su praktički izmislili hibride?

 Da, i? Izmislili i nisu trideset godina napravili nista. Koriste iste baterije koje su koristili prije trideset godina. Domet im je smece jer imaju male baterije, nije REEV kaj rade Kinezi. Sve u svemu je Toyota Hybrid smece i to kaj su bili prvi ne znaci nista jer su stali sa inovacijama.

Prelaze na BYD Hybrid tehnologiju jer i sami znaju da su im auti smece.

Toyota hibrid je top stvar. Evo 4 godine nikakav problem. 10g garancije ne znam da netko drugi daje toliko garancije. Potrošnja top. Koristim ga kao neželjeno dijete, vozim u njemu drva, svinjske polovice, rigips, preko polja. Cijena servisa u ovlaštenom je nikakva. Naravno ne CH-R prva generacija, nevjerojatno loše i kvarljivo auto. 

Nuclear_Phoenix uto 15.4.2025 10:36
NEW_MAN kaže...

 Da, i? Izmislili i nisu trideset godina napravili nista. Koriste iste baterije koje su koristili prije trideset godina. Domet im je smece jer imaju male baterije, nije REEV kaj rade Kinezi. Sve u svemu je Toyota Hybrid smece i to kaj su bili prvi ne znaci nista jer su stali sa inovacijama.

Prelaze na BYD Hybrid tehnologiju jer i sami znaju da su im auti smece.

 Evo dolje, mogu slobodno reći da se ovo poklapa sa 95% izjava vlasnika Toyote.... I sve što vidim od njih su samo hibridi, i to razni, od novih novcatih (evo 2 u firmi kod mene) do 5+ godina starih. Nula prigovora, samo pohvale i preporuke.

Gajotres kaže...

Toyota hibrid je top stvar. Evo 4 godine nikakav problem. 10g garancije ne znam da netko drugi daje toliko garancije. Potrošnja top. Koristim ga kao neželjeno dijete, vozim u njemu drva, svinjske polovice, rigips, preko polja. Cijena servisa u ovlaštenom je nikakva. 

 

NEW_MAN uto 15.4.2025 10:37
Gajotres kaže...
NEW_MAN kaže...
Nuclear_Phoenix kaže...
NEW_MAN kaže...
Toyota radi najlosije EV aute na svijetu i Hybridi su im smece , zato budu od 2026. prodavali Kineske Hybride tocnije receno BYD Hybride.

Toyota smeće, a oni su praktički izmislili hibride?

 Da, i? Izmislili i nisu trideset godina napravili nista. Koriste iste baterije koje su koristili prije trideset godina. Domet im je smece jer imaju male baterije, nije REEV kaj rade Kinezi. Sve u svemu je Toyota Hybrid smece i to kaj su bili prvi ne znaci nista jer su stali sa inovacijama.

Prelaze na BYD Hybrid tehnologiju jer i sami znaju da su im auti smece.

Toyota hibrid je top stvar. Evo 4 godine nikakav problem. 10g garancije ne znam da netko drugi daje toliko garancije. Potrošnja top. Koristim ga kao neželjeno dijete, vozim u njemu drva, svinjske polovice, rigips, preko polja. Cijena servisa u ovlaštenom je nikakva. 

Auto je top jer nema konkurencije iz Kine. REEV ih bude unistil ako ih EV ne unisti. RAV4 krece od 50k! Za te novce dobijem Y LongRange! Za 40k kaj je 10k manje dobijem Leapmotor C10 REEV. C10 ima 28kWh bateriju vs 18kWh koliko ima RAV4.

 

Hybrid kak radi Toyota je mrtav i REEV je sljedeci korak u evoluciji. Zato Toyota prelazi na BYD REEV i napusta ovo kaj sad proizvode.

 

NEW_MAN uto 15.4.2025 10:52

Pajdo kupuje RAV4 vec vise od deset godina, uzme leasing i vrati pa uzme novi i tak u krug. Vec ih je izvrtil vise generacija i auto je ok. Nist vise nist manje. Ok auto sa dizajnom koji je stal tam negdi pocetkom stoljeca i jedino kaj ide u njegovu korist je tih deset godina garancije koje dobis ako deset godina servisiras auto u Toyoti. Mi vozimo Renault i vec ga devetu godinu servisiramo u Renaultu tak da se moze ali nemam garanciju, plus auto polako ali sigurno ide u penziju.

Nemam nist protiv Toyote, ali cinjenica je da su zaspali, isto kak su svi drugi zaspali. Imali su redovno rekordnu dobit, fino je lova sjedala i nije bilo potrebe za inovacijama. Sad kad su tu Kinezi koji igraju All In, supak gace zvace. Na srecu Toyota ima masu gotovine pa budu vjerojatno uspjeli izbjeci ledenu santu koja je ispred njih ali manji proizvodaci budu vjerojatno svi propali. Nissan je game over, Mazda je imala rekordnu godinu ali se bojim da budu i oni za tri godine propali. Uglavnom zahvaljujuci Kini imamo efekt koji se desio dolaskom AMDa na trziste procesora gdi nam je Intel prodaval Dual Core procesore ko da ih proizvode od 100% zlata a prozvode ih djevice.

filip_medo uto 15.4.2025 10:55

Ne znam apsolutno niti jednog vlasnika Toyote koji mi se požalio na kvalitetu motora nekakve kvarove i sl., jedina pritužba na račun Toyote koju čujem od dotičnih je da su cijepljeni protiv ljepote interijera, tu se donekle slažem.

NEW_MAN uto 15.4.2025 11:04
filip_medo kaže...

Ne znam apsolutno niti jednog vlasnika Toyote koji mi se požalio na kvalitetu motora nekakve kvarove i sl., jedina pritužba na račun Toyote koju čujem od dotičnih je da su cijepljeni protiv ljepote interijera, tu se donekle slažem.

 Toyota je vec desetljecima sinonim za pouzdanost i imam par frendova koji se loze na japance pa sam se naslusal svega i svacega. Problem je kaj su Japanci zabrijali na hydrogen i nisu ulagali u EV, a Kina je vidla sansu te utukla milijarde.

REEV je buducnost, tj. sadasnjost samo jos nitko za to niti ne zna, a Toyota je skuzila da Kina gazi pa sad pokusavaju spasiti kaj se spasiti moze. Kinezi imaju dvije i pol marke u EU pa ljudi nisu ni svjesni kaj dolazi.

 

Gledam uzeti EV i sad mi je za oko zapeo C10 REEV, leasing isto kao/manje od EV modela. Domet 140+km na struju, cistu struju, uvijek i stalno struja, a motor puni bateriju. Kad ispraznis bateriju mozes ju puniti motorom te je ukupan domet 900+ km. Znaci 99,99% vremena mogu full i uvijek elektricno voziti a onda na more bez drame s punjenjem.

Bil sam na sajmu i C10 interijer za 40k je na razini RAV4 za 60k! Bolja tehnologija, veci domet full EV i infotainment slican Tesli.

filip_medo uto 15.4.2025 11:06
NEW_MAN kaže...
filip_medo kaže...

Ne znam apsolutno niti jednog vlasnika Toyote koji mi se požalio na kvalitetu motora nekakve kvarove i sl., jedina pritužba na račun Toyote koju čujem od dotičnih je da su cijepljeni protiv ljepote interijera, tu se donekle slažem.

 Toyota je vec desetljecima sinonim za pouzdanost i imam par frendova koji se loze na japance pa sam se naslusal svega i svacega. Problem je kaj su Japanci zabrijali na hydrogen i nisu ulagali u EV, a Kina je vidla sansu te utukla milijarde.

REEV je buducnost, tj. sadasnjost samo jos nitko za to niti ne zna, a Toyota je skuzila da Kina gazi pa sad pokusavaju spasiti kaj se spasiti moze. Kinezi imaju dvije i pol marke u EU pa ljudi nisu ni svjesni kaj dolazi.

 

Gledam uzeti EV i sad mi je za oko zapeo C10 REEV, leasing isto kao/manje od EV modela. Domet 140+km na struju, cistu struju, uvijek i stalno struja, a motor puni bateriju. Kad ispraznis bateriju mozes ju puniti motorom te je ukupan domet 900+ km. Znaci 99,99% vremena mogu full i uvijek elektricno voziti a onda na more bez drame s punjenjem.

 Tu se slažem, ja već godinu dana mic po mic kupujem dionice kineskih EV proizvođača... Iako se osobno ne vidim u jednom, niti nešto pretjerano vjerujem dugoročno u njih.

NEW_MAN uto 15.4.2025 11:08
filip_medo kaže...
NEW_MAN kaže...
filip_medo kaže...

Ne znam apsolutno niti jednog vlasnika Toyote koji mi se požalio na kvalitetu motora nekakve kvarove i sl., jedina pritužba na račun Toyote koju čujem od dotičnih je da su cijepljeni protiv ljepote interijera, tu se donekle slažem.

 Toyota je vec desetljecima sinonim za pouzdanost i imam par frendova koji se loze na japance pa sam se naslusal svega i svacega. Problem je kaj su Japanci zabrijali na hydrogen i nisu ulagali u EV, a Kina je vidla sansu te utukla milijarde.

REEV je buducnost, tj. sadasnjost samo jos nitko za to niti ne zna, a Toyota je skuzila da Kina gazi pa sad pokusavaju spasiti kaj se spasiti moze. Kinezi imaju dvije i pol marke u EU pa ljudi nisu ni svjesni kaj dolazi.

 

Gledam uzeti EV i sad mi je za oko zapeo C10 REEV, leasing isto kao/manje od EV modela. Domet 140+km na struju, cistu struju, uvijek i stalno struja, a motor puni bateriju. Kad ispraznis bateriju mozes ju puniti motorom te je ukupan domet 900+ km. Znaci 99,99% vremena mogu full i uvijek elektricno voziti a onda na more bez drame s punjenjem.

 Tu se slažem, ja već godinu dana mic po mic kupujem dionice kineskih EV proizvođača... Iako se osobno ne vidim u jednom, niti nešto pretjerano vjerujem dugoročno u njih.

 Ja bi kucu stavil na Xpeng, BYD i Xiaomi. Imam zenu i djecu pa ne mogu ali imam desetak tisuca u njima te sad kad Trump sere pokrivam minus od USA dionica te sam jos uvijek u debelom plusu.

Gajotres uto 15.4.2025 11:10
NEW_MAN kaže...
Gajotres kaže...
NEW_MAN kaže...
Nuclear_Phoenix kaže...
NEW_MAN kaže...
Toyota radi najlosije EV aute na svijetu i Hybridi su im smece , zato budu od 2026. prodavali Kineske Hybride tocnije receno BYD Hybride.

Toyota smeće, a oni su praktički izmislili hibride?

 Da, i? Izmislili i nisu trideset godina napravili nista. Koriste iste baterije koje su koristili prije trideset godina. Domet im je smece jer imaju male baterije, nije REEV kaj rade Kinezi. Sve u svemu je Toyota Hybrid smece i to kaj su bili prvi ne znaci nista jer su stali sa inovacijama.

Prelaze na BYD Hybrid tehnologiju jer i sami znaju da su im auti smece.

Toyota hibrid je top stvar. Evo 4 godine nikakav problem. 10g garancije ne znam da netko drugi daje toliko garancije. Potrošnja top. Koristim ga kao neželjeno dijete, vozim u njemu drva, svinjske polovice, rigips, preko polja. Cijena servisa u ovlaštenom je nikakva. 

Auto je top jer nema konkurencije iz Kine. REEV ih bude unistil ako ih EV ne unisti. RAV4 krece od 50k! Za te novce dobijem Y LongRange! Za 40k kaj je 10k manje dobijem Leapmotor C10 REEV. C10 ima 28kWh bateriju vs 18kWh koliko ima RAV4.

 

Hybrid kak radi Toyota je mrtav i REEV je sljedeci korak u evoluciji. Zato Toyota prelazi na BYD REEV i napusta ovo kaj sad proizvode.

 

 Jebga sami smo si krivi što živimo u EU, isti taj RAW4 hybrid u SAD ti je 33k $

NEW_MAN uto 15.4.2025 11:16
Gajotres kaže...
NEW_MAN kaže...
Gajotres kaže...
NEW_MAN kaže...
Nuclear_Phoenix kaže...
NEW_MAN kaže...
Toyota radi najlosije EV aute na svijetu i Hybridi su im smece , zato budu od 2026. prodavali Kineske Hybride tocnije receno BYD Hybride.

Toyota smeće, a oni su praktički izmislili hibride?

 Da, i? Izmislili i nisu trideset godina napravili nista. Koriste iste baterije koje su koristili prije trideset godina. Domet im je smece jer imaju male baterije, nije REEV kaj rade Kinezi. Sve u svemu je Toyota Hybrid smece i to kaj su bili prvi ne znaci nista jer su stali sa inovacijama.

Prelaze na BYD Hybrid tehnologiju jer i sami znaju da su im auti smece.

Toyota hibrid je top stvar. Evo 4 godine nikakav problem. 10g garancije ne znam da netko drugi daje toliko garancije. Potrošnja top. Koristim ga kao neželjeno dijete, vozim u njemu drva, svinjske polovice, rigips, preko polja. Cijena servisa u ovlaštenom je nikakva. 

Auto je top jer nema konkurencije iz Kine. REEV ih bude unistil ako ih EV ne unisti. RAV4 krece od 50k! Za te novce dobijem Y LongRange! Za 40k kaj je 10k manje dobijem Leapmotor C10 REEV. C10 ima 28kWh bateriju vs 18kWh koliko ima RAV4.

 

Hybrid kak radi Toyota je mrtav i REEV je sljedeci korak u evoluciji. Zato Toyota prelazi na BYD REEV i napusta ovo kaj sad proizvode.

 

 Jebga sami smo si krivi što živimo u EU, isti taj RAW4 hybrid u SAD ti je 33k $

 "reciprocal" tariff imposed on Japan has been cut to the universal 10% rate, from 24%, during the 90-day pause. A 25% duty still applies for automobile imports.

Bas me zanima kaj bude ispalo jer ako ostanu carine onda bude Toyota popusila milijarde.

Old Iggy uto 15.4.2025 11:17
NEW_MAN kaže...

Toyota radi najlosije EV aute na svijetu i Hybridi su im smece , zato budu od 2026. prodavali Kineske Hybride tocnije receno BYD Hybride.

Reći da je Toyotim hybrid smeće može samo netko tko nema pojma o autima.

A ako Toyota prihvati BYD sa svojom kvalitetom to bi mogao biti win-win deal.

 

filip_medo kaže...

Ne znam apsolutno niti jednog vlasnika Toyote koji mi se požalio na kvalitetu motora nekakve kvarove i sl., jedina pritužba na račun Toyote koju čujem od dotičnih je da su cijepljeni protiv ljepote interijera, tu se donekle slažem.

Vozio sam se sa stotinama njih, od toga preko nekoliko s nešto ispod milijun kilometara i ta unutrašnjost koliko je dosadna toliko je i kvalitetna.

filip_medo uto 15.4.2025 11:23

Jučer sam baš vidio corollu GR i pomislih kud baš kupil Volvo pored tako lijepe toyotice. Rav4 i nova Corolla su mi 
A BYD dosta pratim u zadnje vrijeme tako da kombinacija Toyota/BYD za novčanik dioničara mega kombinacija.

tomglo uto 15.4.2025 13:20
filip_medo kaže...

Jučer sam baš vidio corollu GR i pomislih kud baš kupil Volvo pored tako lijepe toyotice. Rav4 i nova Corolla su mi 
A BYD dosta pratim u zadnje vrijeme tako da kombinacija Toyota/BYD za novčanik dioničara mega kombinacija.

 Pretpostavljam da ju nisi vidio kod nas. Ili?

Koliko mi je poznato, Corolla GR nije dostupna na europskom tržištu. Samo Yaris GR. 

filip_medo uto 15.4.2025 14:11
tomglo kaže...
filip_medo kaže...

Jučer sam baš vidio corollu GR i pomislih kud baš kupil Volvo pored tako lijepe toyotice. Rav4 i nova Corolla su mi 
A BYD dosta pratim u zadnje vrijeme tako da kombinacija Toyota/BYD za novčanik dioničara mega kombinacija.

 Pretpostavljam da ju nisi vidio kod nas. Ili?

Koliko mi je poznato, Corolla GR nije dostupna na europskom tržištu. Samo Yaris GR. 

 već par puta kod nas. da li postoji više verzija ne znam, ali pisalo je GR ispod corolle, prekrasan auto.

Gajotres uto 15.4.2025 14:14
filip_medo kaže...
tomglo kaže...
filip_medo kaže...

Jučer sam baš vidio corollu GR i pomislih kud baš kupil Volvo pored tako lijepe toyotice. Rav4 i nova Corolla su mi 
A BYD dosta pratim u zadnje vrijeme tako da kombinacija Toyota/BYD za novčanik dioničara mega kombinacija.

 Pretpostavljam da ju nisi vidio kod nas. Ili?

Koliko mi je poznato, Corolla GR nije dostupna na europskom tržištu. Samo Yaris GR. 

 već par puta kod nas. da li postoji više verzija ne znam, ali pisalo je GR ispod corolle, prekrasan auto.

Možda je GR Sport paket opreme pa zato. Ja imam Lunu vulgaris. 

filip_medo uto 15.4.2025 14:21
Gajotres kaže...
filip_medo kaže...
tomglo kaže...
filip_medo kaže...

Jučer sam baš vidio corollu GR i pomislih kud baš kupil Volvo pored tako lijepe toyotice. Rav4 i nova Corolla su mi 
A BYD dosta pratim u zadnje vrijeme tako da kombinacija Toyota/BYD za novčanik dioničara mega kombinacija.

 Pretpostavljam da ju nisi vidio kod nas. Ili?

Koliko mi je poznato, Corolla GR nije dostupna na europskom tržištu. Samo Yaris GR. 

 već par puta kod nas. da li postoji više verzija ne znam, ali pisalo je GR ispod corolle, prekrasan auto.

Možda je GR Sport paket opreme pa zato. Ja imam Lunu vulgaris. 

 Bacio oko nabrzaka izgleda da je to, to... Nisam previše na ti sa toyotama pa nisam niti upućen. U svakom slučaju fina cifra za ovu kategoriju vozila.

nikonja uto 15.4.2025 14:31
=XFX=PlayHard kaže...
Toyota solid state baterije najavljuje vec 10 godina, i svake godine se objavljuju ovakvi bombasticni clanci. Realnost je takva da nema ni teoretske sanse da jedna Toyota koja u svojoj povijesti nije proizvela ni jednu jedinu bateriju prestigne u tome CATL, Panasonic, LG Chem, BYD, Teslu i druge igrace na baterijskom trzistu.

Osim toga, jedno je proizvesti par tisuca baterija u pilot postrojenju, a nesto sasvim drugo je masovna serijska proizvodnja.

Koliko je tesko serijski proizvesti baterijske clanke najbolje je pokazao Northvolt. Pazite ovdje se samo radilo o skaliranju proizvodnje, oni jos nisu ni dosli do toga da se bave s profitabilnosti, nego samo mogu li kolicinski uopce proizvesti zadane kolicine.

 Toyotine SS baterije su nešto kao micro-led ekrani, godinama se govori kako samo što nisu pojeftinili a cijene još uvijek u oblacima....